manga_preview
Boruto TBV 09

Tessenka no Mai

Český název: 
Tanec klematisu
Název ve znacích: 
鉄線化の舞
Typ (úroveň): 
Kekkei Genkai
Kdo ho používá: 
Kaguya Kimimaro
Popis: 

Čtvrtý z Kimimarových pěti tanců. Kimimaro zde už naplno využívá jeho vrozené schopnosti Shikotsumyaku a potřebuje mít aktivovanou druhou úroveň prokleté pečeti. Tanec se dělí na 2 kroky.

Překlad od CRWE: Tanec plaménků

Réva

Tessenka no Mai: Tsuru (鉄線化の舞・蔓, CREW: Tanec plaménků: Úponek) je první část Kimimarova čtvrtého tance. Pomocí Shikotsumyaku, Kimimaro upraví a vytáhne svoji páteř; a v těle si nechá vyrůst novou. Mezi obratly se nachází chrupavka, která zvyšuje pružnost páteře, takže ji může Kimimaro používat jako bič (může se jednoduše ohýbat). Díky nemožnému určení, až kam se může natáhnout, je těžké se jí vyhnout. Výčnělky (trny) na obratlech jsou upraveny, aby byli silnější a ostřejší než normálně. Páteř, ačkoli má i útočné schopnosti, používá hlavně k zachycení protivníka - páteř obtočí okolo těla a znehybní ho.

Debut:
Anime - Naruto 127
Manga - Naruto 216, str. 10

Květina

Tessenka no Mai: Hana (鉄線化の舞・花, CREW: Tanec plaménků: Květina) je druhá část Kimimarova čtvrtého tance. Zde si na ruce vytvoří jednu z nejsilnějších a nejtvrdších zbraní. K tomu je potřeba velké množství čakry, takže Kimimaro musí mít aktivovanou 2. úroveň prokleté pečeti. Kostěná zbraň je vytvrzená na maximum a slušně velká. Protože její destruktivní síla je mu k ničemu, pokud netrefí protivníka, Kimimaro prvně znehybní protivníka svojí "révou".

Debut:
Anime - Naruto 127
Manga - Naruto 216, str. 12-13

První dva obrázky znázorňují 1. krok, Révu (1. obrázek ukazuje Kimimarovo vytažení páteře z těla, 2. obrázek obtočení páteře okolo protivníka). Třetí obrázek znázorňuje 2. krok, Květinu, kdy si uživatel na ruce vytvoří vysoce ztvrzenou kost.

Obrázek: 
Tsuru1.png
Tsuru2.png
Hana.png

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí