manga_preview
Boruto TBV 09

Všetky techniky sveta

Všetky techniky sveta

Všetky techniky sveta
(konožská ľudová rozprávka)
(aneb Palantir monogatari)

Kde bolo, tam bolo, žil v dávnych časoch jeden zloduch menom Orochimaru, ktorý našiel spôsob, ako získať všetky techniky sveta. Za svoju prvú obeť si vybral Hinatu z klanu Hyuuga, ktorá bola mocná bojovníčka vládnuca Byakuganom. Orochimaru však poznal jej slabinu a než by došlo na ľúty boj, odhalil pred ňou svoje nahé telo, výsledok to bezpočtu plastických operácií a niekoľkých zmien pohlavia. Keď to cnostná Hinata uvidela, hneď prepadla ju slabosť prenáramná, lebo vedzte, že v hanblivosti sotva mala páru, a bezmocne musela zniesť, ako z nej lotor vysal jej vrodené schopnosti a získal ich tak pre seba.
Ďalším v poradí bol Choji z klanu Akimichi, veď ktorý zločinec by nechcel mať jeho schopnosť zväčšiť sa do ohromných rozmerov. Jeho slabinou bola maškrtnosť a tak neodolal, keď uvidel na zemi zemiakový lupienok. Ale čo to? Ten pred ním, div sa svete, začal unikať až nezmizol v skalnej štrbine, kam sa za ním Choji len tak-tak nasúkal. Ale beda. Išlo o pascu, lebo to podlý Orochimaru lupienok za nitku ťahal a teraz sa mohol s chuťou zahryznúť do svojej beznádejne uviaznutej obete, čím získal moc, proti ktorej sa sotva kto dokázal postaviť.
A tak to pokračovalo, kým sa neulakomil aj na techniku klanu Aburame, keďže takí ako Orochimaru nikdy nemajú dosť. Natrel sa repelentom, zobral si Biolit a hor sa do bitky, ktorú odvtedy v žiadnom chrobačom historickom análi nenazvú inak ako „Shinov masaker“. Lebo práve tak sa volala obeť, ktorú si tentoraz vyhliadol. A znova by sa niesol krajinou Orochimarov víťazný diabolský smiech, keby ho zrazu nezačalo svrbieť celé telo od chrobákov, ktorým sa práve stalo jeho úzkostlivo pestované telo domovom. I začal sa škriabať a škriabať, úplne sa z toho išiel pominúť. A škriabe sa možno aj dodnes, ak nezomrel. Veru, takto dopadne ten, kto sa ulakomí na všetky techniky sveta!
A chcete ešte vedieť, čo bolo ďalej s Hinatou, ktorú Orochimaru nechal iba tak bezvládnu ležať na zemi? Tak to vám poviem zajtra v rozprávke o Hinate a siedmych legendárnych šermiaroch.

Ps: Kreslí Avárt (to jako já), vybarvuje Kyell.

Pps: Doufám, že to pro vás nebude moc "málo vystínované", protože jsem mu radila, ať nestínuje.

Ppps: Vážně, stínovaní a odlesky vypadají hrozně.

Pppps: Taky jste závislí na psaní ps?

...

Ppppps: Cancolle Kai's final boss is pretty hard. Did you kill him, Gintoki?

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.9, Hlasů: 14

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2016-12-08 11:44 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 5857 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pohádky miluji Laughing out loud Poklona Avárt a Kyellovi, že to dokázali stvárnit tak, že jsem celý děj pochopila. Přece jen měli složitější příběh, než ostatní týmy. Líbí se mi to nastínění dalšího příběhu na konci, to už mám spojené s Avártinou tvorbou. A morálního poučení není nikdy dost!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2016-12-08 12:01 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Keby nedokázali, tak by som musel vymýšľať úplne iný príbeh Laughing out loud - ono to bolo v maximálnej možnej miere šité na Avárt a jej vkus a výtvarný prejav. Veľmi pri tom pomohlo, že aj ja už mám elementárne skúsenosti s kreslením komixu, takže som si to počas písania vedel predstaviť. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hromis
Vložil Hromis, St, 2016-11-30 19:07 | Ninja už: 3794 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor, Prodavač v květinářství Yamanaka

Kyell měl opravdu těžké vybarvování, jak říká Noledka, jemnější by to vyznělo líp ale podle mě je jen přepálená sytost v počítači, reálně to určitě vypadá zas trochu jinak. Smiling Ale je to pohádka! Ty já rád (dobrá práce Palantire) a k nim barvy patří. Jakkoli křiklavé. Laughing out loud No, Avárt to mohla koloristovi ještě víc ztížit. Podle mě by se koloristé neměli vůbec ale vůbec šetřit! Sticking out tongue Laughing out loud

Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, St, 2016-11-30 19:28 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Ty bys chtěl pracovat jako colorista v týmu, kde ti někdo hodí pět podrobně zpracovaných á čtyřek a pastelky a řekne: "tak to vytiskni, vymaluj a zas oskenuj a hni sebou, máš časovej limit"? Já bych nechtěla! Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2016-11-30 22:33 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

No i tak to někdy v praxi je Sticking out tongue. Ale místo toho předhození se dá jistě i slušně požádat (a dějí se divy, jak je vidět Laughing out loud).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2016-11-30 15:32 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Laughing out loud, tak, konečně jsem se dostala k pořádné odpovědi neb mobil na cestách je zlo.
Gratuluji Týme 2, jste první, kdo pokořil tento nelehký společný úkol!
Palantir - povídka je nápaditá, vtipná Laughing out loud, líbí se mi, že je strukturovaná do samostatných epizod propojených ústřední postavou a myšlenkou. Má děj, který se dá hezky zpracovat a vsadil jsi na vtip, což vlastně ani nepřipouští neúspěch Smiling. Dobře jsi se toho zhostil, Palantire! Délku hodnotit nebudu, není podstatná, podstatné je to, aby to byl ucelený jasný a vypovídající záznam, který je možné převést do kresby, a to se tu zdařilo báječně Smiling.
Avárt na to šla se svou klasickou lehkostí a smyslem pro humor, hehe Laughing out loud. Za ten čas ses super vypracovala a určitě to pro tebe nebylo tak těžké, jako pro člověka, který nikdy komiks nezkoušel. Jsou tam parádní pohledy, dokážeš využít minimální tři čtyři čárky a má to výraz. Příběh jsi ztvárnila poctivě, možná bych se víc výtvarně vyřádila na tom strukturování, které povídka nabízí - nějak šikovně esteticky rozdělit pole pro každou část, ale to už je detail.
A Kyell - ten v tomto týmu měl podle mě tu nejtěžší úlohu, protože vybarvit komiks od Avárt je prostě brutus a chce to přemýšlet, jaký zvolit postup, aby to vypadalo dobře. Ty jsi to pojal svou tradiční cestou sytých barev a navíc jsi musel respektovat pravidlo, že každé místo má být vybarvené. Takže fakt nelehký úkol, když lehkost a krása kresby od Avárt je založená právě na tom, že nedotahuje linie a předpokládá jen lehké podbarvení. Na tenhle střet jsem byla nesmírně zvědavá, jak se s tím popereš a co vlastně vznikne. A myslím, že jsi to zvládl dobře. Mohl jsi možná ubrat na sytosti, já osobně bych asi volila jen světloučké a pastelové odstíny barev, ale takhle to tomu dává zase zcela jiný ráz, který je také fajn, ty rozechvělé plochy barev jsou moc příjemné a je dobře, že jsi to nestínoval, v tomhle případě by se to ke kresbě skutečně nehodilo. A ta žlutá tráva s kytkama je fakt bomba, to se povedlo!
Díky vám všem, misi vám uznám, až najdu někde Kyellův podpis či značku, možná jsem jen slepá a omlouvám se za vyžadování takové podřadné titěrnosti, ale jednou je to v pravidlech Smiling...
Zajímalo by mě, jak to celé u vás probíhalo, měli jste neshody, problémy s tématem, technikou, bavili jste se vůbec společně, nebo si jel každý sám za sebe a dělej si s tím, co chceš Sticking out tongue? Bavilo vás to aspoň trochu? Práskněte něco z kuloárů Laughing out loud!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, St, 2016-11-30 16:14 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Děkujeme mockrát, jsme poctěni Smiling
Příběh vznikl na základě Palantirovy fantazie a mého buzerování, a lineart na základě příběhu. Vše bylo ovšem co nejvíc redukováno s ohledem na Kyella, který to opravdu tiskl a dělal pastelkami. Kdybychom se na něj vykašlali, pak by byl výsledek asi o sto centimetrů delší a s tematicky dělenými oddíly, prostě tip ťop, načež by našemu koloristovi upadla ruka a pak by nás v půli práce zabil. Co se týče barev, přiznávám, na Kyellovu žádost jsem si trochu pohrála s křivkami, protože mu to scaner pokazil. Barvy byly poněkud jinak, nicméně stále ve stylu hipsterského snu, tak proč neudět trávu malinko žlutější, že ano Smiling
Ps: Zelená je příšerná barva
Pps: Kyellova značka je chytře ukrytá v komiksu, ale najde ji jen odborník. Rozhodně jsme na ni nezapomněli!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2016-11-30 18:40 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hehe, aha, tak to jo. Vlastně jsem řešila podobný problém (až na to, že já chudáčka coloristu moc nešetřím Laughing out loud). Musím říct, že ten konec v podobě plynulého přechodu do pohádky je super napsaný i nakreslený i vybarvený Laughing out loud.
A ať se snažím, jak se snažím býti odborníkem, tak na ten podpis nemůžu přijít. Je utajen hodně poctivě Laughing out loud.
Díky i tobě za vlastní reflexi!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2016-11-30 15:56 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Sme Tým 2 - to len pre začiatok! Gaara
Vo fáze vymýšľania príbehu padol ako prvý môj návrh o Jirayovi, lebo Avárt sa jeho perverznosť zdala príliš obohraná. Následne padol Avártin nápad s opitým ninjov.
Keď som nakoniec dal dokopy príbeh s Uchihovským vyšetrovaním (ktorý som s týchto dňoch vydal pod názvom CSI KONOHA: Narodeninový obrad), došlo na to, že je to príliš ukecané, tak som nakoniec vymyslel tento príbeh.
Avárt to bleskovo nakreslila a bolo to poslané Kyellovi - ktorého som s priebehom našich jednaní s Avárt priebežne informoval.
Zvyšok sa už dá dohladat v komentároch k misii. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2016-11-30 16:05 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Omlouvám se, už jsem to uvedla na pravou míru. Pletete se mi s jedničkou, asi to je tím, že oni také finišují Smiling.
Tak to jste si docela popracovali, díky za tvou zpětnou vazbu, když to člověk vymýšlí, tak přebírá různé možnosti, uvažuje, jak to půjde uskutečnit a co z toho lidé mohou taky vytěžit. Ráda se pak dozvídám, zda se mise vydařila ve vytyčené koncepci i mně Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2016-11-30 16:24 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ano, podle tajných zpráv, bychom měly posílat, co nejdříve, čili každým dnem. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2016-11-30 01:29 | Ninja už: 5495 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

Palantir monogatari Laughing out loud nice!! Kakashi YES Laughing out loud
taky se mi líbí, že to není vystínované, vybarvené je to skvěle Smiling. a ty perspektivní pohledy jsou bombové Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Lala
Vložil Lala, Út, 2016-11-29 18:41 | Ninja už: 3424 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Pobavilo Kakashi YES .Všetci ste odviedli hodný kus práce.Výsledkom je parádna stránka komiksu Smiling.I keď muselo byť komplikovanejšie pracovať v trojčlennej skupine.Nápad,kresba a samozrejme vyfarbenie sú super Smiling .
Ps:Ďalší fanúšik anime Gintama Laughing out loud ?

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2016-11-29 19:57 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Fanúšik ja nai, Katsura da!
lol

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, Út, 2016-11-29 09:25 | Ninja už: 3024 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Tak to je hustý! Laughing out loud Já to nejdříve viděla na telefonu a myslela, že Orochimaru leží v té skleněné rakvi. Laughing out loud
Dobře mu tak, chamtivcovi! Laughing out loud

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2016-11-29 08:40 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Muhahahaaaa! We are the champions! Sme prví! Evil
Netuším síce, ako tam prebieha fotosyntéza, ale má to s týmito farbami šmrnc.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2016-11-29 09:06 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Co na to říct? Kyell je mistr Smiling

Cesta a chodník? To je přece to samé.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2016-11-29 09:24 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Z teba musia byť účastníci cestnej premávky na prášky. Laughing out loud Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2016-11-29 18:01 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Smiling Pale, čéče, je tam žlutá tráva, Oro Drákula a Hinata ve skleněné rakvi. Koho zajímá chodník?

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2016-11-29 18:06 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Krinda pána, to je, ale masakr. Laughing out loud Kdo by to byl řekl. Laughing out loud
Super práce!! Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2016-11-29 03:39 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

To je boží Laughing out loud
PS.: Vážně božž(bzzzz)ží (v památku na hrdinství Shinových brouků) xD
PPS: Chudák Hinata zítra se svojí náturou a tolika muži

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...