Navždy spolu
"Proč ? To chceš, abych se kvůli tobě tolik trápila ? To opravdu chceš ? Jak si mi to mohl udělat ? To jsem tě milovala tak málo ? Moje láska ti nestačila ? Byla vůbec pravda, co jsi mi tehdy řekl ?" ptá se sama sebe růžovovlasá dívka. Ptá se na otázky, na které už nenajde odpověď……
FLASHBACK
"Ne ! Tohle mi nedělej ! No tak, Sasuke !" snaží se ona dívka, Sakura, probudit černovlasého chlapce, který leží na zemi v louži krve.
"Sa-ku-ro ? J-jsi to ty ?" říká potichu.
"Ano jsem to já."
Sasuke už pomalu znova zavírá oči, ale v tom ho zastaví hlas své týmové partnerky.
"Sasuke prosím ! Neumírej tady ! Nenechávej mě na tomoto světě samotnou ! Bez tebe pro mě všechno skončí ……Ty musíš žít ! Abys pomstil a obnovil svůj klan, zabil svého bratra …..dokonal svou pomstu, pomstu pro kterou žiješ ! Jestli to tady vzdáš, tak to všechno bude ztraceno ! Tvoje rodina, zůstane nepomstěna ! Mysli na nás, tým 7 ! Bez tebe už žádný tým 7 nebude……" pláče Sakura a pokouší se ho ještě chakrou uzdravit. Ví, že je to zbytečné, ale neztrácí naději….nechce ztratit.
"Sa-sakuro, teď mě po-poslou-chej. Ch-chci a-abys to-hle věděla. Vždy-cky j-jsem tě milo-miloval….možná, že t-to t-ak nevy-pa-dalo, a-ale miluju t-tě a vždy-cky budu….sbohem….Sakuro…" zašeptal, naposled se podíval na dívku vedle něj, na dívku, která pro něj tolik znamenala, ale nikdy jí to nedal najevo, pak zavřel oči a naposledy vydechl.
"Sasuke NÉÉÉ !!!" křičí Sakura, jak nejvíc může, už je to ale k ničemu……
KONEC FLASHBACKU
"Já tě taky miluju. Nedokážu bez tebe žít. Nedokážu na tebe zapomenout. Nemůžu srdce mi to nedovolí, a ani nechci...." tyhle myšlenky Sakuře proletují hlavou. Najednou se pomalu zvedá z postele celé mokré od slz a přechází ke stolku. Na stolku leží Sasukeho fotka a kunai. Dlouho se nerozmýšlí. Tichem v pokoji jenom prolétne zvuk padajícího těla a kapek krve….
Na zemi leží dívka, s nožem v srdci, s úsměvem na tváři a s fotkou své životní lásky vedle sebe……
"Teď už budeme navždy spolu……"
jáááááááj a zese tie samovraždy To je už taká ohraná téma A ten kunai ako sa tam zjavý vždy keď treba... osud Ale páčilo sa mi to, také jednoduché, smutné... Ale pár SakuSasu neznášam...
Pekná poviedka.. Smutná
je to pěkný ale škoda žes nevysvětlila co se tam odehrálo, takhle je to tuctová povídka kterých je tu na konoze 100vka, ale fakt povedený
také pekne smutné....
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
krásné...smutné...krásně smutné
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
já sem to už četla na tvým blogu takže muj názor znáš...jen pro příště krapet delší a trochu rozvinout děj...jinak dobré jen tak dál těšim se na další
Toje celkem heskí ale svim spusobem blbost
Nikdo neumře jako panic nebo pana, život postupně vyj**e s každým.
Nikdo se mě ptal jestli se chci narodit, tak mi nikdo nebude říkat jak mám žít.
Já myslím že je to užasné určitě musíš psát dál
Někdo žije aby bojoval, já bojuji abych žila.
nevim nevim jak to se mnou dopadne