manga_preview
Boruto TBV 15

Co je lepsie? Sharingan alebo Byakugan

co je lepsie podla vas?ja sa neviem rozhodnut


doplněno o komentáře a informace z topicu, který založil 29. 10. 2008 ..S.H.I.N.I.G.A.M.I..
Rinnegan vs. Sharingan a Byakugan

Trochu mě dostává, že Jiraiya mluvil o Rinneganu jako o nejsilnějších očích, které předčí Sharingan i Byakugan, ale zatím se jejich síla moc neukázala a jejich nositel Pein..? Kdybych měl tak silné oči tak bych byl trochu víc arogantní (nazývá se bohem, ale bůh dohlíží na celý svět a ne jen jednu zemi) taky bych si nenechal od nikoho poroučet, takže proč asi Pein přijímá rozkazy od Madary... Asi proto, že Madara dokonale ovládl možnosti Sharinganu a tak se vyrovná i Rinneganu? Ale stejně mě štve, že se zatim neukázali žádný pořádný schopnosti těchto očí..

Něco málo o Rinneganu (z mangy)

Rinne-Nikdy nekončící koloběh života, smrti a znovuzrození

Pro získání Rinneganu musíš poznat Rikudou-Sennin (znalost šesti cest osvícení)

Těmto očím se říkalo boží loutky, protože mají neskutečnou sílu zachránit svět, nebo naopak...
Taky je Jiraiya považoval jen za báje a pověsti...

Kdo ví kdy se ukáže jejich pravá síla...
Co vy na to?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Út, 2014-08-26 20:30 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Nic moc?
1. 359 stupnove zorne pole (prehlad o kazdej hrozbe na bojisku)
2. Schopnost nahliadnutia protivnikovej chakry/toku a vyvinutejsi byakugan zvladne aj tenketsu (rozpoznanie kage bunshin, henge, kawarimi)
3. Lepsia absolutna obrana ako Gaarova
4. Kazdy Hyuuga je talentovany na ovladanie chakry vo svojom tele, takze si myslim ze Hyuuga klan ma potencial dostat sa z genjutsu co je mimochodom skvela zbran proti sharinganu.
5. Spravne pouzity juuken je smrtelny.
6. Najsilnejsi klan v konohe, najsilnejsie taijutsu v narutovi.

Osobne si myslim ze sharingan je vyuzitelnejsi ako taky ale konkretny suboj uzivatela so sharinganom proti uzivatelovi s byakuganom je viac nakloneny byakuganu. Kvôli schopnosti nahliadnutia genjutsu, sharingan je zavisli na chakre urcite viacej ako byakugan a byakugan prostrednicvtom juukenu zabranuje vyuzitie protivnikovej chakry.

Ale samozrejme to v prvom rade vsetko zavisi od toho co ma kto v hlave nie kto ma ake oci.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2014-03-03 18:46 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

rozhodně si nemyslím, že by to dokázal prolomit kdokoliv a zvlášť ne tak, jak jsi psal.
Naruto byl schopen své chakrovody "profouknout" jen proto, že měl oddělený chakrový systém s Kyuubiho chakrou. Těžko použít sennin mod, když je jeho předpoklad být v klidu, tedy mít i chakru v klidu. Přerušený tok chakry je vlastně extrémně "neklidné" prostředí.
Podobně Gai. Se zablokovanou chakrou těžko sebere dostatek síly na to, aby násilím otevřel ty přepážky.

Ale na co se zapomíná je to, že tady je velký počet ninjů, kteří mají dost kvalitní obranu, aby pro ně představeval juuken skutečnou hrozbu.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2014-02-28 17:02 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ono je to právě dost o tom, že Sharingan je skvělý pro boj 1vs1 zatímco Byokugan je velice univerzální. Prakticky tě nemají šanci přepadnout, můžeš špehovat na dálku. Vidíš zásobu jejich chakry, jak jsou na tom. Skvělý potencionál v lékařství a v boji ti umožňuje nejen vidět za sebe, ale útočit na chakrové body nepřátel. A co se týče kompletního zablokování. Ano, tím nepřítele totálně zneschopníš kromě těch pár výjimek, které se z toho můžou dostat. Nicméně stačí jen vyrušit pár důležitých bodů na jedné ruce a nemůže použít pečetě. Už jen tohle dokáže ninju, který se specializuje na ninjutsu zneschopnit.
Dále se nemusíš bát genjutsu byť to je společné i se sharinganem. Aspoň do jisté míry Smiling

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Po, 2014-03-03 10:04 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Tak to s tou odolností Byakuganu vůči genjutsu je jen domněnka. Odmítám to uznat, dokud o tom nebude v manze alespoň jedna malá zmínka.

Jinak co se chakrových bodů týče... Myslím, že kunai v srdci tě odzbrojí víc. Rovněž useklá ruka žádné pečetě neudělá - neudělá už vůbec nic, narozdíl od ruky se zablokovanou chakrou, která tě pořád může praštit nebo bodnout.

Lékařství a scouting? Ano, to je jeho místo.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2014-03-03 18:40 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

v čem přesně je byukugan horší než sharingan při bodnutí kunaiem?
Sharingan sice dokáže předvídat pohyby, do jisté míry, ale byukugan to do určitý míry dokáže taky a navíc má tu výhodu, že dokáže útočit i na skryté, maskované nepřátele.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Čt, 2014-03-06 22:59 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Snadno, viděls někdy Hyuugu používat kunai? Možná občas, ale hlavně bojujou pomocí holých rukou a chakry. Na skryté, maskované nepřátele dokáže útočit i Sharingan, viz Obito v Kakashi Gaiden. A ne, Byakugan sám o sobě neumí předvídat pohyby.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2014-03-07 07:11 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

sice se u nich kunai prakticky nevyskytuje, ale mi se tady nebavíme přímo o klanu hyuuga, ale o očích obecně. Příkladem může být třeba ten ninja z Mlžné, který má byukugan implantovaný.
Pokud jde o příklad s Obitem, tak tam to nebylo ani tak o tom, že by ho viděl, ale spíš o tom, že pozoroval tak důkladně okolí, že ho odhalil. Navíc věděl, že na něho bude chtít zaútočit atd.
Já jsem nemyslel zrovna neviditelnost. Myslel jsem jednoduché schování se za strom, pod zem atd.
Tak byukugan má prakticky dokonalé pokrytí okolí, takže vidí každý útok nějakou dobu před tím, než přijde. Sice přímo neodhadne, jak bude protivník útočit, ale když je uživatel inteligentní, tak to může do značné míry správně předpokládat.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Pá, 2014-03-07 16:13 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Obito ho viděl ne díky okolí, ale díky tomu, že viděl jeho chakru. Co se týče schovávání za stromem a dalších pokročilých ninja technik - na to fakt nepotřebuješ Byakugan ani Sharingan, protože tahle taktika nikdy na nikoho nezabrala. Každý Jounin má přehled o okolí a dokáže uhnout kunai, i když je hozen zpoza stromu.

A jak jsem říkal, Byakugan na scouting? Ano, ale pro boj jedině Sharingan.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2014-03-08 10:50 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

to je spekulace.

Pokud jde o překvapivý útok, tak to je snad hlavní myšlenka a poslání ninji. Že se to v Narutu zvrhává v otevřené souboje jednoho proti jednomu atd., je jiná věc.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Ne, 2014-03-09 20:46 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Ale my se bavíme o Narutu, ne o fiktivním světě, kde se ninjové chovají jinak.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2014-03-09 21:26 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ne, my se bavíme o očních technikách tak, jak byly představeny v Narutu.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Ne, 2014-03-09 22:30 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

S tebou nemá cenu se bavit. Sharingan je pro boj jednoduše lepší a pokud nemáš nějaký skutečný argument, pokládám tuhle diskusi za uzavřenou.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-04-02 18:33 | Ninja už: 4264 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Prečítala som si celú vašu diskusiu a celý čas som sa zhodovala s martin.pole. Byakugan má v určitej miere a pri talente používateľa lepšie výhody ako sharingan, no ten zas tiež netreba podceňovať. O tomto, o čom ste sa bavili vy, sa podľa mňa dá polemizovať len pri byakugan vs. obyčajný sharingan. Pretože mangekyou je už iná káva...

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2014-04-02 20:08 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

MS je samozřejmě něco jiného. Ale, jak už jsem psal mnohokrát, techniky MS jsou přehnané a s funkcí oka nemají nic společného. To je stejné, jako rinnegan.

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, Čt, 2012-12-06 14:04 | Ninja už: 4378 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

všechny peinovi a nagatovi techniky jsou z rinneganu i to ovládání peinů dělá rinnegan





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Čt, 2012-12-06 13:26 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

sharingan je Da Best

Obrázek uživatele Ramen
Vložil Ramen, Po, 2012-10-08 17:14 | Ninja už: 4434 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

Dobře takže si to rozeberme:

SHARINGAN

Výhody: Sharingan dokáže kopírovat techniky. Dokáže také předpovídat pohyby protivníka. Dá se levelovat na Mangekyou Sharingan zabitím jisté osoby. Mangekyou dokáže dělat nová jutsu.
Příklad: Susanoo, Amaterasu. Také dokáže vyvolat velmi silné genjutsu Tsukyomi. Opravdu velmi dost obohacená krevní linie

Nevýhody: Po nadměrném použití MS člověk oslepne. Další nevýhody nemám

BYAKUGAN

Výhody: Tito lidé mají zvýšenou schopnost Taijutsu. Díky této technice se dá dohlédnout velmi daleko. Dokáže vycítit pohyby kolem sebe ( třeba když ho někdo napadne zezadu dokáže to vycítit a vykrýt se ). Dále pak vidí očima tok chakry v cizím těle. Další výhoda je schopnost specifických taijutsu útoků předávané jen v rodine Hyuga.

Nevýhoda: I když Byakugan vidí i dozadu, má i tato technika slepý bod a to je na temeni hlavy.

Verdikt: Můj výsledek je, že Sharingan je lepší. Teda alepsoň pro mě Smiling

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2012-10-08 21:57 | Ninja už: 4631 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Upřímě mi celá ta záležitost se slepym bodem připadá poněkud hloupá. Vezmeme si toho týpka, kterej to odhalil. JAK to odhalil? Přeci pokud se Neji pohybuje, aby uhejbal nebo odrážel střely, pak se pohybuje i jeho slepej bod a to VELMI slušnou rychlostí. Navíc přesně zjistit lokalitu toho bodu a udržet v něm šíp daný velikosti... Když nevíš dopředu, kam se ti cíl pohne, a Neji o tom bodu velmi dobře ví.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2013-12-27 19:25 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ano, říkal jsem si tehdy to samé. Jeden prostorový stupeň je jen nepatrný kužel nad jeho zády a rychlost jakou se pohybuje je vlastně větší než pohyb jeho zad samotných. Možnost ho zasáhnout do slepého bodu, když se pohybuje a to třeba i jen nepatrně, je prakticky nemožné. Ale rozumím tomu, autor prostě musel dát byukuganu nějakou slabinu. Tou dobou v příběhu ještě nebyly techniky, které dokáží pokrýt dostatečně velkou plochu a zároveň jsou dostatečně silné, aby mohly cíl významně zradit.

Obrázek uživatele bloodysk
Vložil bloodysk, Po, 2012-10-08 16:01 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Sharingan FTW!

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Po, 2012-10-08 15:55 | Ninja už: 4896 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Podla mňa jednoznačne sharingan veď zoberme si takeho itaciho uchihu vs hiuga stači sa držať ďaleko od uživaťela byakuganu a použiť gendžucu prstom alebo inu gendžucu techniku. a čo sa tika vivinu tak rinengan potom sharingan a na koniec biakugan aj keď bolo povedane že sharingan sa vivinul z biakuganu ale ako vidime že sharingan sa vivinul z rinenganu hmm treba si vybrať jednu teoriu a ja sivybaram tu druhu:)

Kšá.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2012-10-08 20:06 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nezapomeň, že Byakugan prohlédne takřka všechny genjutsu. Možná, že zrovna Tsukiyomi by zabrat mohlo. Nicméně to nevíme jistě a i tak, kolik Uchiha vlastnilo MS? Smiling

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Út, 2012-10-09 09:09 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Kde je řečeno, že Byakugan umí prohlédnout genjutsu?

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2012-10-09 10:12 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/459/15

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Út, 2012-10-09 18:39 | Ninja už: 5632 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Ano, ale dokázal by to, kdyby tu techniku Danzo seslal přímo na něj?

Víme, že Byakugan dokáže zjistit, jestli je někdo pod vlivem genjutsu, protože vidí tok chakry, ale dokázal by Byakugan fungovat i jako ochrana před genjutsu? O tom už se v manze nemluví.

EDIT: Koukám, žes dole už odpověděl a souhlasím s tím, že záleží hlavně na schopnostech ninjy a že Byakugan je výhoda, ale nezaručuje přímo imunitu před genjutsu.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2012-10-09 19:11 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele diorio
Vložil diorio, Út, 2012-10-09 10:43 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

me spis pride ze dokaze poznat kdyz je nekdo pod vlivem genjutsu kvuli zmene chakry ale nemyslim si ze pri pouziti genjutsu na samotnyho hyugu by s tim dokazal neco udelat...

(a v tydle situaci s danzem ani nekouka na toho kdo by mel bejt cilem genjutsu ale kouka na danza a na to ze ma shisuiho oko ktery pozna podle barvy chakry)

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2012-10-09 11:51 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele diorio
Vložil diorio, Út, 2012-10-09 14:28 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

problem je v tom ze odpovidas na prispevek kterej reagoval na konkretni vec a ten se tykal konkretne toho zda je byakugan jako takovej ochrana pred genjutsu a na to si ty odpovidal...

a to s ovladanim toku ve vlastnim tele je dost mozny ale takova situace zatim nenastala takze prozatim plati to ze byakugan a ani hyugove nejsou imuni vuci genjutsu a ani se z nej neumej dostavat dokavad nerekne autor neco jinyho

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Út, 2014-08-26 17:15 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Absolutne nesuhlasim, http://mangafox.me/manga/naruto/v29/c259/11.html
Stopnut chakra tok je pre Hyuugov hracka, pre Uchihu je tym padom nemozne dostat Hyuugu do genjutsu.