Dáma s líškou
Keď táto misia išla prvýkrát tak som si povedala že si vyberiem obraz od Da Vinciho konkrétne jeho obraz "Dáma s hranostajom", ale prišli iné veci a nakoniec som misiu nestihla. A potom prišla znova táto misia tak som si povedala že teraz to už nakreslím, tak hádam sa vám toto prevedenie páči. Pôvodne to bolo o niečo dlhšie ale rozlial sa mi čaj a niečo z toho sa dotklo aj obrázku nie len stola a mňa, tak som tú spodnú časť orezala. A tiež som myslela že dám aj to čierne pozadie, ale už som mala nervy v háji tak som to radšej nechala aby som to nepokazila ešte viac. Ale tak hádam ide poznať(aspoň) trochu že je to Kushina s Kuramou.
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 3
Ze všeho nejvíc je to moc příjemně pečlivě vybarvené, ke všemu pastelkami, čiže moje krevní skupina! Pro mě od tebe zatím asi nejhežčí obrázek, jestli se nám budeš dál takhle zlepšovat, tak se máme určitě na co těšit!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Ďakujem za milý komentár
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Tak to je velmi pěkná inspirace Zdá se, že Kuramovi se velmi líbí, že pro jednou není v roli toho děsivého monstra, ale domácího mazlíčka Ach, jak slastně přivírá očenka... Moc se mi líbí vybarvení obrázku, a ze všeho nejvíc ten modrý rukáv s prosvítajícími oranžovými tóny. Černé pozadí by tomu svědčilo, ale chápu, že jedna nehoda ti stačila. Každopádně misi uznávám!
A k očím... přijde mi, že v Narutu (a možná i jinde?) nejsou modrá a zelená barva u očí jednoznačně dvě rozdílné barvy. Pro zajímavost mrkni sem: https://konoha.cz/node/87355
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ďakujem som rada že sa ti to páči, no ja som si nebola istá ktorá farba by sa jej hodila(a ktorá je tá správna) tak som spojila modrú a zelenú a snažila sa aby to bolo tak 50 na 50
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Veľmi milý obrázok. Pekne farby to ma. Ta líška sa mi fakt páči nemala Kushina zelene oči? No to nie je najväčší problém. Anatómia, ta mrcha zaujímaš sa o technickú stránku alebo nie? Nie je na tom nič zlé. Každý máme svoje dôvody prečo kreslíme a co nás na tom baví. Niekoho anatómia nebaví. Mne tiež nejde a nebaví a preto som stále pozadu.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ďakujem no neviem anime jej farbu párkrát zmenilo tak som jej dala modro-zelené. Anatómia je mrcha to je fakt. Najprv som sa snažila aby sa to podobalo originálu ona tam má (mi to príde) tak nižšie (spadnuté) plecia, ale tak robil to Da Vinci tak tam je anatómia bez chyby. Pre mňa to je stále trápenie ale áno o technickú stránku sa zaujímam aj keď to tak nevypadá (ale nemôžem povedať že by ma nejako bavila lebo mi stále nejde)
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
hmm...tak ono máš pravdu, že na predlohe to vyzerá tak. Pýtam sa, pretože ja som kedysi technickú stránku vôbec neriešil a bavilo ma to aj bez toho To až neskôr ma to začalo trápiť. No, tak či onak je tam vidieť veľa snahy. Nie je to odfláknuté Len tak ďalej
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ďakujem pekne
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•