manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto vs. Království zla Kapitola 11.

Naruto stál proti Xeresovi, nevěděl jestli jeho síla na záchranu vesnice a přátel bude stačit, ale byl rozhodnut klidně i zemřít aby ho zastavil. Kdyby při tom zemřel vůbec by mu to nevadilo, několik posledních měsíců rozséval strach, boles, utrpení a smrt. Nejvíce ho teď zasáhla smrt Asumi, nikdy si to neodpustí, takže pokud zemře bude to jen dobře.

" Poslední souboj, vítěz rozhodne o osudu této vesnice i země. " řekl Xeres.

Naruto nic neříkal, stále stál připravený k boji. Najednou se rozeběhl na svého protivníka, máchl mečem, náraz do Xeresova meče vyvolal zálesk a tlakovou vlnu. Xeres ho odrazil a druhou rukou mu vrazil pěstí do obličeje.

Naruto se celkem rychle oklepal a pokračoval v útocích, ale nemohl Xeresovu obranu prolomit. Xerese už asi přestalo bavit se jenom bránit a tak přešel do útoku. Naruto se bránil, ale po chvíli už nestíhal. Xeres přitvrdil a prudce sekl, Naruto přišel o meč. Xeres ho vší silou bodl do břicha.

" Tak to mělo být všechno? Víc toho nedokážeš? " řekl posměšně.

" Nepodceňuj mě kreténe" řekl Naruto a rozplynul se.

" Cože co se to děje?" nechápal Xeres

" Hej s**či." ozvalo se za ním.

Xeres se otočil a dostal detku mezi oči, další do dolní čelisti a kop do hlavy. Ten byl tak prudký, že se Xeres několikrát protočil než dopadl na zem.
Xeres se pomalu a namáhavě zvedl a podíval se na Naruta.

" Kage Bunshin ti asi nic neříká co? " zeptal se Naruto

Xeres se vytočil a udělal v dlani malou černou kouli. Hodil ji a zasáhl Naruta do břicha, ten odlétl o kus dál a dopadl tvrdě na zem. Zvedl se.

" Hmm vypadá to že to bude těžší než jsem si myslel." připustil Xeres.

" Jo to máš pravdu, je to celkem náročné. Takže až ti nakopu p***l, tak si půjdu dát šlofíka." usmál se na něj Naruto.

Naruto se ho snažil vytočit a to se mu celkem slušně dařilo. Ale nemělo to takový efekt v jaký Naruto doufal. Místo toho aby Xeres ztratil koncentraci, tak se do něho pustil ještě s větší vervou než před chvílí.

" Kage Bunshin No Jutsu " křikl Naruto a kolem ně se objvilo deset klonů.

Obklíčil Xerese, ten zachoval klid. Pronesl nějaká slova a zabodl svůj meč do země. Z jeho brnění se uvolnila tlaková vlna smíchaná s jeho temnou energií. Všechny klony to smetlo a zničilo, sám Naruto přistál na blízkém stromě.

Naruto vstal připravil si svůj runový meč. Vyhodil ho nad sebe, udělal několik pečetí a pronesl:

" Kage Solaris Bunshin No Jutsu " do každé ruky chitil jeden meč.

Začal se točit neuvěřitelnou rychlostí a "rozjel se" proti Xeresovi. Povedllo se mu ho zasáhnout do ramene, ale pak Xeres máchl mečem a z něj vylétlo spoustu malých ohnivých koulí, které zasáhli Naruta. Naruto leťěl pozadu, aby zabránil nárazu tak zabodl oba meče do země, sice ješté nějakou dobu jel dál, ale pak se zastavil.

" k***a to byla pecka, počkej za tohle ti natrhnu p***l." vyhrožoval Naruto.

Bojovali docela dlouho, Xerese to už asi přestávalo bavit a tak Naruto dostával pěkně přes držku. Při jednom Narutovu kopu mu Xeres chytil nohu a škubl s ním, tím se Naruto několikrát ve vzduchu protočil a tvrdě dopadl na zem.

Xeres ho postavil na nohy, pěsti mu obalila jeho temná energie. Začal Naruta bušit do hrudníku ohromnou silou. Kdyby Naruto neměl to brnění byl by to jeho konec, brnění vydrželo bez jediného promáčknutí ale ty nárazy to bylo něco, dokonce mu prasly asi dvě žebra. Pak Xeres Naruta odkopl.

Naruto se zase postavil, měl už toho magora dost v ruce začal formovat Rasengan, ale to nebylo všechno, s chakrou byl smíchán oheň, led a energie slunce.

Naruto se rozeběhl, Xeres se ho pokoušel zastavit pomocí svých energetických koulí ale ani jednou nezasáhl, když byl Naruto u něj tak po něm sekl.
Naruto se vyhl a v obrovské rychlosti vyrazil rukou proti Xererovi.

" RASENGAN !!!!! " vykřikl Naruto.

Nastal obrovský výbuch, zvedlo se ohromné mračno kouře a prachu. Nikdo nic neviděl. Jak se prach usazoval, bylo vidět že Narutův útok po sobě zanechal obrovský kráter. Ale Naruto nikde. Všichni přítomní přišli na okraj kráteru a podívali se dolů.

Tam viděli Naruta už zase v normální podobě jak zrovna kopl do Xeresovi přilby, která jako jediná po něm zůstala.

Naruto se podíval nahoru a řekl:

" Je po všem."

" Teď odejdu, vím že jsem způsobyl hodně zlého. A pochopím, když mi nebudete chtít odpustit." pokračoval dál Naruto.

Naruto se pomalu vyškrábal nahoru. Zvedl svou přilbu a odcházel z Konohy.

" Hej kam si myslíš, že jdeš?" zeptal se Kakashi.

" Odchházím." řekl jen.

" Já myslela že doma jsi tam kde jsme mi. " řekla Sakura.

To už kolem Naruta byli všichni jeho přátelé a výtali se s ním.

Najednou k němu přišla Hinata, nejprve mu dala facku, pak mu skočila kolem krku a políbila ho.

" Tohle už mi nedělej, nikdy." řekla a zase ho políbila.

" Slibuju, miluju tě Hinato, miluju." řekl, chytil Hinatu za pas a zatočil s ní.

" Já tebe taky." řekla a usmála se.

" Konečně doma " pomyslel si Naruto.

THE END

4.761905
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Ne, 2019-09-29 22:20 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Tuhle povíku jsem četl kdysi hrozně dávno a byla to moje první ff. Teď ji čtu po letech a pamatoval jsem si z ní jenom ožralého Naruta a ty problémy s chakrou. Abych to zhodnotil po letech, tak to nebylo špatné počtení. Dobře jsem se u ní bavil. Není to sice nějaká úplně bombastická povídka, ale taky rozhodně neurazí. Myslím, že pro začátek s FF jsem si tehdy nemohl vybrat líp.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 12:13 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

Dobrý FF akorát by mě zajimalo se stalo stím čtvrtým rytuřem temnot myslím že jse jmenoval Seth.

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, St, 2009-01-28 22:28 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

další super povídka jen sem si měl nejdřív přečíst tadytu povídku a ne jí nechat na konec až po těch ostatních Smiling no neva Laughing out loud už sem od tebe přečet všechny povídky až na tu spoluautorskou hned na ní jdu Laughing out loud a musim tě pochválit si jeden z nej autorů od kterých sem zatim četl povídky Smiling jen škoda že na ně narazilo tak málo lidí

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-01-26 14:42 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super!Píšeš skvělý povídky.Skvěle se bavím!

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2008-01-09 20:04 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Parádní povídka! To bylo fakt super!!!


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Lejla.Kisuke
Vložil Lejla.Kisuke, Pá, 2007-12-14 18:39 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

To je nejjj příběh století fatkt supaaaa ja jsem měla slzy na krajičku Smiling

Obrázek uživatele sasory13
Vložil sasory13, Pá, 2007-12-21 18:52 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

nebreč

Obrázek uživatele sasory13
Vložil sasory13, Pá, 2007-12-07 15:35 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

dokonaly přiběh

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, St, 2007-12-05 21:00 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Človeče..zapracuj na svojom štýle a gramatike...páči sa mi to:)
A pokračuj v písaní..Neprestávaj..Bola by škoda talentu.
Takže niečo Ďalšie do nového týždňa..A ak nebudem taký drzý..info do pošty by bolo asi moc že?Laughing out loud

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Čt, 2007-12-06 00:35 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Jo k tý gramatice.... spíš se mi stává že jak píšu rychle tak tam mám překlepy, vynechaný nebo naopak písmenka navíc... většinou to opravím když si to čtu, ale kolikrát si toho ani pak nevšimnu a hledat nějaký chyby a pekepy? na to nemám náladu...... byste nevěřili jak se u takovýho psaní dokáže člověk zapotit Laughing out loud

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, St, 2007-12-12 23:50 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

vynechaný nebo navíc ale taky tam často nemáš shodu přísudku s podmětem....jinak je to vážně good,závidím ti tvůj talent a těším se na další díl pokráčka

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Čt, 2007-12-06 01:35 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Nájdi si nejakého korektora..Síce sa nám to natiahne ale gramatiku ti nikto vyčítať nebude..Alebo si to aspoň poi sebe rpečítaj.Nielenže ti to pomôže čo sa týka štylizácie ale tiež si nájdeš tie najhrubšie chyby a preklepy...
A takisto sa presvedčíš či sa tam náhodou nepletie nejaká blbosť:D

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele MaFioZo
Vložil MaFioZo, St, 2007-12-05 18:47 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Zatial najlepsia poviedka aspon pre mna!!A ak budes robit pokracovanie tak sa uprimne tesim.

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, St, 2007-12-05 14:25 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

heh trochu jsem poupravil ten konec, takhle se mi to líbí víc.......... Laughing out loud

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, St, 2007-12-05 00:32 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Tak lidi tohle je konec, ale nebojte už plánuju pokračování téhle povídky. Ale nejprve chci vyzkoušet nějaký jiný styl psaní, nečo novýho. Jo a chtěl bych teda vědět jestli budete chtít to pokračování. Jestli jo, tak ale předem upozorňuji že nejprve chci napsat nějakou jinou a pak začnu pracovat na pokráčku téhle.

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, St, 2007-12-05 14:44 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Samozřejmě že chceme další. Bylo to bezva a už se těším co dál vymyslíš Smiling

Obrázek uživatele petanka
Vložil petanka, St, 2007-12-05 14:20 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

je to vazne super, urcite napis pokracovaní Eye-wink chtela jsem se zeptat jak sem hodit povídku ? psala jsem administátorum, ale nejak se mi neozvali tak díky moc predem a jeste jednou uzasná povídka Eye-wink

Obrázek uživatele petanka
Vložil petanka, St, 2007-12-05 14:21 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

a na to ze más 15 let tak vázne skládám poklonu... me je 19 a tak dobre fakt nepisu ... Sad