manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 15: Nepriatelia

Cez obrovskú chodbou sa pohybovali dve postavy odené do bielych šiat. Rýchlejšie kráčajúca postava bola žena s hnedými vlasmi, s ňou sa snažil držať krok muž s blond vlasmi a azúrovými očami.
"Dvojka, počkaj!" znudene sa prihováral muž žene. Žena skôr pridala do kroku a ani nevenovala pohľad svojmu prenasledovateľovi.
"Nemam čas, Ahashi-sama mi dal prácu," prehovorila žena ako prechadzali cez obrovskú halu v ktorej boli vysadené stromi, ktoré sporiadane vyrastali zo zeme. Každý zo stromov bol vysoký, najmenej 20 metrov mali všetky stromy v okoli cestičky po ktorej prechádzali žena a muž. Svetlo oborvský sál zahaľovalo a vytváralo príjemnú atmosféru, až čarovnú.
"Aj ja mám prácu, mohli by sme si ísť dať pohárik," dobehol ženu a pozeral sa jej do tváre s obrovským úsmevom.
"Určite, ty alkoholik. Ahashi-sama ti dal prácu mal by si ju spraviť!" vyštekla naňho žena a premerala si ho svojími veľkými hnedými očami. Mužovi zliezol úsmev z tváre. Predbehol ženu a zastavil pred ňou.
"Prečo si taká ? Prečo je Ahashi-dono pre teba tak veľmi dôležitý ?"
Žena stála a nervózne prestupovala z nohy na nohu.
"On je úžasný, keď ho budeme počúvať dá nam nesmrteľnosť a nikdo nám neublíži. Ja chcem mu pomôcť čo najviac viem aby keď príde deň a bude po všetkom, Ahashi-sama ma odmenil." žena si zopla ruky a zavrela oči a bolo vidieť, že každe slovo má naučené.
"No nesmrteľnosť tu niekto dostal v predstihu, nie ?" usmial sa muž a privrel oči. Žena sa zatvárila, že ju poznámka urazila.
"Nie ja som to tak nemyslel...." hneď sa omlúval muž žene.
"Ja viem ako si to myslel ....... mám prácu, zbohom."
Žena prešla okolo muža a jej vlasy sa mu opreli do tváre.
-Takto sa musí cítiť boh - Myslel na hnedovlasú krásnu ženu, ktorá ani netuší čo k nej cíti. Silno si vydýchol a užíval si vietor, ktorý mu vanul do tváre.
"Ty si taký šašo.....hehehehe"
Blonďák otvoril oči a pred ním stál svalnatý vysoký chlap s ryšavými vlasmi. Mal prekrížené ruky a opieral sa chrbtom o strom za ním a na jeho tvári sa javil dosť posmešný výraz.
".... trojka, jejda, ty nevieš držať jazyk za zubami."
"Ako dlho si tu? " zamračil sa a prišiel k mužovi na dosah ruky.
"Ale celý čas chcel som vás pozdraviť ale keď si s ňou mal taký pekný rozhovor, nechcel som vás rušiť." Ryšavý muž hodil úšklebok a vôbec sa nesnažil ho schovať. Trojke vyletela ruka a buchla vedľa ryšavého hlavy s dlaňou tak, že to vyzeralo že sa opiera o strom.
"Neser ma......alebo ťa mam zobrať na výlet k hore ?"
Obaja si hľadeli z očí do očí. V očiach Trojky sa objavilo pár červeních žiliek. Ryšavý
párkrát preglgol.
"Dobre, dobre chápem. "
Muž vytvoril päčať hada a vrástol do stromu. Blonďák ostal sám v oborovskej miestnosti.
"Nevšímaj si ho, už ho 4-ka skoro zabil."
Za mužom stála žena s dlhými čiernymi vlasmi, ktoré boli roztrapatené a zašpinené. Jej predtým krásne biele šaty boli špinave od kvapôčok krvi a potu. Žena pristúpila k mužovi a objala ho zo zadu tak, že jej ruky mu prechadzali cez hruď a tam ich zopla.
"Ty tak pekne voniaš," vdýchla si žena vônu z muža oboma nosnými dierkami a začala ho hladiť po hrudníku.
"Strašne si napnutý, čo si robil? Alebo ťa tak ten blb rozrušil?" 3-ka chytil ruku 5-ke a dostal sa z jej objatia. Vykročil a zastavil sa 5 metrov od nej.
"Dnes nie, nemám náladu," vložil si ruky do vrecka a začal kráčať smerom k východu z miestnosti.
"Vieš kde ma najdeš, keby si zmenil názor!" s úsmevom naňho kričala žena. A pozorovala, ako sa jej stratil medzi stromami. Dotkla sa dlhím štíhlim prstom stromu a urobila pár ťahov, na každom mieste kde sa prst dotkol ostala námraza a ostalo na dreve malé srdiečko, ktoré nevydržalo ani minútu a premenilo sa na pár kvapiek vody.
"To je ono," prižmúrila oči a usmiala sa na svoj výtvor. Prehodila si svoje roztrapatené vlasy cez hlavu a odkráčala druhým smerom ako 3-ka.

Som poslúchol vase rady Laughing out loud a kazania tak a je tu 16ta
http://www.konoha.cz/?q=node/22125 a prepacte za tu 15 tu som odflakol a pisal somm ju o 2hej rano Laughing out loud

4.923075
Průměr: 4.9 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Misaki-hime
Vložil Misaki-hime, St, 2016-07-06 17:49 | Ninja už: 3218 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L : Takže...no comment? Laughing out loud Jak si říkají 3-ka , 4-ka nebo tak , to podle mě budou nějáké těžké experimety.... Ještě mi tam chybý Oroksicht xD
Ti.. dejme tomu ''číslo týpci'' jsou fakt borci xD
A ještě : Chci poděkovat autorce mise , za to , že ji vyhlásila , protože jinak bych se k téhle povídce asi nedostala:)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Út, 2008-08-19 15:28 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ako vravím na teba by nestačili ani všetky slová chvály Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-03-16 16:50 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No neomlouvej se za chyby, které děláš, když píšeš ve dvě ráno... To není oluva, nýbrž výmluva. Sticking out tongue
Když něco děláš, tak to dělej pořádně anebo vůbec. Jak ti napsal Ice - napiš, počkej, zkontroluj, oprav. Smekám před tvou fantazií a tvými nápady, ale ty stále se opakující chyby ubírají na kvalitě. Představ si, že jsi šéfredaktor časopisu a někdo ti dá na stůl článek s takovouto nedbalou úpravou. Myslím, že bys ho tomu dotyčnému omlátil o hlavu anebo s tím po přečtení prvního odstavce fláknul rovnou do koše...

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Út, 2008-03-04 18:42 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Tramtararáááá!Nová kapitola a staré chyby:D
Len v prvých dvoch riadkoch som ich našiel 4.Ďalej sa mi nechcelo rátať:D
Brumli brumli brumli...Nebudem sa opakovať takže ti len poprajem veľa inšpirácie a skutočne skús aplikovať ten iceov nápad..Príde mi ako veľmi dobrý(Možno preto že niečo podobné som ti už veeeľmi dávno odporúčal ja:D ).
Každopádne píš ďalej a nepoužívaj slovo omlúvam:)
A takisto si zopakuj vybrané slová;-)
Očakávam ďalší diel:D

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-03-04 17:34 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

fakt super, ale dávaj si pozor na gramatiku:)) a kedy bude pokračovanie? Sa veeeľmi teším:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2008-03-04 16:21 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

ice diq za nazor vobec sa nehnevam a a Sashenka sorry polepsim sa

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Po, 2008-03-03 23:24 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Hele ty jsi mě naštval skauter!! Laughing out loud vždycky mi posíláš přes PM odkaz na new část (ach ta lenost xDD) a teď nic...a zjistím,že je tu jak 14ka(kterou jsem nějak přehlédla xDD) ale už i 15ka....ty dostaneš!! Sticking out tongue ale jinak samozřejmě super Eye-wink

Obrázek uživatele ICE
Vložil ICE, Po, 2008-03-03 23:19 | Ninja už: 6085 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

je to dobé, ale nabudúce by si to mohol trochu viac zoštilizovať, dávaj tam čiarky, niekdy ti chýbajú a bolo by ich tam treba. A keď to napíšeš, tak to sem hneď nedávaj, počkaj takú hodinku a potom si to prečítaj, uvidíš, koľko vecí by si tam zmenil. Neber to ako niake kázanie, skôr ako radu. Ale inak fakt super