manga_preview
Boruto TBV 08

Kishimoto Masashi

Když už tu všichni tak žereme Naruta, tak by bylo vhodné napsat taky něco o člověku, který Naruta vymyslel. Tím machrem je (jak asi stejně všichni víte) Kishimoto Masashi - 岸本斉史.

Kishimoto Masashi se narodil 8. listopadu 1974 v japonské prefektuře Okayama jako starší z dvojčat. Kishimoto se stal uznávaným autorem manga komiksů (autorům manga komiksů se říká „mangaka“) teprve před několika lety, a to právě díky Narutovi.

Naruto je jedním z nejlépe prodávaných a nejoblíbenějších mang vůbec. Každý týden si nový díl Naruta přečtou desítky milionů lidí po celém světě.

  • Když ještě Kishimoto nechodil ani na základku, tak v Japonsku letěl seriál „Doraemon“. Kishimoto, ale i jeho kámoši, tento seriál příšerně žrali a neustále se snažili kreslit postavy z tohoto seriálu. Kishimoto byl už tehdy děsný puntičkář, v kresbách ostatních kámošů hledal chyby a ukazoval jim, jak to dělat správně. Masashi o sobě řekl: „Teď, když o tom přemýšlím, tak jsem musel být děsně otravné dítě.“

  • Na základce byl už kreslením tak posedlý, že všechny jeho sešity byly plné obrázků, dokonce i na úkor učení. Tato posedlost kreslením mu zůstala i dále, což je pro nás ostatní jen dobře. Prý dokonce kreslil obrázky, i když hrál s ostatními dětmi „na schovávanou“. Jeho oblíbené téma obrázků byl stále Doraemon. Jednou ale v televizi uviděl seriál „Mobile Suit Gundam“, který se mu tak líbil, že na Doraemon úplně zapomněl a kreslil už jen tohle.
  • Když ho přestalo bavit kreslit postavy z Mobile Suit Gundam, našel si jiné téma, a to „Dr. Slump“ od Akiry Toriyamy. Kishimoto styl kreseb z Dr. Slumpa miloval, kreslil snad všechny postavy, a dokonce několik kreseb Arale-chan poslal do soutěže. Později na základce se Kishimoto začal zajímat o mangu trošku z jiného pohledu. Neslavnější Toriyamovo dílo – Dragonball Z – se stalo i anime a právě to dalo Kishimotovi impuls, že by mohl být tak slavný. Byl stále ortodoxním Toriyamovým fandou, prý pro něj byl jako bůh. Kishimoto se tedy pokusil také udělat nějakou svoji vlastní mangu. Jeho první dílo se jmenuje „Hiatari-kun“ a pojednává o klukovi, který je stínovým ninjou.
  • Toriyama pomohl vytvořit i videohru „Dragon Quest“, kterou Kishimoto chtěl moc hrát, ale neměl k tomu jednu důležitou věc – Nintendo (všichni jeho kamarádi Nintendo měli). Kdykoliv se před tátou zmínil o tom, že bych chtěl taky Nintendo, tak ho táta poslal do pokoje, aby se radši učil. S bráchou ale vymysleli plán, jak se k Nintendu dostat. Ukecali jednoho kamaráda, aby jim ho dal. Kishimotovi se pak podařilo zchrastit i Dragon Quest. To bylo poprvé, co hrál nějaké RPG. Jeho otec, který videohry striktně odmítal, ale nakonec Dragon Questu také propadl. Když jednou Kishimoto volal svému otci, tak se dozvěděl, že právě dohrál Dragon Quest 7.
  • Kishimoto se snažil vytvořit vlastní styl kreslení, ale neustále se mu dařilo pouze kopírovat styly ostatních. Na střední škole nakreslil jednatřicetistránkový komix, ukázal ho bráchovi, ale ten mu řekl, že stojí za houby. To nemohl Kishimoto přenést přes srdce a ukázal to ještě tátovi. Ten mu řekl to samé. To ho naštěstí neodradilo; uvědomil si, že pokud chce soutěž pro Shonen Jump vyhrát, musí se dál pokoušet kreslit mangu. Nakreslil několik dalších manga komixů, ale vždy dostal odpověď, že to stojí za nic. Pořád nemohl pochopit, co dělá špatně, a co dělá mangu od ostatních tak skvělou.
  • Odpověď na tuto otázku se snažil najít celou dobu na střední. Hlavně díky tomu také skončil při konečných zkouškách na 38. místě (z 39). Bylo mu jasné, že s takovými známkami se na žádnou výšku nedostane. Přemýšlel, co bude dělat – „špatný ve škole, špatný při kreslení mangy“... Touha kreslit mangu byla ale opravdu silná, a tak se do toho pustil znova. Po střední škole poslal do časopisu Akamaru Jump první verzi Naruta. Po dvou letech, v roce 1999, poslal finální verzi do Shonen Jump.

Jeho sen – stát se slavným mangakou – se mu tedy nakonec splnil. Můžeme být rádi, že kreslení nevzdal. Jeho příběh o ninja klukovi Narutovi se stal jedním z nejprodávanějších manga komixů všech dob. Kishimoto ukázal, že dokáže kreslit stejně dobře jako ostatní slavní autoři mang, a navzdory všem potížím uspěl. Proto je nyní uznáván jako inspirace pro mladé kreslíře, jako jejich idol.

Kishimoto Evropě

Je to sotva pár měsíců, co se v Paříži konala mega akce - Japan Expo 2009.
Ze všech různých anime nemohl samozřejmě chybět ani Naruto. Na Akci přijelo hned několik osobností Naruto světa (v čele s dabérkou Naruta Junko Takeuchi).

Do země žabích stehýnek měl přijet i sám autor, Kishimoto Masashi, naneštěstí se na poslední chvíli nemohl zůčastnit, což je pro nás, kteří jsme se do Francie sotva mohli dostat, kupodivu docela dobrá zpráva, protože Kishimoto tak alespoň natočil následující video. Eye-wink

Vzhledem k tomu, že se o člověku, bez něhož by Naruto nikdy neexistoval, dá vyšťourat poměrně málo, převážně dosti strohých informací, může se toto video stát hotovým malým pokladem. Už jen proto, že je vidět Kishimota kreslit jeho vlastní rukou.

Takže, když už ho tolik obdivujeme, když už ho tolik zatracujeme, přišlo mi to jako zajímavé zpestření při čekání na další kapitolu/episodu. Eye-wink




Snažila jsem se to co nejlépe vyčistit a narovnat, ale vzhledem k tomu, že to Francouzům pouštěli na velkém plátně a video je pouze kamerou nasnímané plátno, tak se bohužel ani větší kvalita očekávat nedá.

Kishimoto - postup kresby mangy


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Angel10
Vložil Angel10, Ne, 2014-01-26 20:17 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Recepční v lázních

Osobne ja miluje Kishimota, jak kreslí O.o. Jak to vlastne robí? ...A vlastne, Nemá z vás niekto takú skúsenosť s kreslením mangy?...Ja taktiež kreslím,a som sa pokúšala kresliťangu, ale nepodarilo sa to, a jedine co viem iba autoportréty Laughing out loud...Akceptujem kazdu odpoved Laughing out loud

Je to už niekolko rokov odvtedy, čo mam v srdci velmi rada príbeh Naruta a taktiež koniec je velmi pekný ^_^ : http://147.32.8.168/files/manga/part2/Volume69/699/20.jpg
,,Dobré je vidieť iba srdcom,to hlavné je očiam neviditelné.'' Exupéry. Smiling
,,Ja sa taktiež nikdy nevzdám,aj keď milionkrát na zem padnem,ja zase milionkrát zo zeme vstanem Smiling
NeVeR GiVe Up Eye-wink
http://www.theotaku.com/guru_results/2947_Hinata_Hyuga.jpg
Navštivte môj blog :3 Smiling http://angelmusiclive.blogspot.sk/?m=1

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2014-01-26 20:19 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nemám.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Angel10
Vložil Angel10, Po, 2014-01-27 23:59 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Recepční v lázních

Tak som to nemyslela, ale dobre Laughing out loud díky Laughing out loud

Je to už niekolko rokov odvtedy, čo mam v srdci velmi rada príbeh Naruta a taktiež koniec je velmi pekný ^_^ : http://147.32.8.168/files/manga/part2/Volume69/699/20.jpg
,,Dobré je vidieť iba srdcom,to hlavné je očiam neviditelné.'' Exupéry. Smiling
,,Ja sa taktiež nikdy nevzdám,aj keď milionkrát na zem padnem,ja zase milionkrát zo zeme vstanem Smiling
NeVeR GiVe Up Eye-wink
http://www.theotaku.com/guru_results/2947_Hinata_Hyuga.jpg
Navštivte môj blog :3 Smiling http://angelmusiclive.blogspot.sk/?m=1

Obrázek uživatele Rinkazuka-chan
Vložil Rinkazuka-chan, Ne, 2012-12-23 18:31 | Ninja už: 4250 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Obdivuji ho jak přes to všechno jak ho domítali se stejně nevzdal Laughing out loud opravdu je to něco jako můj idol Laughing out loud,také ráda kreslím,ale spíš je to něco jako moje hobby tady bych se v Česku asi nemohla stát kreslířkou mangy,ale přece mě to jen dělá šťastnou Laughing out loud..baví mě to...strašně Smiling...takže tak,ale on je opravdu úžasný člověk...obdivuju hO...A jeho dílo Naruto je opravdu úžasné...ta jeho fantazie...:)Božíí...



Obrázek uživatele Ramen
Vložil Ramen, St, 2012-11-28 21:37 | Ninja už: 4210 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

Kde jste sháněli informace o Kishimotovy?

Obrázek uživatele Sarisa
Vložil Sarisa, Čt, 2013-10-03 21:11 | Ninja už: 4012 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Utírač Udonova nosu

*Kishimotovi

A to všechno je obsažené v Manze Eye-wink v té koupené, samozřejmě Smiling

Obrázek uživatele Rinkazuka-chan
Vložil Rinkazuka-chan, Út, 2012-08-28 23:50 | Ninja už: 4250 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Užasnej to chlap...^^



Obrázek uživatele kaculle
Vložil kaculle, Po, 2012-04-30 18:02 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

u toho postupu kresby mangy. Docela by mě zajímalo jak animátoři (nebo jak se jim říká) zjistily jakou barvu má naruto, sakura .. vlasů. u Sasukeho a tech co mají černé vlasy je to jasné, tam ty vlasy vymaloval černě. Nebo je manga barevná a jen tady je černobílá? nebo jak? Nebo si to prostě zvolily samy? =D

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2012-04-30 18:10 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

občas jsou v manze vybarvené stránky.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele kaculle
Vložil kaculle, Po, 2012-04-30 18:13 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

aha =) děkuju, to mě nenapadlo =)

Obrázek uživatele Just Hokage
Vložil Just Hokage, So, 2012-04-21 20:21 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

Když jsem se díval na ty kresby jak to jde postupem času k dokonalosti, začal jsem se zajímat čím to kreslí. Vím že je v tom tužka ale potom to obtáhne něčím co nevím co je. Porsím poraďte mi. Je to fixa, nebo popisovač nebo něco jinýho?

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Po, 2012-04-30 18:07 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

takovím tím perem co se máčí do inkoustu, ted si na to nemůžu vzpomenout

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Nick Takanashi
Vložil Nick Takanashi, St, 2012-06-20 20:16 | Ninja už: 4330 dní, Příspěvků: 92 | Autor je: Prostý občan

Myslim že se tomu říká normálně perko na tuš Laughing out loud

Všichni máme úžasné schopnosti, ale který z nás má schopnost věřit?

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, St, 2012-06-20 21:03 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

hmmmmmmmmm to není ono, trošku jinak....

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Trinity
Vložil Trinity, Út, 2013-04-16 19:27 | Ninja už: 4080 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslíte redis pero ?

Zas draci stoupají uprostřed dění
A my pomstíme jejich utrpení!
Ostré meče a silné paže jsou tu stále,
Dozrál pro ně čas konečně zabít krále!

Obrázek uživatele rpc-hiro
Vložil rpc-hiro, Pá, 2013-05-10 18:34 | Ninja už: 3997 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

rediskou se kreslit nedá,to vím sama nejlíp,jelikož to bereme v písmu (kaligrafie etc.) napadá mě leda atopero, se seříznutou špičkou,ačkoli si nejsem jistá,zda se tím dá kreslit. Na videu má moc tenkou plošku,kterou redispero nemá,redispero je ploché,tohle bylo do špičky. A atopero vlastně špičku taky nemá.:Dtakže opravdu nevím.

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, St, 2012-02-22 15:12 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

můžu se zeptat jké je jeho křestní jméno Masashi nebo Kishimoto

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, St, 2012-02-22 15:16 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Podle všeho by Kishimoto mělo být příjmení, ale jistej si tím nejsem Mrk

EDIT: Tak jsem se na to podíval a je tomu tak, Japonci to maj naopak než my, takže Kishimoto je příjmení a Masashi je jméno.

Obrázek uživatele výtlems.kissa
Vložil výtlems.kissa, Pá, 2012-04-13 11:15 | Ninja už: 5493 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

Vzhledem k tomu, že jeho dvojče se jmenuje Kishimoto Seishi (nebo tak nějak), tak máš pravdu Smiling

>>Mé FF<<


Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, So, 2012-02-11 14:59 | Ninja už: 4497 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

a já bych chtěla hodinky s vodotryskem....ne chtěla bych aby sasuke a sakura spolu chodili

Obrázek uživatele Sasííík
Vložil Sasííík, Po, 2012-01-16 17:16 | Ninja už: 4490 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

teda sakura* sorry

Obrázek uživatele Sasííík
Vložil Sasííík, Pá, 2012-01-13 20:21 | Ninja už: 4490 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

ja bych chtel aby naruto a sakury spolu chodili

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-02-01 21:45 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Já bych toho chtěla Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Pá, 2012-01-13 20:41 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Ja zasa 3 milióny € po zdanení z lotérie Smiling

Obrázek uživatele Ridia-chan
Vložil Ridia-chan, Ne, 2012-01-15 09:32 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Utírač Udonova nosu

a pravděpodobnost obojího je na(ne)štěstí hodně malá Smiling

http://fairytail.name/

VOTE FOR SASUKE!! XD (Dostanete sušenky :3)

Obrázek uživatele ales551
Vložil ales551, Čt, 2012-01-05 15:32 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Vyhledaj jsem jeho e-mailovou adresu. masashikishimoto@shueishaInc.com
Já mu napíšu, jak se rozhodne s tou láskou mezi Sakurou a Hinatou..

"Všeho moc škodí."
NaruHina, SasuKarin, TemaShika a SaiIno
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván... Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage...
Nikdy neberu svá slova zpět! To je moje cesta ninji!

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2016-01-01 19:21 | Ninja už: 4111 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Co ti asi tak mohel napísat pred štyrmi rokmi. Pošli mi to.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Kikuška
Vložil Kikuška, Po, 2012-04-09 21:33 | Ninja už: 4416 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

CO TI NAPSAL?

Obrázek uživatele ales551
Vložil ales551, Čt, 2012-01-05 16:06 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Teď jsem odeslal ten e-mail a nedošel mi..

"Všeho moc škodí."
NaruHina, SasuKarin, TemaShika a SaiIno
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván... Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage...
Nikdy neberu svá slova zpět! To je moje cesta ninji!

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, So, 2012-01-07 23:12 | Ninja už: 4701 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Ešte stále nič??

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku