manga_preview
Boruto TBV 09

Rio of the Leaf Village III.

Rio měla radost, že Uchihu porazila, zato však tým na tom byl se svojí spoluprácí příšerně. Kakashi sice nadával, že tenhle tým je sakra prokletej, ale na věci to nijak neměnilo. Jednotliví členové týmu se nemohli vystát čím dál tím víc. Zakopaný pes byl samozřejmě v Sasukem. Ten byl centrem číslo 1. Jak v téhle situaci, tak všude.
Opět byl jeden z obyčejných dnů. Kakashiho tým trénoval u lesa. A bylo to jako vždycky. Naruto ječel na Sasukeho, ten ho chladnokrevně stíral a Rio se do toho raději nemíchala, protože měla stále pocit viny, že si to s někým hned na začátku rozházela ( tím je myšlen Sasuke ). Kakashi na to ně chvilku jen tak čuměl a když usoudil, že uklidňovat je nemá cenu, jako vždycky popadl tu svoji perverzní knihu a četl si.
„Cože jsi říkal ?!“ vřískal Naruto.
Sasuke po něm jenom vrhl vražedný pohled. Rio se snažila situaci uklidnit, i když upřímně – nejraději by Uchihovi rozflákala hubu ( z prominutím ).
„Hele, kluci, měli bychom raději trénovat. Když se budeme takhle hádat, bude to jenom horší.“ Snažila se o milý tón, uvnitř se ji ale vařila krev.
„To je dost možný, jenomže s váma se prostě spolupracovat nedá.“ Řekl Sasuke tím svým arogantním tónem, který Naruta a Rio vytáčel do nepříčetnosti.
Rio se už nadechovala, že to tomu malýmu fakanovi pěkně zostra natře, v tom jim ale do rozhovoru vstoupil Kakashi.
„Hej, hej, děcka, brzděte.“
Všichni tři se uraženě odmlčeli. Kakashi si je prohlížel. „No, tak to dneska asi rozpustíme.“
A tak se stalo. Sasuke odešel někam zevlit a Naruto nabídl Rio, že ji provede Konohou a ukáže ji pár známých. Rio to uvítala, alespoň na chvilku chtěla mít pokoj od toho nafoukance.
„Že ten Sasuke je ale idiot.“ Stěžoval si Naruto.
„Nemůžu nic než souhlasit.“ Potvrdila jenom myšlenku Rio.
Právě dorazili k týmu Gai. Chvilku je sledovali. Rio zaujal tmavovlasý kluk s obzvláště hustým obočím a …. Dosti zvláštním chováním.
„Dokázal jsem to, Gaii-senseii!“ zaječel ten kluk, usmál se až se mu bílé zuby zatřpytily a svoji radost potvrdil vztyčeným palcem.
Rio se ohlédla po chlápkovi, na kterého ten kluk mluvil. Ouha. Měl naprosto stejný sestřih jako on.
„Výborně, Lee!“ zajásal ten chlapík a bílé zuby se mu zatřpytily úplně stejně. „Síla mládí exploduje!“
Rio spadla čelist. Co to má být? Ostatní dva členové tohoto podivného týmu jenom mlčky stáli opodál, jakoby chtěli dát najevo, že k tomuto týmu rozhodně nepatří.
Naruto si všiml Riiného nevěřícného pohledu.
„Toho si nevšímej,“ zakřenil se, „To je jenom Lee a Gai, jsou krapet cáklí ….“
„Krapet?“
„Dobře, možná trochu víc ….“
„A kdo jsou ti dva?“
„To je TenTen a Neji Huyuga. Hele, říkám ti, na toho Nejiho si dej pořádnej bacha. Je pěkně silnej.“
Rio si Nejiho prohlédla. Hmm, nevypadal nějak extra zajímavě. Spíš pořád slyšela ječák toho tmavovlasého kluka. Leeho. Oh, a Gaie samozřejmě. Nerozlučná dvojka.
„Leeho bych ale taky nepodceňoval.“ Dodal Naruto, „Možná se chová jako idiot, ale žádná s**čička to rozhodně není.“
V tom Leeho pohled spočinul na Rio. Omámeně na ni zíral a vůbec v tu chvíli nevnímal Gaie. Rio si toho všimla a lekla se. Ten kluk je fakt divnej, pomyslela si. Lee se k ní okamžitě přiřítil a stála na ni civěl. Rio se malinko odtáhla.
„Chceš něco?“ snažila se o milý tón, po incidentu se Sasukem nechtěla být hned hrubá.
Poté, co se Lee probral ze svého snění, ze sebe vyhrkl.
„Smím vědět jméno této krásné dívky?“
Neji se jenom plácl do čela. „Panebože.“
TenTen beznadějně vzdychla. „Už zase.“
Narutovi tohle připomnělo úplně první setkání s Leem při Chunninských zkouškách. Tenkrát Lee nabízel Sakuře, jestli by s ním nechtěla chodit.
Rio se zarazila. Myslí to vážně?
„Ehm …. Rio.“ Vykoktala ze sebe, stále ještě zaskočena Leeho divnou větou.
„Och, jaké to krásné jméno.“ Vydechl Lee.
Rio spadla čelist podruhé. Co to má jako být ?? Ale stále se snažila působit klidně. Raději změní téma.
„Eeee …. Lee …. Viděla jsem vás, jak tady trénujete ….. Hezký ….“
Leeovi se rozzážili oči. „Ty znáš mé jméno?“
„Naruto mi o tobě říkal.“
„Aha …. Jasně …. Trénuju hrozně tvrdě. Makání je můj život.“ Řekl Lee pyšně.
Rio se snažila usmát. „To jseš fakt dobrej.“
„Protože i když neumím ani nijutsu ani genjutsu, chci dokázat, že i přesto se stanu skvělým ninjou.“
Rio jenom valila bulvy. „Ty neumíš ani ninjutsu ani genjutsu?“
V tom se přiřítil Gai. „Zato ale je ….“
„Světový mist v taijutsu!“ vykřikli oba současně.
Teď už valil bulvy i Naruto. Neji s TenTen už byli dávno odepsaní.
Gai s Leem jsou stále více podivnější, pomyslel si Naruto.
„Prosím, omluv mě, musím se vrátit ke svému tréninku.“ Poklonil se Lee. „Chunninské zkoušky jsou co nevidět a já musím být ve skvělé formě.“
„Cože ??????“ zaječel Naruto. „Chunninské zkoušy ????“
I když byla Rio ve vesnici jen krátce, moc dobře věděla, oč se jedná.
„Proč nám Kakashi-sensei nic neřekl ?!“ vřískal Naruto.
Rio byla v šoku. Chunninské zkoušky. Už ….
„Za jak dlouho jsou?“ zeptala se Leeho.
„Už za týden.“ Odpověděl, překvapený, že o tom ti dva vůbec nevědí. „Naplno věřím, že se tam spolu setkáme.“
Poté odešel dodělat svým 1560 kopů.
„Co si o sobě Kakashi myslí!“ ječel Naruto. „Neříct nám něco tak důležitého! Už za týden! Musíme se připravit! Ihned začít s tréninkem!“

Hned druhý den si Naruto Kakashiho pěkně podal. Když se to dozvěděl Sasuke, byl také pěkně naštvaný.
„Dobře, dobře, uklidni se, Naruto,“ mírnil ho Kakashi, „Přiznávám, že jsem na to jaksi pozapomněl ….“
Sasuke jenom obrátil oči v sloup.
„Musíme začít ihned trénovat!“ zavelel Naruto.
„Hej, hej, já tady rozhoduju.“ Řekl Kakashi, jen tak mezi řečí ….
Naruto ztichl.
„Chci se vás zeptat,“ začínal Sensei s nějakým proslovem „Chcete se všichni Chunninské zkoušky účastnit?“
„Co to je za pitomou otázku?“ zabručel Sasuke, „Samozřejmě, že ano.“
„Jste si jistí?“ zeptal se Kakashi.
Všichni tři nechápavě zírali.
„Protože, jestli jste náhodou nezapomněli, první část testů se plní po týmech ….“
Všichni naráz sklopili hlavu. Rio byla na prášky. Cože ????
„To bude asi problém, že?“ zeptal se Kakashi pitomě.
„Přesto se ale zúčastníme!“ pronesl Naruto. „Žejo?“ otočil se na ostatní.
„No jo.“ Zabručel Sasuke.
Rio kývla. Věděla, ale, že takhle to půjde pěkně ztuha. Naruto jí už něco o Chunninských zkouškách říkal. Ví, jaká jsou kola a co se od nich očekává. Týmová spolupráce, především. A jestli tam nastoupí takto, bude šance na úspěch mizivá. A ona se tolik chce stát Chunninem. Ostatně, snad jako každý.
Napadlo ji, že by se to dalo nějak vyřešit …. Zdráhala se, má nebo nemá ….. Nakonec se rozhodla, že to zkusí. Ale tak moc se ji nechtělo! Hrdost byla úplně proti tomu. Ale musí to překousnout.
„Ehm ….“ Naprázdno polkla, „Ty …. Sasuke …..“
Sasuke se na ni namáhavě otočil. „Co je?“ řekl odměřeně.
„Chtěla …. Chtěla jsem …..“ ta slova ji vůbec nešla na jazyk. Ale musí. „Chtěla jsem se ti prostě omluvit ….“
Sasuke jenom čuměl.
„ ….. Za to chování při boji. Neměla jsem být tak krutá. Mno … a ….. Taky by bylo fajn nastolit mezi námi, a vůbec mezi celým týmem, mír ….. Už kvůli těm zkouškám …..“
Nastalo ticho.
„No …. Je vidět, že alespoň někdo z týmu to bere vážně ….“ Poznamenal Kakashi.
Všichni čekali na Sasukeho reakci.
„Hmm,“ pronesl, „V rámci mezí …. Budiž.“
Rio si oddechla. Natáhla k němu ruku. „Mír?“
Sasuke se podíval na nataženou dlaň. Pak zpátky na ni. Probodl ji pohledem. „Platí.“
Slova, která Rio před chvíli řekla, považovala ona sama za tak nechutná, že ji jakoby pořád zůstávala divná pachuť v ústech. Samý kecy! Ani trochu neměla potřebu se Sasukemu omluvit, stále si myslí, že je to idiot, ale kdyby to neudělala, Chunninské zkoušky by byli nanic. Stejně si ale neodpustila poznámku.
„Ale to, co jsem řekla na začátku, zpět rozhodně neberu ….“ Řekla výsměšně.
( myšleno to, že mu řekla, že je nafoukanej idiot nebo tak něco )
Nastalo ticho. Sasuke naštěstí nic neodsekl, takže nevypukla hádka. Dokonce se pousmál. Jakoby měl radost, že rivalita mezi nimi stále nevyhasla.
Divnej to kluk, pomyslela si Rio.
Ale teď není ta pravá chvíle přemýšlet nad takovými věcmi! Času není moc a Chunninská zkouška se blíží. Musí se snažit co nejvíc to jde, protože se rozhodně chce stát Chunninem!

Pokráčko x) http://www.konoha.cz/?q=node/20955

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yumi-chan
Vložil Yumi-chan, Út, 2016-07-19 21:46 | Ninja už: 3933 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L: Je to moc pěkně napsáno Smiling Sasukeho nevraživost je prostě bomba, vždycky byl mrzutý, ale teď je obzvlášť nepříjemný.
Doufám, že ty Chunninské zkoušky popíšeš celé...máš fakt vskutku výborné nápady Laughing out loud a jestli to bude jakože vymýšlet někdo jako Shikamaru bude to super Laughing out loud

„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, St, 2008-03-19 19:38 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

Skvělí, fakt hezký.

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Kawallo
Vložil Kawallo, Út, 2008-03-11 22:08 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

genialne!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Út, 2008-02-19 11:43 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

no dobré moc dobré...akorát že ti strašně dlouho trvalo než si napsala new díl

Obrázek uživatele Narutuv_fotr
Vložil Narutuv_fotr, Út, 2008-02-19 23:26 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

se nezblázni, víš jak to musí bejt těžký?teda já to vim...ale ty asi ne...