manga_preview
Boruto TBV 08

Rakanken

Český název: 
Arahantová pěst
Název ve znacích: 
羅漢拳
Typ (úroveň): 
úroveň C
Kdo ho používá: 
Jiroubou
Popis: 

Arahantová pěst je bojový styl, který používá Jiroubou ze Zvučné čtyřky.

Použití

Tento styl boje se zaměřuje na klasické fyzické útoky jako údery dlaní, ramenem, koleny a ranami využívací neskutečné Jiroubovy síly. Jiroubou pomocí tohoto stylu může jednoduše porazit protivníka jedním nebo dvěma údery.

Síla jeho útoků je větší, když si zaktivuje prokletou pečeť. Například během první úrovně dokázal odrazit jedním úderem Choujiho, když používal Nikudan Hari Sensha (Pichlavý masový tank).

Typy útoků

  1. Stoupající koleno (昇膝, Shōshitsu, CREW: Úder kolenem): Jiroubou udeří protivníka nízkým úderem kolena, takže protivníky vyzvedne útokem do vzduchu.
  2. Vražení ramenem (突肩, Tokken, CREW: Úder ramenem): Jiroubo udeří protivníka svým ramenem.
  3. Ničivá dlaň (崩掌, Hōshō, CREW: Úder dlaní): Jiroubou udeří protivníka přímou ránou dlaně.
  4. Zvedající útočící dlaň (昇撃掌, Shōgekishō, CREW: Úder dlaní): Jiroubou udeří protivníka spodní ránou dlaně, která ho vyzvedne do vzduchu.
  5. Tlaková dlaň (圧掌, Asshō, CREW: Drtící dlaň): Jiroubo udeří protivníka vrchní ránou dlaně, která ho pošle k zemi.
  6. Kamenný útok (岩撃, Gangeki, CREW: Úder pěstí): Jiroubou udeří protivníka ránou pěstí.

Další informace

Debut:
Anime - Naruto 113
Manga - Naruto 188, str. 8

Název této techniky se objevil pouze v druhém databooku. V manze a anime jsme mohli vidět jenom jména jednotlivých typů útoků.

Zajímavosti

  1. "Arahant", též "arhat", je termín označující osobu, která dosáhla nirvány - stavu osvobození od všeho utrpení.
  2. "Arahantový/arhatový box", spíše známý jako Luohan, je druh bojového umění, který vytvořil buddhistický mnich Bodhidharma, který to naučil šaolinské mnichy.
Obrázek: 
Rakanken Ryuu.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí