manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto vs. Kralovství zla Kapitola 10.

Připravili se do bojových pozic, Arthas vyčkával co jeho protivníci udělají. Dareus proti němu vyrazil, jeho výpad bez problému vykryl. Poté z otočky kopl do hrudníku. Dareus odletěl několik metrů a tvrdě dopadl na zem. Carth mávl mečem, najednou se proti Arthasovi vyřítily šlahouny s jedovatými trny. Arthas zabodl meč do země a proti šlahounům nastavil ruce, z dlaní vypustil silný plamen, který šlahouny spálil na popel.

tako bojovali ještě několik minut, než se Arthasovi naskytla dobrá příležitost a bodl Cartha do prsou.

Už zbýval jen Dareus.

Bojovali na blízko, meč proti meči. Drnčení kovu se ozývalo ve velmi krátkých intervalech. Najednou Dareus odskočil a vyslal ze svého meče salvu ledových ostří. Arthas rychle zareagoval a použil sílu slunce na roztátí ledu. Hned potom hodil meč, kterým se Dareusovi zabodl do ramene ruky ve které držel svůj meč. Než ho stihl vytáhnout stál u něj Arthas. Prudkým pohybem vytáhl svůj meč a odkopl ten Dareusův. Dareus mu podkopl nohy a snažil se dostat ke svému meči. Už byl skoro u něj, když se najednou nemohl pohnout. Ohédl se a viděl že má zamrzlé nohy, Arthas pomocí svého meče utvořil ohromnou ohnivou kouli a vyslaljí proti Dareusovi. Už bylo vidět jen jak jeho ohořelé tělo dopadá na zem.

Arthas došel k Hokage a pomhl ji z pout. Pak postupně rozvazoval ostatní, když došel k Hinatě tak ta se ho zeptala:

" Proč? Proč jsi nás zachránil?"

" Důvod není důležitý, způsobyl jsem mnoho bolesti a utpení. Tohle je to nejmenší co můžu udělat." řekl a pokračoval dál.

Najednou jasně modré nebe pročísnul temně černý blesk. Na místě dopadu se objevila postava v černém brnění s přilbou připomínající hlavu démona.

" Xeres " promluvil Arhas.

" Lorde Arthasi, zradil jsi mě a za to zemřeš " promluvil Xeres ledovým hlasem.

" Nejsem žádný Lord Arthas a ty to dobře víš. Nezradil jsem tě, jen jsem si vzpoměl. Vzpoměl jsem si na všechno. Teď tě zničím za vše co jsi mi udělal. Pomstím se a tím i všechny ostatní. CHCÍPNI SRÁČI !!!!! " zařval a rozeběhl se na něj.

Xeres tasil svůj meč, byl to podobný meč tomu Arthasovu ale už na pohld bylo vidět že není obyčejný, kolem čepele se míhali černé blesky. Bez problému vykril úder a svého soupeře probil těmi blesky. Ten odlétl několik metrů než dopadl a ještě nejméně dva metry se kuálel. Zvedl se do pokleku, jeho přilba byla několik metrů od něho. Jeho dlouhé blonďaté vlasy mu padali do obličeje, pomalu se zvedl a narovnal. Vítr mu rozvlál vlasy, všem se naskytl pohled do jeho tváře.

"Naruto" vykřikla Hinata a omdlela.

" Naruto?" zeptala se Sakura.

" Ano jsem to já." odpověděl prostě.

" Ale jak to? " nemohl svým očím uvěřit Neji

" To že mě zajali to víte, ale nevíte co bylo potom. Tenhle Krypl mi nechal vymazat paměť a nechal abych za něj bojoval. Měl jsem sny a vize vás všech ale nemohl jsem příjít na to o koho se jedná. Až dnes ři tom útoku jsem si vzpoměl." vysvětlil jim to.

" A vážně si myslíš že mě porazíš? " zeptal se Xeres a v jeho hlase byl poznat posměch.

" Porazím tě i za cenu vlastního života." štěkl na ně Naruto.

" Ale proč, proč to pro ně děláš?" zeptal se rozčíleně Xeres.

" zaprvé jsou tady lidi na ktrých mi záleží a dívka kerou miluji a za druhé jsem jednou dal slib který hodlám splnit. " odpověděl

" Slib? Jaký slib?"

" Slib, že nedovolím zničit vesnici, při jejíž ochraně zemřel Třetí Hokage." řekl Naruto.

" Tak v tom případě použiji svoji všechnu moc abych tě zničil." prskl Xeres

Najednou se kolem ně začal stahoval černý marak, bylo vidět že jeho meč tento mrak pohlcuje a dodává mu sílu.

" Potom já musím riskovat život a zastavit tě" řekl Naruto a jeho oči se zbarvily do ruda, rýhy na jeho tvářích se zvýraznily a špičáky prodloužily.

Začal se objevovat plášť liščího démona. Postupně se objevovali ocasy až jich bylo devět. Pak ocasy postupně obmotaly Narutovo tělo a vpily s do brnění. Barva brnění se ze zlatavé změnila na zlatooranžovou. Na kolenních chráničích se místo lebek objevily dvě liščí hlavy to samé se stalo z hrudním pancířem. Místo původní rytiny se ojevila menší liška s devíti ocasy, na jednom rameni se objevily ostny,to samé na loktech a pěstech. Meč se obalil silnou vrsvou oranžové chakry.

Naruto se podíval na Xerese a řekl:

" Tak a teď začíná ta pravá show šmejde."

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 12:06 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavy díl

Obrázek uživatele Mina neko
Vložil Mina neko, Po, 2007-12-31 16:24 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 139 | Autor je: Prostý občan

je to hrozně zajímaví ... ale chtěla bych další pokráčko...

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Út, 2007-12-04 21:34 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Tak na tieto dva diely som čakal jak na spasenie..A to ani nehovorím ako budem čakať na dokončenie príbehu:D

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Út, 2007-12-04 22:23 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Přesně moje slova taky uz se těším na další je to važně napínavý příběh. Jen tak dál