manga_preview
Boruto TBV 11

Kroniky Vzduchu: Díl 5 - Teamwork

„Vždyť to je…ještě horší než všechny ty klepy!“ vypravil ze sebe Iruka, co stále ještě nevěřícně zíral na seznam absolventů a propadlých, které cvičil Kakashi.
„Kakashiho zkoušky jsou možná trochu těžší než ty těch ostatních ale…“ Obhajoval Kakashiho Hokage.
„Tomu říkáte trochu?! Vždyť u Kakashiho ještě nikdo neprošel!“ Divil se rozčíleně Iruka.
„To je pravda, všichni to zkoušeli, ale nikomu se nepodařilo vyhovět Kakashiho nárokům. Proto také všichni propadli.“ Řekl ponuře Hokage.

Jaden zatím stále ještě přemýšlel, jak na Kakashiho vyzraje teď.
Málem jsem ten zvoneček měl! Musím vymyslet nějakou lepší strategii! Uvažoval horlivě Jaden a zvažoval možnosti, ale z úvah ho vytrhl Kakashi, který se náhle rozplynul v páru a zbyl tam po něm jenom kus dřeva.
„Co to-?“ Podivil se Jaden.
„Shinobi techniky, Přemisťovací technika.“ Řekl Kakashi který stál náhle za Jadenem.
Kakashi chytl Jadena za ruku a hodil ho přímo na Naruta, který právě vylézal z vody.
„Sakrááá!“ zaklel Jaden, těsně před tím, než srazil Naruta zpátky do vody a vletěl tam za nim s hlasitým žbluňknutím.
Kakashi se usmál a vytáhl knížku a začal si zase číst.
Možná bych měl být ostražitější. Přemýšlel Kakashi.

Když Jaden s Narutem dopadli zpátky do řeky, Jaden naznačil Narutovi, ať plave za ním.
Jenže Naruto si ho nevšímal a už se zase vrhal z vody na další útok na Kakashiho.
Sakra počkej Naruto!Musíme spolupracovat! Jinak ho nedostaneme! Pomyslel si Jaden.
Naruto ale už vyskočil z vody.
„Co chceš dělat teď? Víš, že když do dvanácti nezískáš zvoneček, budeš bez oběda.“ Vyptával se Kakashi.
„Jó, to jsem pochopil!“ rozčiloval se Naruto.
„Na to, že chceš být jednou Hokage tvoje akce ale moc nevypadají.“ Tvrdil Kakashi.
„Sakra! Jak mám bojovat, když jsem od rána nejedl?!“ rozčiloval se Naruto a všem z teamu zakručelo v břiše.
Já nejedla ani včera večer. Ta dieta nebyl dobrý nápad. Pomyslela si Sakura.
„Před chvíli jste mě holt chytl nepřipraveného!“ křičel za odcházejícím Kakashim Naruto.
„Nesmím se podat slabosti z hladu…musím dostat jeden z těch zvonečků ať to stojí, co to stojí! Nemůžu…nemůžu propadnout!“ umanul si Naruto.

Jaden zrovna vyplaval na hladinu, když z vody kolem něj začali vyskakovat stínové klony.
„Stanu se ninjou!“ zakřičel Naruto ještě za Kakashim.
„Tohle je moje nejlepší technika, Jutsu Stínových klonů!“ zařval Naruto a dal se do útoku.
Jaden sledoval, jak se těch nových sedm Narutů řítí na Kakashiho. Od kdy tu techniku ovládá? Divil se.
Stínová replikace místo normální replikace? Přemýšlel nevzrušeně Kakashi. To musí být ta zakázaná technika, s kterou porazil Mizukiho.
Ale od jeho schopností soudě, tu techniku dokáže udržet jen na pár minut.
I když tu říká velké věci, je Naruto, stále jen Naruto. S touhle technikou mě nedostane. Přemýšlel pro sebe Kakashi.
Jenže hned na to se jeden z Narutovích klonů chytil Kakashiho ze zadu za záda, aniž by si toho Kakashi všiml.
Dobrý Naruto! Už ho máš! Usmál se Jaden.
Kakashi to fakt nečekal, s leknutím se otočil, aby se podíval co se ho to drží.
„Nikdy nespouštějte svojí obranu sensei!“ řekl s úsměvem Naruto.
Narutové naskákali na Kakashiho a tím ho znehybnili.
„Postaral jsem se o to, aby se jeden můj klon mohl na vás ze zadu dostat!“ pokračoval Naruto a vyskočil do vzduchu.
„Jdu si pro zvoneček sensei!“ zakřičel Naruto a dal Kakashimu ránu hlavou.
Jenže Kakashi se najednou proměnil v dalšího Naruta.
„Co?“ divil se Naruto.
„Sensei Kakashi! Vy jste se proměnil ve mně!“ rozčiloval se Naruto.
Všichni Narutové se začali mlátit mezi sebou.
To je trotl. Pousmál se zklamaně Jaden.
„Hej! Já to jutsu prostě zneutralizuju, pak zbudou jenom dva a já budu vědět kdo je kdo!“ Napadlo Naruta. „Na to jsi mohl přijít dřív!“ ozval se jeden z Narutů.
Naruto jutsu zneutralizoval…ale zbyl tam jenom on sám, pomlácený a s modřinami.
„Ale co teď?“ pomyslel si Naruto.
Naruto, dostal tě s tím samým jutsu, jako mě! Měl jsi dávat lepší pozor! Pomyslel si Jaden.

„A hele co to tu je?!“ rozkřikl se Naruto, když si všiml utrženého zvonečku na zemi.
„Asi jsem se přeci jen dostal k senseii dostatečně blízko, upustil ho!“ radoval se Naruto a už ten zvoneček chtěl sebrat…jenže ho najednou chytil provaz za nohy a vytáhl ho do vzduchu. Byla to past.
„Uááá!“ zaječel Naruta a pak už se jenom pohupoval ve vzduchu, hlavou dolu.
To bylo přece jasný, že je to past, ty tupče ! pomyslel si Jaden a znovu se potopil, aby odplaval za roh, kde řeka zatáčela a mohl se znovu ukrýt.
Kakashi sebral v klidu zvoneček a poučil Naruta: „Přemýšlej než použiješ nějaké Jutsu, mohlo by se stát že ho nepřítel použije proti tobě.“
„A ještě něco…příliš snadno jsi se nechal chytit, ninja musí poznat klam.“ Usmál se Kakashi.
Naruto zuřil.
„Já-to-pochopil!“ rozčiloval se Naruto.
„Ne nepochopil jsi to, myslíš si že jsi to pochopil, ale to neznamená že jsi to opravdu pochopil chápeš?“ vynadal Narutovi Kakashi.
Teď mám šanci! Pomyslel si Sasuke, když se k němu otočil Kakashi zády a hodil po něm několik shurikenů.

Shurikeny trefili Kakashiho z boku.
„Óh, trefil jsi Kakashiho shurikeny, copak jsi se zbláznil Sasuke?! Zašel jsi příliš daleko!“ divil se rozčíleně Naruto.
Jenže Kakashi se ještě před dopadem proměnil zase v kus dřeva.
Dostal Sasukeho stejnou lstí jako Jadena s Narutem.
Už zase použil Přemisťovací techniku, a teď ví, kde jsem!Musím si pospíšit! Přemýšlel Sasuke a skákal ze stromu na strom, aby se znovu ukryl před Kakashim.
Myslel jsem že ukázal slabinu, ale to bylo schválně! A já mu na to naletěl! Káral se v duchu.
Tak tady jsi! Pomyslel si spokojeně Kakashi.
Sasuke! Kde jsi? Doufám, že tě Kakashi nenašel!Bála se Sakura a skákala ze stromu na strom, aby našla Sasukeho.
Ne! Nesmí tě najít! Musím tomu zabránit! Slíbila si, jenže se musela najednou zastavit, protože viděla Kakashiho přímo před sebou na palouku, jak si zase čte.
Ufff! Na štěstí si mne nevšiml. Oddechla si Sakura.
„Sakuro, za tebou.“ Ozvalo se za ní.
Sakura se prudce otočila. Za ní na větvi seděl Kakashi.
Sakura hlasitě zaječela.

„ ,,Ninja musí rozpoznat iluzi!“ “ Opakoval ironicky pro sebe Naruto.
„Jó jasně! A jak to mam udělat?“ rozčiloval se a snažil se dostat z nastražené pasti, do které se chytil.
„To se mi už nesmí stát!“ slíbil si.
Vytáhl kunai a přeřízl lano. Ve vzduchu udělal přemet a dopadl na zem.
Zasmál se, jenže hned na to ho chytil další provaz za nohu a už zase vysel na stromě.
„Říkal jsem, že se mi to už nesmí stát! Zatraceně!“ rozčiloval se.

Kakashi zatím Sakuru zhypnotizoval nějakým genjutsu, takže naprosto zapomněla co se stalo a byla naprosto zmatená.
„Měla jsem pocit, že byl někdo za mnou! A kde to vlastně jsem? Co se to tu děje?“ Ptala se sama sebe a chytla se zoufale za hlavu.
„Sakuro! Pomoz mi!“ ozvalo se z křoví.
„Sasuke!Kde jsi?“ vykřikla radostně Sakura.
Sasuke byl před ní u stromu…celý od krve a vážně zraněný.
Sakura zařvala a švihlo to s ní.
„Nó, možná jsem to trochu přehnal, ale musí se naučit takovéhle věci prohlédnout.“ Řekl Kakashi, sedící na větvi o kus dál a listoval ve své knížce.

To znělo jako Sakura. Pomyslel si Sasuke o kus dál na menším palouku.
Zvonečky zazvonily a před ním se objevil Kakashi.
„2 díl shinobi bojových umění. Genjutsu. Sakura ho ještě pořádně neprokoukla.“ Řekl.
Genjutsu. Nic než koncentrace. Nepřekvapuje mě že tím dostal Sakuru ale… přemýšlel Sasuke.
„Já nejsem jako Sakura a Naruto a ani jako Jaden.“ Řekl odhodlaně.
„To by jsi měl říkat teprve, až jeden z těch zvonečků budeš mít můj milí Sasuke. A nejblíže byl zatím jenom Jaden. Dokážeš ho trumfnout?“ vybídl ho Kakashi.
Jaden! Vzpomněl si Sasuke na Jadenovu akci před tím a zamračil se.
Teď stalí oba proti sobě.

Sasuke udělal prví krok, vrhl po Kakashim pár kunaiů.
„Po té běžné cestě se tu dál nedostaneš.“ Řekl mu Kakashi a uskočil stranou kunaiům.
Sasuke vrhl další kunai, ale ne na Kakashiho ale na prováz o kus dál.
„Past!“ všiml si Kakashi a rychle uskočil dalším kunaiům, které Sasuke uvolnil tou pastí.
Když dopadl, Sasuke se objevil za ním a vykopl mu po hlavě. Kakashi si ho ale včas všiml a jeho kop vykryl a chytl ho za tu nohu.
Sasuke zaútočil znovu tentokrát pěstí.
Kakashi tento útok také vykryl a chytl ho za ruku. Sasuke zaútočil po třetí dalším kopem.
Ten Kakashi také vykryl, ale byl už dost zaneprázdněn Sasukeho útoky, takže se Sasuke natáhl po zvonečcích a už je skoro měl.
Ten Sasuke! Pomyslel si Kakashi a odhodil ho a uskočil akorát v čas.
„Bojuje mazaně. Už zase si nepočtu.“ Litoval Kakashi jako před tím s Jadenem.

Sakura se zatím probrala : „Co se stalo?“ vzpamatovávala se.
Už si vzpomínám! Viděla jsem Sasukeho zraněného! Vzpomněla si.
„Sasuke! Kde jsi? Nesmělo se ti nic stát! Prosím ne!“ obávala se Sakura. „Sasuke!“

Naruto zatím vzdal vyprošťování z pasti a jen tak se pohupoval za lano ze stromu, když si najednou všiml nějakých balení o kus dál na kamenných slunečních hodinách v zemi.
„Co to tam je?“ přemýšlel.
„Á už vím co to je, náš oběd! Hmm, takže ninja musí umět poznat klam jo?“ vzpomněl si Naruto a zasmál se .

„Máš pravdu. Nejsi jako ti ostatní, to ti mohu potvrdit.“ Řekl Kakashi Sasukemu.
Sasuke udělal několik pečetí a řekl : „Živel oheň: Technika velkolepého fireballu!“
„Cože??!!! Ninja začátečník nemůže umět tohle jutsu! Je pro něj potřeba příliš mnoho chakry!“ divil se Kakashi.
Sasuke na Kakashiho vychrlil z úst plamen a vypálil místo kde stál. Jenže Kakashi byl pryč.
Kde je vyvalil oči Sasuke a začal se nervózně rozhlížet. Nade mnou, vedle mě?
„Tam kde by jsi mě nejmíň čekal.“ Řekl Kakashi zpod Sasukeho a chytl ho rukou za nohu. Byl v zemi.
„Áááá!“ zakřičel překvapeně Sasuke.
„Přímo pod tvýma nohama.“ Řekl s úsměvem Kakashi, když Sasukemu koukala z pod země jenom hlava.
„Třetí díl shinobi bojových technik, ninjutsu.“ Řekl Kakashi.
„Máš talent, a jsi opravdu jiný než ostatní, ale jiný, neznamená vždy lepší. Vždyť víš, kdo moc vystrkuje nos, může přes něj rychle dostat.“ Řekl Sasukemu Kakashi, vytáhl knížku a nechal ho tam v zemi.

Naruto se zatím chystal pustit se do jejich objedu.
„Ha! Sensei Kakashi sice říkal, že nedostaneme žádné jídlo, dokud nebudeme mít zvoneček, ale když se teď prostě najím co proti tomu chce dělat?“ smál se Naruto a mnul si nad jejich obědem ruce.
„Tak dobrou chuť!“ popřál si a už se chtěl dát do jídla.
„Hej!“ ozvalo se za ním.
Naruto ztuhl.
„Vždyť to byla jenom sranda sensei!“ vymlouval se.
„Dobrý pokus.“ Řekl Kakashi.

Zatím se Sasuke stále ještě pokoušel dostat ze země, kam ho sensei Kakashi uvěznil.
„Nazdar borče.“ Řekl Jaden, který se objevil kus od něj.
„Jak to vypadá tak tě sensei Kakashi pěkně uzemnil co?.“ Smál se mu.
„Nech si ty řeči a radši mě odsud dostaň!“ rozčiloval se Sasuke.
Jaden se znovu usmál.
Najednou z křoví kousek od nich vyletěla Sakura. Sklouzla z Jadena pohledem na Sasukeho.
„Uááá! Sasuke je jenom hlava bez těla!“ Zaječela a zase to s ní švihlo.
„Tvrdá holka. Nikdy se nenechá oklamat!“ řekl ironicky Jaden a pomohl Sasukemu ze země.
Když se Sakura konečně probudila, hned se vrhla na Sasukehe, jestli mu nic není.
„A mě obejme kdo?“ pokusil se o vtip Jaden.

„Do dvanácti chci mít ten zvoneček, bude to o fous ale co.“ Prohlásil Sasuke.
„Sám ho nedostaneš Sasuke. Musíme spolupracovat chápeš?“ snažil se přesvědčit Sasukeho Jaden.
„To se ještě snažíte dostat ten zvoneček kluci?“ divila se Sakura.
„Před tím jsem se jednoho dotkl, a teď si jdu pro něj!“ Řekl jistě Sasuke.
„Já taky, není nemožné ho získat.“ Přidal se Jaden.
„Vážně? No to je skvělé Jadene!“ řekla radostně Sakura.
No skvělí! Oba se těch zvonečků alespoň dotkli a já je ještě ani neviděla z dálky! Pomyslela si sklesle Sakura.
Pak oba projdou a já Sasukeho už nikdy neuvidím! Přemýšlela.
„Já si myslím že musíme spolupracovat, jinak se k tomu zvonečku nedostaneme. Každý zvlášť nemáme šanci.!“
„Hele kluci, už je stejně dost pozdě, takže by jsme to měli vzdát a zkusit to příště ne?“ Pokusila se je nakonec přemluvit.
„Tím, že to vzdáme, se nic nevyřeší. A já mám plán.“ Řekl Jaden odhodlaně.
Sasuke na ní vrhl jenom naštvaný pohled.
V tu chvíli zazvonil budík, který Kakashi nastavil na dvanáctou.
„Ale asi ho už nestihneme provést.“ Řekl zklamaně Jaden a vydal se zpět.

Na konec seděli všichni tři na zemi u dřevěných sloupů a kručelo jim v břiše.
Všichni tři, protože Naruto byl přivázaný k jednomu z těch sloupů.
„O ou, kručí v břiše co? No jo, smůla. A co se toho tréninku týče, jsem se rozhodl že nepošlu nikoho z vás zpět na Akademii.“ Řekl jim Kakashi.
Naruto se Sakurou se jenom divili.
Na tom mi něco nehraje. Přemýšlel Jaden.
Naruto se Sakurou se začali radovat.
„Znamená to, že jsme prošli? Všichni?“ vyptával se rozrušeně Naruto.
„Ano, znamená to že jste všichni čtyři propadli a nevrátíte se na Akademii!“ řekl nakonec naštvaně Kakashi.
Co?! Zděsil se Jaden.

„To je neuvěřitelné! Kakashi nenechal projít jediného žáka! Všichni propadli!“ byl stále ještě rozčílený Iruka.
„Iruko, tahle skupina je ještě mladá, ani já nedokáži říct, jestli je pro ně dobré být konfrontováni s nebezpečími života ninjů.“ Řekl mu Hokage.
„Ale jakkoli jinak, já považuji Kakashiho rozhodnutí za správné.“ Pokračoval Hokage.

„Jako že se už nikdy nemůžeme stát ninji?! Řekl, jste že když se nám nepodaří získat zvonečky do dvanácté hodiny, tak se vrátíme na Akademii. Nemůžete svoje rozhodnutí jen tak měnit sensei! To není fér!“ rozčiloval se Naruto.
„Holt nepřemýšlíte jako ninjové, ale jako malé děti, jako malý trapiči!“ Řekl jim bez obalu Kakashi.
Sasuke se už chtěl vrhnout na Kakashiho, ale Jaden ho chytil za rameno a přidržel ho při zemi.
Sasuke na něho vrhl vražedný pohled a Jaden jenom zakroutil hlavou na znamení, že to, co chtěl udělat nebyl dobrý nápad.
„Myslíte si, že jde stále jenom o vás co?“ poznamenal ironicky Kakashi.
„Nevíte, co to je být ninjou! Považujete to za hru co?“ pokračoval ponuře Kakashi .
„Proč myslíte, že jsme vás rozdělili do skupin co?!“ pokračoval dál naštvaně Kakashi.
„Abych spoluprácí našli řešení že?“ Řekl Jaden pochmůrně a zklamaně, že na to nepřišel dřív.
„Správně, kdyby jste mě napadli všichni najednou tak by jste se na ty zvonečky možná dostali! Ale co, teď už je pozdě! Měl jsi na to přijít dřív Jadene a poučit o tom své kolegy!“ skončil Kakashi a Jaden se hořce zamračil.
Moment! Došlo najednou Sakuře.
„Vždyť jsou zvonečky jenom tří! Když by se nám opravdu povedlo získat ty zvonečky, tak by je měli jenom tři z nás a to by vedlo k hádce!“ Všimla si Sakura.
„Přesně tak, poštval jsem vás naschvál proti sobě.“ Potvrdil Sakuře Kakashi.
„Chtě jsem vidět, jestli se vám podaří postavit postavět team na první místo, nad vaše vlastní zájmy. Genin musí mít tu schopnost k teamworku!“ Řekl Kakashi.
„Ale vy? Vy jste ani nepřišli na tu myšlenku.“
„Ty Sakuro, jsi se obávala stále jenom o Sasukeho, ale abys podpořila Jadena s Narutem tě ani nenapadlo.“ Vytkl jí Kakashi.
„A ty Naruto jsi se stále snažil udělat všechno sám!“ pokračoval Kakashi.
„Ty Jadene,jsi na to šel stejně jako Naruto, ale na teamwork jsi přišel až pozdě, možná kdyby tě to napadlo dřív, tak by jsi něco změnil!
„A ty Sasuke jsi se od začátku považoval za něco lepšího. Jaká arogance!“ obešel každého Kakashi.
„Ninja mise se provádějí v teamech. Je samozřejmě potřeba schopností každého jedince, ale team je to nejdůležitější!“ Vysvětlil jim Kakashi.
„Každý shinobi to ví! Když se postaví nad skupinu, vede to k pádu mise.Možná stratíte i spojence!“
„Dost možné že budete mít lehký úkol, ale může jít i o život či smrt!“
„Podívali jste se třeba na ten kámen tady? Na ty jména tam?“ zeptal se jich Kakashi a poodešel ke kameni o kus dál.
„Jsou na něm jména hrdinů naší vesnice.“ Řekl.
„Hej! To je super, asi si nechám taky vyrýt své jméno do toho kamene, nemám chuť žít bez povšimnutí sensei!“ začal zase Naruto.
„Mluvím tady o opravdu výjimečných hrdinech, oni všichni jsou VBO hrdinové.“ Řekl Kakashi.
„To zní pro mě skvěle sensei!“ řekl vesele Naruto, který stále nic nechápal.
„To znamená ,,V Boji Obětováni“ Naruto! Oni už nežijí!“ vysvětlila mu Sakura.
Narutův úsměv zmizel.
Jaden svěsil hlavu, vzpomněl si na své rodiče.
„Tohle je památník a jsou na něm vyryta jména mých nejlepších přátel.“ Řekl smutně Kakashi.

Kakashi se náhle otočil a propaloval je pohledem: „Tak dobrá, dám vám ještě jednu šanci!“ řekl.
„Ale nebude to jednoduché, budete mít jenom tři hodiny dostat ty zvonečky.“ Pokračoval Kakashi.
„Můžete se teď najíst, aby jste natankovali sílu, s výjimkou Naruta.“ Dodal Kakashi.
Naruta to naštvalo.
„Tak, to je trest za to, že jsi před tím chtěl jíst sám!“ řekl mu Kakashi.
„A kdo se pokusí mu dát najíst, okamžitě propadl!“ řekl přísně všem.
Naruto zuřil.
„Já určuji pravidla a vy je posloucháte jasné?“ řekl temně.

4.833335
Průměr: 4.8 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-10-29 14:43 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

až na nějaké pravopisné hrubky je to úžasná

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, St, 2009-06-03 08:24 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

*potlesk* dalsi dobry dil .)

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2009-04-10 15:28 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

skvělý ^^ ja uz vazne nevim co psat... *veleůžasná "slovní zásoba"* mas to pekny, du na další ^^ xD Smiling Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2009-04-10 21:49 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky Veru ^^ Smiling


Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2009-01-11 21:51 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Eh.... víc ze mně nedostanete! Uplně úža!!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Út, 2008-11-25 18:29 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Mně komenty došly už dávno. Jak já nesnašim tu svojí neoriginalitu xD! Takže zase rychlostí ještě rychlejšího blesku (šneka s henge no jutsu Mrk) jsem se dokopala na další. Vážně mam časovej skluz.
Super díl xD Jako vždycky jindy


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-11-25 18:48 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky Smiling
sem rád že se líbí Smiling
zase jedna originální odpověď


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Po, 2008-10-27 16:09 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

mně už pomalu dochází komentáře :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-03-15 23:45 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

Skvělí. Kdy bude pokračování? Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-03-08 20:51 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ehm, Zakutou?Smiling))) ale inak dobré, už aj utekám na ďalšiu časť:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Pá, 2008-03-07 22:42 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

super Smiling ...jako vzdy Eye-wink ...naruto je sam o sobe dobrej pribeh ...ale kdyz tam jeste pridas novou postavu ...no je to proste skvele Laughing out loud

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-03-06 21:48 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Pište, co vy na to please Smiling