manga_preview
Boruto TBV 09

Stretnutie po rokoch part 7

Tak toto je 7. časť stretnutia po rokoch. Je to časť veľkých zvratou. Dúfam , že sa vám to bude páčiť. S pozravom vaša Vanish ( známa ja ako bóbr, Kurama 162 a Miya Saito)

Itachi zabil Zetsuho a Miya zranila Deidaru. Akatsuki odišli do ich skrýše a obyvatelia Konohy začali odstraňovať škody. Útok na Konohu neprežili: Tsunade, Lee a Ino a zranení boli : Anko, Tenten, Choji a Gai. Konoha bola veľmi spustošená navyše nemala Hokágeho. Na tento titul kandidovali Jiraya a Naruto. Konoha prišla nie len o Hokágeho ale aj o skvelého zdravotného ninju. Všetci boli z týchto strát smutný. Za tri dni sa konal pohreb Tsunade. Celá dedina smútila no Sakura a Miya najviac. Sakura prišla o svojho skvelého učiteľa a Miya zas o svoju kamošku a kolegyňu. Ku koncu pohrebu napadli Konohu Akatsuki, ktorý mali novú členku. Bola to modrooká blondína, ktorá sa dosť podobala na Deidaru. Vedľa nej stál Deidara a z druhej strany Sasori.. Všetci obyvatelia Konohy boli šokovaný z toho ako rýchlo sa Akatsuki zregenerovali. No, čo bolo ešte prekvapivejšie Itachi sa postavil na stranu Akatsuki.
,, Ty si sa k nim zas pridal? Ty sv*ňa!,, skríkla Miya a postavila sa do bojovej pozície.,, Ty si to nevedela? Však vieš čítať myšlienky!,, povedal Itachi.
,, Ty vieš dobre, že si o tom dlho uvažoval!,, povedala Miya.
,, Viem! Nehádajme sa a poďme bojovať!,, povedal vysmiaty Itachi.
,, Myslíš si, že poznáš všetky moje techniky. O dvoch nevieš!,, pomyslela si Miya.
,, Hm to bude zaujímavé!,, pomyslel si Itachi a v očiach sa mu zablysol sharingan.
Miya sa mu bez strachu pozrela do očí a povedala: ,, Som zvedavá kam ma pošleš dnes!,,
V tom sa pred Miyou zjavil Orochimaru a šiel ju prebodnúť kunaiom.
,, Aké úbohé!,, pomyslela si Miya no v tom sa tam objavil Itachi.Miya sa začala sústreďovať na Itachiho slabinu Sasukeho. Toto Itachi nevydržal a zhrútil sa. Bol by aj odpadol keby si nespomenul, že je to len genjutsu a snažil sa s neho dostať. Keď už si myslel, že sa s toho dostal zistil, že ho tam niečo drží.
,, Čo sa to deje?,, spýtal sa Itachi,
,, To je moja nová technika,,, odpovedala mu Miya.
Itachi to vzdal nedokázal ju zabiť, no ani žiť s ňou. Nevedel , čo má robiť a tak sa poddal Miyinmu genjutsu. Miya ho tiež nechcela zabiť ale zisťovala , že jej láska k Itachimu už nie je taká ako predtým.
V tom vstúpila do genjutsu a povedala Itachimu: ,,Je koniec!,,
Miya pustila Itachiho a išla pomôcť ostatným. Zrazu na ňu zaútočila tá nová členka Akatsuki. Až teraz si Miya uvedomila prečo ju posledné dni tak bolela hlava. Niekto jej čítal myšlienky. Žeby tá pred ňou?
,, Vidím , že aj ty vieš čítať myšlienky!,, povedala s úsmevom na tvári Miya.
,, Ja sa ťa nebojím! Itachiho si možno porazila ale mňa Tiu-May Hatsu tak ľahko neporazíš! Musím pomstiť Deidaru!,, povedala Tia a postavila sa do bojovej pozície.
,, Takže Hatsu? To bude zaujímavé!,, povedala Miya a uzavrela svoju myseľ.
Tia to tam celé zaliala vodou. Miya našťastie vedela plávať a jej útokom sa uhýbala a na oplátku ovládla Tii myseľ. Asi hodinu takto vyrovnane bojovali a potom odpadli. Sasori a Deidara ich vzali so sebou a išli do hlavného sídla Akatsuki. Keď sa Miya zobudila bola v miestnosti a ležala na posteli. Nad ňou stál Sasori, ktorý si všimol, že sa Miya prebrala.
,, Kde to som?,, spýtala sa Miya a chytila sa za hlavu.
,, To nie je podstatné! Nechápem prečo sa ťa Itachi tak ľahko vzdal. Ja by som sa ťa nikdy nevzdal a ostal by som s tebou trebárs aj v Konohe!,, povedal Sasori.

Ujde Miya so Sasorim? Čo sa stalo s Itachim? A čo tá nová členka Akatsuki? To sa dozviete nabudúce!

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-16 15:54 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Super!!! Nemá chybu!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Ne, 2008-04-06 14:18 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

uha to je napinavee sa tesim na dalsi diel

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Ne, 2008-04-06 14:34 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

sa tes