Růže ...skrytý posel andělů 8
Společně dojdeme až do domu kde se to koná. Itachi galantně zaplatí vstupné a vstoupíme. Nejspíš jedeme poslední, protože už tu je docela dost lidí. Vmísíme se do davu a najdeme kupodivu jeden volný stůl. Dívám se kolem sebe a všímám si že na mě všichni divně koukají.Nenápadně se přitom k Rice.
„Hele, řekni jim něco ať na mě tak nekoukají.“ Řeknu a utáhnu si šátek na krku. Rika to pochopí, ale udělá něco co jsem jako fag nechtěla. Ta trubice si stoupla doprostřed parketu a začala řvát.
„Hej lidi, u mého stolu sedí moje kámoška Chie, je v pohodě a hlavně se nebojte jejího kostýmu, Milovaná Smrt opravdu není.“ Řekne se smíchem a Itachi po mě hodí děsně vysmátý pohled.Vypláznu na něj jazyk, ale to je asi jediný co stihnu. Rika totiž někde nevím kde sebere dost lidí , teda podle ní pár ale vím co vidím a mířila přímo k nám. Když si sesedli k nám ke stolu, docela to už i na těch „pár“ vypadalo. Itachi se se všemi pozdravil a já taky špitla pozdrav.
„Takže, Chie, začnu z leva – Shikamaru, Kiba, já, Chouji, Ino, Sakura, Sasuke, Naruto, Neji a Shino.“ Řekne jedním dechem a já si kupodivu všechno pamatovala.
„No já jsem Chie, to už teda víte a ráda vás poznávám.“ Řeknu a upiji svého pití aby nikdo neviděl že se červenám. Prohlížím si každého a nic zvláštního na nich neshledám, až na podobnost Sasukeho a Itachiho, ale to si ještě později prověřím. Teď se tím nebudu zabývat. Chvíli to trvalo ale nakonec se zábava docela rozjela. Odešla jsem na chvíli na záchod, protože jsem potřebovala nutně čůrat. Padla jsem do první kabinky a vykonala potřebu, potom jsem si stoupla před zrcadlo a převázala si šátek.Ještě jsem si upravila vlasy a make-up. Podívala jsem se na sebe a řekla si tu vlastně dělám. Zabíjím kluky přitom se s nimi bavím..kde je moje nenávist?To už jsem normální?Vedu normální život? Zatřepu hlavou, tyhle otázky mám v hlavě už dlouho. V tom se otevřou dveře a dovnitř padne Ino.
„No přesně tebe jsem potřebovala Chie.“ Řekne a stoupne si vedle mě, samozřejmě si začně česat ten svůj úžasný chvost na hlavě.
„No a co jsi chtěla?“ zeptám se a začnu si česat své vlasy taky.
„To si jako hraješ na ledovou královnu?“ řekne jen tak mimochodem a mě se zasekne ruka.
„No nehraji! A proč taky?“ zeptám se a nervózně se zase začnu česat.
„To jako nevidíš jak na tebe bere Neji?“ řekne a odejde. Kráva vytodělaná si o sobě moc myslí. Ale ten Neji, prý dělá v Konoze modela, myslím že mi Rika ukazovala jeho fotku a já jí tu možná i mám. No jo, je v kabelce...Teda ale je docela hezký, takhle o něm zauvažuji poprvé. V oblečení teda vypadá víc sexy. Tyvoe, já o něm uvažuji jako o klukovy!Já členka sekty Anti boy, asi zruším členství. Musím poznat i lásku, teda jestli to vůbec umím. Ale když Ino říká že se mu líbím a že po mě kouká...no nevím. Vyjdu ze záchodu a furt musím myslet na tu fotku...Asi ho vyfotili v nákým bambusovým roští a namočili mu vlasy. Sekne mu to tam docela dost. Ale že by takový model se zajímal zrovna o mě?Vždyť kolem mě je hezkých holek docela dost. Pomalu se vracím ke stolu..k prázdnému stolu. A rozhlížím se, nikde nikdo. Najednou se za mnou ozve hlas.
„Chie, kde jsi byla tak dlouho?Všichni tancují, já čekal na tebe.“ Řekne a když se otočím uvidím Nejiho. Vzpomenu si na fotku a na slova Ino.
„No víš, to, já, proč si na mě čekal?" Vypadne ze mě po dlouhým uvažováním.
„Nech se překvapit.“ Řekne tajemně a chytí mě za ruku, nechám si to líbit, protože jsem vlastně zvědavá jak to teda chodí...Rika říkala že její přátelé neznásilňuj.
Mise PM
Hm, čmuchám nějakou zradu. Něco mi říká, že Neji asi nevyjde z tohohle bálu jen tak. Jenže já jsem moc podezřívavá, já bych si dávala majzla snad na všechny *představí si Nejiho v bambusu a začne se smát* Ehm, musím se přiznat, že být v tomto animovaném světě, tak by tuten týpek byl stoprocentně k nakou-no... k sežrání prostě *opět si ho představí v bambusu* Ty kokosko, já nemůžu
Ty woe já jsem se na to dívala..přečetla všeckých 8 dílů jedním dechem... to je upe upe moc krásný příběh
ja uz chcem dalsi diel...prosiiiim
ten odstavec o Nejim mě dostal
Hustý, super, hustý.... nic jinýho se nedá říc
Jistě Neji je model xDD...jen tak dáál
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”