manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdina Konohy (7)-Začátek 4. ninja války

Čtvrt hodiny co se Sasuke a Naruto rozdělili. Sasuke šel zničit úžinu a Naruto šel zachránit Sakuru.
"Sasuke...", ozvalo se v Sasukeově hlavě. Ten běžel dál a na nic se neohlížel.
"Musíš se tam vrátit... Záleží na tom existence Uchiha klanu.", zase se rozezněl hlas v jeho hlavě a Sasuke zastavil.
"Kdo jsi?", zeptal se a hlas mu odpověděl.
"Na tom nezáleží. Musíš jít pomoct Narutovi a Sakuře. Pokud nesplníš misy, KOnoha bude zničena a s tím i Uchiha klan. Před tím než ale zničíš úžinu. Musíš zneškodnit jediného člověka, který ti překáží v cestě... Uzumaki Naruta."
"Co... co když lžeš?"
"To už je tvoje věc jak se rozhodneš..."
Chvilka ticha při níž Sasuke vzpomněl na svoji matku, Itachiho, otce a další z jeho klanu...
"Dobrá... Co mám dělat..."
"Zprvu necháme průchod tvé zlosti...", usmál se hlas.
"Hej počkej! Kdo vůbec jsi?!", zeptal se Sasuke ale to už ho přepadla závrať a on ztratil kontrolu nad svojí myslí.

Naruto běžel směrem, kterým unesli Sakuru. Vůbec mu nedala pokoj hádka se Sasukem. Vlastně všechno se Sasukem. Byla pravda, že už ho dlouho neviděl ale stejně mu připadal divný. Vždy´t mu pomohl a teď nechal Sakuru jen tak unést. Dál si nic už nestačil myslet, protože ho obklopila skupinka ze skryté Mlžné a on se zastavil.

Itachi stál na mýtince s Obitem a dumal nad tím co dělá Sasuke. Za chvíli se ozval šramot a z ´korun stromů vystřelil Sasuke s nepřirozeně červeně světélkujícíma očima a Chidorim.Itachi uhnul ale to se Sasuke ukázal za ním a modrými blesky chtěl Itachiho hlavu oddělit od těla. To se mu však nepovedlo, protože ho odstrčil Obito. Sasuke zmizel a objevil se zas za Itachimu a prorval mu pravou stranu těla. Usmál se a zmizel nadobro. Obito přiskočil k Itachimu, vzal ho a někam odnesl.

Sakura se probudila. Byl v nějakém nepřirozeném prostředí. Okolí bylo krvavě červené a ona stála na jednom čtverečku, které obklopovala tma. Zařvala hrůzou.

Kakuzu přiskočil k poslednímu kousku Hidana. Byla to jeho hlava.
"To ti to trvalo!", zařval a Kakuzu se zastavil v půli cesty pro jeho sebrání.
"Budeš zticha nebo tě tu mám nechat?", odtušil chladně a Hidan sklapl. Vzal Hidanovu hlavu a všechny části těla poskládal na zem podle toho jak by měli být a všechny zašil. Hidan vstal a bez poděkování začasl odcházet směrem k sídlu Akatsuki.
"Dělej Kakuzu, a díky.", uchechtl se a pokračoval.

Kakashi byl schován za velkým balvanem a sledoval 3 ninja špióny Zvučné. Udělal si klona, který se šel ukázat špiónům on zatím šel zničit jednu z mnoha úžin. Úžin bylo hodně ale jen jedna byla hlavní a jen tou by mohla za jeden den projít armáda ninjů. Musel zničit i ty ostatní. Kakashi klon odešel a on zatím nepozorovaně přeskočil na druhou stranu úžiny, kde na několika místech položil lístkové bomby. Kakashi klon nechal zničit a odskočil. Nepřátelé ho zpozorovali ale to už naše začali dopadat kusy kamenů.

Iruka sensei vyslechl zprávu od Kakashhiho ninja psů ostatním jouninům a Danzouovi. Danzou odešel se zlomyslným uchechtnutím zatímco se ostatní jouninové šli připravit na misy. Iruka věděl co tohle znamená. Šel za Konohamaru partou. Hned jak je uviděl řekl jim.
"Konohamaru, musíte jít se mnou. Děje se něco hrozného. Musíme najít Jiraya sama."
"Co se děje Iruka sensei?"
"Začíná 4. ninja válka..."

Příště: Hrdina Konohy (8)-Naruto vs. Sasuke

4.764705
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 22:48 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

zajímalo by mě kdo ovládá sasukeho

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 15:14 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

goood díl

Obrázek uživatele 5th Mizukage
Vložil 5th Mizukage, So, 2008-02-23 18:49 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

SKVĚLÉ!!!

cs2.tanoth.cz?kid=azam

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Út, 2008-02-12 17:22 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Good...(Thovt sorry Laughing out loud)

stop trollin man!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-02-11 20:38 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

super super další!!!!!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Mikoto
Vložil Mikoto, So, 2008-02-09 19:36 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Skvěléééééééééé

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, So, 2008-02-09 18:51 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Smiling

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto