manga_preview
Boruto TBV 09

Bohyně Lan 4

Všichni byli tak zamyšlení že si nevšimli že se kolem nich mění zdi.Bylo ticho.To prolomila až Tsunade.
,,Slyšeli jste instrukce!“řekla:,,Teď jděte!“řekla a ukázala na dveře.
Něco bylo však divné.Dveře tam totiž nebyly!Všichni na to koukali jak z jara.Když se vzpamatovali z šoku že nemají kudy ven rozhlédli se po knihovně.Už to nebyla ona knihovna do které vstoupily.Byla to úplně jiná knihovna.
,,Co budeme dělat?“zeptal se Kiba.
,,Najdeme cestu ven!“
Pomalu bloudili uličkami knihovny až uslyšeli dětský smích.Šly po hlasu až narazili na dvě asi 12-tileté děvčata.Jedna měla blond vlasy,druhá byla bruneta.Děvčata je hned zaregistrovaly.
,,Ahoj!“pozdravily sborově.
,,Ahoj!“odpověděla Sakura.
,,Já jsem Kira a tohle je Kairoke!“představila je blondýnka:,,Kdo jste vy?“
,,Já jsem Sakura Haruno!Tohle je Hinata Hyuuga,Kiba Inuzuka a tohle pátá Hokage Tsunade!“představila je Sakura.
,,Jéééé,to jste vy!Ti co nám o nich říkala maminka že brzy příjdou!“zahlaholila Kira:,,Pojďte!Zavedu vás za maminkou!“řekla ještě a už je vedla z knihovny přes chodbu,do veliké místnosti.Otevřela dveře a Sakuře a ostatním se naskytl pohled na malebnou krajinku s malým jezírkem a lavičkou.Na lavičce seděla osoba.Měla blond vlasy do culíku a modré šaty.když uslyšela otevírání dveřý otočila se.Byla krásná.Měla zelené oči,na tváři růměnec,tenké,sladké rty,její blond vlasy jí padaly do obličeje.
,,Dobrý den!Jmenuji se Lan.“řekla přívětivě s malým úsměvem:,,Vy budete ta skupinka co chce pomoci jistému Narutovi Uzumakimu že?“zeptala se a všichni přikývli.
,,Dobrá tedy!Pokusím se mu pomoci ale on sám bude muset vyjádřit tvou laskavost a odvahu.Pokut neuspěje zemře.A teď již jděte!“řekla a oni v tu chvíli spadli jako omráčeni na zem a usnuli.

Když se probudili leželi na podlaze knihovny v sídle hokage.
,,Byl to jen sen?“zeptala se Sakura.
,,Doufám že ne.Jinak bychom stratili poslední naději jak Naruta přivést zpátky.“řekla Tsunade.
Všichni přemýšleli nad Narutem.Probudí se ještě?Pomůže mu Lan a nebo to byl jen sen a on umře?

V Narutově hlavě:

,,Co to je? Kde to jsem?“ptal se Naruto.
,,Ahoj Naruto!“řekl milý hlas.Před Narutem se zjevila bohyně Lan.
,,Já jsem Lan.Bohyně Lan.Tví přátelé kteří s tebou byli na misi za mnou přišli s prosbou abych ti pomohla uzdravit se.Budeš ale muset bojovat.Proto se tě ptám.Chceš žít a bojovat a nebo chceš zemřít a ztratit přátele a všechno milé co znáš?“zeptala se ho Lan.
,,Chci žít a bojovat!!Chci totiž uskutečnit svůj sen a být se svými přátely!“
,,Jak jsem očekávala!Tak pojď zamnou!“

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Út, 2008-03-11 19:24 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

hej kedy bude pokracko?

Obrázek uživatele Leana Hatake
Vložil Leana Hatake, So, 2008-03-01 11:27 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Výborne dalsi diel co najskor

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-02-22 20:57 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Je to moc hezký, ikdyž někdy moc krátky(plomin za připomýnku). Strašně se těším na další díl! Smiling

Obrázek uživatele BlackTears
Vložil BlackTears, Po, 2008-02-18 22:28 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

trošku nudný...nic moc se v ději neodehrává

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Po, 2008-02-18 11:42 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

vau dobrý