manga_preview
Boruto TBV 09

Čtvrtý stín - Svitek

Konoha, hluboká temná noc a mlžný ninja se svými asi deseti kumpány skáče po budovách míříc do lesa.
Najednou jeden z kumpánů zakřičí:,,Utíkejte!!!", a několik mlžných chunínů začne prchat po budovách.,,Utíkejte Žlutý Blesk z Listové utíkejte!!!!!"křičí stále chunin.
Jiraya a Yondaime na střechách zabíjejí mlžné ninji a hokage si všimne jonina se svitkem a hodí po nem dva shurikeny.
Jonin je však odrazí a hodí po Yondaimemu jehly.
Hokage ovšem použil výměné jutsu a útočí na ninju z koruny stromu.
,,Je můj senseii"zakřičel Minato a vytvořil si do rukou rasengan.
,,RASENGAAAAAN!!!!!"
,,AAAAAHHHH"
Mlžný vyletěl do vzduchu s řevem ve smrtelných křečích. Jiraya chytil letící svitek a řekl:konečně máme ten svitek Minato, vrátíme ho a mužeme jít konečně spát.
Yondaime ještě zahlédl jak si jeden z mlžných ANBU odnáší jonínovo tělo.

druhý den v Konoze
Minato kouká ve své kanceláři z okna.
Někdo zaklepal na dvěře
,,Dále"
Vejde Kushina, Yondaimeho manželka
,,Ahoj Minato"řekne Kushina ale mladý hokage po ní hodí čtyři kunaie které jí připíchnou na zeď.
Ukázalo se že to není Kushina ale mlžný ninja který použil jutsu aby vypadal jako Kushina.
,,Jak si se dostal až sem bastarde???"křičí na ninju naštvaný Minato.
Ale on se jen usměje
,,Co chceš a kdo tě najal?"
Když se ninja nadechl jako že Yondaimemu odpoví, prolétne oknem shuriken a ninju zabije.
Hodil ho ninja který začal ihned prchat...
Minato ještě hodí po prchajícím ninjovi kunai ale ten ho mine...

pokračování příště

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-02-06 11:03 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Skvělý těším se na pokračování Laughing out loud