Boruto 260
Nové a Staré město v Konoze mezi sebou v lecčem soupeří. Tentokrát se bude jednat o to, která městská část umí udělat lepší ohňostroj. Aby to ale nebylo tak jednoduché, objeví se v příběhu i „Romeo a Julie“.
Překlad této zábavné a strhující epizody je hotový.
Díky za překlad
Díky moc konoho
Díky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Děkuji za překlad.
Tenhle díl mě dokázal překvapit už dvakrát do sedmé minuty dílu. 1. Kakashi srká čaj skrze roušku. 2. Kakashi dostal úplně první knížku icha icha icha tactics od Naruta, když se vrátil po dvouletém tréninku s Jiraiyou. Trochu mě štve, že tahle zápletka podkopává Naruto sérii. Myslím, že tenhle díl mohl být lépe propracovaný... Je to jen filler, ale i tak by měl dávat smysl.
Ani jsem nevidela ten dil, jen koukla do toho nahledu tam,jak je ten komixovej a uplne me to piti pres rousku zarazilo. Jsem si vzpomnela, jak tym 7 zval Kakashiho na obed,aby to zjistili, ale vsechno jim prekazil tym.. Shikamara, kdyz je vyrusili a skocili jim pred Kakashiho a on to mezi tim snedl. A tady vesele dokaze pit pres rousku.
Sasukeho strážná víla
Už tu bolo aj otváranie dverí so senzorom na odtlačok prsta v rukaviciach ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
k***a,kolikrat se mi to tam objevilo jako ten muj minuly koment :DDD . Omlouvam se.
Edit Poštolka: To si ráno přijdu na Konohu a koukám: „Jé, jedenáct nových komentářů u anime! Konečně se tu zase rozproudila diskuse!“ Pak rozkliknu, a ono nic
Sasukeho strážná víla
Já bych to tak černě neviděl, Kakashi to určitě jen hraje, je to mistr taktik, jak se dostat lidem do hlavy, zmínit knížku byl od začátku jeho plán a záminka! Samozřejmě, že ji četl, zhruba stokrát. A při srkání čaje přes roušku používá svoje perfektní ovládání čakry, kterou smíchá s čajem a ten pak prochází skrze vlákna látky nedotčeně tam, kam má. Při jídle si ji ale poodhalí, to už víme.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Já se snad na to anime i kouknu... pití čaje skrze roušku jsem neviděla ani za covidu
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Copak čaj, ale kafe turek může být bez lógru pravým požitkem!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Máš to aj na screenshotoch - hneď prvý obrázok ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ďakujem
P.S. Pozrela som a tak sa mi zdá, že spočiatku sa niektoré vetičky prekladu vytratili
aha, dneska zkontroluju a pripadne opravim.
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Ďakujem za preklad
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Vďaka!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...