manga_preview
Boruto TBV 08

Anděli můj...

Slunce ozářilo louku posetou květinami všech druhů. Temari radostně zavýskla a rozeběhla se po louce. Tolik se jí na tomto místě líbilo. Usadila se doprostřed té nádhery a zkoušela marně uplést věneček. I když měla ruce zručné, bohužel šikovná byla jen na boj a tak jí tahle práce moc od ruky nešla. Po desátým pokusu udržet květinky pohromadě to vztekle vzdala a kdyby nebyla tak krásný, nejspíš by je i rozšlapala. Rozhlédla se, jestli jí náhodou někdo nezahlédl, před okolním světem svojí se svojí radost snažila skrývat. Nikdo nevěděl o chvilkách uprostřed louky, kde zapomínala na okolní svět a odpočívala. Kde nabírala síly a vše co jí tížilo srdce šeptala květinám, které její tajemství nikdy neprozradí. Ale tento den jí někdo sledoval. Za křovím se mihla postava a hnědé oči si naposled prohlédli blonďatou dívku a zmizeli ve tmě poskytující hluboká les.
„Je tam někdo?“ zeptala se Temari směrem odkud přicházelo praskání větviček. Nikdo se neozýval, a tak si vzala svůj vějíř a namířila si to zpátky do Konohy, kde byla právě na návštěvě ( samozřejmě za mega total tajným pověřením).
Vešla do vesnice, kde jí kupodivu neprověřili Izumo ani Kotetsu. Procházela úplně ztichlou vesnicí, když v tom si všimla černého praporu na několika barácích. Přišlo jí to divné, vždyť jí všichni očekávali a nikdo jí nepřišel ani naproti. V tom uviděla černý průvod...“Někdo zemřel?“ pomyslela si a rozeběhla se přímo k němu.
Všichni byly černě oblečeni a nevěnovali jí jediný pohled.
„Kdo zemřel?“ zeptala se kolemjdoucí staré paní, ale ta jen zavrtěla hlavou a dal šla...Prohlídla si všechny...ano na každé tváři se zaleskli slzy...Doprovázela průvod až k místo, kde s pochovávali slavní ninjové Konohy. V tom se podívala dopředu, v čele toho všeho stál Naruto a Tsunade. Po jejich boku stála Sakura s Ino a na druhý straně Neji a Chouji. Na druhé straně byly všichni jonnini. Rozeběhla se k nim a v tom uslyšela Narutovo slova.
„Byl to obdivuhodný chunnin naší vesnice. Jeho logika neměla v celé Konoze, ba na celém světe protivníka. Každou misi dokázal dovést až k slavnému vítězství...“ další slova už neslyšela... běžela co nejrychleji mohla a zastavila se až před kamennou loží... Jakmile její oči dopadli na věci, které na ni leželi, srdce se jí zastavilo... oči se zalili slzami a její nohy už jí neudržely. Padla na kolena a slzy ji pomalu stékali po tváři... sebrala veškerou svoji sílu a opřela se tělem o kámen. Její ruce objali věci které znala až moc dobře...Krev, od které byly ušpiněné už byla i na ní, ale bylo jí to jedno. Člověk kterého milovala, obdivovala a vážila...On zemřel!!
„Shikamaru....“ vydechla potichu a poté se jí před očima rozhostila tma...

Pomalu se probouzela...
„Shikamaru!!“ zakřičela do tmy a prudce se zvedla. Okamžitě jí začali stékat slzy po tváři a v srdci cítila bolestivé prázdno...Tolik ho milovala a on je teď pryč. Tvrdě chytila deku a začala do ní bušit zaťatými pěstmi.
„Nechal si mě tu samotnou...já tě milovala a ty zmizíš, necháš po sobě krvavé věci...a zemřeš si!! Ani se neobtěžuješ dát najevo kde ležíš, nemůžu tě políbit i když bych si to tolik přála!! Nemůžu tě pochovat!! Proč?!!!“ křičela a všechen svůj vztek a bolest směřovala do ran. Deka již byla promáčená od jejích slz a její hlas už pomalu ubýval na intenzitě. V tom se ale jejím pokojem mihl stín, dříve ostražitý ninja tento stín přehlédl. Temari už pomalu ubývali síly, ale slzy nedokázali přestat téct. V tom jí někdo položil ruce na oči a její srdce se leknutím zastavilo.
„Ten polibek bych ti nikdy neodpustil.“ Ozval se velmi povědomý hlas a její rty se spojili ve vášnivý polibek se rty člověka kterého milovala.
„Ty žiješ.“ Vydechla nevěřícně a stulila se do náruče Shikamarovy.
„Ano...a dál budu žít po tvém boku...anděly můj.“ Odpověděl a pevně jí sevřel do náruče s úmyslem jí nikdy nepustit...Když cítil že anděl v jeho náruči už klidně oddychuje, položil jí do postele a odešel do koupelny umýt bolestivou ránu v boku, která ještě nebyla plné zahojená.
„Už nikdy se po náročné misi nebudu koupat v řece.“ Pomyslí a zavzpomíná na chvíli, kdy rána v boku byla čerstvá a kdy se šel vykoupat s úmyslem ránu očistit...a také na překvapené zjištění že jeho šaty jsou fuč....

4.77778
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rosme
Vložil Rosme, So, 2020-03-21 17:09 | Ninja už: 1578 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Předseda třídy

Mise O:
Páreček, Temari a Shikamaru, kteří opravdu se dali dohromady, nejen v téhle FF. Laughing out loud
Tyhle postavy nepatří do mé TOPky, ale s odstupem času vnímám, které části jejich osobnosti jsou pro mě kouzelné. Temari, která mi oproti jiným kunoichi přijde nejvíce vnitřně silná a v pohodě. Hlavně, dát si práci a chodit na super tajné mise do Listové, jiné vesnice. Flákač Shikamaru by se měl stydět, že se pořádně nesnaží, že za ním musí dojíždět žena. Laughing out loud Ještě k tomu, tak inteligentní Shikamaru a taková banalita s oblečením - s jeho ležérností se to může stát jenom jemu! Laughing out loud
Právě tahle dynamika postav mi k nim tak krásně sedí. Dokážu si je věrně v této FF představit. Temari sice normálně nevidíme plakat, ale kdo ví, v jaké fázi vztahu zrovna jsou. A i kdyby, představa Temari, že je více citlivá je něco, co chce čtenář téhle povídky cítit. Společně s tím, že i když je Shikamaru tak laxní, tak snad i díky své inteligenci dokáže vědět, kdy jeho žena potřebuje utěšit. Moc pěkná FF! Smiling

Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-04-05 12:18 | Ninja už: 4476 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Krásná povídečka kupodivu krátka, ale moc pěkná ShikaTema je super pár uričtě spolu budou Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-02-07 00:51 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Co k tomu říct po tak dlouhé době...
Konožanky a Konožané, lidi... Nečtěte jen samé nové věci... jsou tu skryté příběhy, které jsou stjně dobré... a mnohdy lepší...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Chie.Uchiha
Vložil Chie.Uchiha, St, 2010-02-17 19:19 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Smiling děkuju že si tase po hodně dlouhý době někdo vzpoměl. Už je to hodně dlouho co jsem to napsala a myslela jsem že budu dávno zapomenuta Laughing out loud

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, So, 2009-08-22 20:42 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Ja som ju už čítala Laughing out loud Ale znova ma to úplne dostalo! TemaShika, ľúbim ten pár... A ja som už vážne skoro plakala, slzy na krajíčku a potom som si spomenula, že ako to bude ďalej, tak som sa rozosmiala Smiling Krásna poviedka Laughing out loud Inak, to Konožáci sú riadne unáhlení Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-07-23 21:50 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Panebože.. Zo začiatku som aj plakať chcela.. ten koniec ma dostal xD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-31 09:20 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda čo mám napísať, keď to hAnko tak vystihla? Smiling...najprv smutnučké a potom, ten koniec, no nádhera Eye-wink (vidím, že bola v poriadnom šoku, keď ho ani neprizabila za to Smiling)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-05-21 03:54 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jejdamane, jejdamane! Tak napřed mě rozbrečíš, pak rozesměješ... To se dělá toto? Takhle drze manipulovat s něčími city? Laughing out loud Ne, je to úžasná povídka, Chie, a já se tu mlátím do hlavy, že jsem ji objevila teprve teď. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Chie.Uchiha
Vložil Chie.Uchiha, Pá, 2008-05-23 11:49 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Jejdáá xD Tak díkuju za komentík... já už tu depkařím že jsem k ničemu Laughing out loud Úpně jsem původně chtěla nechat to že je mrtvej ale tag jsem měla dobrou náladu tak se to protáhlo do jinýho konce Ja to nebylLaughing out loud

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 22:54 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

ty brdo to bolo skvele pri poslednej vete som praskala smiechom

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-02-29 21:52 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Fakticky super! Smiling Já teda píšu taky příběh, ale s Narutem to nemá nic společnýho.Je to spíš o takovejch divnejch upírech.
ale kdyby to někoho zajímalo, tak je to tady:[url=http://tajemnywill.sblog.cz]

Časem možná napíš i něco o Narutovi...už mám i nápad, ale ještě jak ho realizovat

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Nimari
Vložil Nimari, Út, 2008-02-19 22:08 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Uf, tak jsem si nejdřív říkala 'chudák holka, asi jí budu litovat', ale ten konec mě dostal! Není nad čistotné chlapy Laughing out loud

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Po, 2008-02-18 20:59 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

uplne super hlavne ten konec

Obrázek uživatele sWooMi
Vložil sWooMi, Pá, 2008-02-15 17:58 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Skvele fakt ten koniec nemal chybu!

Laughing out loud Dattebayo Laughing out loud

Ninja!

Obrázek uživatele RASEN
Vložil RASEN, Čt, 2008-02-07 19:12 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

tak toto je nieco to sa neda vydrzat musim plakat =( keby som vedela takto pisat ...ach je to fakt very good

My authentic japanese name is 安倍 Abe (twice peaceful) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child).

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Út, 2008-02-05 23:32 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

Kráásný, ale ten konec je Upa Krásný

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele shiky
Vložil shiky, Út, 2008-02-05 23:25 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

fakt dobrý hlavne ten konec

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, So, 2008-02-02 23:10 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Nebudem plakať...Nebudem plakať...Neskoro...Plačem ako to...Ani ten koniec ma nejak nerozveselil. No čo, mám blbú náladu...

Obrázek uživatele Chie.Uchiha
Vložil Chie.Uchiha, Pá, 2008-02-01 09:08 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

To by bylo abych ho nechala zabít...vem si kolik tu je jednorázovek kde jeden nebo oba z mileneckého páru umřou... Cool hahááá

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-01-31 20:59 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Jako už sem začínala smutnit a Shiki to takhle zazdil xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, Čt, 2008-01-31 17:26 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Ten konec byl naprosto geniální!! Typickej Shikamaru! Laughing out loud

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Mikoto
Vložil Mikoto, Čt, 2008-01-31 17:21 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

fakt bomba

Obrázek uživatele LeiaKashi
Vložil LeiaKashi, Čt, 2008-01-31 16:36 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

tpje skveli!!!ten konec bomba!Laughing out loud