manga_preview
Boruto TBV 07

Elite Six - 1. kapitola - Lord Revan

Elite Six přichází s projektem
Tento projekt je založen na postupném psaní dílů navazujícími na sebe a každý díl píše někdo jiný. Díly na sebe navazují a protože každý zastává jiné názory a má jiné oblíbence je tento projekt unikátní. Autory jsou Lord Revan, Karlos-Ichigo, L2-Satake, Luchia_Uzumaki, Morituri a Kotatko Hatake.

Kapitola první

Slunce se vyhouplo na oblohu a svymi paprsky probudil pětadvaceti letého muže. Nejprve otevřel jedno oko. To zase zavřel. Otevřel druhé, které taky po chvíli zavřel a nakonec otevřel obě na jednou. Pomalu se se zíváním začal zvedat. Prohrábl si své delší černé vlasy a jeho hnědé oči zabloudily na oblohu. Potom zase zazíval a se slovy " To zase bude den " se vydal opláchnout k nedaleké říčce.

Tento muž měl namířeno do vesnice ukryté v Listí, tedy do Konohy. Podle toho co věděl by tam měl dorazit asi za dvě hodiny. Vydal se na cestu, ale nevšiml si několika shinobi ze zvučné, kteří ho pozorovali a po chvíi se vydali za ním.

Nasadil celkem rychlé tempo, až za ním jeho hnědý cestovní plášť vlál. Nikdo si nemohl všimnout čelenky se znakem Konohy kterou měl přivázanou kolem krku. Zakrýval jí jeho plášť pod, kterým se měl volné černé kalhoty a síťkované tričko bez rukávů. I jeho pouzdra na kunaie a shurikeny zůstávali skryté všem očím. Ale ninjové ze Zvučné věděli s kým mají tu čest a proto ho doposud nenapadli.

Když byl asi půl kilometru od Konohy, tak seskočil ze stromu, nasadil si si svou masku a kápi a vydal se pomalým krokem do vesnice. Dorazil tam do půl hodiny, strážní ještě vyspávali a tak jen prošel bránou a mířil si to do nejbližšího hotelu. Ubytoval se. Vešel na pokoj kde si svůj batoh položil na postel a šel si dát sprchu. Poté se oblékl a vydal se k budově Hokageho.

Šel teď u po celkem rušné ulici, vzpomínal na dobu kdy tady žil a trénoval se svými přáteli. Je to osm let co odešel, ale nic se tady nezměnilo, snad jen Hokage. Pamatoval si na Sandaimeho, měl k němu prátelský vztah, když se dozvěděl co se tady tenkrát stalo. Přísahal, že Orochimara zničí, hledal jakékoliv stopy po tom kde by se mohl ukrývat, ale nic nenašel proto se teď vrátil. Sice se vrátil, ale nevěděl na jak dlouho. Měl spoustu svých vlastních starostí a prolémů, které musel vyřešit. Z jeho myšlenek ho násilně vytrhl nějaký kluk, který srazil k zemi, ani se neohlédl a běžel dál.

" Počkej ty blonďatej zmetku, za tohle ti nakopu zadek." křičel za ním když se zbíral ze země.

Oprášil se a pokračoval tam kam měl namířeno. Vešel do halvní budovy a namířil si to do kanceláře Hokageho. Zaklepal a na vyzvání vešel. Za stolem seděla Tsunade a přehrabovala se v nějakých papírech.

" Dobrý den Hokage-sama." pozdravil.

" Dobrý, mohu vědět kdo jste a co po mě potřebujete?" zeptala se.

Vytáhl žlutou složku z pláště a podal jí Tsunade se na něj nedůvěivě podívala, ale nakonec ji otevřela. Jakmile to udělala tak ztuhla. Podívala se na onoho chlapce.

" Můžeš si prosím sundat tu masku?"

Udělal co po něm chtěla. Z pod masky na ní vykoukly dvě hnědě zářicí oči, pak si sundal i kápi, takže odhali své černé vlasi.

" Revan" vydechla" Takže jsi se vrátil?" zeptala se.

" Ano, ale nevím na jak dlouho." odpověděl.

" Jak to myslíš?"

" Když jsem se dozvěděl, že Orochimaru napadl Konohu a zabil Třetího, tak jsem se spolu se svým přítelem vydal po něm pátrat abych ho mohl zničit." odpověděl.

" Myslíš že by jsi to sám zvládl?"

" Nebyl jsem sám. jak jsem říkal, šel jsem se svým přítelem. On je trochu zvláštní, není to shinobi a přesto je úctyhodným soupeřem pro jakéhokoliv ninju na světě. Orochimara nevyjímaje." řekl

" Dobře, tak zatím můžeš jít. Už vím kde jsi ubytovaný, takže vím jak tě zkontaktovat." řekla mu

" Dobře, zatím nashledanou." odpověděl a odešel.

Vyšel ven a zamířil zpátky do hotelu. Když přišel ke svému pokoji něco se mu zdálo divné. Cítil nějakou zvláštní chakru. Pomalu vešel do svého pokoje a vykryl ránu jedno ze zvučných ninjů, chytl ho za ruku a odhodil k oknu, tam stáli další dva.

Revan se na ně podíval a viděl, že mají dokumenty z jeho batohu. Najednou proskočili oknem. Revan se vydal za nimi. Skákali ze střechy na střechu. Revan vytáhl kunai a hodil ho po jednom z nich, trefil se přesně. Mrtvý shinobi spadl na zem kudy právě procházeli Kakashi, Naruto a Sakura.

Podívali se na tělo ninji ze Zvučné a potom rychle nahoru. Tam viděli další dva a nějakého muže v hnědém jak je pronásleduje. Okamžitě se vydali za nimi.

Revan nechtěl rozpoutat boj ve vesnici, takže je jen pronásledoval. Když se dostali do lesa za vesnicí najednou zmizel a objevil se před nimi.

" Dost hraní, vraťte to zpátky." řekl tvrdým hlasem. " Mě neporazíte." dodal ještě.

" Sami bychom tě neporazili. To víme, ale mi nejsme sami." rozchechtal se jeden z nich a najednou se tam objevilo dalších osm ninjů ze zvučné, ale v tom samém okamžiku se vedle Revana objevili Kakashi, Naruto a Sakura.

" Zdravím Kakashi." řekl Revan

Kakashi se podíval na ono muže a uviděl jeho masku.

" Jsi to ty Revane?" zeptal se.

"Ano."

" Revan? Kdo je to Kakashi-sensei," zeptala se Sakura.

" To teď není důležité, Orochimaru nesmí dostat ty dokumety." řekl Revan.

Rozpoutal se boj, Revan používal převážně vodní a ohnivé techniky. Jeden z útočníků se dostal za Sakuru a chtěl na ní zaútočit. Ta si ho všimla pozdě a už očékávala úder, ale najednou se kolem ní mihlo něco hnědého.

Revan si všiml ninji jak se dostal do zad té holce. Rozeběhl se k nim a vruce začal formovat kouli z chakry. Těsně se prosmíkl kolem té holky " RASENGAN" zařval a vrazil rotující kouli chakry do hrudníku ninji ze zvučné.

Boj zkončil, ale jak si všichni všimli ti dva co měli dokumenty zmizeli.

" k***a to bude průser" ulevil si Revan

"Jak, jaktože používáš Rasengan?" zeptal se Naruto.

" Co je na tom zvláštního?"

" Je známo, že kromě tady Naruta umí používat Rasengan jen Jirayia." řekla Sakura.

" Kakashi copak jsi nikdy nemluvil o svých týmových parťácích?" zeptal se Revan

" Já myslel že jsi mrtvý." řekl Kakashi a potom svého přítele objal.

" Ne neumřel jsem." zasmál se Revan " Odešel jsem poté, co zemřela Rin. O tom že jsem na živu věděl jenom Třetí." pokračoval dál smutně.

" Kakashi-sensei neříkal jste, že jste byl v týmu s Obitem Uchihou a tou Rin?" zeptala se Sakura.

" Ano byl, ale poté co Obito zemřel jsme za něj dostali náhradu. Tady Revana. Nějakou dobu byl s námi v týmu." řekl Kakashi.

" Nějakou dobu?" zeptal se nevěřícně Revan" Já ti asi jednu vrazim. Byl to rok a půl. Jo abych vysvětlil ten Rasengan. Ten mě naučil Yondaime. A jak se vůbec jemenujete?" zeptal se na konec.

" Sakura Haruno." řekla ta holka s růžovými vlasy.

" Naruto Uzumaki" řekl ten blonďák, teď si Revan uvědomil, že to je ten kluk co ho ráno porazil na ulici. Ale uvědomil si ještě dvě věci, to že je to kluk s Kyuubi a....

" Kakashi tohle je syn..." zašeptal Kakashimu.

" Ano je, ale neví o tom." odpověděl.

" Jak to, má na to právo!" zvýšil hlas až se za ním oba mladí otočili.

" Třetí si myslel, že to tak bude nejlepší."

" Pokud to říkal Třetí, tak to nejspíš bude to nelepší." připustil Revan.

" Tak teď bychom měli zajít k Hokage a podat zprávy." řekl Revan

" A co bylo v těch dokumentech?" zeptal se Naruto.

" To se dozvíte u Tsunade-sama." odpověděl.

Došli k Hokagemu a ta vše vysvětlili.

" Hokage-sama ty dokumenty musíme dostat zpátky, pokud je Orochimaru pochopí a použije vypustí na tento svět nepředstavitelné zlo. Teď musím jít, potřebuji se zpojit se svým přítelem." řekl na konec Revan a odešel.

Šel k sobě na pokoj, tam se ujistil že je sám a nikdo ho nepozoruje. Udělal několik pečetí a před ním se otevřel portál. Z něho vyšel muž přibližně stejně starý jako Revan. Měl oranžové vlasy, byl celý v černém a na zádech měl celkem velký meč.

" Zdravím tě Ichigo, příteli máme problém." řekl Revan

4.80851
Průměr: 4.8 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, So, 2014-03-08 11:38 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Začíná to velmi slibně. Jsem zvědavý, jak to bude pokračovat.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Čt, 2011-12-29 17:37 | Ninja už: 4634 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Čekala jsem všechno jenom tohle ne xDD Ale určitě to bude zajímavý jako všechny tvoje povídky Smiling

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, So, 2011-05-07 09:25 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

oooo Ichigo s Narutom spolu, to bude kombinácia na kopu srandy

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, St, 2011-04-13 19:58 | Ninja už: 4957 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

Ichigo ?? ... Jahoda z Bleachu? Laughing out loud ak áno tak to nás čaká ešte kopa srandy Sticking out tongue

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-13 15:07 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Začíná to skvěle a jsem zvědavá jak to bude fungovat. Jinak nazačátku jsem si myslela že je to sikamaru, podle toho popisu Laughing out loud , no nevadí.

Obrázek uživatele Hinata_Hyuga..22
Vložil Hinata_Hyuga..22, St, 2008-06-04 19:44 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Super....Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-06-04 19:42 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

hele jetoperfektní a už se těšim co se z toho vivine

Obrázek uživatele Chie.Uchiha
Vložil Chie.Uchiha, Út, 2008-02-19 11:53 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Tag to je peckáá

Obrázek uživatele Orashi
Vložil Orashi, Ne, 2008-02-17 22:12 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

já budu zastávat roli velkého fandy, kapiš? Laughing out loud

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Ne, 2008-02-17 21:59 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jmeno opraveno.......... jsem si toho jaksi předtím nevšiml Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-02-17 21:03 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No děcka, zatím to vypadá zajímavě, tak se těším, co se z toho vyvine dál Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele P1NG
Vložil P1NG, Ne, 2008-02-17 20:49 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

jo pekny

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-02-17 20:49 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

To jsem nevěděla,že píšu v Elite Six xDDD Laughing out loud

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-02-17 20:52 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Hmm mozna jo Laughing out loud budeme si rikat Elite Six bude nas 7 a dilu tady na konoze bude 5 Laughing out loud

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Ne, 2008-02-17 20:55 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

to taky není špatný nápad

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, Ne, 2008-02-17 20:54 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Mno z toho by pak byla dost dobrá fraška Laughing out loud

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Ne, 2008-02-17 20:57 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

To jo no... to by bylo jak politika CR... nejdriv to melo byt tak, ale rozhodli jsme se to vylesit... a nakonec to je uplne jinak. Laughing out loud

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Ne, 2008-02-17 20:53 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Zmatek Shocked Laughing out loud

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-02-17 20:53 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud...jinak máte to dobrý,ale když já už to mám přečtený a nevěděla jsem kam to napsat..a tolik komentů se mi psát nece xDDD

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Ne, 2008-02-17 20:57 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

každýho zdrbej zvlášť Laughing out loud

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-02-17 20:58 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Oukej... xD ale s tím jak to půjde dál mi upadnou prsty Laughing out loud

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Ne, 2008-02-17 21:01 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

ctrl C a ctrl V Laughing out loud

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-02-17 21:03 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

nééé..já si napíšu ke každému svoje...takže ty se těš Laughing out loud

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Ne, 2008-02-17 21:00 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

nevadí přišijem zpátky Laughing out loud

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Ne, 2008-02-17 21:03 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Mno ale nějaké bolestné... Laughing out loud

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Ne, 2008-02-17 20:47 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

no taky mě to zarazilo Laughing out loud

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Ne, 2008-02-17 20:41 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

Fiiiiiiiiiiha... to tu bylo rychle Smiling

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, Ne, 2008-02-17 20:50 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Taky jsem se divila Smiling

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-02-17 20:36 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Kua pak tam oprav Sashenku a dej tam Kotatko Hatake.