manga_preview
Boruto TBV 13

Kroniky Vzduchu: Díl 4 - Trénink Přežití

Team 7 už čekal na svého vedoucího nějakou dobu. Kakashi šel pozdě!
Což Jadenovi nevadilo, on chodil pozdě skoro furt.
„Jde pozdě!“ vrčel netrpělivě Naruto.
„No a co? Já chodil taky furt pozdě a jedinej komu to vadilo byl sensei Iruka.“ Poznamenal nevzrušeně Jaden, opírající se o okno. Ale i jemu to začínalo jít na nervy.

„Sensei Iruka nebyl jediný, komu to vadilo Jadene!“ řekla netrpělivě Sakura.
„No jó, ale to se změní!“ slíbil Jaden a zazubil se.
„Jednou padavka, pořád padavka.“ Prohodil k Jadenovi Sasuke nevzrušeně, jako by pro něj urážet lidi bylo denní rutinou.
„Hele, dej si pohov frajírku jo?“ vrátil mu Jaden a pohlédl z okna. Jen počkej, nejsi jediný, co je nějak výjimečný. Myslel si Jaden a musel se nad tím usmát.
„Naruto, už si konečně sedni!“ řekla nevrle Sakura.
„Nechce se mi, to je fakt ostuda že jedině náš učitel jde pozdě, ostatní jsou už se svými učiteli na tréninku a my ještě dřepíme a čekáme!“ rozčiloval se Naruto.
„ No a co?“ řekla jen tak Sakura.
Naruto začal něčím u dveří štrachat.
„Co má bejt zase tohle?“ ptala se dožraně Sakura.
Naruto dával mezi zasouvací dveře houbu na tabuli, špinavou od křídy.
„Naruto co to děláš?“ ptala se ho.
„Jednoduše, dostane za svůj pozdní příchod překvapení.“ Smál se Naruto.
„Naruto, Naruto, Naruto, copak neumíš přemejšlet?“ ptal se Jaden sklamaně a trochu ironicky Naruta. Ten se nad tím zatvářil trochu kysele.
Alespoň někdo kdo je normální! Zaradovala se Sakura.
„Tu houbu musíš nejdřív pořádně počmárat, aby to k něčemu bylo!“ Zasmál se Jaden a posypal houbu rozdrcenou křídou.
Sakuru to málem porazilo.
„Vy jste úplně nemožný kluci! Z toho bude průšvih!“ rozmlouvala jim to, ale uvnitř to jejich novému učiteli srdečně přála.
„A navíc je to jounin, vážně myslíte že vám na to skočí?“ dodal Sasuke.
„Za pokus to stojí ne?“ řekl šibalsky Jaden.
„Bacha už jde!“ křikl.
Jounin chytl dveře a…puf! Spadla mu houba přímo na hlavu.
Naruto se dal do smíchu: „Áchachachachá, dokázal jsem to! Skočil na to!“
Jaden se jen potutelně usmíval. Jelikož bylo jeho zálibou provádět podobné skopičiny, tak věděl, že by na sebe neměl upozorňovat.
Sasuke dál seděl a celé to pozoroval: Opravdu je to jounin?
„Omlouvám se! Říkal jsem mu, aby to nedělal ale nechtěl mě poslechnout.“ Omlouvala se Sakura.
„Hmm, nechte mě to říct takhle…můj první dojem ze skupiny je…nemám vás rád!“ zareagoval na fórek jounin a srazil morálku Teamu ještě pod podlahu.

O chvíli později se všichni nacházeli na terase Akademie, aby začali znovu, jak řekl jounin.
„Tak fajn, nejdřív se představte, jeden po druhém.“ Vyzval je stále tajemný jounin.
„Máme se představit? A-a co máme říct?“ ptala se zmateně Sakura.
„ No například co máte rádi, co nemáte rádi. Vaše sny, koníčky. Takovéhle věci.“ Navrhl jim Kakashi.
„Já teď teda moc nevím jak to myslíte. Proč se nejdřív nepředstavíte vy a neřeknete nám pár věcí o sobě?“ zeptal se jejich učitele Naruto.
„Já? Já jsem Kakashi Hatake. Co mám rád a co nemám rád…Mě se teď nechce vám to povídat. Moje sny? O tom jsem ještě nikdy nepřemýšlel a moje koníčky? Hmm, já mám hodně koníčků.“ Shrnul stručně Kakashi.
„No skvělí! Takhle nám vlastně jenom prozradil své jméno.“ Řekla zklamaně Sakura.
„Ok, teď jste na řadě vy. Ty první!“ pokynul Narutovi.
„Pro mě za mě. Já jsem Naruto Uzumaki. Nejradši mám polévku. To co nemám rád je jak dlouho se musí čekat než se naleje voda, aby byla polévka hotová. Můj koníček je porovnávat polévky. Můj sen je…stát se nejmocnějším Hokage, aby si mě všichni lidé vážili a respektovali mě! Bezva ne?“ zakončil vesele Naruto.
Ten kluk musel mít velmi napínavé dětství. Pomysle si Kakashi.
„Fajn, další?“ řekl nahlas.
„Já se jmenuji Jaden Shimoto. Můj koníček jsou „drobné žertíky“, “ uculil se Jaden. „…,jsem rád v přírodě. Nemam rád namyšlený lidi a písemky. Můj sen je stát se mocným ninjou, abych mohl ochraňovat svoje blízké.“ Řekl vážně Jaden.
Jaden to asi také neměl lehké v dětství. Přemýšlel Kakashi.
„Další.“ Vyzval.
„Sakura Haruno. Co mám ráda je…chci říct po čem fakt letím…“ řekla roztržitě a pokukovala po Sasukovi.
„…co jsem chtěla říct, můj koníček je …“ a zase začala pokukovat po Saskovi.
„…a můj sen je…“ a zase.
„A… co nemáš ráda?“ Zeptal se Kakashi.
„Naruta!“ řekla jistě. Jaden se tomu zasmál, jak Naruto zaskučel.
Ó jé, ta se zajíma víc o kluky než o výcvik. Uvědomil si Kakashi ne zrovna nadšeně.
„Další.“ Vyzval.
„Moje jméno je Sasuke Uchia. Nemám rád hodně věcí. A není nic speciálního co mám rád. …“ Po tomhle v Sakuře hrklo.
„…Nemám sen pro budoucnost, ale plán. A ten také uskutečním. Dám dohromady zase svojí rodinu a pomstím se jedné osobě!“ řekl tajemně Sasuke.
Snad nemyslí mě! Zděsil se Naruto.
Páni to je optimista! Zašklebil se Jaden.
Sasuke je tak…roztomilí! Pomyslela si Sakura a začervenala se.
To jsem si myslel. Přemýšlel nevrle Kakashi.
„Dobře, každý z vás má svoje vlastní představy. Zítra ráno začíná naše první mise.
Jaden se trochu ošil nedočkavostí a zvědavostí.
„Super! Co to bude za misi?“ zeptal se hned čile Naruto.
„Úkol, který my čtyři splníme společně.“ Řekl Kakashi.
„Co co co co co to bude co?“ zvídal netrpělivě Naruto.
To jsem zvědavej. Přemýšlel Jaden.
„Bude to něco jako trénink přežití.“ Vysvětlil konečně Kakashi.
„Trénink přežití? Co to má bejt?“ divil se Naruto.
„Další trénink? Já myslela že to bude pravá mise, ne jenom zase nějaké cvičení! Na Akademii jsme cvičili dost! Proto jsme tady!“ rozčilovala se Sakura.
„Nebuď tak netrpělivá holka!“ smál se Jaden.
„Chmpf!“ žbrbla Sakura.
„Tohle cvičení je jiné než ty co znáte.“ Pokračoval dál trpělivě Kakashi.
„No skvělí…a co teda budeme zítra dělat za cvičení?“ ptal se stále Naruto.
Kakashi se pousmál.
„Moment! To byla normální otázka tak co vám přijde tak legrační?“ zeptala se Sakura.
„Obávám se, že se vám odpověď nebude moc líbit.“ Smál se dál Kakashi.
Jaden povytáhl obočí.
„Z těch sedmadvaceti absolventů, co jsem přišli bude uznáno jenom devět jako genini. Těch zbylých osmnáct propadne a vrátí se na Akademii. Jinými slovy, tady buď uspějete, nebo propadnete. A pravděpodobnost, že propadnete, leží minimálně u 66 procent.“ Řekl Kakashi ponuře. Team 7 to zrovna nepotěšilo.
A sakra! Pomyslel si Jaden.
„Já jsem říkal, že se vám odpověď nebude líbit.“ Poznamenal suše Kakashi.
„To není fér! Museli jsme tvrdě pracovat, abychom se sem dostali! Proč jsme teda dělali závěrečný test, když stále ještě můžeme propadnout?“ rozčiloval se Naruto.
„Ten test měl určit ty, kteří vůbec mají na to stát se geniny. Já určuji, zda projdete nebo propadnete.“
„Co?“ ječel Naruto.
„Zítra se sejdeme znovu, a nezapomeňte si svoje ninjovské vybavení.“ Zadal Kakashi instrukce.
Tak jo! Pořádně se do toho obuju! Když se budu snažit, tak projdu! Slíbil si Jaden.
Nesmím vyletět! Jednoho dne chci být respektován, takže tu zkoušku musím udělat! Povzbuzoval se Naruto.
Když se dostanu do problémů, tak mě Sasuke určitě zachrání! Bude to zkouška lásky. Řekla si Sakura.
Sasuke jen přemýšlel o taktice a druhu zkoušky.
„To je vše. Můžete jít. Jo a…na snídani se radši vykašlete, nemuseli by jste jí udržet.“ Řekl nakonec ,,optimisticky“ Kakashi.
Ještě lepší! Pomyslel si Jaden.

Druhý den ráno se všichni čtyři sešli na palouku za vesnicí.
„Brý ráno.“ Pozdravil Naruto ospale.
„Ráno.“ Odpověděla Sakura.
„Čau lidi, koukám že jste fakt svěží.“ Smál se Jaden při pohledu na skoro spící Sakuru a Naruta.
„To teda fakt jsem! Když jsem kvůli Kakashimu vstával v pět ráno!“ ročiloval se ironicky Naruto.
„Vsaďte se, že přijde zase pozdě.“ Navrhoval Jaden s úsměvem.
„To by bylo fakt skvělí!" Poznamenal ironicky Naruto a sedl si do trávy, že si ještě zdřímne.
Po půl hodině…: „ Co jsem říkal?“ poznamenal Jaden suše.
A za deset minut už konečně Kakashi přišel.
„ Dobré ráno ve spolek! Tak co? Jste fit pro trénink?“ Pozdravil je Kakashi, aniž by se omluvil za to, že jde pozdě.
„Jdete pozdě!“ Vynadali mu sborově.
„Přešla mi přes cestu černá kočka! Musel jsem jít oklikou.“ Vymlouval se Kakashi.
„Tak jo…“ odkašlal si, „začněme!“
„Musíte to zvládnout do 12 hodin odpoledne.“ Začal Kakashi.
Ti čtyři na něj zvědavě pohlédli.
„Váš úkol je prostý. Musíte mi pouze sebrat tyhle tři zvonečky. To je vše.“ Vysvětlil Kakashi se třemi zvonečky v ruce.
„Když to nedokážete, nedostanete taky žádný oběd.“
To si dělá srandu ne? Pomyslel si Jaden Naštvaně.
Tak proto jsme neměli snídat, abychom to měli ještě těžší. Došlo Sakuře.
„Moment! Vždyť jsme čtyři, ale zvonečky jsou jen tři.“ Všimla si Sakura.
„Tímhle způsobem bude alespoň jeden z vás diskvalifikovaný, protože nesplnil zadaný úkol a vrátí se na Akademii.“
„Jeden propadne určitě, ale můžete to být také všichni tři.“ Pokračoval Kakashi.
„Můžete používat všechny zbraně, i shurikeny. Musíte mě porazit, aby jste se dostali ke zvonečkům.“ Řekl Kakashi a schoval zvonečky.
„Ty zbraně jsou příliš nebezpečné sensei!“ protestovala Sakura.
Naruto se začal smát : „Jasně, vždyť by jsi nedokázala hodit ani houbou na tabuli!“.
„Ten klaun tamhle je nehorší ve vaší skupině, měli by jste ho ignorovat, je to looser.“ Řekl Kakashi a přejel pohledem Naruta.
Naruto se při té poznámce naštval.
„Až řeknu ,,teď“ tak začnete.“ Zakončil Kakashi.
Naruto ztratil trpělivost : tak looser?! Naštval se, vytáhl kunai a vyrazil na Kakashiho.
Ten ho bleskurychle chytl za ruku s kunaiem a než si stačil Naruto něčeho všimnout, tak mu jí obrátil za hlavu a namířil mu jeho vlastní kunai proti němu.
„Ještě jsem neřekl ,,Teď!“. “
Pustil Naruta, který se už zklidnil.
To bylo skoro i rychlí. Usmál se ironicky Jaden.
Ten pohyb jsem vůbec neviděla! Divila se Sakura.
Je to jounin, elitní ninja! Přemýšlel Sasuke.
„Zaútočil jsi na mě, abys mě porazil. Hmm, jak to mám říct, asi vás začínam mít rád.“ Usmál se Kakashi.
„Připravte se…áááá…Teď!“ odstartoval trénink přežití Kakashi.
Čtveřice zmizela v okolí.

„O čem jsi se mnou chtěl mluvit Iruko?“ zeptal se Hokage Iruky.
„Protože jsi těžko přišel jenom přišel na čaj a kus řeči.“ Řekl Hokage.
„Naruto byl přidělen do skupiny sedm.“ Začal Iruka zamyšleně.
„Ten jounin co ten tým vede, je to hodně přísný učitel?“ zeptal se Iruka.
„Myslíš Kakashiho. Děláš si kvůli němu starosti?“ zeptal se Iruky Hokage s pochopením.
„Slišel jsem…zvěsti o jeho vyučujících způsobech.“ Vysvětlil Iruka.
„Hmm,…“ zamslel se Hokage a vytáhl malou, modrou knížku.
„Co je to?“ zeptal se Iruka.
„Akta těch, co trénoval a prošli, ale i těch co propadli.“ Vysvětlil Hokage.
Iruka byl trochu překvapený. „Mohu?“ zeptal se a natáhl se po knížce.
Začal v ní číst a najednou vyvalil oči.
„To je neuvěřitelné!“ vypravil ze sebe.

Zatím na palouku : „Ninja musí své pohyby skrývat a umět se dokonale krýt.“ Řekl Kakashi.
Jaden ho pozoroval zpoza špičky stromu.
Zdá se že pochopili, všichni se dobře schovali. Pomyslel si Kakashi.
Ale ne všichni. Naruto stále ještě stál na palouku a řekl sebevědomě : Teď ale muž proti muži fajn? Tak do toho!“
Kakashi se nad tím jenom ironicky ušklíbl.
To je trotl! Pomyslel si Jaden.
Ale zase tím alespoň odkryje jeho slabiny.
„V porovnání s ostatními jsi trochu ujetý.“ Řekl Narutovi.
„Jediný ujetý tady je váš účes!“ nedal se Naruto a rozběhl se na Kakashiho.
Kakashi sáhl do své boční tašky.
Naruto se zastavil a čekal co se bude dít.
„Shinobi bojové techniky, lekce 1.“ Řekl Kakashi a vytáhl z tašky kížku.
„É proč jste si začal číst?“ ptal se udiveně Narutu.
„Proč? Pche, protože chci vědět jak to pokračuje samozřejmě! Nenech se iritovat, při tvých chabých útocích je to jedno jestli při tom čtu.“ Řekl v klidu Kakashi.
„Ááááh, Já vám dám chabý útok“Rozčílil se Narut a máchl po Kakashim pěsti.
Kakashi jeho pěst v klidu vykryl.
Naruto se odrazil a vykopl po Kakashim.
Kakashi se skrčil a Naruto kopl do prázdna.
„Tak teď ale!“ zařval Naruto a znovu se rozmáchl pěstí.
Ale zase do prázdna.
„No…ale…“ divil se Naruto.
„Dávej si pozor aby se tvůj nepřítel nikdy nedostal za tebe.“ Ozvalo se za ním.
To vypadá jako pečeť tygra. Pomyslel si Jaden. To jsem zvědavej, co s tím Naruto udělá, a jestli pohoří, tak jsem na řadě já. Usmál se Jaden.
„Naruto! Musíš rychle utéct, jinak nemáš šanci!“ zakřičela na Naruta Sakura.
„Pozdě!“ řekl Kakashi.
„Nejtajnější pečeť!“ řekl a …strčil Narutovi 2 prostředníčky a ukazováčky do zadku.
Naruto se zatvářil dost divně.
„Tisíc let bolesti!“ řekl hlasitě Kakashi a vystřelil Naruta do vzduchu.
To snad není možný! To sou vypatlanci! Pomyslel si zklamaně Jaden.
Tak jo, teď je ta správná chvíle!
Udělal pár pečetí a řekl : „Ninpou Fuusajin!“
Kolem Kakashiho začal vířit vítr s pískem.
„Co to…?“ všiml si Kakashi, že se něco děje.
Teď! Pomyslel si Jaden a soustředil se na Vzdušnou chakru. Vyskočil a zmyzel.
To je jutsu! Došlo Kakashimu. Ale kdo ho vyvolal? Přemýšlel.
V tu chvíli se za ním objevil Jaden.
„Překvapení!“ řekl a natáhl se po zvonečcích.
Sakra! Zaklel v duchu Kakashi a rychle se chtěl otočit, ale ten písek ve vzduchu ho zpomaloval, málem mu Jaden jeden zvoneček utrhl. Ale stihl Jadena chytit za ruku a přehodit ho před sebe než mu stihl utrhnou jeden zvoneček.
Jaden se ve vzduchu obrátil a dopadl na zem asi pět metrů před Kakashim.
„To bylo dobré, využil jsi příležitosti.“ Pochválil ho Kakashi.
„Děkuju.“ Usmál se spokojeně Jaden.
„Je rychlí a chytrí.Ne, nedočtu si svůj flirtovací paradís dnes do konce."
Jenže nad Kakashim se objevil další Jaden.
Cože?! lekl se Kakashi a rychle uhnul kopu z nebe.
Ten první byl nejspíš Stínový klon. Došlo Kakashimu, zatím co Jaden udělal menší díru v zemi tam, kde stál Kakashi.
„Jste rychlí sensei Kakashi. Ale jak dlouho vám to vydrží?“ Pousmál se Jaden.
„Déle než tobě určitě.“ Řekl ještě trochu překvapený Kakashi.
Jak je tohle možné? Divila se Sakura. Vůbec jsem si nevšimla jediného pohybu těch dvou.
Vůbec jsem netušil, že Jaden tohle dokáže! Ale jak? Přemýšlel Sasuke, vyvedený Jadenovou akcí z míry.

4.9
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-10-29 14:28 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je tak úžasné Laughing out loud

Obrázek uživatele Janken
Vložil Janken, Út, 2009-07-28 14:05 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

je to výborný, nemůžu se od toho odtrhnout Smiling akorat mi dojem ze čtení kazí par chyb v pravopise .. nechci rejpat Smiling to bych si nedovolila Smiling ale nektery ty chyby fakt do očí bijou ...

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, Út, 2009-06-02 09:33 | Ninja už: 5701 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

dalsi mooc dobry dil HRNU SE NA DALSI ! Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-06-02 20:17 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jupíí ^^ super! Smiling
tak se hrň XD těšim se na komenty Smiling


Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2009-04-10 15:11 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Bravo mistře xDDD to je kruteee xD ^^ du se prokousavat dalsima dilama ^^ Smiling Eye-wink

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2009-01-11 16:19 | Ninja už: 6146 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Sugoi!! Záčátek je sice stejnej, ale to mi neva, páč se to děsně super!!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-01-17 00:47 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky moc Smiling
tp jsem rád, že se líbí Smiling


Obrázek uživatele Slejhy
Vložil Slejhy, So, 2009-01-10 01:05 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

super příběh...ale pořád mě nějak byje do očí ten ,,Uchia'' ale jinak super Smiling


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-01-10 15:12 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

sakra kde to tam mam?? Shocked
já to opravim


Obrázek uživatele Slejhy
Vložil Slejhy, Ne, 2009-01-11 23:08 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

tady v tom to snad neni ale v tech predchozich


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2009-01-17 00:46 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

aha...no jo no...chybička se vloudila Sticking out tongue XD


Obrázek uživatele Slejhy
Vložil Slejhy, Pá, 2009-01-23 00:49 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

ale jinak super příběh *smeká poklonu až mu rupne v zádech a dá si nosem vo zem*


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2009-01-23 17:12 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

XDD
nééé já ti nechci platit doktora XD jinak fakt díkes Smiling


Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), So, 2008-12-27 14:16 | Ninja už: 19995 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Súúper xDD Idem na ďalší, možno aj dneska zvládnem tých 57 dielov xD

Obrázek uživatele Katy
Vložil Katy, Út, 2008-11-25 19:24 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

hej ta veta jak na kakashiho spadne houba a on jim rika:ste parta deb*lů tam chybí ale jinak je to supr!!!

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-11-25 16:51 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

pááni holky já nevim co říct... *červenej až někde XD*
prostě stokrát díky a je to XD


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-11-24 20:16 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Jaden má prostě ÚŽASNÝ FF !!!!

!!! KRONIKY VZDUCHU + SHIPUUDEN + KNIHA 3. 4EVER !!!!

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Po, 2008-11-24 20:14 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Možná Jaden nebude až tak normální xD.. ale to s tou houbou bylo fakt hustý.. zase super


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Po, 2008-10-27 15:52 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

Jaden se nezdá :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-03-04 19:36 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Je to cim dal lepsi achtelo by to pomalu ale jiste menit dej tak aby jsi z toho udelal svuj vytvor s dejem anime skoro nespolecny. Eye-wink Jen tak dal a uz si chystam cas n dalsi dil. Laughing out loud

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-03-04 19:42 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Ten je zrovna ve výrobě. Jenom ještě přemýšlím jak ten děj změnit, protože jsem ho původně chtěl zachovat a změnit jen podle situací, které by se tím že je tam moje postava změnili. Ale asi přidám ještě jednu postavu, sice asi nebude tak trvalá, ale dříve nebo později ji asi přidám.


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-03-04 17:46 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

he he, fakt dobré:)) ...mám jednu otázočku, pôjde to celé podľa Naruta? alebo budeš aj nejako viac meniť dej?


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-03-04 19:18 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Uvidím, podle toho co mě zrovna napadne Smiling


Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Po, 2008-03-03 23:36 | Ninja už: 6090 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

uplne suprovy Eye-wink ...taky se mi libila veticka „Tu houbu musíš nejdřív pořádně počmárat, aby to k něčemu bylo!“ ...az sem dostala vybuch smichu Laughing out loud ...jen tak dal Smiling ...uz se tesim na dalsi kapitolku Sticking out tongue