manga_preview
Boruto TBV 14

Stroje na zabíjení

Ozval se žalostný výkřik a mrtvé tělo jednoho z Akatsuki pomalu ale jistě klesalo dolů.Nad tělem se škodolibě usmívaly dvě osoby.
,,Pojď sestřičko!“křikla na jednu osobu ta druhá:,,Orochimaru čeká na smrt!“dořekla a nasadila škodolibý úsměv.

Tsunade se zrovna probírala různými papíry když v tom se dveře její kanceláře rozletěly.
,,Tsunadééé-samá!!“řvala Shizune a podávala jí dopis s pečetí nejvyššího nebezpečí.
Otevřela dopis a četla:

Vážená Hokage vesnice ukryté v Listí.Dozvěděli jsme se že Orochimaru chystá útok na vaši vesnici a proto jsme vám ihned zaslali tento dopis.

S pozdravením velitel ANBU

Tsunade přejel mráz po zádech.Útok?A na Konohu?
,,Shizune!!!“zařvala Tsunade:,,Ihned svolej všechny Jouniny,Chunniny a Geniny!Orochimaru chystá útok na Konohu!!Všichni obsadí hradby naší vesnice!!“dořekla Tsunade.


Někde v lese:

,,Lorde Orochimaru!“
,,Ano?“
,,Jak jistě víte zítra ráno budeme v Konoze a tak jsem se vás chtěl zeptat na rozkazy.“
,,Zaútočíme zítra ráno a teď už jdi!!!“
,,Jistě lorde!“

Konoha 8:00 ráno,kancelář Hokage:

Hokage-sama Orochimaru je u vesnice!!Pár jouninu už bojuje!!“ohlásil ANBU.
Tsunade se honem odebrala na místo dění.Naruto už bojoval se Sasukem.Kyuubi už se dávno probudil.Pak se podíval na Orochimara.Ten bojoval se Sakurou.Tsunade se chtěla za nimi dostat ale cestu jí zatarasil Kabuto který se sní dal do boje.

,,Jsi slabá Sakuro!“řekl Orochimaru když se skláněl nad zmoženou Sakurou.Ta použila svoji poslední chakru aby orochimara odrazila.Ten to nečekal a hned se válel na druhé straně od Sakury.Hned se však vzchopil.Sakura zvedla hlavu a zakřičela.Letěl proti ní nůž.Už byl jen centimetr od ní když v tom se ozvalo SEK! a meč se válel na zemi rozpůlen na ti kusy.

Všichni uslyšeli řinčení meče a zvedli hlavu.Dokonce i Naruto se Sasukem přestali bojovat a pozvedli hlavu k místu boje Orochimara a Sakury.A co neviděli…..

To be continued…….

4.666665
Průměr: 4.7 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2008-02-13 23:18 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Dalsi dil, ani nwm co muze preseknou mec krome nejakeho good tvrdeho mece Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-02-13 23:10 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

To je hrozně napínavý!!!Já to asi do dalšího dílu nevydrřím!