manga_preview
Boruto TBV 16

REIKI - Věřím, proto se to učím


<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>



Reiki no jutsu jsou veškeré techniky využívající univerzální energii.

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^

Kompletní rozvoj a zdokonalení těla, života i duše od meditace, léčení až po vyšší využití skrytých funkcí a možností mozku.

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^

Vašimi průvodci v poznávání Reiki budou:

Alucardosama 16 let praxe

xaint 10 let praxe

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^

Nikdy není pozdě začít


NÁVODY:





^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^

DŮLEŽITÉ

Dotazy:
Jako začátečníka vás to jistě velice nadchne a ihned vás napadá spousta otázek, na které chcete i odpovědi. V takovém případě se neukvapujte a projděte si úvod do Reiki no jutsu. Úvod je jednoduchý a spočívá v přečtení FAQ a všech dostupných komentářů.

Komentáře typu:
Chci se to naučit tady je moje ICQ, Zní to zajímavě naučte mě to, a podobně, budou NEKOMPROMISNĚ MAZÁNY!!!, stejně tak otázky, na které najdete odpověď v často kladených dotazech.

Často kladené dotazy:
Podrobný popis často kladených dotazů a odpovědí na ně najdete pod tímto červeně zvýrazněným textem. Stačí kliknout na nápis FAQ


:VYBRANÉ DŮLEŽITÉ KOMENTY:


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nagadir
Vložil Nagadir, Po, 2011-06-27 21:03 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 678 | Autor je: Pěstitel rýže

Ehm.. Třetí oko, je možné že jej mají malé děti otevřené/pootevřené, je pravda že jsou malé děti citlivější na, nevím jak to popsat, duchovno/energii?? Jako malá jsem zažila/viděla pár pro ostatní neviditelných/zvláštních věcí, tak mě to jen tak zajímá (i teď občas jen koutkem oka zahlédnu spousty zajímavých věcí a nevím kde o tom něco najít, něco co by bylo dostatečně vysvětlující a vyhovující).

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, Čt, 2011-06-30 17:54 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Podle mě určitě, ale tím, že rodiče dětem často nevěří, že něco vidí a naopak se jim třeba smějí nebo něco takového, tak takovou schopnost ztrácí. Někomu se daří uchovat déle, někomu se to může během života vrátit. Ale čím dál více lidí o duchovnu ví, takže když třeba jejich děti něco vidí, tak už to neberou jen tak, že si děcko vymýšlí.
Třeba jsem četl takovou přohodu. Jeden člověk udělal PSI-ball, ale nebyl moc dobře vidět. Nechal jej kroužit po zahradě a jeho pes za ním utíkal. Sousedé se divili, za čím ten pes utíká. Sousesi měli asi 3-4 letou dcerku, která říkala, že ten pes běhá za takovou zvláštní kuličkou.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Čt, 2011-06-30 12:30 | Ninja už: 6533 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Je možné, aby malé dítě vědělo více, než jeho rodiče?


Pokud bychom uměli ovládat telepatii, ale narodili se do světa, kde to nikdo neumí, nebudeme to umět ani my. Co nás rodiče nenaučí, to neumíme, stejně jako ten zbytek, který bychom umět měli, se nerozvine, ergo ho neumíme. I kdybych věděl, že mám vlohy na telepatii, věděl bych to už příliš pozdě, abych to dokázal plně ovládnout, nebo se tomu jen přiblížil. Kdybych následně věděl, že tu schopnost mají i mé děti, ale já přesto nevím, jak je to naučit používat, pak je to stále stejný problém. Časem by jistě někdo náhodou částečně zjistil, jak to ovládat, naučil by to samé své děti, které by to časem zdokonalily atd., ale je to vcelku zajímavé. Znovuobjevovat to, co už jsem dávno mohl umět. Smiling


Spousta rodičů se (logicky i nelogicky) snaží veškeré věci, které se nějak vymykají normálu společnosti, své děti odnaučit, a to jak pro jejich dobro (společnost je nechá poklidně žít), tak proti jejich dobru (nebudou umět to, co by normálně uměli).
Evoluce se podle moderní podoby jen tak zastavit nedá, protože omezení vždy vede k vývoji. Čím více omezení, tím rychlejší vývoj. Jednou se to potlačit nestihne. Co konkrétně, to už předpovídat nehodlám, od toho tu tato debata není.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Čt, 2011-06-23 09:44 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

No neviem neprečítal som to tu celé, ale ten cvik na meditáciu mi príde podobná s prípravou na astrálne cestovanie a už to malo s kadečím veľa podobností. Taktiež sa mi zdá, že majstri reiki nemajú moc len liečiť, ale tiež pomocou energií ovplyvňovať myslenie jednotlivca.

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Čt, 2011-06-23 09:56 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

1) davej odpovedet, nedavej novy prispevek, takhle neni znat, k cemu to pises.
2) ano, to vidim, ze jsi to tu necetl cele. Mozna kdyz si prectes FAQ, jak je cerneve a velkymi pismeny doporucovano, najdes v nem odpovedi na tvou otazku, napriklad co se tyce vztahu reiki k reiki-no-jutsu.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Čt, 2011-06-23 10:20 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

1. Píšem to celkovo k postupu pri základnej meditácii "Reiki no Jutsu". Tuším, že podobné postupy sa používajú aj pri niektorých druhoch hypnózy. V podstate ide o to, že všetko je na jedno kopyto.

2."V podstatě se dá použít pouze na léčení a léčí se přikládáním rukou na bolavá místa" Takže práve z toho čo je tam napísané vychádzam.

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Čt, 2011-06-23 14:10 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

ano, to jsem popisoval klasicke reiki (jak jsem tam take napsal). Reiki no jutsu je neco jineho. Reiki No jUtsu je system, sestaveny Alucardem. Klasicke reiki (a jeho komercni odvozeniny - draci reiki, keltske reiki, andelske reiki, Blablabla reiki) je od pana Usuiho.
Mistri jakehokoliv klasickeho reiki s nami nemaji nic spolecneho a my s nimi. Spolecna cast je vyhradne jen a pouze cast nazvu.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, Pá, 2011-06-24 18:06 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

S tím musím (a možná opět Smiling) nesouhlasit. Usui reiki seskládal Mikao Usui, další verze dělali jiní. A reiki rozhodně není o tom jen přikládat ruce (mimochodem potom ruce ani přikládat nemusíš Smiling). Také je to o rozvoji těla i ducha, o integrování duchovna do běžného života apod. To léčení je vpodstatě takový vedlejší efekt. Hlavní je DUCHOVNÍ ROZVOJ.
Mám spíš pocit, že to vaše dělení reiki a RnJ je vcelku umělé (ale musím uznat, že to přivedlo k tomuto tématu hodně lidí).

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, So, 2011-06-25 21:40 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

ach jo.
ano, napsal jsem to spatne, ze ty odvozeniny jsou usuiho. Ne,m usui udelal jen zakladni reiki.
reiki je primarne leceni, za tim si stojim.
a vis jaky rozdil zje mezi usuiho rejki a RnJ? RnJ nevyzaduje zadny zasveceni.
Jestli ti RnJ pripada to samy jako reiki a deleni ti prijde umele, tak jsi princip RnJ nepochopil.
Jo, mam druhy stupen usuiho reiki.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, Po, 2011-06-27 20:10 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Co jsem četl (sám žádný stupeň reiki nemám) v knize zabývající se otázkou mistrovství, tak se to věnovalo právě práci na sobě. Léčení je jednoduché, ale ta práce na sobě teprve dělá mistry. A do reiki také nepotřebuješ zasvěcení (i když s tímto by mě hodně reikistů hnalo). Jak Mikao Usui seskládal reiki? Zasvětil jej někdo? A pokud ano, kdo zasvětil toho na začátku?

EDIT:
Trochu se rozepíšu. Je to primárně práce na sobě a zasvěcení teoreticky nepotřebuješ. Učíš se s energií pracovat a pracuješ na sobě. Po určité době, až jsi na určitém stupni (dříve to bylo déle než dnes), tak tě tvůj mistr zasvětí, to je spíše taková pomoc, naladění na vyšší frekvenci. Ale i tou prací na sobě se nalaďuješ na vyšší frekvenci.

A k tomu RnJ - nechci nic vyčítat, ale mám pocit, že je to spíše taková verze pro začátečníky (oškubaná), aby se s tím trochu seznámili, potom už zde moc informací nenajdeš (když půjdeš víc do hloubky).

P.S. Nechci vyvolávat hádku, ale co je teda ten princip?

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2011-06-27 20:41 | Ninja už: 6533 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Napiš prosím více ohledně toho, co jsi sám osobně v tomto oboru dosáhl. Rád bych věděl více, než-li vím. :)

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, Út, 2011-06-28 20:38 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Nemůžu odpovědět, čeho jsem dosáhl, když nejdu do cíle, ale jdu po Cestě. A kdybych odpověděl, že jsem dosáhl Cesty, znamenalo by to, že jsem an ní někdy nebyl a že je to cíl. Proto na tvou otázku nemám odpověď...
(leda to, jak jednou sarkasticky napsal xaint - já jsem na takovém lvl a on na takovém)

Abych předešel prípadnému omylu z posledních vět - To, že je RnJ třeba o něco ochuzené, je to pro lidi, kteří se s tím ještě nesetkali, mnohem jednodušší na pochopení. Jinak by je to odradilo. Pokud půjdou více do hloubky, najdou si to, o co je toto zkráceno.
Této stránce dávám určitě velký palec nahoru (spoustu lidí informovala).

Hlavně nesouhlasím s tím, že RnJ a reiki má společný jen název. Když se nad tím zamyslím, tak to RnJ může být takové "uvedení do hry", kdežto reiki už je "částí hry".

p.s. Snad si rozumíme Smiling

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Čt, 2011-06-30 11:56 | Ninja už: 6533 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Rozumět si či nerozumět, rozdíl je jen v drobnosti, která se ale může jednomu jevit jako bezedná propast, kdežto druhému jako plot s otevřenou brankou. Někdo se snaží být supermanem, někdo se bojí projít na cizí pozemek.


Ale abych příliš neutíkal od tématu.
Rozdíl mezi Reiki a RnJ.
Někdo vaří podle předlohy, někdo je kreativní. Pokud se snažíš uvařit jídlo přesně podle předlohy, postup bude vždy jednotvárný, stejný a vnucený. Pokud ale dostaneš jen přísady, můžeš podle nich tvořit co chceš, i když to bude stále jen jídlo. Přísady mají ale oba stejné.
Je lepší začínat od reálných přísad s nespočtem možností, nebo od vidiny dosažení jedné pravděpodobné možnosti s nespočtem přísad?


Raději uvedu do hry s tím, že pravidla jsou jen v omezení toho, co kdo ví a čemu kdo věří, než všem vnucovat pravidla, kterým věřit mají.
Reiki je jistým způsobem jen pro někoho, tedy pro toho, kdo v tom setrvá. RnJ je pro všechny, i když si každý dělá nároky sám podle toho, jak moc tomu chce věnovat. Někdo tedy nedosáhne ani Reiki, někdo dosáhne přesně Reiki a někdo ho překoná, a to třeba hned několikanásobně. Záleží na každém zvlášť, jak moc dokáže využívat svobodnou vůli a na jaké úrovni je jeho způsob uvažování.
Jediné do čeho já nutím je přemýšlet, nic víc. Protože když vím, že vědě mohu, pak vím a vědět budu.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Pá, 2011-06-24 12:53 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za bližšie vysvetlenie Smiling

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, St, 2011-06-22 20:41 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

neviem či to chapem dobre,ale...psi-ball ma rovnaku podstatu ako RnJ? Smiling ved aj tam aj tam zhromaždujem energiu,nie? Smiling dakujem

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Čt, 2011-06-23 09:17 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

RnJ NENI prmarne prace s energii. RnJ je system rozvoje na nejen meditacni bazi. PRace s energii je jedna z veci, ale rozhodne to neni nosna baze. My se snazime lidi ucit, aby meditovali, zkouseli naslouchat - a zkuseli si hledat i vlastni veci. to shormazdovani energie je kvuli nauceni se rpace s energii. Psiball je primarne prave kvuli tomu nahromadeni energie - to,ze pak clovek nevi, co s ni, to uz je jen dusledek jednostranneho vyvoje. Nikomu samozrejme nebranime hrat si s psibally, je to zajimava hracka.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Čt, 2011-06-23 20:43 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

a može byť energia nebezpečna?

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-06-23 20:55 | Ninja už: 5070 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Ano.Ak ju špatne ovládaš.

Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Pá, 2011-06-24 06:45 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Prostý občan

hmmm... myslim ze ne. Pokud ji spatne ovladas, tak ji proste neshromazdis, nebo se ti s ti nic nepodari.
ale muzes s ni ublizit, jestli se ptas na tohle. A ne, nebudu te ucit, jak na to.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Pá, 2011-06-24 12:52 | Ninja už: 5070 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Energiu prvé nahromadíš a následne vedieš.A ak jú špatné ovládaš tak si tím môžeš ublížiť.

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Pá, 2011-06-24 13:27 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

a ako si možem ubližiť?...

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Pá, 2011-06-24 12:36 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

ale ja nechcem nikomu ubližiť! Smiling takže....sebe ubližiť nemožem,ale iným ano? a konkretne "psi ball" možee byť nebezpečnyy?? Smiling

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Pá, 2011-06-24 16:08 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

No ja ti neviem či sebe nie. Keď si to vezmeš, celé je to o práci hlavy. Či už z vedeckého alebo spirituálneho hladiska si prácou s energiami môžeš ublížiť. Hlavne v mozgu ti prúdia energie, dokonca mozog pracuje s vlneniami na viacerých úrovniach. Skúšať preto pomocou imaginácie, spraviť si uprostred hlavy nejaký "rasengan", alebo inak nesprávne v sebe s energiou pracovať, by podľa mňa nebezpečné mohlo byť. Hlavne, keď ako tak pozerám, zrejme každá práca mysli s energiou je obojstraná a i ona podľa môjho skromného názoru ovplyvňuje myseľ. Zaujímavé je, že tiež zo spirituálneho hľadiska, by si mal človek pred prácou s energiami v sebe vytvoriť vlastný "štít" a má nato plno obradov, pretože podľa nich, niečo takéto priťahuje, zlých duchov, démonov atď. Podstatou týchto "duchov" je, že to ovplyvní negatívne tvoj život v rôznych smeroch a Podstatou "štítov" je zrejme posnilenie mysle proti negatívnym vplyvom.
Ale tak ktovie, toto je zatiaľ môj osobný názor na základe skúseností, zážitkov či kontaktu s ľuďmi, ktorý sa venujú rôznym, podobným veciam, kým ti nedá asi lepšiu odpoveď niekto kto sa vyzná viac do konkrétneho problému.

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Pá, 2011-06-24 16:26 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

prepač..nejako mi v polovici ušla pointa Laughing out loud

odpovedz "stručne" len na tieto otazky:
1.je energia,konkretne "psi ball" nebezpečny/a? Smiling
2.ak ano,možem ubližiť sebe,alebo iným ľudom? Smiling

dakujem

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, Pá, 2011-06-24 18:00 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Jestli ji nastavíš destruktivně (radši to nepřeháněj ani ze srandy!), tak by ses divil jak je nebezpečná. Stalo se mi, že jsem udělal rasengan a zmáčkl ho v ruce. Bolelo to. Bylo to jak kdybych si ji pobrousil smirkovým papírem.
A ublížit můžeš i ostatním. Třeba v bojových uměních se to využívá.

Shrnu to takto: Je to nebezpečné jako chůze. Je chůze nebezpečná? Sice můžeš zakopnout a pomlátit se, ale uvědom si, kolik ti toho chůze dala? Jinak by ses musel plazit.

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Pá, 2011-06-24 18:26 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

takže..ked budem opatrný nič sa mi nestane? Smiling

Obrázek uživatele Vit
Vložil Vit, So, 2011-06-25 20:26 | Ninja už: 5273 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

jo, ale neboj se experimentovat

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Pá, 2011-06-24 17:37 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ak ti ide konkrétne o psiball, to ti poradiť naisto neviem, ale pochybujem, že s ním napriamo niekomu ublížiš . Mne sa skôr javí, že to je len súčasťou prípravy na telekinézu.

Vieš podľa mňa je to priveľkou otázkou pri čom si môžeš ublížiť, pri postupoch RnJ musí byť myseľ v začiatkoch zjavne dosť aktívna v istých hladinách, pri psiballe ešte viac, preto sa podobné meditácie a veci odporúča robiť, z rána (Večer pri nich až príliš jednoducho zaspíš) a vlastne celé je to otázkou mysle a jej usmerňovania. Ak si labilný človek, môžem ti z vlastnej skúsenosti povedať, že nedbalá práca s energiami môže túto labilitu prehĺbiť, ale naopak dobrá práca a pravidelné meditácie, ju vedia dokonca odstrániť. Dôležité je si preto veriť a vedieť čo najlepšie chceš robiť.
Takže sebe, podľa mňa ublížiť môžeš i keď tiež nie zrovna priamo. Skrátka a jednoducho: práca s mysľou = jej ovplyvňovanie (zvlášť ak s ňou pracuješ na takejto úrovni na, ktorú zrejme nieje zvyknutá)

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Pá, 2011-06-24 18:27 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

a ake je riziko že si "nepriamo" ubližim?

Obrázek uživatele Kyuzo
Vložil Kyuzo, Pá, 2011-06-24 18:52 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Pri tak všeobecných cvičeniach nebude veľká.
Pozri v podstate, keď vieš čo ideš skúšať a ako to máš robiť, tak si myslím, že je dosť mizerná. Lenže podobné veci dosť nadchnú aj k experimentovaniu, kde je tá možnosť omnoho väčšia, tak potom je lepšie si nájsť odbornú literatúru a nerozhadzovať si zbytočne organizmus, či už duševný, alebo následne telesný, na vlastnú päsť.
Mne osobne sa počas experimentovania, nejak podarilo "len" nastaviť si duševné hodiny na tretiu ráno a budieval som sa tak niekoľko týždňov. Nič príjemné keď ti začne organizmus fungovať tak skoro a na vrchole fungovania si o 9-10 ráno Laughing out loud (Síce teraz smiech, ale predtým teda veľa smiechu nebolo)