Boruto 029
Nová skupina Sedmi nindžovských šermířů si vyzvedne legendární meče a hned je otestují na strážných loutkách. Choujuurou nevidí jinou možnost než všechny účastníky povstání popravit, ale Boruto přijde na způsob, jak tomu zabránit. Snaha o povstání musí vypadat jako obyčejná dětská potyčka. Společně tedy se Saradou a Šestým revolucionáře konfrontují, kvůli mlze se však rozdělí a každý je odkázaný sám na sebe.
Překlad epizody 029 je hotový. Torrent, fullhd a řádné korektury zase zítra. Bohužel jsme nakonec nestihli ten opening a ending, takže příště, sumimasen.
Yessss
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Díkes!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Díky ^^
Arigato
Arigato
Budete překládat i OVA? jako třeba. https://www.youtube.com/watch?v=2v6eSUuZlv0
Ova lepšia ako pôvodný príbeh... ale zas nie o moc...
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Stále horšie a horšie... stačilo mi 1. 5 minút..... A podľa mangy to bude stále horšie a horšie.
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Aha nejake nove anime/hra/serial/film/atď. Napíšem im že sami to nepáči aby to všetcia vedeli.
Môžem si tu písať čo chcem pod podmienkou, že to neporuší pravidlá slúšneho správania sa + pravidla skupiny.
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Arigato těším se zase příště
Arigato
Může mi někdo vysvětlit proč je Chojuro tak slabej? To je pak nelogický vzhledem k tomu co jsme viděli v Shippuden a že je mizukage.Ještě mi řekněte že negeninové Boruto a spol ho zachráněj.
Noo, v Shippundene sme videli skôr, čo dokáže jeho meč, než čo dokáže on sám. Každopádne, k tomu, aby sa k meču dostal, musel niečo dokázať už prv, nie ako títo šermiari.
Zatiaľ by som nepovedal, že je nejako vyslovene slabý, skôr, že nechce nikomu z povstalcov skutočne ublížiť - inak by Borutov plán "šarvátky" nemohol uspieť a samotný Chojuro by nemohol zachrániť Kaguru. Aj keď situácia, v akej sa ocitol je skutočne dosť hlúpa.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Arigato
Ahoj chcel by som vedieť ktorá je toto kapitola v mange? chcel by som ju začať čitať, dikes za odpoveď
Manga začína Chuuninskými skúškami a tu je Boruto iba na Akadémii. Je to buď z nejakej novely alebo úplne filler.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Těšil jsem se na další díl. Nezklamal Arigato Konoha-Chan
Arigato
Vďaka!
Keď Boruto vydieral Mei, tváril sa ako Edward z FMA.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Je to napínavé ked Mizukagemu sa trhá koža, aj keď prežije. Co uvidíme dál ? Hadí sennin mod ?
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Robia to len preto aby ten Boruto mal uspech ... Ked bol proti Shizumovy a použil Boruto Stream jutsu Ak ovláda toto už v tomto veku tak to bude zaujmavé
arigato
Skvelé, vďaka
Zase to skončilo v tom nejlepším!
Arigato
Arigato
Arigato