Boruto 189
Lítý boj o Schránku pokračuje. A část Kary to pozoruje z povzdálí. Nindžům z Listové se navíc povede o Schránce zjistit zajímavou informaci!
Překlad je hotový.
Do překladu minulého dílu 188 se nám vloudilo pár chybiček (přepis jména Garo je správně Garou (v cz přepisu Garó) a na pár místech bylo chybně místo slova Schránka slovo vzducholoď, pardon. Stáhněte si to, prosím, znovu, pokud si chcete překlad nechat uložený.
Díky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
díky moc konoho
Děkuji za díl, je super Jen se animátoři vážně nemuseli chytat mangy, co se týče například vzhledu Konohamara... Doufala jsem, že aspoň v anime bude celou dobu vypadat normálně... A o barvách ani nemluvím Ale děkuji za překlad
Díky moc za překlad
Kdyby vypadala animace v každém dílu jako tahle, tak je to docela i na úrovni mangy. Stačilo se mi ale podívat na ukázku na další díl a mám zase dost Oni prostě musí zničit Kawakiho vůbec 1. dojem po probuzení v Konoze a přidat tam nějaký nesmysl..
I tak ale tenhle díl byl pecka, vadí mi jen to, že v manze jsou všichni pěkně silní, ale jakmile jde příběh mimo mangu, tak hlavně Boruto je najednou největší slaboch..
Povedal by som, že nezničia, lebo sa do Konohy dostane až po tomto a nadviažu skoro ako keby toto intermezzo ani nebolo. Podobne vkladali fillery medzi nemocničné scény v základnom Narutovi.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Co to chudákovi Konohamaru udělali s obličejem a účesem... Hrůza.
asi statická elektřina
Celou dobu si nosí ten svůj animé účes pak náhle dostane manga účes.
Úplně úžasná animace i vzhled nevím proč ale mám pocit že tenhle díl byl první který se kvalitou přiblížil k Narutovi
Neboj budúca epizóda bude zasa štandart.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Díky Konoho. Nevím proč, ale ten frája mi přišel hrozivější v manze? Někdo další?
Přijde to jenom mě nebo ten díl má jiné barvy??
woow, ta animácia
Tak je to teda Kaama nebo Karma?
To je zkrátka rozdíl v překladu manga-týmu a anime-týmu. Když se kouknu na titulky, tak i třeba u technik leckdy zvolili jiný překlad. Jde o dvě oddělené překladatelské skupiny, které mají vlastní zdroje a vlastní styl práce.
Když jsme překládali mangu, rozhodli jsme se po debatě tu pečeť zapisovat jako kaama, podle toho, jak to sami Japonci foneticky (furiganou) zapsali. Analogický zápis kâma používají Francouzi (překladatelská skupina Kana), podobně s jinou diakritikou i anglická Narutopedie. Souvislost s karmou, ať už buddhistickou, hinduistickou nebo plynovou, jsme v tom neviděli a tak jsme ji v manga-týmu nechtěli ani podporovat. Navíc třeba u buddhistické karmy mají Japonci na Wiki zapsanou výslovnost カルマ = karuma.
V oficiálním anglickém a španělském překladu mangy ovšem používají přepis karma, asi tam tu souvislost např. s buddhismem vidí. Výslovnost toho pojmu v angličtině je dost podobná. Navíc už v Narutu byly jiné pojmy, které zněly anglicky, a to obvykle naprosto záměrně, a ty se při překladech poangličťovaly (ロック・リー = Rokku Rí = Rock Lee). Možná to jako karmu zapisují i překladatelé anglických titulků, od kterým čerpá anime-tým. Možná to nějak rozeberou sami, proč jim zápis Karma přišel vhodnější.
Edit: A jen tak pro zpestření, v japonštině se to zapisuje pomocí kandži 楔, které se obvykle čte jako kusabi a znamená zákolník nebo klín (nástroj). Tady je ovšem, jak jsem napsala výš, naznačen odlišný způsob čtení.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Dobře díky mockrát.
Chcem ťa podporiť, Poštolka aj celý Manga tím, že ste sa rozhodli správne. Moja maličkosť sa dosť podrobne zaoberala východnými učeniami, aj som prednášala. Karma je niečo iné ako to, čo ukazujú v Borutovi, t.j. káma. Je to pečať, alebo skôr ovládnutie zlým alebo akýmsi duchom, na ktorého očistu majú ázijci rôzne praktiky. Nemám rada angličtinu, lebo poctivosť by kázala, aby sa pojem vysvetlil, teda čo pod ním chápeme, tak to obyčajne v serióznych prekladoch býva, ale šónen je pre zábavu a nie vzdelávanie, čo je škoda.
Preklady zo sánskrtu sú tiež ošemetné, všade sa snažia o veľmi poctivé vysvetľujúce interpretácie. Je to čosi podobné ako preklady predsokratikov, lebo filozofia vznikla ako pokus o racionálne vysvetlenie sveta v opozícii k mytológii, ale jazyk bol často mytologický, t.j. obrazný. No nejdem sa tu rozvášňovať, ale aspoň štipinku som chcela poukázať na problém.Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Aaa, děkuju všem za dotaz a vysvětlení
Je fakt, že když vidím v anime výraz "karma", tak mě to trochu ... jako by znechutí, ale což taky to mám zafixované pod označením pro něco jiného.
Díky
děkujeme! < 3
Díky za překlad
Trashamara skopala elektika, afro účes je výsledok
Zdá se to jen mě nebo hrdinové mají o trošku tmavší oblečení?
jj, vyzerá to ako keby bola kus iná animácia
vypadá to ale zajímavě
Díky!
Vďaka
Vďaka!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Vďaka Konoha team!
Děkuju Konoho !