manga_preview
Boruto TBV 15

Bohyně Lan 3

,,Sasuke!“zavrčel Naruto na osobu stojící za ním.
Oči mu zrudly.Oranžová chakra která proudila kolem Naruta tvořila spirálu která se točila do výšky.Nad spirálou se tyčila tvořena chakrou hlava démona.Kyuubiho.Týmu Hebi až na Sasukeho se zježily všechny chlupy na těle.Strachem.
Strach je ale brzo přešel neboť si je vzal na starost tým z Listové.Karin se dala do boje se Sakurou,Junga Hinata s Kibou a Sai se dal do boje s Suigetsuem.Na Naruta zbyl Sasuke.
Listoví se ze soupeři brzo vypořádali když v tom uslyšeli ,,Chidori!!!Rashengan!!“
Naruto se vrhnul po Sasukem s rashenganem,Sasuke s chidorim zase po Narutovi.
Kolem nich se vytvořila koule a pak už bylo slyšet jen BUM!.Z místa kde se odehrál boj se vyvalil kouř.Když ustal bylo vidět Sasukeho jak se sklání nad Narutem a škodolibě se směje.Naruto měl ránu v břiše.
Sakura přiběhla k Narutovi a použila Kawarimi.Ostatní podle jejího vzoru udělali totéž a hned byli v Listové v nemocnici.tam si Naruta převzala Tsunade a šla ihned na operační sál.

Když po půl hodině vyšla hodili na ni všichni jeden dychtivý pohled.
,,Narutovi jsme ošetřili všechny rány.“řekla Tsunade.
,,Ale?“zeptala se Sakura.V tomhle Tsunade znala.
,,Ale…….Naruto umírá!Má už jen týden!“vykřikla a začala brečet.
,,Coo?“zeptal se Kiba ze Saiem.Hinata ze Sakurou se přidaly k Tsunade.
Kiba se Saiem se na to dívali.
,,Přestaňte brečet!“ křiknul na ně Sai.
Všichni se na něho udiveně podívali.
,,Nezapomeňte že Naruto by to nevzdal!“řekl jim v klidu Sai.
,,Sai má pravdu!“přikývla Tsunade:,,Půjdeme do knihovny!Budeme hledat něco vlékařských knihách!“řekla ještě a všichni přikývli.

Všichni usilovně hledali tři dny až si je Tsunade zavolala k sobě.když se sešli v její kanceláři zavedla je do knihovny s nápisem“TAJNÉ!“.
Tsudane si sedla ke stolu a pokynula jim ať se také posadí.Vzala jednu knihu a rozevřela ji.Sakuře ta kniha byla povědomá.Měla zlaté okraje a byla z hadí kůže.Tsunade nalistovala jednu stránku.
,,Vím že se vám bude zdát že jsem blázen ale mohla by nám pomoci bohyně.“řekla klidným hlasem.
,,Bohyně?“zeptal se Kiba pobaveným hlasem:,,Copak bohyně existují?“
,,Jako že existuje Kyuubi!“řekla Tsunade:,,Budeme ji muset vyvolat!Jenže při vyvolání této bohyně se naštěstí neumírá.“řekla ještě a všichni si oddychli.Co by asi dělali bez Tsunade?No rozhodně by tu bylo víc saké ale co je na tom?
Zatím co takhle přemýšleli,na knihovně se něco změnilo.Už to nebyla ta knihovna v sídle hokage.Byla to knihovna v sídle bohyně.Bohyně Lan!

Konec třetí části!

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Viky4164
Vložil Viky4164, Ne, 2008-02-17 07:40 | Ninja už: 6158 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

krása ,kdy bude pokračko??

Obrázek uživatele KoKi
Vložil KoKi, Čt, 2008-02-14 22:16 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

Héééj!!! Další, další, další!!! Super nápad!!!

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Po, 2008-02-11 16:38 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

good Laughing out loud

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Po, 2008-02-11 16:43 | Ninja už: 6322 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

vidíš,já ti to říkala,že to píšeš úplně každýmu. mocinky pěkné