manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto vs. Království zla Kapitola 8.

O tři měsíce později v Xeresově sídle:

V tmavé místnosti se spoustou přístrojů ležel na posteli muž s dlouhými blonďatými vlasy, byl udržován v umělém spánku. Najednou do místnosti vešlo několik lidí, mezi nimiž byl Xeres a Dareus.

" Proberte ho." přikázal Xeres

" Ano pane." řekl jeden z vědců a tím dal pokyn ostatním.

Každý začal obsluhovat nějaký přístroj, postupně se rytmické pípání přístroje který měří životní funkce zrychlovalo. Pípání s dostalo až na krytický bod a potom se zase srovnalo.

Blonďatý muž prudce otevřel oči a posadil se.

" Vítej zpět Lorde Arthasi." řekl Xeres.

O další měsíc později v Konoze:

Život v Konoze bězěl celkem normálně, od Narutovi smrti uběhly čtyři měsíce. Pět hlavních ninjovských národů se zpojilo proti společnému nepříteli. Království Thedien bylo zatlačováno, v Konoze se právě chystali vyrazit na další zásobovací misi.

Skupinu vedl Asuma, dále tam byl Shikamaru a několik dalších ninjů.
Šli už několik dní, urazili asi polovinu cesty když se před nimi objevilo několik Thedienských vojáků.
Rozpoutal se boj, ninjové z Konohy po nějaké době získali výhodu.

" Přestaňte, vyřídím to s nimi sám." ozvalo ze zadu.

Thedienští vojáci ustoupili stranou, před Asumou a ostatními se objevil muž ve zlatavém brnění, štítem, runovým mečem a s připnutým rudým pláštěm, jeho přilba připomínala hlavu lva a po stranách přilby měl na každé straně velké pero z neznámého ptáka.

Ninjové z Konohy na nic nečekali a zaútočili, po několika minutách zbyl pouze Asuma a Shikamaru.

Asuma prodloužil své boxery pomocí chakry a vrhl se na nepřítele, ten si pouze připravil svůj meč.
Najednou se okolo jeho meče objevily plameny, sekl proti Asumovi, ten chtěl ránu vykrýt svými boxery, ale když se zbraně střetly tak boxery popraskaly a rozpadly se. Muž ve zlatavé zbroji chytil Asumu pod krkem a zvedl ho několik centimetrů nad zem, pak ho bez milosti probodl svým mečem. Poté Asumovo mrtvé tělo odhodil a svou pozornost zaměřil na Shikamaru.

Shikamaru se snažil bránit, ale jeho útoky neměli žádný efekt a nemohl ho chytit ani do svého stínu. Najednou ten muž udělal v dlani malou ohnivou kouli a hodil ji po Shikamarovi. Náraz té koule ho odhodil na nedaleký strom. Muž k němu přistoupil, řízl ho do tváře a promluvil.

" Dnes ještě nezěmřeš, nejprve pro mě něco uděláš, vrátíš se do své vesnice a vyřídíš, že Lord Arthas se vrátil a zničí každého kdo se mu nebo království Thedien postaví do cesty zničí." řekl Arthas a potom spolu se svými vojáky zmizel.

Shikamaru se namáhavě zvedl, vydal se na cestu zpět. Cesta zpět mu tvala čtyři dny, u brány Konohy se ztratil vědomí, chopili se ho dva ninjové, kteří měli zrovna službu a odvedli ho do nemocnice.

Shikamaru se probral až druhý den, v jeho pokoji byla Tsunade, Jiraiya a Kakashi.

" Co se stalo Shikamaru?" zeptala se Tsunade jakmile si všimla že se probral.

" Byli jsme asi už v půlce cesty, když nás přepadli. Vyhrávali jsme, ale pak se tam objevil ten muž ve zlatém brnění. Zabil všechny včetně Asumy, všchny úplně sám. Mě nechal naživu abych mohl předat zprávu, že Lord Arthas se vrátil a zničí každého kdo se jemu a království Thedien postaví a potom zmizel i se svými muži." řekl Shikamaru

" Lord Arthas, nová postava na scéně, a je silný. Musíme vymyslet jak ho zastavit." řekl Kakashi

" Dobře, projednáme to u mě v kanceláři." přisvědčila Tsunade

Pak všichni odešli.

V tu dobu v Xerxerově hlavním štábu:

V budově nedávno dobytého města na zemi před Xeresem kečeo několik jho rytířu temnot. Byl tam Dareus ve fialovém, Lord Arthas ve zlatavém, Carth v tmavě zeleném a Seth v tmavě modrém.

"Mí věrní rytíři temnot, za necelý měsíc povedeme útok na Konohu, shinobi z této vesnice nám dělají značné potíže. Ukážeme jim naši sílu, útok povede Dareus. Do té doby dobíjejte vesnice a města podle své libosti." zakončil Xeres a propustil své rytíře.

Když už byli všichni čtyři venku tak Dareus promluvil na Arthase.

" Slyšel jsem že necháváš naše nepřátelé naživu."řekl Dareus a v jeho hlase bylo znát opovržení.

" Nechal Jsem jít jen jednoho ninju aby předal mou zprávu a ti ostatní jsou jen obyčejní lidé, nemají s touhle válkou nic společného. " odpověděl Arthas

" Každý kdo nspadá pod Thedien by měl být zničen." řekl Dar

" Nic takového nám nenařidil, to jen ty jsi taková krvelačná zrůda." znovu odvětil Arthas.

Dareus se poněm ohnal svým mečem, ale zastavil ho Arthasův runový meč.

" Pokud to zkusíš ještě jednou, bude to poslední věc kterou v životě uděláš." řekl Arthas a odešl.

Arthas se svým vojskem vydal na cestu, dobíval město za městem, vesnici za vesnicí. Jednoho dne se Arthas vydal na procházku, nevěděl proč to dělá, ale zdávalo se mu o jedné dívce se kterou chodil na procházky a tak se jen tak procházel a přemýšlel.

Šel několik hodin a všiml si nějakého tábora, opatrně se tam porozhlédl. Byli to ninjové z různých vesnic. Byli tam z Listové, Písečné, Vodopádné, Travní a ještě několik dalších. Mohl je všechny zabít a také že to chtěl udělat, ale pak nahlédl do jednoho stanu a zpatřil tu dívku o které se mu zdálo. Opatrně se vyplížil z tábora a vrátil se zpět do svého, při pohledu na tu dívku se vybavily obrazy s ní a několika dalšími lidmi, některé z nich už zabil a jiné potkal, ale byli tam i pro něho úplně neznámí lidé. Vrtalo mu to hlavou, lehl si a přemíšlel, přemýšlel tak usilovně až z toho usnul.

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 11:52 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool díl

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Ne, 2007-12-02 23:03 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

je to fakt super už se těším na další díl

Obrázek uživatele Skecam
Vložil Skecam, Pá, 2007-11-30 18:27 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

No co bude s tou demoni chakrou?
Jinak moc dobri jen tak dale...

Obrázek uživatele Yura
Vložil Yura, Pá, 2007-11-30 15:54 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Hustýýýýý...pls dalsi dil...sem nedockavej jak malej kluk:)