Boruto 056
Účastníci skúšok sa zišli a po krátkom behu lesom plnom prekážok ich čaká podivná kvízová otázka bez zjavného riešenia. Je to pasca, do ktorej musia padnúť, bez ohľadu na odpoveď. V skutočnosti ide o test odhodlanosti, v ktorom by Boruto zlyhal, nebyť pohotovej reakcie jeho parťákov. Hoci uspel, štve ho, že to chcel vzdať. A ešte k tomu mu otec zablahoželá iba obyčajným mailom. Však on mu ukáže!
Překlad je hotový. Recyklace filmu, desu ne.
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Kdypak se můžeme těšit na 57. díl?
Zkouška byla ve filmu dosti osekaná, takže jsem rád, že to vidíme v trošku jiné perspektivě. Hlavně se mi líbí to seznámení s postavami Shinki bude tvrdák
Arigato
Arigato
arigato
Arigato
Arigatoo!
Děkuji moc za ten překlad jsem rád že tak dobrá komunita jako je tady se stále drží Arigato
Dík
Aligátor!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Boruto
Díki Konoha
arigato
A nie je teda zakázané prekladať anime? Alebo čo to bolo okolo toho nového zákona čo vyšiel na nový rok.. zrušil sa či čo? Lebo som si všimla že na viacerých stránkach sa dá kukať normálne.
Nějakej takovej zákon opravdu existuje, nebo někdo říká smlouva nebo něco takovýho, přesně nevím, ale už od roku asi cca. 2000 a nikdy to nikdo neřešil (stahovat atd. bylo nelegální vždycky) . Kdyby opravdu to mělo být tak horký, jak se říkálo, nikdo by se s takovýma stránkama jako je shirai, konoha a další prostě nesral. Podle mě by je blokl i a čau. No někdo si udělaal p***l a pak sledoval tu vtipnou histérii v otaku komunitě. Hlavně kdyby to byl fakt, neřešila by to jen otaku komunita, že jo...
Sasukeho strážná víla
Tento zákon existuje dávno, ale nikdy to nebyla vyhláška EU. Jediný důvod proč toto bylo, že si nějaký exot nechal zaplatit od Crunchyroll za to že naláká všechny lidi na jejich přihlouplé stránky. On to pojal tou nejlepší metodou a zahrál to na hloupost lidí vlastnící stránky tím že se mění zákony a podobné ..... .
Přesně tak, konkrétně to byl ten plešatý týpek z Amzone.
Žádný takový zákon nikdy neexistoval, všechno to byl výmysl, asi si někdo řekl, že bude vtipné zlikvidovat CZ/SK anime komunitu.
V podstatě žádný nový zákon není...
Děkuji. Zkouška je tu!
Arigato!!
Arigato za překlad
A je to tu moja ďalšia dávka Boruta. Ďakujem.
"Čím človek menej vie, tým jednoduchšie sa mu žije. Vedenie robí slobodným - ale nešťastným."
Ferdinand Grau
Arigato
Konečně jsem se dočkal Arigato za překlad
Veľká vďaka, ako vždy
Arigato < 3