manga_preview
Boruto TBV 09

Anime (Nové díly)

Code arc

Nasledujúce epizódy

26.03.-293- Rozlúčka

03.09.2023 - Naruto špeciál

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 293



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Út, 2019-11-12 21:45 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Většina slice of life má nějaké poselstvo Laughing out loud Stačí koukat a neptat se na názor ostatních... Jinak já osobně mám velmi rád třeba Bakumana...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-11-13 00:24 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Nepochopil si ma asi správne. Ja Bakumana nepoznám, takže som chcela, aby si mi napísal, čo to Tebe dalo, prečo Ťa to oslovilo. V prvej vete mi ale asi naznačuješ, že zdieľanie je vlastne zbytočné.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-11-13 08:20 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Ani Bakumana to nezná... Ne, tím jsem ti chtěl říct, ať tady neztrácíš čas a uděláš si názor sama... Každý si z díla odnese vždy něco jiného... Přestaňte už tady být takový omezenci... Anime skýtá takových možností a oni tu budou básnit, jakou má Boruto hlubokou myšlenku a poselství... No to mi ho vyndej...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Út, 2019-11-19 21:18 | Ninja už: 4130 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Díky , pobavilo ma tvoje rozhorčenie. Samozrejme že Boruto nemá posolstvo.
Možno by sa mal spraviť topic kde by sa zapísali všetci omezenci tejto stránky...

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2019-11-13 11:09 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ty se tedy umíš rozohnit. Laughing out loud
Nakolik to chápu správně, myslím, že Rahzel nešlo tolik o poselství jako taková (pak by samozřejmě dávalo lepší smysl podívat se na dané anime sama a nenechávat si poselství prostředkovat někým jiným), jako spíš dozvědět se něco o Tobě, co pro Tebe představuje hodnotné poselství, co Ty vnímáš v příběhu jako zásadní... Takové sdílení už smysl dává, ne?

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2019-11-13 11:36 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Njn, to já vždycky Laughing out loud Hold mám alergii na to, když někdo plácá blbosti... Můj osobní pohled je irelevantní, když ten dotyčný nemá páru o čem to je... Rád si normálně popovídám s každým o čemkoliv, ale s někým to hold nemá smysl.

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-11-13 18:52 | Ninja už: 2697 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Myslím, že je dosť odvážne tvrdiť o niekom zjavne hĺbavom ako Rahzel a iní, že, citujem ťa, Broook: "Hold mám alergii na to, když někdo plácá blbosti..." Eskalovať neochotu akceptovať iný pohľad na svet, pokiaľ nevedie k ohrozeniu životov a zničenia planéty/vesmíru, je dosť nezdvorilé a netaktné. Sú tu akési pravidlá, hneď prvé na úvodnej stránke, citujem: "Chovejte se jako lidi! Pište slušně, neurážejte!" Tak ťa prosím, aby si vyjadroval svoj názor, rada ho čítam, ale bez invektív Prosím/promiň.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-11-13 13:45 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Ani na tretí pokus si to nepochopil. Samozrejme nemôžem s tebou diskutovať o niečom, čo som nevidela. Ale o to vôbec nešlo. Tvoj osobný pohľad nie je irelevantný, pretože práve o ten mi išlo. Stačilo heslovite napísať, aké hodnoty vyzdvihuješ, čo z diela využiješ vo svojom reálnom živote, tak ako som to vypísala ja v zátvorkách. To ma zaujímalo a Lee to správne porozumela. Samozrejme nie si povinný sa niekomu cudziemu akokoľvek zdieľať a ja to rešpektujem. To sa ale dá vysvetliť jednou jasnou vetou a nie je treba toľko nezmyselných obkecov (tituloval si ma v strednom rode, moje úvahy si označil za blbosť a k tomu záveru sa radšej nevyjadrujem).

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2019-11-12 21:14 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak dosť toho Nejimu cakom pak naservíroval jeho otec v liste na rozlúčku. Kopíroval myšlienku svojho otca o slobode obetovania sa, ktorá sa objavila už pri prenasledovaní Sasukeho, kde ho autor ešte účelovo zobral hrobárovi z lopaty (hoci preňho nakoniec už žiadnu väčšiu rolu nemal).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-11-13 00:26 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Myslíš, že bez ďalšieho zvažovania, človek len urobí niečo podľa svojho vzoru, hoci aj položí život? Podľa mňa bez stotožnenia to nejde.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-11-13 19:11 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Na stotožnenie sa vôbec nie je nevyhnutné čokoľvek zvažovať. Mladík v kríze dostane na striebornom podnose návod, ktorý vyzerá ako riešenie všetkých jeho dilem a problémov. Takto sa z ľudí stávajú samovražední atentátnici. A práve Neji ako mladý muž diskriminovaný svojim pôvodom a frustrovaný z principiálnej nemožnosti čokoľvek dosiahnuť, bez ohľadu na schopnosti je vcelku ideálnym adeptom na samovražedného atentátnika. Neji Keď má pocit, že nie je mu umožnené dosiahnuť niečo svojim životom, snaží sa o niečo veľké svojou smrťou.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-11-13 19:32 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Môže byť, dáva to zmysel. Len ma udivuje, prečo mladého človeka v krízi automaticky vidíš ako neuvažujúcu osobu, ktorá skočí po najjednoduchšom riešení.
A ešte ma fascinuje, ako snaživo mnohí hľadajú všetky spôsoby ako relativizovať nejaký dobrý skutok. V tomto prípade za sebaobetovaním za každú cenu vidieť radšej frustrujúciu než ochotu pomôcť.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-11-13 19:54 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Skôr, než o nejaký automatizmus ide v Nejiho prípade o autorom cielene zinscenovanú situáciu, kedy dostane tú odpoveď práve vo chvíli, keď sa všetko, v čo veril doposiaľ, zrútilo.
Ochota pomôcť sa so snahou o sebeobetovanie nemusí nevyhnutne rozchádzať, ale treba si tiež objektívne povedať, že všetko je v konečnom dôsledku účelovo moderované autorom a ovplyvnené žánrom, čiže Neji reálne ani nemal nikdy možnosť konať inak ako konal.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2019-11-14 23:26 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ale to podle mě trochu směšuješ dvě roviny dohromady. Jedna věc je dívat se na dílo z hlediska toho, jak jej komponuje jeho autor, a pak můžeš řešit, zda se mu podařilo jednotlivé motivy a jednání vsadit do příběhu přirozeně, nebo zda působí násilně a vynuceně. Úplně jiný pohled je pak, když odhlédneš od autora, jako by nebyl, a vezmeš jeho svět vážně a snažíš se věci, které bys třeba z prvního hlediska vysvětlil jako autorskou nedomyšlenost, vysvětlit v rámci daného příběhu a jeho pravidel. (Což je to, co se tu při debatách dělalo ve většině případů, až s tím, že příběh začal být ke konci Naruta vnímán jako slabší a slabší, se začaly rojit komentáře typu - "To už ale Kishi fakt nemyslí vážně...") Myslím, že Rahzel se při interpretaci toho, co Neji udělal, držela toho druhého "vnitropříběhového" pohledu, takže odpovědět jí, že to bylo autorem účelově zinscenované, je tak trochu irelevantní, ať už je to pravda, nebo ne.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-11-15 01:40 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Nebola som schopná podať odpoveď tak zrozumiteľne ako si to urobila Ty. Jednoducho, vyčítať autorovi, že príbeh je zinscenovaný je dosť zvláštne. Dalo by sa mu vyčítať, aké nastavil pravidlá, to áno. A samozrejme to tí, ktorým idealizmus prekáža, robia. Jednoducho to nie je príbeh pre nich.
Skutočne neviem, či autor dospel k rozhodnutiu, že nakoniec musí nejakú kladnú hlavnú postavu zabiť, jedno akú,, len aby to vyzeralo hrdinsky. Ale ak sa na to pozerám z pohľadu príbehu a jeho pravidiel, tak mi Nejiho sebaobetovanie dáva zmysel.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2019-11-15 09:12 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak myslím, že ta výčitka "zinscenovanosti" míří na to, že autor nerespektuje pravidla a charaktery postav, které stvořil, a "přinutí" je jednat z tohoto hlediska nelogicky. A úplně chápu, že taková věc může čtenáře, který měl danou postavu rád, naštvat.
Nesouhlasím s tím, že je to případ Nejiho, ale pamatuji si chvíle, kdy jsem byla osobně opravdu naštvaná, co autor se svými postavami udělal. (Ostatně v případě Naruta je třeba Itachi takový příklad charakteru, který mi vždy přišel extrémně poznamenaný tím, že měl hrát roli záporáka, a přitom záporákem nebýt, což se Kishimu z mého hlediska prostě nepodařilo skloubit. Vnitropříběhově je pro mě Itachi nepochopitelný, nebo prostě psychopat, což myslím autor nechtěl říci.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-11-15 15:01 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Máš pravdu. Tvoj aj Palantirov pohľad je objektívnejší. Môj naopak len subjektívny. Preto sa ani nehodím (a nepasujem) do role kritika. Ďalšia diskusia by už bola myslím zbytočná.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Čt, 2019-11-14 23:51 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Musím zabít aspoň jednu kladnou postavu v téhle válce... Mohl jsem nechat zabít v podstatě všechny kage, maito Gaie a spoustu dalších postav a nepůsobilo by to nuceně... Zabiju radši Nejiho na kterýho jsem skoro zapomněl a stejně už nemá příběhu co dát... A bude to hlavně vypadat hrdinsky... Řešit cokoliv ohledně závěrečné války nemá smysl, protože tam jedno fiasko střídalo další...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2019-11-15 09:05 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souhlasím, že těch momentů, kdy měl člověk pocit, že dané události nedávají smysl, bylo ve válce mnohem více než ve všech předchozích arcích, nicméně to, myslím, ještě nevylučuje diskuzi v tom druhém smyslu, který jsem popsala, byť se samozřejmě může stát, že člověk v případě něčeho dojde k závěru, že si to v rámci příběhu neumí smysluplně zdůvodnit. Nicméně Nejiho smrt (jakkoli mi osobně taky přišla hrozně divná a ne tolik proto, že bych Nejimu nevěřila, že by se obětoval, jako spíš proto, že situace, ve které zemřel, byla extrémně fádní a nezajímavá, takže mi to přišlo k Nejimu nefér) zejména když se zaměříme přímo na fakt sebeobětování jako takový a odhlédneme od toho, jak konkrétně proběhlo, se podle mě dá vysvětlit vnitropříběhově dost dobře, ne o mnoho hůře než třeba smrt Chiyo, kde došlo taky k podobnému vnitřnímu přerodu a to ještě v mnohem kratším čase.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Pá, 2019-11-15 11:21 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Samozřejmě, že si může každý rozebírat co chce... Ale přijde mi nanejvýš úsměvný hledat za Nejiho smrtí nějaký hlubší význam, když znám natolik Kishiho práci, že v tom on sám rozhodne nic neviděl Laughing out loud Když bych to měl shrnout tak mi smysl dávali smrti Jirayii, Hiruzena a Asumy.

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Pá, 2019-11-15 13:22 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Neji padol za obeť, aby si Hinata mohla líznuť s Narutom, plus (a to je imo to najhoršie) Kishimoto nevedel ako ukázať, že splnil Narutov sľub Nejimu, že zmení klan Hyuuga.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-11-15 17:47 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Urobil následníčke vodcu klanu až dve deti a oni sú tomu dokonca radi. Naruto Stydím, stydím, stydím! To je zmena, hoci si to na skúškach iste tak nepredstavoval. Evil Kishimu sa tomu nechcelo venovať, tak "zmenil" klan Hyuuga kým bol Naruto na cestách s Jirayom a nechal si to potvrdiť ET Hizashim (čo bol jediný dôvod, prečo ho nechal vyvolať).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Pá, 2019-11-15 19:27 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Kde je ten grcajúci smajlík

~Jalapenos

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2019-11-15 19:55 | Ninja už: 4201 dní, Příspěvků: 5855 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

:sick: Barf!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-11-15 17:43 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

osobne si myslím, že splnenie toho sľubu tým vôbec nevysvetľuje. je to proste diera v príbehu.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-11-15 12:28 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

V tom máš samozrejme pravdu. Aj v tom, že niektoré smrti boli pre príbeh zásadné a iné len dotvárajú atmosféru.
Ale zabúdaš, že dielo žije svojím vlastným životom, nezávisle na autorovi, jeho schopnostiach, kvalitách, ba dokonca osobnostnom profile.
S dovolením (skutočne nechcem spamovať a snáď mi to nezmažú ako netýkajúce sa Naruta), ale uvediem ako príklad seba. Pochádzam z rodiny, ktorá nepestovala žiadnu turistiku alebo špeciálnu lásku k prírode. Určite na tom hrá svoju rolu aj osobnostná dispozícia, ale moja láska k prírode sa rozvíjala v rannom veku pod dojmom čítaných kníh (ako dieťa som sotva mohla chodiť sama na turistiku, spať po širákom alebo sa venovať pozorovaniu zvierat). Jednou z takých kníh boli aj rozprávky Z poľovníckej kapsy od slovenského spisovateľa Ruda Mórica. Až po ďalších rokoch som zistila, že autor bol komunista a udavač ľudí, ktorí prispel k uväzneniu viacerých politicky nekorektných (nevinných) osôb, a teda rozhodne nemal v sebe tú lásku k svetu, ktorá je prítomná v jeho knihách. Napriek tomu, keď si teraz vezmem do ruky tú knihu a prečítam ju, stále je vo mne schopná vzbudiť obdiv k prírode. Je to len jeden príklad z mnohých. Ešte bližšie k problému, o ktorom tu polemizujeme, má idealizmus v knihách Karla Maya.
Píšeš, že v diele sa nedá hľadať hlbší význam, ak ho tam nevidel samotný autor. Nie je to pravda.
Inšpirovať ma môže aj moje vlastné premýšľanie nad dielom.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-11-12 19:56 | Ninja už: 2697 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Úplne s tebou súhlasím, Naruta som si obľúbila práve kvôli posolstvu a hodnotám, ktoré odovzdáva. Začala som znovu pozerať NS, polapenie Gáru a jeho smrť. Nadchýna ma neuveriteľná múdrosť a schopnosti Ctihodných súrodencov z Piesočnej, najmä Čijo/Chiyo. Sakura tu podala heroický výkon, hoci vždy potrebuje oporu, tu slávnu bábkarku. Sú vynikajúci tím a preletujú jej v mysli Cunadine múdrosti. Dostala fakt špičkový výcvik. Akurát porazili Sasoriho. Určite budem zas smokliť, keď budú oživovať Gáru a Čijo sa odoberie na onen svet Hrozná tragédie... Tak len tak na margo, že Naruto je vždy obohacujúci a návrat tvorcov Boruta do minulosti je skvelý nápad Cool

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Ne, 2019-11-17 19:50 | Ninja už: 2337 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

:-(Smrť Chio je aj pre mňa jedna z najdojemnejších. A ich boj so Sakurou je super. Na Sakure mám rada, ako si vždy váži starších ľudí a ich skúsenosti.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-11-10 20:03 | Ninja už: 2697 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

B 132 Som nadšená týmito dielmi Úpa boží!!! Stotožňujem sa so všetkými podo mnou a najviac mi sedí tušenie LadyL, že je to list od Sarady, ale uvidíme... Pre Sasukeho je to skvelá príležitosť, vidieť a počuť na vlastné oči Narutove prežívania a jeho hlboký vzťah k nemu, keďže bol preč. Džiraija je ozaj múdry, som zvedavá, ako bude Sasuke reagovať nato, že ho odhalil. Veľmi krásny bol rozhovor Boruta s Nedžim, aspoň takto mu môže odovzdať svojho génia, som hlboko dojatá Hrozná tragédie... Boruto má tuším traumu z Narutovej premeny, takže preto sa ich synchronizácia nedarí. No, určite si dielik popozerám niekoľkokrát, leeen tú Sakuru stále nemusím Ehh... jasně... hehe...

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Ne, 2019-11-10 19:23 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Pěstitel rýže

B 132 -


Inak, neskutočne ma dojal rozhovor Sasukeho a Naruta Z lásky

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru