manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto vs. Království zla Kapitola 6.

Po probuzení měl Naruto bolehlav jako snad ještě nikdy. Otevřel oči, pohled mu zklouzl na spící dívku, v ten moment vyletěl z postele a zařval.

" k***a, co to."

Hinatu ten řev probudil, posadila se na postel a rozespale se rozhlížela. Teprve teď Naruto poznal Hinatu.

" Hinato c..co ty tady děláš?" zeptal se zmateně.

Hinata zrudla a odpověděla.

" Včera jsme šly se Sakurou po městě, v jednom baru byly menší nepokoje, tak jsme se tam šly podívat. Příčinou těch nepokojů jsi byl ty v dosti opilém stavu. Já a Sakura jsme tě sem dovlekly, Sakura musela do nemocnice a nechtěla tě tady nechávat samotného tak jsem zůstala já. Měl jsi nějakou noční můru, tak jsem se šla podívat a usnula jsem tady." vysětlila Hinata.

" Uf, hlavní je že se nic nestalo." oddechl si Naruto

" Neji by mě zabil " dodal jen tak mimochodem

" Proč by tě měl z...." pak Hinatě došlo jak to Naruto myslí.

Zrudla ještě víc.

" No nic, zajdeme na ramen, mám hlad jako Choji. Běž zatím do obýváku, udělej si čaj jestli chceš. " řekl Naruto a vydal se do koupelny.

Osprchoval se a do pokoje vešel jen v ručníku, Hinata tam pořád seděla.

" Ehm, Hinato mohla by jsi počkat v obýváku, chtěl bych se obléknout." řekl a usmál se na ni.

Zase červená Hinata se odebrala do jiného pokoje. Po pěti minutách vešel Naruto v bílé košili a černých kalhotech.

" Můžeme jít" řekl a vydal se ke dveřím.

Naruto byl celou dobu zasmušilý, Hinata si všimla že ho něco trápí a zeptala se ho na to.

" Nic to je v pořádku." odpověděl.

" Trápíš se, vidím to. Vážně mi to nechceš říct?" zkusila to ještě jednou.

" No víš, to zranění ramene, bylo vážnější než vypadalo, mám požkozený chakrový oběh. Půjdu na operaci. Šance na úspěch není nikterak velká a když se stane sebemenší chyba, tak už nikdy nebudu moct používat chakru. Zkončím jako ninja." řekl a ještě víc posmutněl.

Hinata se na něj usmála a řekl.

" To bude v pořádku, jako ninja jsi ušel dlouhou cestu a neznám nic co by tě dokázalo zastavit. Ta operace se povede, věř mi." řekla a usmála se.

O týden později:

Naruto měl po operaci, ketrá proběhla bez problému. Všichni jeho přátele byli na misi. Měli bránit jedno menší město před vojsky království Thedien. Válka byla v plném proudu, všechny země bojovaly.

Naruto se procházel venku, všiml si že sposta chunninů a jouninů míří k Tsunade. Zastavil jednoho z nich.

" Co se to děje." zeptal se .

" V jednom městě jsou obklíčeni naši ninjové, musíme se sešikovat a vydat se jim na pomoc." řekl

" Není to doufám Haikan?" znovu se zeptal.

" Přesně tak." odpověděl

" Hele musím ........" nedořekl to, protože Naruto tam už nebyl.

Před sídllem Hokageho bylo několik desítek ninjů.

"Tak potřebuju deset dobrovolníků, zbytek musí zůstat tady a hlídat vesnici. Tak kdo chce jít?" zeptala se Tsunade.

Přihlásilo se devět ninjů, Kakashi, Kurenai, Asuma, Gai, Iruka a ještě čtyři ninjové.

" Je vás devět, nikdo další?" zeptala se.

" Tak budu muset vybrat někoho já" řekla.

" Já půjdu." ozvalo se úplně ze zadu.

Všichni uhnuli stranou, do předu přišel naruto v plné zbroji.

" Ty nikam nepújdeš, nedávno jsi prodělal složitou operaci." řekla Tsunade.

" To je mi jedno, jsou tam mí přátele a já jim půjdu pomoct. I kdybych tam měl jít na vlasní pěst." řekl neústupně.

" Tak dobrá, dobrovolníci pojďte semnou." řekla a vydala se do své kanceláře.

Řekla jim detaily mise, co nejdřív vyrazili. Do večera dorazili k městu. Bylo tam docela dost vojáků, neustále se bojovalo. Naruto rozeznal na hradbách některé ze svých přátel. Dohodli se na taktice a zaútočili.

" Kuchiyose No Juntsu" zařval Naruto.

Objevil se ohromný kouř, když kouř zmizel, stál naruto na obrovské žábě. tato žába byla asi tříčtvrteční než Gamabunta.

" Gamkichi, potřebuju tvojí pomoc." řekl Naruto

" Ok, Naruto žádnej problém. Ani nebudou vědět co je sejmulo." řekl Gamakichi a spolu s Narutem se pustili do boje.

Ostatní se rozdělili do dvou skupin a zaútočili ze stran. Každý používal své nejsilnější techniky.

Ve městě Hainkan před pěti minutami:

" Sakra už to tady neudržíme, musíme nějak dostat ty lidi z města." křikl Kiba.

" Ale jak? Oni jsou všude okolo. Nemáme kam utéct." řekla Sakura.

" Jediné co nám zbývá je bojovat a doufat že se stane zázrak" řekl Shikamaru a trefil jednoho vojáka kunaiem do hlavy.

Najednou se Ozvala rána a objevil se kouř. Když kouř zmizel:

" To je žába." křikl nějaký voják bránicí město.

" To není obyčejná žába to je Gamakichi a toho používá jedině Naruto. " řekla Sakura

" A podívejte tam dole se tvrdě bojuje." křikl zase nějaký voják.

" To jsou ninjové z Listové, jsme zachráněni." řekla Ino

U Naruta:

Naruto házel kunaie po nepřátelích, zatím co Gamakichi se oháněl svou dýkou a zadupával nepřátele do země. Naruto se podíval na Hradby několik jeho přátel bylo zraněno. Naruto se naštval a rozsvítil červenou světlici. To bylo znamení aby se všichni z Listové stáhli. Naruto se chystal na konečný útok.

" Gamakichi ukážejeme jim jak to umíme rozpálit" řekl Naruto a dábelsky s usmál.

" Jasně " ozvalo se

" Katon: Gamayuu Edan " řekl Naruto a společně s Gamakichim udělal ohromný plamen, který zabil mnoho nepřátel. Zbytek byl rozprášen z hradeb a ani ostatní ninjové z Konohy se činili.

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 10:42 | Ninja už: 6400 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Skecam
Vložil Skecam, Čt, 2007-11-29 18:23 | Ninja už: 6217 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Moc pekne len tak dalej.
Pribeh sa pekna rozvija.
Bude Naruto pouzivat aj denoni chakru lebo bez nej to nie je ono

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, St, 2007-11-28 19:53 | Ninja už: 6238 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

PLS kdy bude dalsi

Obrázek uživatele Mechi
Vložil Mechi, Po, 2007-11-26 22:28 | Ninja už: 6238 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

chlape ses dobrej docela hustej pribeh gratuluju

Obrázek uživatele Owee-kun
Vložil Owee-kun, Po, 2007-11-26 21:51 | Ninja už: 6351 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Nejlepší je ten začátek Laughing out loud LOL k***a ,co to Laughing out loud