manga_preview
Boruto TBV 09

Jak jsem se tu vzala?...7

**Takže v tomto dílku žadné detailiky nejsou, budou už možná v dalším díle(ZPRAVA pro nejaky nadsence detailu.XD) mno a tady teda je.....
Jak jsem se tu vzala?...7

„Itachi, tady a teď?“ zeptala jsem se ho hlasem plným obav.
„Tak jestli víš o lepším místě, tak stačí říct.“řekl mi a znovu mě políbil.
,,No jo no. Vyhrál si, já to tu neznám.“řekla jsem mu a začala jsem mu odhrnovat triko. Najednou něco vletělo oknem a já jsem se tak lekla, že jsem málem vyskočila až do stropu.
,,Pardon že ruším, jen jsem se chtěl zastavit.“ Ozvala se ta věc a když jsem si to znovu prohlédla, tak na mě čekalo nemilé zjištění, byla tam Hidanova hlava.
,,Co tu zase otravuješ?“ zeptal se ho Itachi ještě znuděněji než samotný Shikamaru.
„Promiňte jestli u něčeho ruším, ale Tobi mi vzal hlavu a nechtěl mi ji vrátit, no tak jsem…“říkal nám Hidan, ale já jsem ho přerušila.
,,Jo jasně, tak ti ji prohodil zrovna naším oknem,je mi to jasný . No a teď zase poletíš zpátky.“řekla jsem mu s šibalským úsměvem, zvedla jsem se a vyhodila jeho hlavu oknem.
„Ty jsi ho teda dostala.“ Řekl mi Itachi a naznačil mi, ať jdu znovu k němu, a tak jsem šla.

,,Zabralo to?“ ptal se natěšený Kisame.
,,Hov*o, ani trochu.“řekl Hidan
,,Hm, tak to vypadá, že jsem na řadě já!?“zeptal se Zetsu a pomalu splynul se zemí.
,,A co tam teda dělaj?“ptal se znovu Kisame.
,,Nic moc, seděj na posteli a ku*va nic se tam neděje.“řekl Hidan a spolu se svou kosou odešel pryč.
,,Hm, Itachi, Itachi! Dělej, nebo ji nedostaneš“přemýšlel nahlas Kisame.
,,Hele Kisam, když neuspěje ani Zetsu, víš co máš dělat.?“Zeptal se ho Kakuzu a on jen kývl na srozuměnou.

Lehla jsem si k němu a pohladila ho. Naskočila mu husí kůže a začali jsme se zase líbat. ,snad nám to teď nikdo nepřekazí!´ přemýšlela jsem v duchu a najednou vidím jedním okem Zetsua.
,,Zdravím.“vyhrkl ze sebe a já na něj zařvala:
,,Co tu děláš ty jeden magore?
,,Jdu zalít kytky, ony mi říkaly, že mají moc sucho.“vymyslel si nějakou blbost.
„Problém je v tom, že já tu žádné kytky nemám.“Ohradil se Itachi.
,,Aha,tak to asi volaly z pokoje Peina, tak já mizím se tu mějte!“oznámil nám a zase zalezl.
,,Oni to dělají schválně!“zabručela jsem ale Itachi jen kývl hlavou. Najednou jsem uslyšela ránu a kolem mě proletěla Samehada.
„Co to bylo zaječela jsem když jsem se odtrhla od Itachiho.
„Kisame, tak už i ty?“ zeptal se ho zhnuseně Itachi a šel za ostatními z akatsuki.
„Vážně nás nemůžete nechat alespoň chvilku na pokoji?“zeptal se jich Itachi.
„Víš, máme jí teď vytrénovat a potom si dělejte perverzností kolik chcete. Takový je můj názor.“ Zkonstatoval Kisame a přitom šilhal po Itachim.
,,Ok, tak se připrav, jdeme ji trénovat a potom jak jsme se domluvili! Můžeme se domluvit s Peinem, třeba půjdeme někde dál než k sídlu.“ shrnul to všechno a šel zpět do pokoji s velkou dírou od Samehady. ..A tohle si zpravíš!“dodal výhružně.

Otráveně jsem si balila svůj batoh. Neměla jsem tam co dát, a tak mi Kisame dal navíc spacák.
,,Jde s námi i Hidan kdyby tě to zajímalo.“oznámil mi a podal ještě deku.
,,Hi-hidan?“podívala jsem se na něj nevěřícně.
„Jo Hidan, slyšíš dobře, Pein ho vybral takže nemáme na vybranou!“Odpověděl Itachi a šel se obléct.
,,Hidan? Jestli si to perverzí egoistické pako něco zkusí , tak uvidí!“řekla jsem si jen tak pro sebe a prohlásila jsem, že už můžu vyrazit a jelikož už všichni byli sbalení, tak jsme vyšli.

„Do pr*ele! To nemůže rychleji?“řekl otráveně Hidan asi po půl hodině chůze.
„Taky si myslím, pojď Itachi, půjdeme po větvích.
„No dobře, ale co s ní? Vy si snad myslíte, že nám bude stačit?“
„Já teda nahoru nejdu!“vykřikla jsem na ně když jsem je uslyšela.
„Problém je v tom, že nebudeš mít na vybranou.“řekl mi Kisame a stupidně se usmál.
„A jak si asi myslíš, že mě donutíš?“zeptala jsem se ho s mírným úsměvem.
„Ha, ty si myslíš, že to je problém? Ani ten nejmenší.“oznámil mi s chladným úsměvem a přišel až ke mně. Najednou mě popadl do náruče a vyskočil nahoru. „-jestli si myslíš, že tě neuneseme, tak to se mýlíš.“ Oznámil mi vtipně a já řekla jen:
,,Ha,ha,ha! Moc vtipný! A ty si myslíš, že mě Itachi nebo Hidan unesou? Vážím tunu, takže smůla.“
„Myslím, že to nebude až takový problém!“ oznámil Itachi, který už byl vedle nás i s Hidanem.
,,Oh kur*a a já asi nemám na vybranou co? Tak já tu ku*du taky ponesu no…“řekl Hidan znechuceně a zkroutil pusu.
„Ok! Takže můžeme vyrazit, ne?“shrnul debatu Kisame a mířili jsme dál za našim cílem, který jsem stejně neznala, pač mi ho nikdo nechtěl říct.
„Nechcete ho někdo vystřídat?“ptala jsem se asi po hodině cesty kdy mě Kisame vláčel jednou rukou a já co chvíli narazila do nějakého stromu.
„Tak já tě chvíli ponesu.“prohlásil Itachi a zvedl mě z jedné větve.
„Dobře.“řekla jsem spokojeně.
Vzal mě do náručí a pokračovali jsme dál v cestě… zbytek cesty si mě kluci prohazovali, takže jsem byla omlácená od Kisameho a Hidanova kosa mi rozškrábla obličej, ale u Itachiho mi bylo dobře.

„Konečně jsme tu!“ zařval Hidan a shodil mě z jeho zad.
„Auč, nemůžeš být na mě jemnější?“ vyjela jsem po něm a on jen stroze odpověděl:
„Jak kdy a jak kde.“
„Prase!“ohradila jsem se a šla se porozhlédnout po krajině. Stáli jsme u nějakého vodopádu s jezírkem. „Takže tady budeme trénovat?“zeptala jsem se nadšeně.
„Jo a začneme hned zítra. Dnes postavíme stan a nachystáme si to tady.“řekl Kisame a šel ho rozdělat .
„hm, a co mám teda udělat já?“zeptala jsem se jich a všichni naraz odpověděli:
„Můžeš jít pro dřevo na oheň, to zvládneš.“
„Ha, ha, to zvládnu.“ Řekla jsem a namířila si to k lesu.,,Takže dřevo.Hm, donesu jim tohle, snad to bude stačit.“ Mumlala jsem si sama pro sebe a vzala jsem dřevo.

„Do p*če kluci, já bych ji teda fakt přeřízl. Itachi, ku*va nevím na co čekáš!“začal Hidan.
„Nekecej mi do toho a navíc, je to chyba vás všech! Kdybyste nás nechali, tak už bysme..“Nestačil dopovědět Itachi a já jsem se přiřítila z lesa s vlkem v patách.
„A, pomoooooooooc! On mě chce sežráááááááát!“řvala jsem a utíkala jsem za ně.
„Co blázníš, vždyť je to jen vlk!“smál se Kisame.
„Ono to mluví!“zakřičela jsem na něj.
„Ježíši, no tak kdo si?“Zeptal se znuděně Itachi. Najednou se objevil kouř a z něj vyšel Pein.
„Ty naivní kreténe, co si to jako myslíš? Kousat mě do zadk..“ najednou mi někdo zacpal pusu.
„Tohle říkat nemusíš!“zašeptal mi a zase zmizel.
„Co chceš Peine?“zeptal se ho Kisame.
„No jen, že místo dvou dnů tu zůstaňte týden, bude to tak lepší.“ A s těmito slovy zase zmizel.
„No to je úžasný! To tady s váma budu týden? šmanče!“řekla jsem a odkráčela do postaveného stanu. Byl rozdělený na dvě “místnosti“ a tak jsem se šla zeptat v který budu. Dozvěděla jsem se, že já spím v té levé.
„No dobrá, snad budu s Itachim.“pomyslela jsem si a prozkoumala stan. Byl celkem velký, a tak jsem si tam nechala batoh a šla jsem k jezeru. Stála jsem na jeho břehu když v tom se někdo objevil za mnou a shodil mě do vody.
„Až zjistím kdo to byl, tak dostane přes hubu!“zaječela jsem a najednou se přede mnou objevil Hidan.
„Bububu, už se bojím.“řekl posměšně Hidan, ale já jsem se nechtěla nechat dát.
„Jo tak počkej! Já ti to ukážu!“zařvala jsem po něm a drala se ven, jenže mi uklouzla noha a já znovu spadla do vody.
„Už se tě fakt bojím, pojď!“zakřičel na mě znovu a vzal si svou kosu.
„Tse!“ufrkla jsem uraženě a vylezla z vody.
„Blbečku.“utrousila jsem když jsem šla kolem něj a on mě chytil za zadek. „Co to děláš magore?“křičela jsem na celé kolo snažíc se mu přelomit ruku.
„Myslíš, že to bolí?“řekl z velkým úsměvem.
„Tohle možná ne, ale,“řekla jsem s velkým důrazem na slůvko ale, „tohle by už bolet mohlo.“vykřikla jsem a kopla ho do…no tam toho..XD
„Ty ku*vo!!“zaječel s rukama, ehm, tam. „To ti oplatím.“

KONEC:OD další dílek : http://www.konoha.cz/?q=node/23701

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-04-22 15:37 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDDD ´Hidan okečně okusil tu pravou bolest, co? Laughing out loudLaughing out loud:Laughing out loudLaughing out loud ale zasloužil si ji Laughing out loud:Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, Ne, 2008-03-30 18:52 | Ninja už: 6125 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

SMRT AKATSUKI A TOBIMU ZVLÁŠŤ!!! Buď se furt jenom lechtají nebo jim to ostatní kazí, ku*wa to se nedá vydržet.

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 18:56 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

prečti si 8 dil.. tam uz je nikdo nevyrusii..XD resp. nás..XD Laughing out loud

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, Ne, 2008-03-30 18:58 | Ninja už: 6125 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

Ježiš, já jsem ale slepá, jsem si toho linku vůbec nevšimla Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 18:54 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ale tobí=Madara...Madara nesmí zemřít! xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 15:37 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Přečetla jsem to celý najednou xD fakt moc povedený...nějak zase začínám mít pocity deprese xD píšeš moc pěkně

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Tlouie
Vložil Tlouie, Ne, 2008-03-30 16:58 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 123 | Autor je: Prostý občan

Cháchá, ty a deprese? Z čeho simtě? Vždyť jsi jedna z nejznámnějších autorek na Konoze, máš hromadu fanoušků a tvoje povídky jsou prostě supr! x) Co mám říkat já, ty moje čmáranice ani nikdo nečte! xD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:01 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ale chápeš to xDD doby slávy už jsou pryč xD...

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-03-30 17:17 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Doby slávy jsou pryč....pěkná blbost, jen co je pravda. Ukaž mi tady někoho, kdo nikdy neslyšel o tvých povídkách. Vždyť tebe tady zná KAŽDEJ, ale řekni mi, kdo tady zná povídky od jakési nettiex....

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:19 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Já tě znám a všichni co ti komentují xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:13 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

A když jsou ty doby pryč.. tak jaktože tě znám?? Teda jako spíš tvůj nick?? XDDD a znám i hAnko (nemyslim osobne zase myslim nick)..Sticking out tongue obě píšete upo dobře... a zabavně... takže se nemusite bat o fanoušky..XD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:15 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

znáš mě...protože ti spamuju u článků? xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:17 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Mno znala sem tě už dřív..XD dřív než jsem zčala vůbec psát..Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:20 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

jůů...nezpůsobila jsem ti nějakou psychickou újmu? xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:22 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

XDDD tak to vážně netuším .. ale myslím že ne, i když..:OP

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:27 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ne..píšeš dobře, zatím je to v poho xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:34 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

důležité je slovo: ZATÍM!!Laughing out loud XD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:41 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

hele...tak slovo zatím se maže xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:44 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud ok, ok..XD ten obrazek co mas u nicku si kreslila ty?? Shocked

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:51 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

nene...já jsem spíš přes abstraktní umění...čmáranice a tak xDD jsem ráda že dokážu nakreslit takový ty hůlkovitý postavičky xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 17:58 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Jo ty ja umim taky...XD XDD

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Ne, 2008-03-30 17:07 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Tvoje sláva nikdy nebude pryč, tomu věř, Riko-san! Sticking out tongue

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-03-30 17:09 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je fakt, píšeš dobře, tvoje povídky zná každej....prej deprese...jestli ty máš deprese, co bych měla říkat já?

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 17:12 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ach..no dobře, když jste tu na mě tak hodný, tak vám sem ještě dnes hodím další díl Bajajy....vtw, nechápu proč si tu dělám reklamu...asi tenhle celý vzakz přepíšu na vtip o policajtech....

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 16:25 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud moc děkuju..XD a z čeho máš deprese??Sticking out tongue doufám že ne se mě.. XDDD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 16:27 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

No tohle by mě nikdy nenapadlo napsat...prostě já píšu blbý zamilovaný románky, moje vtipy nejsou vtipný...sakra sakra, jdu si pro žiletku xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-03-30 16:31 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jáááák tvoje vtipy nejsou vtipný???!!! A čemu si myslíš, že jsem se včera řezala jak magor? Bajaja mě odrovnal tak na dva týdny! Takže laskavě zahoď tu žiletku, nejseš EMO Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 16:34 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no ale třeba ted píšu druhou část a jsem absolutně vygumovaná a bude to jen něco trapnýho xD..už mám zase jednu ze svých nálad, kdy se neustále přesvědčuju o svém neschopáctví xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Ne, 2008-03-30 16:29 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Jen to ne.. tvoje FF se mi mooooci libi..XD kam se ja na tebe hrabu..XD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 16:30 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

když už teda hrabeme...půjdeme se zahrabat spolu ne? xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”