manga_preview
Boruto TBV 07

Co je lepsie? Sharingan alebo Byakugan

co je lepsie podla vas?ja sa neviem rozhodnut


doplněno o komentáře a informace z topicu, který založil 29. 10. 2008 ..S.H.I.N.I.G.A.M.I..
Rinnegan vs. Sharingan a Byakugan

Trochu mě dostává, že Jiraiya mluvil o Rinneganu jako o nejsilnějších očích, které předčí Sharingan i Byakugan, ale zatím se jejich síla moc neukázala a jejich nositel Pein..? Kdybych měl tak silné oči tak bych byl trochu víc arogantní (nazývá se bohem, ale bůh dohlíží na celý svět a ne jen jednu zemi) taky bych si nenechal od nikoho poroučet, takže proč asi Pein přijímá rozkazy od Madary... Asi proto, že Madara dokonale ovládl možnosti Sharinganu a tak se vyrovná i Rinneganu? Ale stejně mě štve, že se zatim neukázali žádný pořádný schopnosti těchto očí..

Něco málo o Rinneganu (z mangy)

Rinne-Nikdy nekončící koloběh života, smrti a znovuzrození

Pro získání Rinneganu musíš poznat Rikudou-Sennin (znalost šesti cest osvícení)

Těmto očím se říkalo boží loutky, protože mají neskutečnou sílu zachránit svět, nebo naopak...
Taky je Jiraiya považoval jen za báje a pověsti...

Kdo ví kdy se ukáže jejich pravá síla...
Co vy na to?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Ne, 2014-11-30 17:06 | Ninja už: 3412 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Miluju Byakugan (Protože ho má Hinata),ale připadá mi někdy i nepotřebný...Ale prostě i tak je nej Laughing out loud

Obrázek uživatele jinkazama
Vložil jinkazama, Čt, 2014-09-25 08:06 | Ninja už: 3473 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Najlepši je eternal sharingan Smiling

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2014-09-05 12:35 | Ninja už: 4091 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Určite sharinghan to bez debaty ale byakugan má schopnost posíliť skoro hocijakú techniku. Bol použitý na posílenie techniky prenosu mysle. Keby sa hyugovci naučili techniky liečenia tak by tu techniku mohli tak posíliť že by teoreticky mohli aj oživovať. Lepšie ako rinne tensei nikto nezomrie.
EDIT: Možno aj Kishiho to napadlo a tak akože na Hyuuga klan a jejich schopnosti pozabudol.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2014-08-28 10:49 | Ninja už: 5378 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Byakugan trpí najmä jeho nevýhodným používaním zo strany členov klanu Hyuuga. Keď si to tak človek vezme, Byakugan ako taký má celkom slušnú ponuku schopností, no využívať ho práve s juukenom je podľa mňa veľká hlúposť. O to horšie to je v prípade, že to tak robí každý jeden člen klanu a to do bodky.
Nejakému ninjovi stačí, aby sa stretol s nejakým Hyuugom v boji a akonáhle stretne ďalšieho, už minimálne z 90% vie, čo od neho má očakávať.
Toto sa v prípade Uchihu len tak nestane. Samozrejme, že človek od nich môže očakávať Sharingan a katon, ale inak už môže mať Uchiha čokoľvek.
Vedel by som si predstaviť ninju, ktorý je zameraný skôr na klasické ninjutsu ako sú elementárne techniky, klonovacie techniky a podobne, a pritom by mal naviac aj Byakugan.
Dokázal by vidieť do diaľky 10km, v boji by ho takmer nič nemohlo prekvapiť, pretože by mal vždy aktuálny prehľad o tom, čo sa deje, kto nový na bojisku pribudol, kde sa kto nachádza a tak ďalej.
Takéhoto shinobi by som pokladal za ďaleko schopnejšieho ako klasického Hyuugu.
Ďalej si tiež myslím, že vďaka tomu dokonalému ovládaniu chakry, by takýto ninja potreboval minimálne množstvo chakry na to, aby dokázal spraviť techniky, na ktoré by ostatní potrebovali minúť chakry viac.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2014-08-31 08:29 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Žiaľ no, oni ten bojový štýl budovali po generáciach. Je ale pravdou, že je zvláštne, že sa tam nenašiel čo i len jeden, ktorý by používal tie ich predispozície a Byakugan aj inak resp. by išiel aj inou cestou. Napr. aj tak ako si spomínal ty.
Ale to môžeme tak trocha pripísať aj tej izolovanosti tohto klanu a na druhej strane treba povedať aj to, že to trochu aj kvitujem. Práve tým, že do tohto nezaradili aj tieto prvky, tak sa v podstate od ostatných výrazne odlišujú.

Aj keď je pravda, že to môžu viacerí vnimať aj "mrhaním talentu"... je tam ako si spomenul ešte veľký priestor na prípadny progres.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Šahy
Vložil Šahy, Ne, 2014-08-31 07:46 | Ninja už: 5087 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Uchiha je lepší. Byl jeden ze dvou nejsilnějších klanů vůbec. Se sharinganem může předpovídat jejich pohyby.. stejně tak může dopředu vědět, že se chystají provést nějaké jutsu/útok. Hyuuga může být lepší sebevíc, ale proti protivníkovi, který vidí dopředu jeho pohyby nemá šanci.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-08-31 08:31 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Poznať pohyby a dokázať zareagovať sú dve rôzne veci. Proti členom hlavnej rodiny, ktorí ovládajú Hakke Rokujūyon Shō by už Sharingan nepomohol.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Šahy
Vložil Šahy, Ne, 2014-08-31 09:32 | Ninja už: 5087 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Prostý občan

Možná, ale taky není důvod, aby tomu všemu Uchiha jen uhýbal a nic nedělal.
Pokud může předpovídat, co se chystá protivník udělat, tak už může dopředu provést nějakou techniku, s kterou mu bude Hakke Rokujūyon Shō na dvě věci. Třeba na něj plivnout oheň, výbušný kunai atd... Pokud by umělo víc Uchihů například ten výbušný bunshin, který umí Itachi, tak se Hakke Rokujūyon Shō = sebevraždě. Uchihové jsou vesměs talenti a mezi bojovými klany jsou talentovaná elita.. Já tam moc šancí pro Hyuugy nevidím. Stačí si držet odstup a s předvídáním pohybů + množstvím technik, které Uchihové ovládají mi přijdou jako jasní favoriti.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, St, 2014-09-24 11:04 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslis ze doujutsu (byakugan) ktore v schopnosti nahliadnutia nema konkurenciu, by nedokazalo rozpoznat klon od realneho tela? Smiesne.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-08-31 14:14 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Áno, udržanie si odstupu od Hyuugu je ultimátna stratégia, tak ako nedívať sa do očí Uchihovi. Ale v oboch klanoch sú jednotlivci, proti ktorým to nezaberie - napr. keď niektorý z Hyuugov ovláda Hakke Kūshō, čo už je technika na strednú vzdialenosť.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2014-08-31 14:31 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ta technika je na princípe odmršteneho vzduchu niečo ako zaku čo mal tie dlane ak proti tomu pošlem katonove jutsu vietor by mal katon posilniť a hyugu upiecť

Kšá.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, St, 2014-09-24 10:39 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Kde je napisane ze Hakke kushou je vzdusna technika? Podla mna je to stlacena chakra ktora sa vystreli z dlane.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2014-09-24 11:49 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Už v preklade to znamená Vzdušná dlaň Eye-wink Neji nahromadí veternú chakru do dlane a výstrelí na nepriatela.

Kšá.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2014-09-24 12:02 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ani v jednom jsi se netrefil. Je to vakuová dlaň a nepoužívá fuuton chakru.

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2014-09-24 12:23 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vážne nie? Sakra Shocked

Kšá.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2014-08-31 14:59 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Myslíš, že by si to ako Uchiha stihol? Lebo na katon nestačí zložiť pečate, ale sa aj zhlboka nadýchnuť, čo chvíľu trvá ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2014-08-31 16:15 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Rozhoduje vzdialenosť ale uskok dozadu pečate nádych a boom katon a to ešte relativne by sa to dalo odkloniť výbušnímy lístkami alebo dotonom i keď ho uchihovia asi moc nepoužívajú.

Kšá.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Pá, 2014-08-29 18:37 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Vždycky jsem měl pocit, že techniky Hyuugů jsou celkem dost zbytečný a slabý. Například to jejich blokování chakry... Proč dělat 64 zbytečných pohybů, abych zablokoval chakru (což není nic tak hroznýho, jsou ninjové, co si s tím poradí), když stačí jeden pohyb na podříznutí krku.

Souhlasím s tím, že ho Huugové používají naprosto špatně.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, So, 2014-08-30 13:53 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Hmm zoberme si takeho elitneho Hyuugu
Ma obrovske skusenosti s tajutsu (pretoze to jedine trenuje), Jednym hitom dokaze zabit protivnika, plus taijutsu z ktoreho sa zatial este nikto nedostal ked v nom bol chyteni, Hakke Rokujuyon Shou po ktorom si bud death alebo nemôzes pouzivat chakru (ak nie si Naruto) bojovat na taijutsu proti Hyuugovi je hlupost.

Vdaka byakuganu ma prehlad nad vsetkym co sa na bojisku deje, takze shinobi co sa specializuju na maskovanie, prekvapive utoky, kunai/shuriken attacky, utoky s pomocou bunshinu, raiton kage bunshin atd, ho nemôzu nijak prekvapit. Naviac Hyuuga ma kaiten takze aj na pripady kde by ich rychlost nestacila môzu vyuzit tuto obranu ktora je udajne este efektivnejsia ako Gaarova, a utiect pred byakuganom je tiez nemozne, takze aj ninjutsu straca vyhody proti Hyuugovi.

Kazdy Hyuuga dokaze ovladat tok svojej chakry na vysokej urovni, z coho usudzujem ze dostat sa z genjutsu pre nich tiez nepredstavuje problem, genjutsu je tu tiez useless.

Nepodcenoval by som ninjov ktory pouzivaju len taijutsu, Kimimaro bol tiez silny kvôli tomu ze pouzival iba kekkei genkai taijutsu, Gai je vyrovnany alebo minimalne silnejsi ako Kakashi ktory vlastni 1 000 technik (ako povedal Bruce Lee "nebojim sa protivnika co skusal 1 000 rôznych technik ale toho co trenoval jednu techniku 1 000 krat"), a Juuken je najsilejnejsia forma taijutsu a Hyuuga klan je najsilnejsi klan z konohy.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, So, 2014-08-30 16:18 | Ninja už: 5378 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Po prečítaní odpovedí na komentár, na ktorý týmto komentárom odpovedám, mi pripadá táto časť vety "genjutsu je tu tiez useless" smiešna.
Najskôr tvrdíš, že genjutsu je proti nim na nič a potom zrazu tvrdíš, že len genjutsu od nejakých slabších užívateľov je proti nim na nič.
Problém je však v tom, že ak s genjutsu niekto bojuje, tak ho ovláda na nejakej tej úrovni, veď napokon, na čo by niekto šaškoval s Dčkovým genjutsu v boji, v ktorom mu ide o život, nie?

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, So, 2014-08-30 16:52 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Na zaklade info od Jiraiyu vieme ze z genjutsu sa da dostat tym ze zastavime tok chakry. A na zaklade info so suboju Neji vs Naruto kde je povedane ze kazdy Hyuuga ovlada tok svojej chakry na urovni jounina, tvrdim ze Hyuugovci maju väcsi potencial dostat sa z genjutsu ako hocikto iny.

Ostatne zavisi uz len od jednotlivca.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2014-08-30 14:30 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Kdyby se dalo zrušit genjutsu pouhou kontrolou chakry, tak by se genjutsu už dávno nepoužívalo, protože by si každej nacvičil ovládání toku chakry.

Základ genjutsu je ten, že převezmeš kontrolu nad tokem chakry nepřítele tak, že on to nemůže sám nijak ovlivnit. Tudíž žádnej Hyuuga ti s tím nic neudělá. V manze nebyly ani nějaký náznaky toho, že se z genjutsu můžeš pomocí ovládání chakry, nebo co to plácáš, dostat.

Jestli je pro tebe Kimmimarovo Kekkei genkai, který zahrnuje střílení kostí a používání kostí ke kenjutsu, pouhý taijutsu Kekkei genkai, tak je tahle diskuze s tebou asi zbytečná. Kaput

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, So, 2014-08-30 15:26 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Mal som na mysli ze Kimimarove taijutsu funguje na tej istej baze ako Hyuugove, Kekkei genkai spojene s taijutsu (juuken a kosti, strielanie kosti a hakke kushou).

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2014-08-30 14:55 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Niekto by tu potreboval niečo pripomenúť. Eye-wink Začni na tejto stránke...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2014-08-30 15:23 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Právěže v tý kapitole je vidět, jak to nefunguje ani na Itachiho genjutsu, na který nepoužil svůj sharingan, ale jen prst. Puzzled

Kdyby stačila pouhá kontrola chakry proti genjutsu, tak by se to učil každej.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2014-08-31 07:17 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Je jedno či to nefungovalo alebo nie ...mne šlo len o to vyvrátiť tvoje tvrdenie, že sa rušením toku chakry nedá zrušiť genjutsu. Alebo skôr len pripomenúť, kedže vzhľadom na tvoju predchádzajúcu reakciu si na to očividne zabudol.
Čo sa dá(viz odkaz) len to už všetko závisi na jednotlivci.
Nehovoriac o tom, že Itachi je majster v genjutsu, pochybujem o tom, že by sa to dalo povedať o každom Uchihovi(možno ešte Shisui).

V každom prípade keby som sa mal vrátiť, tak by som aj tak nepovedal, že by to nefungovalo. Práve naopak Narutová obrana fungovala. Keby to nefungovalo ako hovoríš, tak by Itachi nebol nútený to posilniť.
Zároveň stále mám pochybnosti o tom, že to Genjutsu sa dá použiť aj prstom. Doteraz som mal pocit, že to Itachi použil Sharinganom prostredníctvom toho prsteňa. Respektíve aby som bol presný skôr, že sa mu to podarilo cez jeho odraz v ňom.

Nech je to tak či onak dotyčnému neskôr už nešlo o to, dokázať, že je to vyložená tutovka - obrana proti tomu, ale s toho čo tam odznelo sa dá proti tomu bojovať. A predovšetkým práve Hyuugovia z ich ovladaním chakry majú lepšie predispozície proti tomuto druhu ninjutsu bojovať a dokonca aj uspieť. Nikde ale opakujem nieje povedané, že to funguje na 100 % a dokázať som to ani nechcel.
Nehovoriac o tom, že to nieje jediný spôsob ako sa z genjutsu dostať. Je na to aj jednoduchší spôsob a zdá sa, že aj jeho úspešnosť je vyšsia.
http://narutobase.net/manga/Naruto/208/18
http://narutobase.net/manga/Naruto/141/14
Takže pokiaľ by šlo fakt do tuhého, tak toto by ho malo z Genjutsu prebrat ako sa namáhať z jeho prebýjaním z vlastnou chakrou. Samozrejme niečo iné je už Tsukuyomi... odolavať tomu môžeš len Sharinganom(najlepšie MS).

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Ne, 2014-08-31 12:29 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Narutova kontrola nad chakrou je taky na obrovský úrovni, když se mu podařilo naučit Rasengan a stejnak jsme ho nikdy neviděli se spoléhat na obyčejný kai vůči silnějším genjutsu.

Já souhlasím s tím, že kai může fungovat na slabší genjutsu, který nemají efekt hned v prvním momentě, ale až za nějaké podmínky. Každopádně odmítám přijmout, že by to platilo na jakékoli sharingan genjutsu (nejen Itachiho nebo Shisuie), nebo jiné genjutsu na vyšší úrovni, protože v tom případě by to zvládl i Naruto tehdy v souboji s Itachim.

S tou bolestí je to taky možný způsob jak se z genjutsu uvolnit, pokud ovšem genjutsu nemá instantní efekt.
Ten druhej link už ale ukazuje obranu proti genjutsu pomocí sharinganu, což už s Hyuugama nemá nic společnýho.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2014-09-01 08:08 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Narutová kontrola chakry bola iste vtedy na dostatočnej urovni, ale na Hyuugu v tomto nema(aspoň v tom čase)... momentálne už ale Naruto v tomto môže Hyuugovi kľudne konkurovať.

Nezvládol by to, vtedy Naruto takú kontrolu chakry akú ma teraz vtedy rozhodne nemal. Hyuugovia ako je u nich známe týmto talentom oplývajú...
Všetko to každopádne ako už bolo neraz spomenuté zavisi na jednotlivcovi, no jednoducho kto proti komu stojí... je to proste individualne. No keď si teda myslíš, že by to nezvládol prosím.

Mimoto, ak som tomu správne rozumel berieš teda Itachiho Genjutsu za Genjutsu spustené Sharinganom? Alebo spustené prstom?

"Ten druhej link už ale ukazuje obranu proti genjutsu pomocí sharinganu, což už s Hyuugama nemá nic společnýho. "
Ehmm? Kde tam v tom odkaze vidíš obranu pomocou Sharinganu?
Jedine, že by si narážal na Itachiho kontra genjutsu... ja som ale narážal na Kurenai!!! Keď si kusla do pery... a tým si vzápeti zachránila krk.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2014-09-01 12:36 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 6215 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

K Narutovej kontrole čakry treba povedať, že k rasenganu ešte stále potreboval klona.

Čo sa toho momentu týka, kde sa Naruto pokúsil uvoľniť z genjutsu, tak podľa mňa tam Itachi použil dve genjutsu cez seba, preto sa Naruto nedokázal uvoľniť.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, So, 2014-08-30 15:28 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Naruto je v ovladani toku chakry lavy.
Itachi ma najsilnejsie genjutsu, mal som na mysli lahsie genjutsu alebo prinajmensom nie od Itachiho.