Boruto 033
Nová doba přináší nové možnosti. Inojin se rozhodne své kresby kopírovat, aby ušetřil čas a energii. Bohužel jeho technika přestává fungovat. Ani když se vrátí k ruční kresbě, není schopen své výtvory udržet při životě. Sai se ho snaží různě nabádat a poradit mu, ale tvrdohlavý Inojin raději zavrhne kresbu a zkouší techniky přenosu mysli, marně. Nechápe, co dělá špatně. Jeho kresby ale neobživnou, dokud si neuvědomí jednu velice důležitou věc. Jeho kresba musí být spojená s pocity.
Překlad je hotový, ale jako vždy komplet to bude ve čtvrtek večer (když se nic neočekávaného nestane).
Arigato těším se na další
Arigatoo "" :3
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Arigato
...
...
Moje oblíbené techniky... :
1. Chibaku Tensei
2. Shinra tensei
3. Amaterasu
4. Susano (by Madara)
5. Shiki Fuujin.
Arigato!
Arigato
Díky, super díl, soucítila jsem s Inojinem, přesně tak jsem se cítila v prváku .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
arigato
Paradox. Pravý ninja svoje pocity skrýva a ne ventiluje ich. Kam sme sa to dostali ? Do raju emócií ?
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
pěkně blábolíš
Však ich aj skrývajú - do kresieb. Sai ich skrýval tak dokonalo, že sa dlhé roky dokonca nazdával, že nijaké nemá.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
díky konoho
http://instagram.com/vladaogrocky/
arigato
Arigato!
Ďakujeme konoha
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Arigatou!
Arigato
Veľká vďaka
Arigato! Tohle je přesně díl co mě tak nějak rozesmál a dojal - tohle je přesně díl pro ty co rádi kreslí (i když to třebas není zrovna Leonardo DaVinci).
Fanartistům zaplesalo srdéčko, tohle je o nás! Děkujeme za překlad.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Arigato
Děkuji a omlouvám se že jsem nějakou dobu nekomentoval
Arigato!