manga_preview
Boruto TBV 10

Naruto vs. Kralovství zla Kapitola 3.

Naruto se otočil za hlasem a spatřil, no on vlastně nic nespatřil byla už celkem tma a hlas přicházel ze stínu.

" Kdo jsi, ukažse." křikl Lee.

Ze stínu vyšel asi pětatřicetiletý muž v černém plášti. Do oblyčeje mu vidět nebylo, protože měl nasazenou kápi. Zastavil se asi pět metrů od Naruta a promluvil.

" Jsem rád, že se zase setkáváme Naruto." řekl a sundal si kápi.

Naruto si muže prohlédl a po chvíli nenávistně sykl.

" Raxor "

" Naruto-kun ty toho muže znáš?" zeptala se Hinata.

" Jestli mě zná? My dva jsme staří známí." rozchechtal se Raxor.

" Raxor je zločinec třídy S. Před dvěma lety, těsně předtím než jsem se stal chunninem, si mě Kakashi-sensei vyžádal na misi. Mělo to být vyšetřování brutálních vražd v Rýžové zemi, Kakashi-sensei si myslel že by to pro mě mohly být dobré zkušenosti. Kakashi a já jsme se vydali do Rýžové země spolu ještě se třemi jounini. Potkal jsem ho v hlavním městě, vydávál se za jednoho z rádců Feudálního pána. Než jsme ho odhalili, zabil dva naše jounini, s tím posledním jsem se zpřáteli, jmenoval se Hinga. Dostihli jsme ho, když se snažil dostat ze země. Zabil by mě, kdyby mi Hinga nezáchránil život. Sice mě zachránil život, ale byl vážně zraněn. Nakonec se nám Raxora povedlo zahnat, jen zahnat. Ani spolu s Kakashim-senseiem jsme ho nedokázali zabýt. Než Hinga zemřel slíbil jsem mu, že tohohle šmejda jednou dostanu." zakončil vyprávění Naruto.

" Jo tak nějak to bylo, jestli si dobře vzpomínám." nechutně se usmál Raxor.

" Měl jsi mě zabít před dvěma lety, další šanci mít nebudeš. Dnes splním svůj slib a pomstím Hinga. Dnes Raxore, dnes zemřeš." vyštěkl Naruto s nenávistí.

Lee, Gai a Hinata se připravili do bojových pozic. Lee už se chystal zaútočiz, ale Naruto ho zastavil.

" Všichni ustupte, tohle je jen můj boj, jen má pomsta." řekl Naruto

" Ale ...." chtěl něco namítnout Lee, ale byl přerušen Narutem.

" Držte se zpátky, on je můj. Zabiju ho. Teď a tady." řekl tak že nějaké další námitky nepřipadaly v úvahu.

" To jsou silná slova Naruto, ty si myslíš že mě dokážeš porazit?" zašklebil se Raxor.

" Dost už slov, dnes tady jeden z nás zemře a já to být nehodlám." řekl Naruto.

Stáli proti sobě, ani jeden se nehýbal jen se pozorovali. Najednou Raxor udělal pečeť.

" Kage Bunshin No Jutsu." kolem Naruta se objevilo šest klonů, přibližně pět metrů od něj.

" Tak ty umíš Kage Bunshin, to na mě nezabere" řel Naruto a vytáhl svou Katanu.

Vyhodil ji nad sebe a udělal několik pečetí.

" Kage Katana Bunshin No Jutsu" do každé ruky mu spadla jedna Katana.

" Tak pojď ať ti můžu předvést jednu ze dvých technik." řekl Naruto a rozpažil ruce.

Raxorovi klony se rozeběhli k Narutovi. Ten počkal, až budou v té správné vzdálenosti " Katana senpuu" a začal se v obrovské rychlosti točit jako káča. Jakmile se k němu kloni přiblížili, tak zmyzeli.

" Překvapuješ mě, ta tvoje technika je skoro neproniknutelná. Skvělá obrana." řekl Raxor.

" Měl by jsi dávat pozor a né se semnou vybavovat." rozeběhl se Naruto na Raxora.

Raxor hodil několik shurikenů, ale naruto je dvěmi katanami odrazil. Teď bojovali na blízko. Po nějaké době začínal Naruto prohrávat, měl několik sečných ran, které sice nebyly hluboké ale dost krvácely. Naruto sekl katanou, Raxor mu jeho ránu vyblokoval. Chvíli se přetlačovali, ale pak Raxor rychlým kopem dostal Naruta na kolena.

" Jsi lepší než posledně, ale mě neporazíš" řekl Raxor a přistoupil k Narutovi.

" Já se nevzdám por...porazím tě" odpověděl Naruto a vykašal trochu krve.

Raxor se usmál, rozpřáhl se katanou, kterou sebral ze země. Chtěl Naruta bodnout do srdce. Když bodl, Naruto rychlím pohybem vytáhl kunai, uhl do strany a bodl Raxora do břicha. Neuhnul úplně, takže mu Raxor probodl rameno.

" Podcenil jsi mě a to je chyba které nebudeš mít čas litovat." řekl Naruto. vytáhl mu kunai z břicha a vrazil mu ho do srdce. Raxor se sesunul na zem a tím pustil katanu zabodlou v Narutově těle. Naruto ji vytáhl a zandal do pouzdra.

Podíval se na měsíc a řekl si pro sebe " Zvládl jsem to, splnil jsem svůj slib vůči tobě Hingo." usmál se a ztratil vědomí.

4.92
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 11:12 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dobrý díl

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2007-11-24 10:19 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

pěkné...ale nikde jsem nenasla kapitolu 2.

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, So, 2007-11-24 12:34 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Tak to nevim, já jsem 2. kapitolu vkládal v pátek asi ve čtvrt na jednu ráno, No nic napíšu adminovi a kdyžtak ji vložim znovu.

Obrázek uživatele SNIPER
Vložil SNIPER, Út, 2011-07-26 12:31 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

pořat tam není 2 díl řekneš jak se menuje 2 kapitola???

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2007-11-24 13:18 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

tak dobře.