manga_preview
Boruto TBV 09

Andaateikaa povídky

DRABBLE

- Deštivý den
Jedná se o čtyři drabble propojené společným téma - deštěm.

JEDNORÁZOVKY

- Zůstat pozitivní
Gekkou Hayate bojuje v lese, je raněn, ví, že zemře, ale nadále si namlouvá opak.

- Večery před sámoškou
Shikamaru, Choji, Lee, Sasuke, Sai a Naruto to nemají lehké. Když jejich milované popadnou chutě, musí se odebrat do místní samoobsluhy a uspokojit je.

- 1+1 zdarma
Hokage Naruto nebyl usměrňován a přehnal to s modernizací vesnice. Shikamaru je otráven tímto životem, vzdává se své Ohnivé vůle.

SÉRIE

Jiraiyova kniha pohádek
- Zvrhlík Jiraiya má za sebou pár knížek s lechtivou tématikou, ovšem jen málokdo ví, že napsal i jednu knihu pro děti, která vznikala převážně díky pomoci saké - tu vám nyní představuji. Inspirací mu bylo vše, co viděl, slyšel a zažil.
Nebyl by to ale Jiraiya, kdyby se občas neuhlídal a nevpasoval do knihy pár výrazů či pasáží, které nejsou moc vhodné pro čtenáře, pro které byla kniha napsána.
1, 2, 3

MISE

☺ Ff mise Příbuzní
- Jutsu, které nefungovalo 1
Jiraiya si jednou nedal pozor, hloupě věřil Orochimarovi, a výsledkem je, že se mu narodila dcera, která si ho po dlouhých letech našla. Nejhorší je, že se potatila a píše knihy stejného žánru, ale jsou mnohem lepší než otcovy.

- Jutsu, které nefungovalo 2
Yukina Wakabi, dcera velkého Jiraiyi se vydala na průzkum do pánské šatny městského koupaliště. Setkává se s Kakashim, který ji podezřívá z krádeže Jiraiyova rukopisu. Nervózní a nemotorná Yukina se dostává do problému.

- Jutsu, které nefungovalo 3
Yukina Wakabi navštěvuje Konohu se svou úplně novou knihou, která ještě není v prodeji. Vyzývá Kakashiho k souboji. Ovšem nebude to klasický pěstní souboj, tady půjde o něco úplně jiného. Kakashi se pomalu smiřuje se smrtí.

☺ Ff mise Akademie
- Divá zvěř
Jednou za rok, jsou jednotky Anbu a každý volný Jounin na pozoru. Obyvatelé Konohy se zavírají doma a čekají, až všechna ta hrůza přejde. Takový je první den školního roku.

- Učitel má problém
Iruka to neměl lehké, když se přidal k učitelskému sboru. Šprýmař Mizuki si pro něj připravil nepěkné překvapení.

- Fakt marnej
Narutův první školní den doprovázený průpovídkami jedné obří devítiocasé lišky ukryté v jeho nitru.

☺ Dušičková Ff mise
- Postarej se o ni, prosím.
Sakura byla zraněna při plnění mise a později zemřela. Vrací se domů za svými blízkými, pozoruje Sasukeho a snaží se ho zastavit na jeho cestě za pomstou.

☺ Narozeniny Konohy
- Rodinné oslavy jsou otrava
Shikamarova matka připravuje oslavu narozenin svého synáčka, ale ten z toho zrovna nadšený není.

☺ Valentýnská Ff mise
- Zlatá kráva
Hidan a Kakuzu poznají lásku na první pohled.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2016-11-02 22:33 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jak Nyssu tak tebe musím přivítat mezi nás, kteří mají své FF seznamy. Souhlasím s Aku.
Jen tak dál.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2016-11-02 22:10 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Líbí se mi, že i dnes ještě vznikají nové ff nástěnky/seznamy Smiling Tak snad se bude s tvorbou dařit i dál (a třeba přijde i na Hinatino Mezi klony... xD)

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele andaateikaa
Vložil andaateikaa, St, 2016-11-02 22:26 | Ninja už: 3005 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Sice toho moc nemám, ale je jednodušší to založit teď a jen přidávat, než pak prohrabávat hromady. Laughing out loud
Neboj, na Mezi klony stále myslím. Laughing out loud

Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker