manga_preview
Boruto TBV 14

Nesmím tě ztratit Sakuro-1.část

Je to můj první příběh, tak piště do komentářů co si o tom myslíte? Klidně i kritizujte jen abych pro příště věděla co např. nemám psát a co naopak jj?

„ Dobré jitro Sasuke", pozdravila Sakura Sasukeho, když se měli sejít ráno na mostě v Listové, aby se dozvěděli další misy, kterou měli dostat od Kakashiho. Sasuke mlčel a jen s posměchem řekl" jo." „ Sa…Sa…Sasuke, stalo se něco?" zeptala se znovu Sakura. Ale Sasuke zase nic neříkkal.
„ Sasuke ty se mnou nemluvíš?" chvilku oba mlčeli a Sakura zase začala.„ Sasuke!!!"
„Co ode mě chceš Sakuro, jo něco se stalo, ale tebe se to netýká. Už se o mě pořád nestarej."
Sakura už toho měla dost, Sasuke si jí pořád nevšímal a když spolu o něčem mluvili, tak se spolu nebavili normálně a Sasuke jí odbýval.
„ Už to nevydržím, jsi pořád tak zamyšlený a nevšímavý. Fajn Sasuke, už se o tebe nikdy nebudu starat ty nafoukanče." Sakura se otočila na Sasukeho a šla na Kakashiho čekat jinam.
Sasuke nemohl uvěřit, že mu tohle Sakura řekla do očí nepoužila ani příponu
-kun. A když odcházela, Sasuke si uvědomil, jak ji teď ublížil. Zmizel a obvěvil se před ní.
„ Víš promiň Saku- ku ... " nedořekl a Sakura mu dala facku. Sasuke tam jen tak stál a díval se na místo, kde předtím stála Sakura.
„ Holka pitomá, nemůžu uvěřit že mi dala facku."
Sakura šla dál a potkala Naruta.
„ Ahoj Naruto", pozdravila ho a jemně se usmála, „ jak se dneska máš?"
Naruto byl překvapený, takovou Sakuru nezná.
„ Ehm -ahoj , " a začal se červenat.
Naruto se podíval na Sasukeho, ale divil se, že tam Sakura nestojí s ním, protože za ním pořád leze. Nic nechápal.
Když přišel Kakashi, byl docela nervózní.
„ Dobré jitro, přiravil jsem si pro vás misy, težší úkol.“
„ Kakashi senseii, konečně pro nás máte težkou misy?“ skákal radostí Naruto.
„ No budete muset dodat tyto tři obálky, ve kterých jsou důležité informace o napadení Listové. Každý z vás dostane obálku a bude startovat z jiného místa než ten druhý. Teď půjdeme do lesa a tam vám rozdělím stanoviště.“
Celou cestu k lesu se Sakura na Sasukeho ani nepodívala. Nemluvila ani s Narutem.
Kakashi věděl, že něco není v pořádku.
„ A jěště něco bych vám měl říct. Na cestě na vás na každého bude čekat jeden ninja, který byl vycvičen a poslán, aby jste mu vydali ty obálky. Ale to se nesmí stát. Navíc je to časově omezené máte na to nejvíc den," dodal Kakashi, když dorazili na místo.
„ No konečně nějaká zajímavější mise, ale ty obálky se mi moc nezdají,“ řekl Naruto.
Kakashi se na něj jen lehce pousmál.
„ Až uvidíte růžový kouř, běžte jak nejrychleji můžete.“
Když všichni stáli na svých místech, Kakashi spustil jutzu kouřové clony.
V lese!
„Pořád mě někdo sleduje, možná je to ten ninja o kterém nám říkal Kakashi.“ promýtal v duchu Sasuke.
Sasuke se zastavil. Otočil se a hodil kunai na špeha , co ho sledoval. Spadl ze stromu na zem.
„To jsi nečekal co?“ zařval Sasuke na ninju.
„Spíš nečekala! Jsem žena, “ odpověděla.
„Ty budeš Sasuke, že?“ zeptala se „ je docela rychlý …. a pěkný. Co by se také dalo čekat od jedince z Uchiha klanu.“ A lehce se na Sasukeho pousmála.
Sasuke stál jako přibytý a jen se díval na ženu, která ležela na zemi a ani nezasténala bolestí, když si vyndavala kunai zapíchnutý v ruce.
„Co ode mě chceš? Poslali tě pro obálku? “ zeptal se Sasuke.
„Ano dej mi tu obálku a nic se ti nestane.“
„Ty si jako myslíš, že ti ji dám jen tak? To si moc věříš.“
„Řekl sis o to!“ vrhla se na Sasukeho a ani nepoužila žádné jutzu. Byla skoro stejně rychlá jako Sasuke, ale i přesto ji dokázal porazit. Hodil po ní 4 shurikeny a pak ….?
„Ty si myslíš, že se s tebou budu zdržovat? Katon Ryuuka no Jutsu!“
Sasuke použil Katon, ale …. „ Kde je ta holka? Kde si ty zbabělče? “ ale nikdo už neodpovídal.
Mezitím má Naruto taky společnost.
„Hey, kluku !“ řekl někdo a když ho Naruto hledal narazil do stromu.
„Auuuuuu!“
„Ty jsi určitě Naruto ninja z Listové s nejhoršími výsledky, tak to nebude moc těžké ti vzít vzkaz!“ než se Naruto vzpamatoval bežel k němu ten muž na něj hned začal útočit.
„Stínové klonové jutzu!“Naruto stačil uhnout. Jeho slova ho dorazila.
„A dost to si neměl říkat. Naruto se naštval dal mu pěstí, že špeh odlítl tak daleko, že už ho naruto neviděl.
Na Sakuru už taky někdo čekal. Právě začínalo pršet. Sakura se zastavila a potřebovala si odpočinout.
„Tak máááám tě holčiko.Teď mi koukej dát ten vzkaz nebo si mě nepřej.“, řekl nějaký kluk.
držel Sakuru za vlasy a přitom si ani nevšiml, že Sakura stačila při jeho útoku použít Sakura Fubuki no Jutsu. Ale stalo se to samé co Sasukemu a Narutovi. Špeh po útoku zmizel.
„Ssss…ssss…sss ,“ uslyšela za sebou. „Je tam někdo?“ Začala být dost nervózní a tak chtěla radši pokračovat dál ale v tom ….
„Jeee Kakashi senseii, vylekal jste mě.“
„Promiň Sakuro já jsem nechtěl, ale nemohl jsem si nechat ujít tvoje jutsu.“ Řekl Kakashi a šel blíže k Sakuře.
„Počkat Kakashi nám říkal, že jěště něco musí zařídit, takže tohle není …. !“
Sakura ještě chvíli dělala, že si myslí že je to sensei a tak se ho zeptala.“Kakashi, jak jste to ráno myslel, že nás bude trénovat někdo jiný?“
„Ehm … no … já …,“
„Vy nejste Kakashi …. !!!!“
„Správně, jak si to poznala?“ Kakashi se proměnil v ženu, kterou Sakura v životě neviděla.
„A záleží na tom?“Sakura zkřivila obličej. „Kdo jsi?“
„Jsem Tayuya ze Zvučné vesnice, v Listové koluje, že Kakashi má informace o napadení vaší vesnice a že je dnes mají doručit tři jeho žáci, ty víš pro co si jdu Sakuro.“
„Jsi dobře informovaná, ale já ti vzkaz nedám.“ oporovala Sakura.
„Takže víš pro co si jdu.“ Vytáhla svou flétnu pomocí, které mohla řídit genjutzu a povolala tři mocné démony Doki.
„Do háje co mám dělat?“ Sakura se snaží něco vymyslet, ale Tayuya začíná povolávat démony pomocí flétny.
„Aaaaaaaaaaa … !“ Jeden z démonů Sakuru napadl ze zadu druhý zepředu a třetí se chystal dílo dokončit. Mezitím jí Tayuya ukradla vzkaz.
„Sakurooooooo …?!“ Sasuke uslyšel křičet Sakuru. Hned se běžel podívat co se to děje, ale když doběhl uviděl jen ležet Sakuru na zemi a nikoho kolem ní.
„Sakuro !!!!!!!!!“ Sasuke se snaží nějak Sakuru probudit, ale Sakura je v bezvědomí.
Sasuke odnesl v náručí Sakuru k velkému stromu v něm byla díra a bylo tam místo pro oba dva. Položil Sakuru na zem a rozdělal oheň. Chvilku pozoroval déšť jak sílí víc a víc a pak začal pozorovat Sakuru.
„Je tak bezmocná, kdo jí to mohl udělat? Kakashiho ninja to být nemohl, pokud byl stejně silný jako můj tak to musela zvládnout. To bylo až moc snadné.
Mezitím už Naruto dorazil na konec lesa. Byla tam menší chatka. Naruto vešel dovnitř a tam uviděl Kakashiho. Ale nikoho jiného.
„Kakashi senseii jsem tady.“
„Naruto?“ řekl překvapeně Kakashi, „ ty jsi už tady ?“
„Ano, Sasuke a Sakura ještě nedorazili?“
„Ne ještě tu nejsou, myslel jsem, že tu prvního uvidím Sasukeho, ale není tady jak vidíš.“
„Joooooo, jsem tu první a Sasuke ještě nedorazil …. konečně jsem ho v něčem porazil!“
„Hmmmm…“ Kakashi usmál, ale dělalo mu starosti, že ti dva ještě nepřišli.

Sasuke si na chvilku odpočinul, a lehl si vedle Sakury.
Pořád jí pozoroval nespustil z ní oči. Bál se o ní. Teď mu konečně došlo, že se o něj vždy Sakura starala a co všehcno pro něj udělala a je tak krásná, je nádherná. Sasukemu od té doby co viděl masakr své rodiny nikdy tak moc nebušilo srdce. ůůNikdy jsem jí nepoděkoval za to co pro mě udělala. Zaslepila mě pomsta. Nikdo mi ale nezabrání aby k ní došlo.“
„aahmmm… Sasuke?!!!“Sakura se začala probouzet.
„Sakuro?“

Stane se něco mezi Sakurou a Sasukem?
Jak to nakonec dopadne s útokem na Konohu?

4.6
Průměr: 4.6 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Po, 2008-08-04 15:16 | Ninja už: 6136 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

paráda, ale skús sa s tým ešte pohrať

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele sakura_11
Vložil sakura_11, Po, 2008-05-26 16:12 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

je to fakt moc pěknýpíšeš moc hezky

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Čt, 2008-05-08 16:05 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

Je to dobré idem hneď na ďalší diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, Po, 2008-02-11 20:35 | Ninja už: 6185 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

super!jen tak dal! Smiling

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, So, 2008-02-09 15:23 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

lidicky nebert o ako vymluvu ave pribeh nebude driv jak pristi tyden moc se omlouvam Shocked ave mam neco s pocitacem za tyden by mel byt ok takze se budu snazii napisat na jinem Smiling

Obrázek uživatele mina-hatake
Vložil mina-hatake, Pá, 2008-02-08 21:42 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

dobreeee..................len tak dalej

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-02-06 10:17 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

mam toho stlasne moc ale o konce tydna bych to mela mit Eye-wink

Obrázek uživatele Radles
Vložil Radles, Út, 2008-02-05 17:40 | Ninja už: 6375 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

skvelyyy , jen tak daaal x)

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Út, 2008-02-05 17:34 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

super...už se těším na pokračko tak si koukej pospíšit