manga_preview
Boruto TBV 13

Kroniky Vzduchu: Díl 14 - První zkouška začíná!

Tým 7 dorazil do správného patra ke třídě, ve které se měl konat kompletní zápis do zkoušek.
Před ní stál Kakashi.
„Nyní se můžete formálně zregistrovat pro chuuniské zkoušky.“ Řekl Kakashi.
„Jak vidíte, se účastní jenom celé týmy.“
„Ale sensei. Říkal jste, že se můžeme účastnit individuálně.“ Řekl Sakura.
„Ano říkal. Ale ostatní se účastní vždy jako tým. Tak to bylo vždy. A tak si musíte dát pozor.“ Řekl Kakashi a pohlédl s okna.
„Tak jsme tu všichni….Jadene, Sakuro Naruto a Sasuke.“
„Jsem na vás pyšný! Nemohl jsem si přát lepší tým!“ usmál se Kakashi a ustoupil od dveří.
„Nebojte se sensei! Nezklameme vás!“ řekl odhodlaně Naruto.
Vstoupili a zavřeli za sebou dveře.

Jakmile ale vešli, byly překvapeni.
„Co-co je tohle?!“ divil se Naruto.
Sasuke a Jaden se zamračili.
Místnost byla plná ninjů!
„Asi nejsme sami!“ poznamenal Naruto.
„Vážně?“ řekl ironicky Jaden.
Ostatní ninjové na ně upřeli zraky.
Sakura polkla.
Najednou Sasukeho objala ze zadu Ino.
„Kde jsi byl? Už se mi po tobě stýskalo!“ řekl koketně.
„Hej! Ruce pryč!“ naštvala se Sakura.
„Paní billboardový čelo! Zdá se že se ti dělají vrásky co?“ smála se Sakuře Ino.
„Moje čelo z toho vynech!“ rozčílila se Sakura.
Ino na Sakuro vyplázla jazyk.
„To jste vy? Čekal jsem že to bude nuda, ale ne taková!“ řekl přicházející Shikamaru.
„Vy jste tu taky? To je nějakej omyl ne?“ ušklíbl se Jaden.
„Bohužel není: Tohle je vopruz!“ zabručel Shikamaru.
Chouji se zase cpal brambůrkami.
„Vida vida! Zdá se, že civilisty vzali taky co?“ řekl ironicky přicházející Kiba. Hinata a Shino šli za ním.
„Jo, bylo mě divný co tu děláš!“ ušklíbl se Jaden.
Kiba se naštval : „Jen počkej Jadene! Až zkoušky začnou, budeš utíkat domů k dědovi!“
„Cha! To určitě!“ zasmál se mu Jaden.
„Ahoj Naruto!“ pozdravila Hinata.
Naruto se podíval jejím směrem a ona okamžitě zrudla.
„Vy taky co? Ty jo, tady je snad každej!“ řekl znuděně Shikamaru.
„Jadene? Hej čau Jadene!“ ozvalo se z davu a přiběhla ke skupině Nami.
Jaden se zazubil : „Čau Nami! Tady jsme!“ Zavolal na ní Jaden.
Nami přiběhla ke skupině a rozhlédla se po přítomných.
„Ty jsi kdo?“ zeptal se jí neurvale Shikamaru.
„Ahoj lidi, já jsem tu nová. Jmenuji se Nami Azuka. Těší mě!“ Usmála se Nami.
Jaden zase trochu zrudnul.
„Odkud vlastně jsi Nami?“ Zeptala se jí Sakura.
„Já? No…ze Skryté Oblačné!“ řekla Nami.
„Vážně?“ Podivila se Sakura.
„Jo, mám tady příbuzné a tak jsem od teď tady.“ Usmála se.
„Uvidíme jak se předvedeš u zkoušek Nami.“ Popíchla jí Ino.
Nami se trochu přimračila : „Uvidíme!“
„Cha! 11 začátečníků! To bude sranda! Jen počkejte! Odfoukneme vás pryč! Trénovali jsem!“ řekl mistrovsky Kiba.
„A co myslíš, že jsme dělali my?!“ naštval se Naruto.
„Hej lidi! Měli by jste se trochu ztišit! Chci říct, že tu jsou jiní ninjové, unavení z cesty sem a nemají moc dobrou náladu.“ Řekl jeden šedovlasý kluk s vlysy v copánku a brýlemi.
„Jste začátečníci co? Čerstvě z Akademie.“
„A kdo jsi ty?“ zeptal se ho Jaden.
„Jsem Kabuto Yakushi. A vážně, rozhlédněte se.“ Představil se Kabuto.
Skoro všichni v místnosti je pozorovali.
„Ty jsi tu poprvé Kabuto?“ zeptala se ho Sakura.
„Ne jsem tu…po sedmé.“ Řekl rozpačitě Kabuto.
„Páni, tak tu by jsi se už měl docela vyznat!“ divila se Sakura.
„Nemohl by jsi nám dát nějaké typy?“ zeptala se ho Nami.
„Možná bych vám mohl trochu pomoci s mými…ninja informačními kartami!“ řekl Kabuto a vytáhl z tašky na boku několik kartiček.
„K čemu to je?“ upřel na karty pohled Jaden.
„Na těchto kartách jsou nasbírané informace o různých ninjích z různých vesnic.“ Vysvětlil Kabuto.
„Jsou na nich informace, které jsem nasbíral za poslední 4 roky. Jak vidíte tak jsem nemarnil svůj čas.“
Nami s Jaden si vyměnili udivené pohledy.
„Je na nich popis jejich sil, schopností, ale i výsledků z misí.“ Pokračoval Kabuto.
„Tak, chcete vědět někoho určitého?“
Sasuke se zamyslel.
„Jo…někoho jo. Najdi tam Gaaru z Písečné a Rocka Leeho.“ Řekl Sasuke.
„Víš i jejich jména? To je moc lehké!“ usmál se Kabuto a začal listovat v kartách.
„První je Rock Lee. Zdá se, že je starší o rok než vy. Stojí tu, že neumí ani ninjutsu a ani genjutsu. Je zaměřený na taijutsu. Má splněno 20 D misí a 11 C misí. Jeho tým jsou Neji Hyuga a Ten-Ten, jeho sensei je Maito Gai.“ Řekl Kabuto.
„Tak teď Gaara. Jeho zkušenosti a techniky jsou neznámé. Splnil 8 C misí, neznámí počet D misí a…1 B misi! Víc tu o něm není. A také se tu píše, že přestál každou misi bez jediného škrábnutí!“ řekl Kabuto a upravil si brýle na nose.
„Cože?! B misi bez škrábnutí?!“ divil se Shikamaru.
„Je ze Skrytý Písečné. Jsou tu i ninjové z ostatních vesnic. Skrytá Travnatá, Písečná, Vodopádová, Dešťová, Konoha a Skrytá Zvučná. Zvučná je malá a ninjové z ní jsou dost tajemní.“
„Je tu dost talentovaných kandidátů letos.“ Řekl Kabuto.
„Myslíš, že to bude těžší?“ Zeptala se nervózně Sakura.
Kabuto se usmál „Bude!“
Jaden se usmál „Třeba u toho ani neusnu!“ řekl a sklouzl pohledem k Nami. Ta se bojovnicky usmála.
Naruto najednou zařval : „Jmenuju se Naruto Uzumaki a porazím každého z vás! Věřte tomu!“ řekl hlasitě do místnosti a píchl prstem na ninji kolem.
„Neřvi tady Naruto! Nebo chceš dostat na butku ještě před zkouškami?!“ Sykl Jaden.

Skupina ninjů s čelenkami se znakem Zvučné je poslouchali.
„Slišel jsem je mluvit o Skryté Zvučné. Něco jako „malá a tajemná!“! “ Řekl jeden z těch ninjů s kožešinou na zádech a fáčem na obličeji.
„Já říkám, naučme ho se chovat!“ řekl dívka s dlouhými černými vlasy a maskáčovýmí kalhoty.
„Jo, pojďme mu ukázat…že kdo urazí Zvučné shinobi, musí počítat s konsekvencemi!“ řekl krutě ten první.

Sakura chytla Naruta pod krkem : „Ty tupče! Buď zticha, nebo chceš aby nás sejmuli?!“
„Omluvte ho, je unavený a neví co říká.“ Omlouvala se Sakura jiným ninjům.
„Pojďme na to!“ řekl jeden z těch ninjů ze Zvučné.
Jejich tým se rozeběhl davem.
Jaden sebou trhl.
„Děje se něco Jadene?“ zeptala se ho zvědavě Nami, když si ho všimla.
„Už jdou!“ řekl Jaden.
„Co? Kdo-„
Jeden z těch ninjů se objevil nad Kabutem a vrhl po něm dva kunai.
Kabuto uskočil, ale hned před ním se objevil další, s tím kožichem a švihl po něm pěstí v rukavici s železnou násadou na loketní kosti.
Kabuto stihl uhnout, ale hned na to mu praskly brýle.
„Takže zvučný útok.“ Řekl Kabuto a sundal si brýle.
„Tak moment! Uhnul jsi mu! Já to viděl!“ Namítl Sasuke.
„To je složitější…jasně jsem to cítil!“ Řekl Jaden zamračeně.
„To nebyl obyčejný útok Sasuke.“
Kabuto najednou vyvalil, oči a padl na kolena a pozvracel se.
„Kabuto! Co je ti?“ lekla se Sakura a přiběhla s Narutem Kabuta zvednout.
„Tohle se stane každýmu, kdo urazí shinobi ze Zvučné jasný?!“ řekl jeden z těch ninjů.
„Ale jak jsi-?“ divila se Nami, že Jaden poznal, že budou útočit.
Jaden se jen usmál : „Až přijde čas, tak se to dozvíš.“
Najednou se objevil mrak kouře na pódiu na konci místnosti.
„Tak dobře vy mimina! Ticho a poslouchejte!“ řekl někdo hrubím hlasem.
Pozornost všech se obrátila na kouř.
Když se rozjasnil, stála tam skupina jouninů a ten ve středu, s černým šátkem na hlavě a dvěma jizvami přes obličej a řekl : „Je čas začít!“
„Jsem Morino Ibiki, váš zkoušeč…a od teď váš nejhorší nepřítel.“ Řekl s tajemným úsměvem Ibiki.
„Nejdřív jsou na řadě kandidáti ze Zvučné! Pomalu! Nikdo neřekl, že se začíná! Chceš propadnout ještě pře začátkem?“ Řekl Ibiki a ukázal prstem do zadu ke skupině.
Ten s tou kožešinou se na něj obrátil : „Omlouvám se! Jsme tu poprvé.“ Řekl výmluvně.
„Poslouchejte dobře, protože to řeknu jenom jednou! Nebudou se konat žádné boje mezi kandidáty, leda že to dovolí dozorčí…a každý, kdo jenom pomyslí na to si se mnou začít, bude okamžitě diskvalifikován!“ řekl přísně Ibiki.
„Jestli jste připravení, tak začneme s Chuuniskou zkouškou!“
„Posaďte se, za chvíli dostanete čísla a ty vám určí kde budete sedět. Až bude každý mít číslo, začneme s písemnou zkouškou.“
„A sakra!“ lekl se Jaden.
„Slyšel jsem dobře ?!“ Přidal se Naruto.

Jouninové se posadili na židle podél zdi.
Všichni kandidáti už seděli na místech a měli před sebou papír.
To je teda fakt skvělí! Když už něco nesnáším, tak to zrovna rozhodne o tom, jestli budu chuunin nebo ne! Rozčiloval se Jaden.
„Všichni se teď podívají do předu!“ řekl Ibiki a klepl křídou na tabuli.
„Jsou tu určitá pravidla a nebudu zodpovídat žádnou otázku tak dávejte pozor!“
Tohle je čím dál lepší! Pomyslel si ironicky Jaden a ušklíbl se.
Ibiki začal vysvětlovat a když skončil zahájil test : „Máte teď jednu hodinu! Čas běží!“
No super a já nevim ani jednu otázku! Sklesl Jaden na lavici.
Tohle musí být nějaký chyták! Přece tyhle otázky nemůžou myslet vážně?! Kčemu to má bejt dobrý? Já chci být ninja a né účetní! Naštval se Jaden a rozhlédl se po třídě.
„Všiml si svého týmu a Nami. Seděla v zadu a usmívala se…a psala!
Cože?! Jak to že to ví?! Vždyť je to težký jako 36 na dvanáctou! Vyvalil oči Jaden.
Nami si všimla jeho pohledu a mrkla na něj.
Jaden nevěděl co si má myslet.
Musí to jít nějak ošvindlovat! Jinak jsem ztracenej! Začal Jaden přemýšlet.
Mam přece svojí kekkei genkai ne? Musí to jít nějak využít! Ale jak? Vzpomněl si Jaden na Větrné Oko a začal se rozhlížet po třídě po nápadu.
Najednou mu svitlo!
Mám to! Použiju Svojí schopnost k tomu, abych tu mohl hýbat se zrnkama prachu a ty pak pošlu někomu na papír. Nachytá se na ně inkoust a já si je pak přenesu vzduchem na papír v té formaci, v jaké byly na tom cizím papíře! Bezva nápad! A jde se na věc!
Jaden zavřel oči a soustředil se. Bylo to těžší, protože nemohl udělat pečeť soustředění, to by hned dozorčí poznali, že podvádí.
Ale vyšlo mu to. Postupně nasbíral správné odpovědi.
Jaden se ohlédl po ostatních.
Naruto ležel na lavici a držel se za hlavu. Koukej něco dělat! Jinak propadneme s tebou! Řekl si Jaden.
Nami už seděla opřená a uvolněná na židli.
Jak to udělala ona? Přemýšlel Jaden.
Nami se na něj zazubila.
Najednou se o kus dál od Jadena zabodl kunai do testu jednoho z ninjů.
„Hej! Co to bylo?!“ lekl se ninja.
„Pětkrát a jsi venku!“ řekl s úsměvem jeden z dozorčích.
„Ty a tví týmoví kolegové musí opustit třídu…propadli jste!“
Ostatní dozorčí po chvíli začali jmenovat lidi, které dopadli 5krát a byli diskvalifikováni.

„Zdá se, že jsme se už zbavili těch neschopných.“ Řekl Ibiki.
„Tím je tu otázka, protože 45 minut už uběhlo.“
„Dobře!“
„Dám vám desátou otázku!“ řekl vážně Ibiki.
„Ano, ale nejdřív musím říct…že tu bude speciální pravidlo pro tuto otázku.“
Kankurou se vrátil ze záchodu.
„Máš štěstí! Tvá loutkohra nepřišla na zmar!“ řekl Ibiki Kankurovi.
Sakra! Ví o Karasuovi! Zaklel Kankurou pro sebe.
„Sedni si!“ řekl mu Ibiki.
Kankurou pustil cestou K Temari na lavici nějakou drobnou věc.
„Nyní to vysvětlím. Toto je…beznadějné pravidlo.“
„Nejdřív se rozhodněte, jestli chcete přijmou tuto desátou otázku nebo ne.“ Vyzval všechny Ibiki.
„A co se stane když jí nepřijmeme?“ zeptala se rozčíleně Temari.
„Vaše body se vynulují.“ Usmál se Ibiki.
Zaznělo několik nesouhlasných poznámek.
„A tady je druhé pravidlo….když tu otázku přijmete a nezodpovíte správně….ztratíte možnost účastnit se chuuninských zkoušek na dobro!“ řekl tvrdě Ibiki.
Jaden vyvalil oči. Takže všechno nebo nic co? Tohle nesnáším!
„Co je tohle za blbý pravidlo?! Mohou tu být ti, co se účastní naposled!“ rozčílil se Kiba.
Ibiki se zasmál
„Letos máte tu smůlu….že jsem pravidlem já.“ Řekl temně.
„Ti co jsi nejsou jisti, mohou odmítnout a účastnit se příště.“
„tak začněme! Ti co nechtějí přijmout tuto otázku, zvednou ruku! Až vás spočítáme, můžete jít.“ vyzval třídu Ibiki.
Sakra! Jestli to špatně pochopím, tak propadnu nejenom já, ale i Sakura, Jaden a Sasuke přijdou o možnost stát chuuninem! Přemýšlel Naruto.
Najednou se vedle Naruta někdo přihlásil.
„Končím! Nepřijímám tu otázku!“ řekl ten kluk.
„Číslo 50 propadlo. Čísla 130 a 111 s ním.“ Řekl jeden z dozorčích.
„Omlouvám se Gennaii…Inaho.“ Klepal se ten kluk.
Po něm se začali přihlašovat ostatní ninjové.
Sakura se chtěla přihlásit také, aby zachránila svou skupinu…ale Naruto to udělal dřív.
Ale najednou jí bouchnul do stolu.
„Zatraceně! Já neuteču!“ zařval na Ibikiho Naruto.
Jaden byl dost překvapený.
„Beru tu otázku! I když ze mě bude genin na vždy! Stanu se Hokage za každou cenu!“
Naruto se postavil : „Nebojím se!“
Řekl a zase se posadil a založil si ruce na prsou.
Ani o nás nepřemýšlel… Pomyslel si Sasuke.
Ano, jsi idiot. Usmála se chápavě Sakura.
Už jsem si řikal! Usmál se Jaden
„Zeptám se ještě jednou…tohle je otázka, která vám ovlivní život.“ Řekl vážně Ibiki.
„Nevezmu zpět svá slova! Tohle je moje cesta ninji!“ řekl rozhodně Naruto.
Zbytek třídy se usmála.
Zajímaví kluk. Odstranil nerozhodnost všech ostatních. 78 studentu…zbylo jich víc než jsem čekal.
Není důvod dále čekat. Přemýšlel Ibiki a podíval se na dozorce. Všichni na něj s úsměvem kývli.
„Pěkná determinace! Takže…pro první zkoušku…každý tady….Prošel!“ řekl Ibiki a usmál se.
Jaden se nemohl z toho šoku vzpamatovat.
„To jsme už všichni prošli? A co ta desátá otázka?“ divila se Sakura.
Ibiki se rozesmál : „Nic takového tu nebylo! Leda otázka s dvěma možnostmi.“
„A co těch předešlých devět otázek? Byly zbytečné?“ zeptala se Temari.
„Ne, ty zjistili, jak umíte shánět informace.“ Odpověděl jí Ibiki.
„Informace mohu mít větší cenu, než život. Někdy, v misích, bojích…“ Ibiki si sundal šátek.
„Informace jsou spojeny s lidskými životy!“ řekl.
Jeho hlava byla bez vlasů, pokrytá jizvami a šrámy.
„Pamatujte! Získat špatné informace může stát vaší vesnici nebo kamarády život!“
„Ale stále nemohu souhlasit s tou desátou otázkou.“ Řekla Temari.
„Desátá otázka byla v první zkoušce hlavní!“ řekl Ibiki a rozhodil rukama.
„Desátá otázka byla „ber nebo ne“ otázka. Netřeba říkat, že to byl bolestiví dvoj výběrný problém.“
„Ti co jí nevzali, propadli s jejich týmy. Když jí vezmete a neodpovíte…nemůžeš se už nikdy účastnit těchto zkoušek. Byla to velmi nepříjemná otázka.“
„Řekněme, že jste dostali misi, kde jsou schopnosti nepřítele neznámé, mohou na vás číhat pasti. Vezmete tu misi nebo ne? Jen proto, že váš život a vašich kolegů může být v ohrožení, jste schopni se vyhnout nebezpečným misím?....Ne!“
„Jsou mise, co nesou velké riziko, ale nemůžete se jim vyhnout!“
„Schopnost ukázat kuráž vašim kolegům a schopnost projít špatnou situací….je to, co hledáme v Chuuninovy, vůdce týmu.“ Usmál se Ibiki.
„První test tímto končí! Přeji vám hodně štěstí!“ řekl Ibiki.
Naruto se začal radovat.
Ufffff! Řekl si Jaden a sesunul se na židli.
Najednou se rozbilo sklo a dovnitř vlétl kus plátna a zabodl se kunaii do stropu.
Před ním se objevila žena v bojovém oblečení.
Jaden málem spadl ze židle.
„Moc se neradujte! Jde se na další test! Za mnou! Jsem Mitarashi Anko!“ představila se.
Na plátně stálo: Dozorčí druhé zkoušky. Mitarashi Anko je tu!

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-11-01 20:49 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nádhera jsem strašně moc zvědavá co umí Nami

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Čt, 2009-07-23 12:45 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

báječný Eye-wink Smiling ^^

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, Pá, 2009-06-12 08:11 | Ninja už: 5701 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

OmlouvAm se ze sem ted dlouho necetl ne ze me to prastalo bavit ale mel sem hodne prace .............. moc dobrej dil

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2009-06-12 15:09 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Za co se omlovuáš sim tě? XD
Mockrát děkuju Smiling


Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Út, 2008-12-30 23:43 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

xD lol Laughing out loud ... skvělý Kakashi YES


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Pá, 2008-11-07 00:28 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

taky by se mi líbilo takhle podvádět :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Po, 2008-03-31 15:12 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

supeeer Eye-wink ...uz se tesim na dalsi dil ...v tom lese to bude zajimavy Laughing out loud =)