Boruto 37
Kawakiho „otec“ nemá náladu na přehadování a vezme věci do svých rukou. Je mu jedno, o čem mladík mluví. Vezme si sebou toho, koho považuje za silného protihráče, aby se ho zbavil jednou pro vždy. Jenže to ještě neví, že tajemný ninja je na cestě.
Jak často vůbec vychází manga s Borutem? sice mě to nechytlo tolik, jako kdysi Naruto, ale člověku chybí, jak se čekalo každý čtvrtek na nový díl
Vychází 1 za měsíc... Ale jestli chceš najet na nějaký sterotyp 1 kapitola za týden jako u naruta, pár zajímavých věcí by se našlo
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Řekla bych, že bojové scény autorovi sedí jako hrnec na p***l. Fakt se mi to po dlouhé době líbilo. Díky všem za překlad!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
To Poštolkino tlmočenie bolo aspoň vtipné.
Teraz to je Anonymná kapybara
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Veď ja viem, ale je to dlhé na oslovenie.
Náhodou, tohle docela taky - třeba ta kecací část se Sasukem. Ale já si stejně spíš vychutnávala to hlubší zobrazení domů v pozadí a scenérií.
Nechcela som, aby to vyznelo ako sťažnosť. Finálny preklad je kvalitný, ďakujem zainteresovaným. Len, že s tým nadsadeným tlmočením som sa pri tomto diele pobavila ako dávno nie.
V tomto sa mi naozaj páči, ako Sasuke odpálkoval Jigena, keď kritizoval jeho načasovanie.
Nemôžem si pomôcť, Naruto je tu taký nemastný, neslaný, ale to nie je vina prekladateľov. To tlmočenie mu dodalo aspoň kúsok invencie, o ktorú u tohto autora (asi zjavne nadobro) prišiel. Čo je škoda. Ostala mu len jeho zabednenosť. (A myslím, že má niečo s krížami nestojí rovno ani keď sa nič nedeje a len sa rozprávajú).
No áno, šrafy to istia. Buď v nich má fakt nevysvetliteľné zaľúbenie, alebo sa mu fakt nechce kresliť nič navyše po toľkých rokoch. Ako si ale odborným okom všimla Noleda, postavy v akcii mu idú.
Ach, ta ironie
(Aspoň doufám, že jde o ironii - v těch cca dvou případech, kdy v kapitole byly domy v pozadí, se náhodou celkem povedly )
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Áno, áno. Aj interiéry. Však ono autor kresby je veľmi nadaný, to je vidieť, len niekde sa nepretŕha. Ale asi má svoje dôvody.
Inak vitaj, Poštolka.
Naruto používa len pesti asi má Ashurovu moc ktorú použil proti Tonerimu. Jeho klony sú tak zbytočné že nevedia samostatne myslieť a čakajú na rozkaz originála...myslím že bez Sasukeho by Naruto minimálne prehral ak by sa sám nevzdal. Ked vidím tie zápasy Naruto nevie ani poriadne taijutsu... Hanba !
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Ty klony sou taktika, poslal klony aby zjistil co se děje. Odkud se berou ty týče a kam jigen mizí. Spíš bych naopak řekl že Naruto zmoudřel. Ale proč nepoužívá sílu poustevníka nechápu taky
Gree mi udělala Fan Club ^::^ http://147.32.8.168/?q=node/85917
''Ty máš svoji spravedlnost, a já zas tu moji. Jsme jenom prostí muži, hnáni touhou po pomstě'' (Pein)
Toho na nepochopenie je tam veľa. Najviac snáď bije do očí, keď sa spolieha na Sasukeho oči a pýta sa, kam Jigen zmizol. Veď je v Sennin móde, tak aj keď nevidí, mal by cítiť, kde je. Keď sa Jigen neodmiestňuje, je stále prítomný a Naruto by to mal vedieť aj bez Sasukeho.
No, v 1. rade nechápem prečo nemá goduadami ( či jak sa tie pičoviny volali ), už zo Shipudena vieme že sa zvykli po použití obnoviť... A Sasuke z nejakého dôvodu obmedzil používanie Rinenganu
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Takže se to nezdá pouze mne že Naruto nám zlenivěl
Kishimoto zvykol použiť tu a tam nejaký motív z Hviezdnych vojen. Autor Boruta zjavne frčí na Marvelovi.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Narážaš na toto? [img]https://www.google.com/search?q=Obito+and+Darth+Vader&sxsrf=ACYBGNQi_E62WRDPZGYYd0ok43yDnAXLWA:1567952969456&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5hZP-t8HkAhXS_aQKHUe2CuUQ_AUIEigB&biw=1920&bih=937#imgrc=ibi5TWE7tV_lkM:
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Univerzálny recept na úspech.
Je toho viac, napr. ako žiaci z temnej strany opakovane zabíjajú svojich učiteľov: Orochimaru Hiruzena, Nagato Jirayu a Obito Minata. Nagato (a vlastne aj Obito) bol privedený k svetlej stane skrze Naruta - žiaka svojho zabitého učiteľa. A ke´d už nemohol prehlásiť "Naruto, som tvoj otec!", tak sa z neho stal aspoň stratený príbuzný? Ale aj také prkotinky ako Narutov pokrik "Útok klonov!" keď sa vrhol na Gaaru, alebo čakrové ostria ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...