Boruto 009
Prebudenie Byakuganu je možné najlepšie poznať prostredníctvom súboja. Borutovým protivníkom bude jeho teta, ktorá ho rozhodne šetriť nebude. Hanabi mu prehovorí do duše, aby zo seba nebol tak sklamaný. Potom čo si odíde mladý ninja vyčistiť hlavu stretne v stavenisku samotného Kagemasu. Ten pribral na váhe a tak boli všetky ďalšie filmy zrušené. Vďaka pohotovej Sarade sa nikomu nič vážneho nestane.
Překlad je hotový.
Díky .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
No najprv začnem asi tým že Arigato za preklad ako vždicky No čo sa týka časti som spokojny za seba,prekvapila ma Hanabi,ktorú osobne som ja ani v Narutovi moc nevidel a ani nevedel že vôbec je taká postava A najviac ma na nej prekvapil jej fight s Borutom to bola pecka konečne trošku akcie v seriali Aj ked ich tu bolo dost tak toto aspon sa pridá do zbierky A pripravte sa že tento komentar bude dlhši No a konečne sme videli Hakkeshō Kaiten od Hanabi a tymto som si vlastne spomenul na Nejiho (Odpočívaj v pokoji ) no ale aby som sa dostal dalej ,no podla mna sa Naruto strašne zmenil,u jeho vyrazu tváre nikdy neviete či sa hneva alebo je pyšný na jeho syna no neni to tak ? A zas sa tu vyskytá ta otázka čo tu sakra má Boruto za oko ? JA si myslim že to bude niečo medzi Byakuganom a Tenseiganom ale v časti sme mali spomenute že to Byakugan ASI nebude takže sa vyskytujú 2 možnosti bud to bude Tenseigan čož by som nebol rád (preto lebo ten sme tu už mali a bola by viac sranda keby tu bolo niečo nove ) alebo vyspelejši Byakugan no neviem AAAAA dalšia akčna scena Kagemasa vs Boruto a Sarada ok to som nepobral ale prosim o jedno prosim nech sa tam objavi znovu Toneri Otsutsuki jedna z mojich naj postáv a asi na koniec len poviem že ta Hanabi opeknela a nie ? takže za mna velmi dobrá čast !
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !
Mohlo by to jít rychleji ale pořád je lepší takhle budovat svět než řešit mangu. Ten příběh mě baví.
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Arigato.Teším se na další díl
Arigato
Arigato
Arigato
Arigato za překlad ^_^
Arigato Konoho
...
...
Moje oblíbené techniky... :
1. Chibaku Tensei
2. Shinra tensei
3. Amaterasu
4. Susano (by Madara)
5. Shiki Fuujin.
Nevíte náhodou, kdy začnou díly podle mangy?
Ne že by mě to nebavilo, ale je to nanic, když vím že moc velký posun do 1. dílu mangy už nebude.
...
...
Moje oblíbené techniky... :
1. Chibaku Tensei
2. Shinra tensei
3. Amaterasu
4. Susano (by Madara)
5. Shiki Fuujin.
Jžš maria tak když chcete aby to bylo podle mangy tak si zaleťte do japonska a řekněte jím to tam nebo si jděte číst mangu omg co je na tom těžkého? tohle je anime ne manga.
-.- ... třeba proto, že Main story v anime je manga, ale ne že bych se ti chtěl smát, asi si jen typek co musí kometovat cokoliv i to čemu nerozumí. A toto na co se ted díváme jsou takzvané Filery, ty nezasahují do Main story, takže jsou k ničemu, chápeme? -.-
...
...
Moje oblíbené techniky... :
1. Chibaku Tensei
2. Shinra tensei
3. Amaterasu
4. Susano (by Madara)
5. Shiki Fuujin.
Opětovné díky!! Jste suproví!!!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Vôbec sa mi nepáči ako to naťahujú... Dokedy chcú omieľať to isté dookola. Už asi 3 diely posebe to isté Snáď už skončia tieto diely a začne niečo poriadne.
hahahaha ty si dobre naivný.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Arigato
Veľká vďaka
Arigato
Díky.
Lidi, také vám uloz.to nabízí u tohoto překladu ve sloupci "podobné soubory" porno? wtf
Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker
Já tam mám teda samýho Naruta a Boruta v podobných souborech. Ale to vždycky teda. Když zase stahuju hudbu, tak tam mám hudbu od té samé kapely třeba. Když stahuju jinej seriál nebo anime, mám am to co stahuju, když horory nebo krimi filmy apod. Tak tam mám zase tohle:) .
Sasukeho strážná víla
Osud vám chce naznačiť že si to porno máte stiahnuť a pozrieť si to.
Ja som klikol na odkaz na ulozto a nemám tam nic. Ono reklamy a videá sú spojené s vašou historiou a cache . Trochu to obmedzí adblocker či adguard. Tak ked pozeráte porno tak to budete mať aj v referenciách.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
V tom problém nebude. Mám historii a cache "bez porna" a jako podobné videa jsem měl i tak 2 jistý kousky. Adblocker mám taky. Navíc nesmíme zapomínat, že to je uloz.to a tam spíš tyhle podobný videa budou fungovat jenom na základě nějakých tagů a podobných jménech.
To co popisuješ ty používá Google u svých reklam, aby uživatelům zobrazoval reklamy, které jim jsou obsahem blízké.
Hej
arigato