manga_preview
Boruto TBV 08

Konec

No heh...chybý tady kategorie smutné Laughing out loud a já jsem vážně nevěděla kam to zařadit....jinak povídka je na pár Neji a TenTen...

Stála nad jeho bezvládným tělem. Její slzy jí stékaly po tvářích jako proudy rozbouřených řek. Nevěděla co má dělat. Bylo to tak z ničeho nic. Proč?? Proč zrovna on??

TenTen s ním byla tolik šťastná. Milovala ho nade vše a nikdy by nedovolila, aby ho někdo zabil nebo mu ublížil. Tolikrát jí on říkal, že ji ochrání, že ji nikomu nedá, že ji tolik miluje. A přitom ona věděla, že bude ochraňovat ona jej.
Jenže to nedokázala. Selhala v obraně. Již nedokázala nic dělat. Byla tolik vysílená. Sotva popadala dech. Lehla si vedle něho a zavřela oči. Už se dál nemohla dívat na jeho zkrvavené tělo. Zavřela oči a představovala si ho v těch nejkrásnějších chvílích, které spolu s ním zažila.

***

"TenTen!!" zakřičel Neji.
"Pojď sem," zvolal na ni. TenTen byla překvapená a nevěděla co se děje. "Neji?" podívala se na něho s otázkou v očích.
"Chtěl bych ti něco říct," řekl s vážným výrazem. TenTen se lekla co se děje. "Víš..včera jsem tě viděl," řekl opatrně.
"Jak si šla domů. Moje srdce se najednou sevřelo a já pocítil něco dost zvláštního. Víš co to bylo?" podíval se na ni Neji.
"To nevím," šeptla TenTen strachy.
"Mé srdce po tobě toužilo. Byl to stesk. Už tak dlouho jsme si normálně nepovídali. Nebyli jsme spolu ještě snad nikde. Možná to, co tady říkám zní hloupě, ale já jsem z toho všeho strašně nervózní," řekl Neji a koukal TenTen do očí. Ona však stále nechápala co jí tím Neji chtěl říct. Už se chystala něco říct, ve stylu to je mi líto, mohli by jsme někdy někam vyrazit nebo něco takového, ale Neji ji předběhl.
"TenTen já...miluju tě," řekl to tak rázně, až se TenTen lekla. Zasekla se a nebyla schopná slova. Srdce jí bušilo v hrudi, že to musel slyšet i Neji, ale on na tom nebyl o nic líp.
"Neji.." zašeptala TenTen po chvíli, když se trochu vzpamatovala.
"Tohle jsou tak krásná slova. Víš, že jsem je od tebe chtěla slyšet? Možná ti to přijde směšné, ale já tě miluju už delší dobu, jenže jsem se strašně bála ti to říct. Tohle je tak..tak krásné..já ani nevím co na to říct...možná snad..děkuju," pomalu stékaly TenTen slzy štěstí po tváři. Neji se usmál. Nic neřekl a pomalu, ale něžně ji přivinul k sobě a pevně objal. Tehdy zazněla ta slova.
"Ochráním tě svým životem, nikdy tě nikomu nedám, protože tě miluju jako svůj vlastní život," na důkaz, že ty slova myslel vážně ji políbil. TenTen se cítila jako v sedmém nebi.

Později však přišla na to, že Neji má spoustu nepřátel, že si bude muset dát pozor. Celé dlouhé noci, kdy býval Neji pryč probrečela a doufala, že se jí vrátí v pořádku. Když se tyhle noci stávaly čím dál tím víc častější TenTen se rozhodla, že bude na Nejiho dávat pozor. Celé dny trénovala a cvičila se, aby v noci mohla chodit s ním. Musela však tajně. Kolikrát už se jí podařilo odrazit Nejiho nepřítele, aniž by si toho Neji všiml a TenTen už aspoň nemusela sedávat doma a klepat se strachy. Jenže tentokrát...

***

TenTen otevřela oči a zase jí stéklaly slzy.
Tentokrát to nezvládla. Nedokázala ho ochránit. Neji zakašlal.
"TenTen??" zachraptěl. TenTen se vymrštila a posadila se u něho. "Neji..ty..ty..já myslela, že," nedořekla.
"Ještě bych ti chtěl něco říct," zakašlal Neji.
"Poslouchám," usmála se na něho TenTen a ruku mu podsunula pod hlavu, aby ho lépe slyšela.
"Vím..eeeeh...vím o tom, že..." Neji se rozkašlal.
"Vím, že si mě chránila," dořekl.
"Ale jak..jak to?" vykulila TenTen oči.
"Když je u člověka někde blízko milovaná osoba, tak to pozná. I ty to jednou poznáš, až...eeh..až," Neji se znova rozkašlal.
"Né Neji. Já miluju jen tebe. Prosím vydrž ještě chvíli. Přivolám pomoc," řekla TenTen. Položila Nejiho hlavu na suché listí a rozběhla se pro pomoc.

Běžela tak rychle, jak jen uměla a za chvíli byla ve vesnici.
"Sakuroo!!" zakřičela tak silně, že se všichni kolem se na ní otočili. Sakura ji slyšela a přiběhla k ní.
"Co se děje TenTen??" zeptala se vyděšeně. TenTen ji popadla za ruku a už s ní utíkala na to místo.
"Neji..potřebuje pomoc," řekla TenTen. Sakura jen kývla a utíkala s ní.

Když přiběhly, TenTen k Nejimu hned přiklekla.
"Neji...lásko moje. Je tady pomoc," pohladila TenTen Nejiho po tváři. Neji pomalu otevřel oči.
"TenTen, už...eeeh..už to dlouho nevydržím, jen bych..." Neji se silně rozkašlal a plival kolem sebe krev. Sakura na nic nečekala a přiložila své ruce na Nejiho rány.
"Chtěl bych..." Neji už šeptal. Ztratil hlas. TenTen plakala tak silně, že ho skoro neslyšela. Sakura ji pevně chytla za ruku. TenTen na ni pohlédla. Sakura jí očima naznačila, že Neji to nezvládne. Snažila se opatrně, aby TenTen nezačala plakat ještě víc. TenTen pochopila a přestala tak nahlas vzlykat. Chtěla ho ještě slyšet. Naklonila svou hlavu k němu.
"Miluju tě..a..a budu na tebe..eeeh...budu na tebe dávat pozor tam z vrchu," usmál se přes všechnu tu krev co měl na ústech Neji.
"Prosím..polib...polib mě naposledy," řekl Neji. TenTen stékaly slzy stále víc a víc. Naklonila se nad Nejiho a jemně ho políbila. Během polibku ucítila, že Neji zemřel. Zůstala však svými rty na jeho. Pod jeho hlavu podsunula ruce opřela své čelo o to jeho a plakala.

Sakura seděla kousek od nich a taky plakala. Pak se potichu zvedla a odcházela. Chtěla nechat TenTen o samotě s ním. Jen co Sakura odešla TenTen zvedla hlavu a koukla na oblohu.
"Néééééé......!!!"

The end by Haya

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2018-08-14 00:02 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Wau, nemám slov, už fakt nevím, co mám k těm povídkám psát. Každá je jiná, ale pokaždé mě dostanete. Tady mi bylo smutno. Nemám ráda, když Neji umře. Skoro jsem měla chuť s TenTen křičet taky. Nejde mi do hlavy jedna věc. Kdy Neji spal? Když tady každou noc bojoval. Přes den? Jen mě to tak napadlo.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, St, 2010-11-17 21:42 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Dokonalost se pozná hned..........

Obrázek uživatele Jakorta
Vložil Jakorta, So, 2009-08-29 16:47 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

je to v pohode

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Ne, 2009-08-23 20:42 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Krásne, nádherné... NejiTen, jeden z mojich obľúbených párov Smiling Krásna poviedka a už som ju raz čítala, ale myslím, že to som tu ešte nebola zaregistrovaná, takže som nenapísala komentár... Tvoje poviedky majú niečo do seba.. Niečo tak krásneho, romantického, tajuplného... Cítiť v nich lásku, potrebu mať pri sebe milovanú osobu... za 5 Smiling

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-02-15 19:30 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

fňuk Sad to je tak smutnučké.. tento pár milujem.. chudáčik Neji Sad nádherne popísané Hayo, ale to si už odomňa veľa krát počula

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Út, 2008-06-10 15:26 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Krááásnýý.. Hayo.. wšak ty wíš Smiling)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-05-30 22:24 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to bolo naozaj nádherné, fňuk....tento párik je moooc zlatý, aj keď skončil takto.....Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Pá, 2008-05-30 22:20 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Smuuutný!!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-03-21 02:06 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nádherně píšeš, to ano...skvěle ti jdou melancholické chvíle, nostalgie...prostě romantika. co kdybys napsala taky příběh se šťastným koncem? Třeba nějakou svatbu, nebo tak...něco romantického.

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Čt, 2008-03-20 20:51 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Stejně krásně smutné jako Odejít z lásky. Máš opravdu talent na příběhy.

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Pá, 2008-03-21 02:00 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Jéé..děkuju za pochvaly Smiling moc si toho cením Smiling