manga_preview
Boruto TBV 13

Čierny drak časť 10:Misia

Kapitán Dubos sa vátil do tábora okolo 5-tej ráno, Lee bol na hliadke a udržiaval oheň.
"Možeš si ísť ľahnúť, ja budem stážiť."
Dubos si prehodil plášť cez ramená a sadol si k ohňu.
Lee keď sa staval si všimol krv na Dubosovom oblečení.
-Asi sa dačo stalo, ale kapitán by mi to hneď povedal keby že sa niečo stalo nevyrušuj ho!- povedal si Lee a uložil sa do vysokej trávy v ktorej mal spacák.
Slnko sa vytiahlo spoza hôr a naša skupinka bola pripravená k odchodu. Dubos si všetkých premeral.
"Pripravení?"
Všetci prikývli.
"Ideme."
Rozutekali sa po lestnej cestičke a pokračovali po kamenitom povrchu skoro dva a pol dňa až pokým dorazili k obrovským kopcom ktoré stúpali do výšky niekoľko kilometrov.
"Pohorie Tilas." Povedal ľudom naokolo Kakashi.
"Tu by sme si mali prebať podrobne plán nie kapitán?" ďalej pokračoval Kakashi.
"Áno mali, no rozložíme sa tu a dnes si preberieme plán idem sa pozreť po okolí za chvíľu som naspäť." Povedal Dubos bez záujmu a rozutekal sa do príkreho svahu.Všetci sa rozložili a čakali na príchod Dubosa s čajom a sušienkami ktoré pripravila Hinata.
"Super Hinata-chan ty si nosíš všetko, mňam." hovoril na Hinatu Naruto s plnými ústami tak že mu padalo z úst.
"Naruto to je naozaj nechutné." povedala Sakura, na ktorú dopadli kúsky Narutovej sušienky.
"No začneme ?" ozval sa hlas Dubosa ktorí zrazu sedel naproti Kakashimu s Narutom.
-Ale veď to miesto pred chvílou bolo prázdne- Sakura pozerala na miesto kde práve sedel Dubos bez plášta a katanu mal položenú pri nohách.
"Hmmm takže musíme najsť laboratórium Goundu Ahashiho a zničiť ho. Toto laboratórium je ukryté v niektorej z týchto hôr."
"To budeme hľadať mesiace....." Povzdychla si Sakura, ktorá si predstavila to množstvo práce.
"Nie preto aby sme to našli narýchlejšie ako sa dá je tu s nami Hinata-chan. Chcel som niekho z Hyuuga klanu aby mi asistoval lebo ich Kekkei Genkai je najlepší na vyhľadávanie a nachádzanie."
Pozrel na Hinatu, ktorá ho sledovala.
"Dúfam že ma nesklamete, potrebujeme to čo najrýchlejšie preto dnes ešte pôjdeme na výskum aby sme vedeli či sa ten komplex nachádza v našej blízkosti." Dubos sa načiahol po šálku čaju a začal piť.
"Kapitán Dubos? A čo stím Gounduom Ahashim? Keď ho nájdeme?" povedal Lee.
Dubos pil ďalej akoby sa ho nikdo nič nepýtal, až po chvíli odtrhol šálku od úst a pozrel na Leeho.
"O to sa nestarajte, to je moja misia, ale kebyže sa sním dostanete do kontaktu tak ho zabezpečte aby neušiel a tu mám jeho fotku."
Dubos z batohu vytiahol foto staršieho muža ktorý má asi 30-40 rokov. Šedivý muž sa usmieval na fotke a objímal sa s mladým bledým chlapcom ktorý nevyzeral z toho nadšene. Chlapec ani nebol taký mladý pri bližšom pohľade, jeho biela pokožka vyzerala veľmi udržiavane ale staro.
-Veď to je !- Kakashi pozeral so zaujmom na fotku.
-To je....!- Naruto zaťal pesť a hryzol si do peri.
"Ano je to Orochimaru." povedal Dubos a skryl fotku.
"A čo robia spolu na fotke?" vykríkla Sakura ktorá s spomenula na Sasukeho.
"No viete, Goundu Ahashi je uznávaní vedec v oblasti DNA a vývoja novych bio zariadení. A Orochimaru pred 20timi rokmi chcel jeho vedomosti aby mohol sám experimentovať. Ahashi si ho oblúbil a videl vňom seba, keď bol mladý ale Orochimaru svoj vek před ním zamaskoval a Ahashi si myslel že je omnoho mladší ako on avšak, Orochimaru je od Ahashiho o 2 roky starší. Ahashi ho chcel naučiť všetkému čo vedel ale Orochimaru ukradol jeho spisy a jeho prácu a utiekol a nikdy sa nevideli. Ahashi bol teda ten čo naviedol a naučili Orochimara experimentovať na vysokej úrovni so svojimi obrovskými shopnosťami a aj s ľudmi."
Všetci sedeli okolo a s otovrenými ústami hlatali každé slovo.Jedine Naruto ktorí pri pomyslení na Orochimara bol rozčúlený nepovažoval tento príbeh za fascinujúci.

Vo veľkej sále kde na stene boli sklenené trubice veľké asi dva metre a široké meter a vysvietené z vnutra taže poriadne z diaľky nebolo vidieť čo je dnu.Boli naplnené rôznymi kvapalinami a skoro v každej bolo vidieť postavu s maskou.Kylsíkove bublinky išli k vrchu nádrže. V strede obrovskej miestnosti skorej "haly" bolo umiestnené vo vyške na pódiu kreslo, v ktorom sedel muž s rukou cez tvár. Niekoľko schodíkov a priestor s rôznimi panelmi a počítačmi obklopovali kreslo z troch strán. Muž ktorý sedel v kresle bol chudý, oblečený celý v bielom. Celá miestnosť bola vykladaná bielym mramorom, strop nebolo vidieť a jediné čo bolo vidieť bolo len umelé svetlo ktoré osvetľovalo každu štrbinku. Za chrbtom mužovi v kresle sa otvorili dvere. Stáli vnich dve postavy .Obe oblečené celé v bielom s bielymi rukavicami. Muž a žena. Muž bol vysoký asi 170cm s modrými azúrovými očami a krátkymi blond vlasmi, oblečenie celkom pripomínali kabát Akatsuki lenže bol bez vzorou a golier bol kratší. Žena mala hnedé vlasy a čierne oči. Oblečená bola tiež celá v bielom ale nemala golier ako jej spoločník.Pomaly prikráčali k schodíkom a obidvaja si kľakli.
"Pane......" začala žena rozprávať.
"...zistili sme že je tu nejaká skupinka shinobi, najpravdepodobnejšie sú z Konohy a .."
"Ja viem," ozval sa muž ktorí nejavil na kresle žiadne pohyby.
"Už som aj poslal 4, 5 a 6 takže sa ničoho nebojte."

http://www.konoha.cz/?q=node/17593 11ta cast

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Misaki-hime
Vložil Misaki-hime, St, 2016-07-06 14:54 | Ninja už: 3368 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L : Jéééééj , já jsem věděla , že ten divný týpek bude mít nějákou spojitost s Oroksichtem , to by přece nebyl on. Je to velice napínavé a strašně se mi líbí , že je to jako detektivka. Vždycky , když se má někdo zabit nebo začít nějáká akce tak je konec. Ještě štěstí , že si další díl můžu přečíst hned:D

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Po, 2008-08-18 19:43 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ichiban!!! Jednoznačne bombastická poviedka, máš úžasný štýl písania Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-03-16 16:11 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Dobré, zas by se nějaká chybka našla, ale to už bych se jen opakovala... Smiling Příběh stále parádní!

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele P1NG
Vložil P1NG, Pá, 2008-02-08 10:37 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

as na chyby v pravopise good

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-02-04 00:03 | Ninja už: 6087 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Skvěly Eye-wink

Obrázek uživatele Orashi
Vložil Orashi, St, 2008-01-02 00:20 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

to je..to je...fakt sugoooooooi!

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2008-01-01 21:25 | Ninja už: 6329 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

tu mi nikdo nic nenapise ?Laughing out loud

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]