manga_preview
Boruto TBV 11

Kroniky Vzduchu: Díl 11 - Konec mise

„Používáš stále stejný triky Kakashi. Před tím jsi mě zhypnotizoval, abych si myslel že dokážeš číst budoucnost a myšlenky. Ale to ti znemožním touto hustou mlhou.“ Řekl Zabuza a zaútočil na Kakashiho.
Kakashi to jen tak tak vykryl a odletěl o kus dál.
Sakra! Ta mlha zpomaluje mé reakce! Zaklel Kakashi.
„A když budu mít zavřené oči, a udržím si odstup, zbavím se rizika, být zhypnotizován.“
„Ale proč? Potom nemůžeš nic vidět i ty.“ Řekl Kakashi.
„Copak jsi zapomněl…kdo jsem? Jsem mistr v tichém zabíjení. Dokáži tě lokalizovat podle tvých zvuků.“ Řekl Zabuza.
Kakashi sebou trhl.
Zatraceně! Už je to dlouho, co jsem byl v tak nebezpečné bitvě. Příliš jsem se obával o Jadena, Sasukeho a Naruta. Uvažoval Kakashi.
Uvolni se! Přemýšlej! Po čem asi půjde? Najednou to Kakashimu došlo : „Stavitel!“

Jaden stál za Tazunou a Sakura před Tazunou.
Najednou se vedle nich napravo objevil Zabuza.
Jaden se otočil a uviděl ho.
„Sakuro!“ vykřikl a chtěl se Zabuzovi postavit do cesty. Ale jeho zranění ho dost oslabilo.
Jaden klopýtl a málem ho Zabuza připravil o hlavu. Ale naštěstí se před ním objevil Kakashi.
„Pozdě!“ Řekl Zabuza a švihl svým mečem.
Sakura zařvala.
Zabuza Kakashiho trefil.
„Kakashi sensei!“ zavolala na něj zděšeně Sakura.
„Čekal jsem, že je budeš chtít ochránit Kakashi. A to je právě tvoje slabina.“ Usmál se Zabuza.
„Stále se staráš o bezpečí druhých místo o sebe.“
Zabuza si dal meč za záda a opět zmizel v mlze.
Sakura tam jenom stála a nevěděla co má dělat.
Sakra! S tou ránou jsem k ničemu! Byl rozčílený Jaden a držel se za bok.
Ale ne! Znovu nedopustím, aby se mojí neschopností něco někomu stalo! Slíbil si a zavřel oči a udělal rukama pečeť soustředění.
Mlha začínala mizet.
Kakashi se otočil na Jadena.
„Dobrá práce Jadene!“ Pousmál se Kakashi a rozhlížel se po Zabuzovi.

Naruto a Sasuke zatím stáli proti Hakuovi.
Co to bylo za techniku? Přemýšlel Sasuke nad tím, co použil Jaden proti Hakovím zrcadlům.
Haku se narovnal a přestal si svírat zraněnou ruku.
„Mám sen. A nedopustím, aby jste ho zničili.“ Řekl.
Naruto se na něj zadíval : „Já také a nehodlám se ho vzdát!“
Haku udělal pečeť soustředění a řekl : „Jutsu vodních klonů!“
Kolem Haka se utvořili 3 vodní klony.
„Teď to skončíme!“ řekl Haku. Vytáhl jehly a vyrazil na Sasukeho s Narutem.
Ti se mu vrhly vstříc.
Haku nebyl dost rychlí, protože byl zraněný Jadenvou technikou a stále ještě bylo ve vzduchu dost písku, co tam Jaden použil na Hakovo zpomalení.
Sasuke vyřídil vodní klony celkem rychle a Naruto se vrhla na Haka a vrazil mu pěst do obličeje s maskou.
Hakova maska napraskla a Haku odletěl o kus dál.
„Budu totiž… Hokage!“ řekl odhodlaně Naruto.

Sakura se podívala na Jadena a směrem k místu kde bojovali Sasuke s Narutem.
„Sakuro, Jadene! Chraňte Tazunu!“ zavelel Kakashi a připravil se k útok. Když uviděl Zabuzu před sebou.
Jaden otevřel oči vytáhl opět dýku. Oslabil mlhu už dost, takže se mohl opět soustředit na boj.
Kakashi se rozeběhl na Zabuzu.
Kakashi se zastavil kus před Zabuzou a připravil se na boj.
Zabuza se ohlédl po Hakovi.
Haku se sbíral ze země a jeho maska byla sice stále na jeho obličeji, ale začínala praskat.
Kakashi vytáhl svitek, roztáhl ho a potřel svou krví, která mu tekla z rány na prsou.
„Nikdo z nás nemá čas, kterým by plýtval. Tohle možná nevyhovuje tvému stylu…ale co tuhle zábavu ukončit?“ řekl Kakashi Zabuzovi.
Chytil svitek, opět ho zabalil a udělal pečeť.
„Zní zajímavě.“ Ušklíbl se Zabuza.
„Dobrá. Ukaž co dokážeš v této situaci.“ Řekl trochu posměšně Zabuza.

Když Naruto viděl že Haku zase vstává, naštval se a rozeběhl se že ho dorazí.
Zabuzo…nedokázal jsem…toho kluka porazit…Zabuzo…jsem… Přemýšlel Haku a připravil se na Narutovu ránu.
Hakovi spadal rozdrcená maska z obličeje.
Narutova pěst se zastavila těsně před Hakovím obličejem.
Naruto se na Haka díval dost překvapeně.
„Proč jsi se zastavil?“ zeptal se ho Haku.
„Zabij mě.“ Řekl Haku s prázdnotou v očích.
Naruto zatnul zuby.
Dal Hakovi pěstí, ale ne tak silně jako před tím.
Haku upadl na zem a vyplivl krev.
„Proč se zdráháš?“ zeptal se Naruta Haku a vstal.
„Tím mě zabít nemůžeš.“
„Sebral jsi mi můj důvod k životu.“ Řekl Haku a zvedl se.
„Zabuza nepotřebuje slabé shinobi.“
„Proč? Proč pracuješ pro toho chlapa co bere špinavé peníze od gangstera?“ Zeptal se Haka Naruto.
„Copak ti na něm tak záleží?“ pokračoval naštvaně Naruto.
„Měl jsem lidi, na kterých mi záleželo, mojí rodinu, ale poté co můj nevlastní otec zjistil co dokáži, pokusil se mě zabit. Zabil jsem ho.“ Řekl Haku.
„A od té doby jsem zjistil…že to je ta nejbolestivější věc, co můžeš cítit.“
„Nejbolestivější věc?“ zopakoval Naruto.
„Pocit, že už nejsi na tomto světě zapotřebí.“ Řekl Haku.
„A Zabuza dal smysl mé existenci.“
„Promiň Zabuzo…nemohu být tím nástrojem, který jsi chtěl, abych byl.“ Řekl Haku a sklonil halvu.
Haku přišel blíž k Narutovi.
„Naruto, prosím……zabij mě.“
Naruto na něj jenom nevěřícně zíral.

Kakashi vrazil svitek do země a řekl : „Technika přivolání!“
Ze svitku vyběhlo několik vět a vrylo se do země.
Kolem Zabuzy vyskákalo ze země několik ninja psů a zahryzlo se mu do nohou a rukou a tím ho znehybnilo.
Kakashi přišel k Zabuzovi.
„Tohle je ten trik, co jsi chtěl vidět.“ Řekl Zabuzovi Kakashi.

„Je to opravdu jediná cesta?“ zeptal se rozhořčeně Naruto Haka.
„Ano.“ Řekl Haku potichu.
Naruto zatnul zuby, vytáhl kunai a rozeběhl se na Haka.

„Jsi příliš nebezpečný Zabuzo…ten muž, Tazuna, je nadějí tohoto kraje. Musel by jsi mít budoucnost, abys ho mohl zabít…a tu ty nemáš!“ Řekl Kakashi a v ruce se mu začala shromažďovat chakra a měnit na elektřinu.
Kakashi se rozeběhl na Zabuzu.

Naruto už chtěl finálně zaútočit na Haka, když Haku sebou škubnul a zachytil Narutovu ruku těsně před sebou.
„Promiň Naruto, ale teď nemohu zemřít!“ řekl a udělal druhou rukou několik pečetí a zmizel v zrcadel nad sebou.

Kakashi se už napřáhl a vrazil rukou s chakrou do Zabuzy.
Ale trefil Haka.
„Co to-.“ Lekl se Kakashi.
Zabuza se usmál : „Věděl jsem že v tobě najdu poklad Haku.“
Zabuza vytáhl svůj meč a švihl jím po Kakashim s Hakem.
Kakashi chytl Haka a odskočil pryč.
Zabuza se zasmál : „To bylo dobré, s tím klukem v náruči.“
„Teď ti to ukážu!“ chtěl na Zabuzu zaútočit Naruto.
„Ne Naruto!...Zabuza je můj!“ Řekl Kakashi s vražedným výrazem v očích.
Kakashi se střetnul se Zabuzou zbraněmi a opět doskočil na zem.
Zabuza byl dost zadýchaný. Proč s ním nedokážu udržet krok? Divil se Zabuza.
Kakashi se v mžiku objevil za ním a vrazil mu dva a dva kunai do rukou.
Zabuza bolestivě zasténal.
„Co budeš teď dělat? Nemůžeš bojovat a ani dělat pečetě.“ Řekl Kakashi.

„Zdá se, že tě dost dostal Zabuzo. A to si říkáš démon? Spíš tak jenom malý čertík“ ozvalo se posměšně za nimi.
Stál tam Gatou se svojí bandou hrdlořezů.
Gatou přešel k mrtvému Hakovi.
„Ten u mě má dlouho vroubek za tu ruku.“ Řekl Gatou a kopl do Hakova těla.“
„Héj! Co to sakra děláš?!“ rozčílil se Naruto.
„A proč nic neříkáš ty?!“ zeptal se rozčíleně Naruto Zabuzy.
„Já Haka jenom využíval.“ Řekl Zabuza.
Naruto vyvalil oči : „Ale…to pro tebe nic neznamenal?! Obětoval za tebe svůj život!“
„To k němu vážně nechováš žádné city?!“
„To si o něm vážně…vážně nic nemyslíš?!“ řekl Naruto a měl na kraji slzy.
Zabuza se rozplakal.
„Jistě že ninja může být i víc než nástroj. Haku…obětoval nejen pro mě své srdce, ale i pro vás. Vím že byl příliš milí.“ Řekl plačící Zabuza a ztrhl si pusou bandáže na puse.

„Jsem rád, že jsme mohli být vaši poslední soupeři.“ Řekl Zabuza.
„Mohl by jsi mi dát tvůj kunai chlapče?“ zeptal se Naruta Zabuza.
Naruto mu kunai hodil a Zabuza ho chytl do pusy a rozeběhl se na Gatoua.
Gatou zděšeně zalezl za své nohsledy a přikázal jim, ať je zabijí.
Zabuza jimi prošel jako nůž máslem, sice schytal pár ran, ale to mu bylo jedno.
Probojoval se až ke Gatouovi a vrazil mu kunai do prsou.
Gatou vyprskl krev
„Jestli chceš jít tam co tvůj přítel, jdi sám!“ řekl Gatou bolestivě.
Gatouovy muži vrazili Zabuzovi do zad několik kopí a mečů.
Zabuza zavrávoral, ale vrátil se ke Gatouovi a podíval se mu do očí.
Měl démonický výraz.
„Půjdeš se mnou…do pekla!“
„Démon ze Skryté Mlžné se může stát pravým démonem…když přijde do pekla. Uvidíme, jestli budu malí čertík!“ řekl krvelačně Zabuza, vytáhl Gatouovi pusou z prsou kunai a prořízl mu hrdlo.
Stáli na konci nedodělaného mostu, takže Gatou spadl do vody.
Zabuza se otočil a Gatouovy lidé mu začali zděšeně uhýbat .
Zabuza došlel ještě kus zpátky, když se zastavil.
Měl pocit, že vidí Haka.
„Odpusť Haku a sbohem.“ Zabuza dopadl mrtví k zemi.

Jaden to sledoval.
Tak…konečně je…po všem. Oddychl si v duchu.
Najednou se mu začalo chtít strašně spát.
Jaden pustil dýku a zakymácel se.
Sakura si ho všimla přiskočila k němu.
Jaden na ní spadl a ona ho chytla.
„Jadene? Co je ti?! Jadene!“ slyšel jí volat Jaden, ale pak už ztratil vědomí.

Jaden se probral…byl západ slunce.
Před sebou vyděl svůj tým u dvou hrobu.
Zjistil, že je opřený o strom.
Sakura se na něj otočila a v obličeji se jí roztáhl velký úsměv.
„Jadene! Konečně jsi vzhuru!“ Radovala se.
„Co se stalo?“ zeptal se Jaden.
„Ztratil si dost krve svým zraněním.“ Řekl mu Kakashi.
Jaden se podíval na Naruta se Sasukem.
Naruto se na něj otočil a přiběhl k němu : „No konečně jsi se probral! Ani jsem se tě nestihl zeptat, co to bylo za techniku.“ Smál se Naruto a poplácal Jadena po rameni.
„Au! Dávej bacha!“ Sykl Jaden.
„Bylo to…působivé.“ Řekl mu Sasuke s mírným úsměvem.
Jaden se na něj rivalsky usmál.

Sakura po cestě zpět do Tazunovi vesnice Jadenovi převyprávěla, co se stalo potom, co omdlel.

Po dokončení mostu stál Team 7 na jeho začátku na ostrově.
„Dokončili jsem most díky vám, ale budete nám chybět.“ Řekl jim Tazuna.
„Mějte se!“ popřála jim na cestu jeho dcera.
„Děkujeme za vše.“ Poděkoval s úsměvem Kakashi.
„Jednoho dne, starý muži Tazuno, tě navštívíme znovu.“ Řekl s úsměvem Naruto.
Inari se kousl do rtu.
„Slibuješ?“ zeptal se a měl na kraji.
Naruto taky.
„Inari…budeš už šťastný ne? Nesmíš brečet. Brečej jenom…“ Řekl se slzami v očích Naruto.
„Nebudu brečet! Můžeš breče taky!“ odpověděl mu Inari.
„Uvidíme se!“ Řekl rychle Naruto a otočil se.
Oba se rozeřvali.
„Ach jo.“ Povzdychl si vesele Jaden. Jeho rána se už hodně zlepšila.
Team 7 se vydal domů po nově postaveném mostě.

Tazuna a jeho vesnice se za nimi ještě dlouho dívali.
„Jak se ten most bude jmenovat?“ zeptala se Tazuny jeho dcera.
Tazuna se zamyslel a usmál se.
„Most Ninjů!“ řekl.

Když šli po mostě, Naruto začal zase mlít.
„Fajn! Až přijdeme domů, oslavím tenhle úspěch se sensei Irukou!“ řekl Naruto vesele.
„Já se pochlubím dědovi svými schopnostmi!“ Usmál se Jaden.
„No a já…Hej Sasuke! Nechceš zajít na rande až se vrátíme?“ začala Sakura.
„Ne diky.“ Řekl jen tak Sasuke.
Sakuro to dostalo.
„Já bych s tebou šel na rande Sakuro.“ Řekl usměvavě Naruto.
„Buď zticha! Tohle je soukromí rozhovor!“ zaječela na Naruta naštvaně Sakura a jednu mu vrazila.
Jaden se tomu zasmál.
Jejich první mise…je u konce.

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-31 20:00 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nádhera, opravdu překvapivý konec a jaden se mi strasne libi je stejny jako narutio a zaroven jiny no proste bezva jen tak dal, skoda ze jaden neni i ve skutecnem narutovi Laughing out loud

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2010-10-31 20:32 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Tak, reakce na všechny tvoje předešlé komentáře ^^ :
Mockrát děkuju! ^^ Když sem to psal, říkal sem si že to jde, ale dneska se spíš divím, že se to někomu líbí xD
Za některé češtinářské chybi se omlouvám(moje dysdemence nemá asi konce... xDD) a ještě jednou moc děkuju za hodnocení a sem rád, že se ti to líbí ^^ Smiling


Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Čt, 2009-07-23 11:56 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Bravo, bravo a ještě jednou bravo Eye-wink ^^ Sakra.. už nevím co napsat xD A ten pravopis neřeš, sklada vět je otrava a stejně jednou někdo vymyslí obojetný i/y takže proč to řešit Eye-wink jdu na další ^^

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, Čt, 2009-06-04 19:55 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

...ted sem se koukal na ten komentar pod tim mym od Monoke Tokashiho...
myslim ze to vubec neva ze je nekde petkrat prehanim nebo nekde nejde poznat co to je (Smiling kazdej normalni clovek si to domysli ) jinak dobrej dil

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2009-06-04 20:24 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky... Smiling
mooc díky ^^


Obrázek uživatele Monoke Tokashio
Vložil Monoke Tokashio, Ne, 2009-03-22 00:23 | Ninja už: 6216 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Jadene,
byl by to moc hezky pribeh, ale kazi to tvuj pravopis(shoda prisudku s podmetem) a sloh. Chvilema ma clovek obtize pochopit co chces dotycnou vetou rict. Mnohokrat jsi spatne presunul cast rozhovoru, takze nebylo poznat kdo to rika. Hledej taky synonima, aby v deseti radcich nebylo petkrat jedno slovo(prehanim)- je to priserne otravny a bere to cloveku chut cist dal. Doufam, ze uz to dal neni tak hrozny, protoze ja vzdycky doctu to, co zacnu cist. =)

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2009-03-22 16:24 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Promiň že je to tak hrozný, ale čeština neni moc můj přítel a asi nikdy nebude, jelikož sem dysortografik Sad
a navíc, Kroniky Vzduchu jsou vůbec to první co jsem kdy napsal, takže to ber please s rezervou Eye-wink
já osobně doufám, že ty další díly už sou snad lepší XD ale moc procent bych tomu nedával XDD
jinak díky, že se do toho nutíš i přes ty hrůzy Smiling XD


Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Út, 2009-01-13 22:18 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Skvělá kapitola příběhu!! Píšeš fakt dobře.

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-12-13 01:06 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Tak sem se zase dala na kroniky. Teda jako doufám, že tam bude nějaká neúchylná romantika xD Ale néé... je to super! Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, So, 2008-11-01 23:41 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

:D jou jou :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., So, 2008-06-21 21:58 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Skvělé ... jdu na další díl ... Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, St, 2008-03-26 18:48 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

mas to moc pekny Smiling ...nekecam ...jenom doufam ze s tim neseknes ptz sem cetla uz nekolik pribehu co sem lidi davaji ...ale nikdy nejsou dokonceny... ...takze ...jen tak dal Eye-wink