Čierny drak časť 13: 4,5 a 6
Muž s Hinatou prehodenou cez plece utekal cez les a za ním jeho spoločníci. Žena sa stále obzerala dozadu, či ich niekto nesleduje. Ryšavý muž sa na ňu pozrel a usmial sa.
„Ty mi vobec neveríš, že ?“ spýtal sa s veselým tónom. Žena sa na neho pozrela a zdvihla obočie.
„A mala by som ?“
„Jasné že mala veď sme v tomto spoločne! Tak prečo by sme si nemali veriť?“ odvetil muž ktorý bol nahnevaný zo ženinej odpovede.
„Jejda veď ty si ten naj blbec pod slnkom,“ nežne odvetila slečna a prehodila si vlasy.
„Hmmmm ale nemožem byť až taký veľky blbec !“ začervenal sa muž, ktorý vedel ako blbo vyznela tá odpoveď. Čierne oči si ho premerali.
„No, možno nie si naj blbec, ale si v top 10,“ napravila si biele rukavice.
„Hmmm to je lepšie, aspoň myslím,“ zamyslel sa muž, ktorý si znovu chytil bok, kam ho trafila Hinata.
„Ozaj, prečo berieme tu kurvu s nami ?“ pozrel na muža ktorý celý čas bol ticho. Po asi 3 minútach ticha to už nevedel vydržať.
„Tak boha odpovedz !“ vykríkol na muža, ktorý niesol Hinatu. Muž skočil dopredu a otočil sa vo vzduchu tak, že keď dopadol stál čelom k mužovi a žene. Chvíľu stál bez toho aby sa pohol, len pozeral do očí ryšavému.
„6ka, beriem ju preto, lebo som to povedal, stačí ti takáto odpoveď ?“
Vyslovil vetu veľmi potichu, že mu ledva bolo rozumieť. Čiernovlasý muž sa chcel otočiť no v tom ho zdrapol za plece druhý muž.
„Nie nestačí !!!!!!Odpovedz mi hneď ! Lebo... “ vtom sa ryšavy muž zbadal a zasekol sa. Muž s Hinatou ruke mu pozeral cez plece do očí a ani nemrkol.
-Ten pohľad- pomyslela si žena ktorá sledovala obchoch
„Lebo čo ?“ Precedil medzi zuby veľmi potichu a chladne.V tom ho muž pustil a spravil pár krokou do zadu.
„Myslel som si.“ zaznela posledná veta a vyskočil do korún stromov, nečakajúc na ženu a svojho ryšavého spoločníka.
„Si ho n****l,“ povedala žena a vyskočila do korún stromov tiež. Posledný muž stál a držal sa za bok. Z nosa mu padlo pár kvapiek potu na zem a urobili malé fliačky.
-No tak ser naňho veď on sa bude zodpovedať Ahashimu ne ty – dvakrát preglgol a vyskočil tiež do koruny za nimi.
Trosky dreva a hliny boli všade s pod dreva sa vynorila ruka a odhrabla si niekoľko veľkích kusov, aby sa dostala spod hrby trosiek. Kakashi sa vynoril a videl len obovský kráter a na okolo veľa trosiek.
„AAAAAAA...........“
Malá kôpka trosiek sa rozpadla a Lee vyskočil na nohy a pribehol uk Kakashimu ktorý si stieral spinu z tváre.
„Kde je Naruto-kun ?“ Spýtal sa Lee ktorý nevyzeral že mu povlak špiny nejako prekáža.
„No to neviem. Mali by sme ...“ Kakashi sa s zahladením pohladom pozeral na trosky.
„Zlezte zo mňa!“ Obaja sa pozreli dole a videli že stoja na volkej doske ktora je položená na Narutovi.
„Aha sorry Naruto,“ Lee zdvihol dosku a pomohol sa postaviť Narutovi. Naruto sa oprašoval a Lee začal tiež. Kakashi stál a pozoroval smer kam sa vidali únoscovia Hinaty.
„Hinata, viete prečo ju vzali ?“ položil otázku obom Naruto.
„Nie,“ odpovedali Lee s Kakashim naraz.
„Musíme ísť za ňou,“ Naruto sa chcel rozbehnúť, ale Kakashi ho chitil za plece.
„Čo to ?“
„Naruto, chceš aby to dopadlo ako teraz? Ten výbuch sme prežil neviem akou náhodou ale pasce, možno ešte horšie, budú na nás čakať. Spravíme to po mojom,“ povedal Kakashi s naprostou vážnostou. Naruto chytil Kakashimu ruku a dal si ju dole z pleca, zatvoril oči a keď ich otvoril zas v nich mal červené štrbinky.
„Po vašom ako s Gaarom ?“ opýtal sa Naruto so slzami v očiach.
„Naruto-kun ako môžeš!!!!!!“ vykríkol Lee, ktorého zahriakol Kakashi.
„Nebriem to osobne, lebo viem že si nahnevaný preto že ti uniesli kamarátku a ty si myslíš že je to tvoja chyba, a chcel by si ju zachrániť.“ povedal Kakashi veľmi milím tónom. Naruto sklonil hlavu a na zem pod jeho halvou padlo pár sĺz.
„Ja viem že ju chceš zachrániť, aj ju zachránime, neboj! Len mi musíš veriť,“ znova chytil Naruta za plece a usmial sa. Naruto tam tentokrát tú ruku nechal.
http://www.konoha.cz/?q=node/21122
Mise L : Ty poslední slova... Kakashi je fakt borec:) Taky mě mrzí , že chudinka Hinatka je fuč , ale alespoň se mezi nimi něco stane xD A taky se mi zdá , že ti dva ''únosci'' spolu nevycházejí úplně nejlépe... To ještě bude
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
Podľa mňa je to aj s tými chybičkami božské, jedno je jasné talent sa v tebe rozhodne nezaprie!
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
obsah je v poho len tie chyby...no mne to az tak neprekaza xD
Dobré, dobré... Jen mi zas vadí ta "6ka" a taky trochu zmatenost a nepřehlednost první části... Hlášky těch tří nemají chybu, ale výsledek je trochu kostrbatý, občas nejde poznat kdo, co a komu přesně říká. Pokud budeš mít čas, stálo by za to se posadit, popřemýšlet a udělat edit.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
no idem pisat dalsie dnes mozno takze kto sluduje a plees vsetci co si rpecitate komentujte pomoze mi to
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
super len ta dál
No hurrá!! Len mám teraz pravú ruku vo fáči, tak to sa bude zaujímavo opravovať
supeer uz aby bolo dalsie
Je to proste super, proste ako vždy. Proste máš talent. A ja som už proste ticho
je tu uz upravene tak rpepac a ne bdue to stale takto
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
úžasné...akorát ty chyby a pokráčko
Presne..dobrý nápad..len tie chyby a preklepy..čomu by sa dalo predísť keby to po sebe autor prečítal..Nekritzujem dielo..ale jeho prevedenie..Človeče opravuj si to po sebe alebo porpos niekoho nech ti kontroluje chyby:D
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..