manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto movie 6: Road to Ninja

Nenechte se prosím zmást názvem, nejedná se o hru ani cokoli podobného. Jedná se o zbrusu nový a ještě nevydaný film Naruto! Tento film byl oficiálně ohlášen již v prosinci, ale teprve dnes (21.3.2012) se objevil scan z Shonen Jumpu, který oznamoval, že film bude mít v Japonsku premiéru 28.7.2012, tedy nemůžeme film u nás nějak brzy čekat.

Co je však podstatné a chtěl jsem zde zmínit, kompletní příběh i charaktery tohoto filmu vymýšlel Kishimoto osobně! Příběh, stejně jako charaktery nám zatím nejsou známé, ale předpokládám, že již velice brzy vyjedou nějaké ty spoilery. Podle obrázku v Shonen Jumpu bych ale tipoval něco, kde bude zahrnuto opravdu široké spektrum charakterů.

+ několik odkazů, co se můžou hodit...

NEW! Veškeré Informace, Videa & Obrázky spojené s RtN

Oficiální (delší než 30 sec) Trailer
Oficiální Trailer

Oficiální Theme


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Numennes
Vložil Numennes, Pá, 2013-05-10 16:32 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 397 | Autor je: Prostý občan

Asi tak nějak, snažil jsem se netěšit se tolik a neočekávat od filmu moc, takže jsem si film celkem užil. Nakonec nebyl nejlepší, ani nejhorší, ale celkově shrnuto se mě líbil. Opravdu škoda toho potenciálu změněných osobností a soubojů, ale film taky nemůže trvat věčně, aby se do něj vše narvalo, že ? Obodoval bych ho asi stejně jako ty 7.5/10

NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, St, 2013-05-08 22:16 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Mmm...nejlepší Naruto film, fakt že jo. Což ale není žádná výhra. Začátek se mi líbil, dali si pěknou práci s vykreslením pocitů postav. Přechod do jiné dimenze se také povedl, prohozené charaktery byly prostě super. Jen ten Naruto se začal chovat jak totální trotl, všem to muselo být podezřelé. Vrchol všeho nastal, když dorazili ke svitku a Naruto tam hned naběhl - bez klonů, sage modu, ničeho. Samozřejmě dostal zaslouženou nakládačku, ale ten hlupák neudělal konečně klony, jen se posadil žabákovi na hlavu, že si jako v klídku zapne sage mód Laughing out loud Podobně neschopně se choval i v prvním souboji s týpkem s maskou, udělal prd, hlavně že si pak navléknul plášť. Vlastně byl celý film neuvěřitelně neschopný, a furt ho někdo musel zachraňovat. Když ho zachránil Kurama, došlo na podivný remake souboje Naruto x Gaara s dvěma liškama a laserama. Úplně se mi před očima vybavil legendární anime Pain fail, uh (ale tak strašné to naštěstí nebylo). Aby to Narutovi nebylo líto, zafailoval i Tobi, když se nepochopitelně nechal sundat - vždyť Naruto se ani neteleportoval, to byl najednou tak rychlej? Laughing out loud
Abych jen nekritizoval: hodné Akatsuki bylo skutečně parádní, celý nápad s jiným světem také a anime prequel s dejá-vu scénami hned dával větší smysl. Kdyby dali místo flashbacků a předělávek víc prostoru vedlejším postavám (na to, jak skvělý to byl nápad, byl strašně málo využitej, milovník koček Kiba FTW Laughing out loud), rád bych všechny chyby filmu odpustil. Takhle hodnotím 7/10

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2013-05-09 10:04 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím, ale já bych hodnocení ještě snížil. Všechno, co se netýkalo soubojů, Akatsuki, Tobiho a Kyuubiho, bylo perfektní. Vtipné, jímavé, člověk si to prostě musel užívat. Myšlenka přinejmenším zajímavá, ale jak správně píšeš málo využitá. Ty souboje resp. ten finálový souboj byl z tohoto pohledu naprosto zbytečný.
Akatsuki se mi rozhodně nelíbili. Itachi byl prakticky ukázaný jako šéf a nikdo z nich neukázal prakticky nic. Jako by je tak prosě jen chtěli za každou cenu nacpat a tak to prostě udělali, aniž by nad tím přemýšleli. Taky Tobiho motiv vyzněl do ztracena. Z jeho strany to bylo celé naprosto zbytečné. Jestliže se dokázal objevit uprostřed vesnice a zastihnout Naruta a Sakuru samotné a navíc na ně použít v podstatě genjutsu...., tak stejně dobře mohl Naruta rovnou porazit... Ale když oni prostě potřebují mít v každém filmu "pořádný" zápas se spoustou efektních technik a je jim úplně jedno, že je to zbytečné a působí to rušivě...
Ještě k vedlejším postavám. Ty byly skvělé a to všechny, škoda, že nedostaly více prostoru. I když tedy vítání dětí rodičemi u hlavní brány bylo taky dost mimo.
A jinak to sbírání ocasích démonů v tom alternativním světě vyznělo taky do ztracena...
Takže za nebojové scény, bez Akatsuki, Tobiho, bych dal klidně 9.5/10. Za zbytek tak nanejvýš 2/10. Celkově celý film asit ak 5/10.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Čt, 2013-05-09 16:47 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Akatsuki se mi líbili...protože prostě byli epický. Když nastoupili na scénu, přišel jedinej dobrej souboj filmu, užíval jsem si to. Ani nemuseli použít nějaké extra techniky. Navíc vlastně přinesli asi jediné dobré překvapení filmu, kdo by čekal Akatsuki pomáhající Narutovi Smiling Itachi jako zprostředkovatel komunikace s Listovou (byli to stále nájemní žoldáci, ne posluhovači) dával v této misi jako velitel smysl. Se zbytkem souhlasím.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2013-05-09 22:07 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Právě, že mi na tom vadilo možná nejvíc to, že byl jako velitel Itachi. Rozhodně to měl být Pein. Mimochodem Konoha byla právě jedna ze dvou vesnic, které si Akatsuki nikdy nenajala, tak proč to tu tak kazit. A neomlouvá to ani fakt, že to byla jiná realita...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2013-05-10 16:36 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Konoha bola zničená - nemala v danej chvíli vlastné kapacity ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2013-05-09 22:18 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jestli nějaký fakt, který se nestal v jedné realitě neomluví to, že se stal v zrcadlové tak už vážně nevím co bys chtěl Laughing out loud

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Čt, 2013-05-09 22:24 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Znáš to, proti gustu žádný dišputát Smiling

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2013-05-09 22:11 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

mno to třeba není tak úplně pravda, bůh ví, kdy spolu orochimaru a danzou experimentovali, třeba to bylo ještě když byl orochimaru v akatsuki

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Retghar
Vložil Retghar, Čt, 2013-05-09 10:20 | Ninja už: 4455 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Pěstitel rýže

Přesně cokoliv spojený s bojem vyjma chvilky s akatsuki bylo na prd. A už sem se radoval že tam nebude nějakej vytuněnej rasengan jako v každým filmu vyjma Blood prison a on tu je sice ho má záporák ale je tam. Si nad těma rasenganama snad dělají dobře Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2013-05-09 11:13 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s těma rasenganama máš pravdu. Nevím, co je k tomu vede.
Přitom obyčejný rasengan je dostatečně silný a byl v hlavím příběhu ukázaný jako velmi silný útok, tak nevím, proč ho potřebují neustále podceňovat a používat další jeho "vylepšení". Taková vylepšení by měli používat jen jako tu poslední ráno v delším a propracovaném souboji, když už to tak tedy potřebují.
Stejně tak ty jejich souboje už vůbec nejsou boji ninjů, o což se alespoň ve starém Narutu snažili, ale už jdou proti sobě naprosto otevřeně atd...

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, Čt, 2013-05-09 15:30 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

A ten nespocet logickych chyb, to tu nikto ani nenapisal... Len tak narychlo co ma napadne:
Prvy stret Akatsuki v realnom svete: Boli to v skutocnosti len premeneni Zetsu-ovia, pritom ale mohli pouzivat techniky postav na ktore sa zmenili( napr. ta Kakuzova ruka)
Stare postavy zili, ale spomedzi vsetkych zabudli na Asumu, kto ho zabil ak Akatsuki pracovala pre Konohu, resp. boli to len najomni zoldaci?
Akatsuki v alternativno svete: uplna hlupost, sam Tobi zalozil tuto organizaciu, ktora by bez neho nemala zmysel, tak ako sa mozu pridat na stranu dobra a bez vodcu, tak isto nedava zmysel.
Narutova technika problesknuti: Ziadnu nema a pritom ju pouzil na Tobiho a zas to vypadalo tak aby dobro nutene vyhralo nad zlom...
Je tam toho viac no len tieto ma teraz napadli.
Ale k filmu ako celku, neviem ja som pocitil nieco co som uz dlho pri NArutovi necitil, taky zavan nostalgie a vzitie sa do postav, ukazali nam aj bezny zivot ninjov a bolo to velmi pekne, urcite to bol originalny film s nacatou super myslienkou, ktoru ovsem nedotiahli do spravneho konca a popri tych chybach by som tomu filmu dal 6 s prizmurenim oka 7/10

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Čt, 2013-05-09 16:54 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Se Zetsu si očividně Kishi ani Animátoři neví rady. V manze nikdy nemohli použít techniku přeměněného (přesto to Shikamaru ignoroval), v Anime ano, no a ve filmu to udělali tak na půl Laughing out loud Tohle nemůžeš připisovat na vrub filmu.
Asuma možná v tomhle světě vůbec nezemřel a šťastně žil s Kurenai, ve filmu vůbec nebyl, takže nevíme.
V dimenzi s jinými charaktery postav (evil Naruto např.) je jiné Akatsuki klidně možné.
Technika problesknutí byla hodně zvláštní, nepochopil jsem to. Rozhodně by to nemělo stačit na Tobiho! V tomhle souhlasím.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, Pá, 2013-05-10 10:42 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak v skutocnosti by nemali vediet pouzit tu techniku ved zaklad sa ma odvijat od mangy, cize je to bezpredmetne a dokaslane, ostatne preco by aj mali, je to len lepsia forma Henge.
Ale ukazat ho tam mohli, kto napr. vytrenoval vo filme jeho studentov, ked mali rovnake techniky, podla mna je to postava hodna aspon spomenutia, skor nanho zabudli, na Kurenai tiez.
Akatsuki - tak za tymto si stojim najviac, nie je to mozne, Tobi polozil zaklad Akatsuki, on tahal za nitky, verboval novych ludi atd. Dokonca on vymyslel aj tie plaste, cize Akatsuki ako take by v tom paralelnom svete mali mat aspon inu podobu, no ale aby ten film bol bez vsetkych chyb sa snad ani neda, museli by mu venovat strasne vela casu a vsetko vybalancovat, no s pomyslenim ze spolupracoval sam Kishi to mohlo dopadnut lepsie, co uz Smiling.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Pá, 2013-05-10 10:53 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

No, když tak nad tím přemýšlím, ta ruka byla stejně úplně zbytečná, jen ji měla Tsunade na stole a žádnou analýzu jsme neviděli, takže ti dám zapravdu Laughing out loud
Ano, jak jsem psal, celkově měli dát vedlejším postavám daleko víc prostoru. Dokonce i Sai se tam jenom trestuhodně mihnul.
Pláště vymyslel už Yahiko, jinak jestli se ti to nelíbí, tak se ti to nelíbí, co už.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, So, 2013-05-11 15:52 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nie nevymyslel, ved si pozri suboj Tobi vs Konan, tam jej to vsetko vysvetlil, skor si myslim ze len yahikovi vnutil myslienku, ze on to vsetko urobil.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, So, 2013-05-11 18:35 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Musím s tebou nesouhlasit, z flashbacku víme, že Obito kontaktoval Yahika a spol., ale byl velmi rázně odmítnut, takže Konan kecá.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-05-12 08:03 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

V každom prípade len doplním: to, že mu tu myšlienku vnukol ešte predsa neznamená, že ju založil(max. mohol byť jeho spoluzakladateľom). Ale gro práce a kostru Akatsuki(aspoň toho pôvodného) založil Yahiko(+Nagato a Konan).

A čo sa týka toho argumentu:
" Dokonca on vymyslel aj tie plaste"
Súhlasím, že Yahiko bol ten ktorý vymyslel plášte(nakoniec Konan to krásne opisala)...

... a to je neoškriepiteľný fakt!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, So, 2013-05-11 18:54 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Vravim co je zatial v hlavnom pribehu, v mange je to mozno inak.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2013-05-11 23:22 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Ono bych hlavně rozdělil Akatsuki na dvě části

Ta původní, kterou vedl Yahiko a snažila se zlepšit podmínky jen v jedné zemi a pak tu druhou, která se skládala z elitních ninjů kteří vlastně tvořili žoldáckou skupinu...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2013-05-09 17:29 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

asuma byl imho mrtvý. sice je velmi nepravděpodobné, že ho zabili akatsuki (možné to je, přeci jenom to jsou žoldáci), ale ve filmech s převrácenou realitou většinou platí, že kdo je živý ve "skutečném" světě je živý i v převráceném a to samé platí pro mrtvé (pochopitelně až na ty výjimky nutné k ději, třeba rodiče naruta a sakury. asuma nebyl pro děj filmu důležitý)

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-05-09 15:59 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" Narutova technika problesknuti: Ziadnu nema a pritom ju pouzil na Tobiho "

Ešte som si síce film nevidel(neviem na čo čakám Eye-wink ). No pokiaľ myslíš klasické Shushin no jutsu, tak tu Naruto hádam vie. Však je to jedna zo základných ninja technik, ktoré sa učia na Akadémií. Túto techniku by mali ovládať všetci Shinobi a Naruto určite nieje výnimkou.
V každom prípade určite tam boli logické chyby, v každom sa doteraz našli. Eye-wink
Nieje to teda nič neobvykle.., klasicky Naruto štandard. Laughing out loud Ja osobne sa na nich aspoň zasmejem, ale nejak vážnejšie to neriešim. Pokiaľ má film čím zaujať, tak chyby ma až tak nezaujímajú, aj keď pravda je to taká chybička krásy pri celkovom hodnotení.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, Čt, 2013-05-09 22:12 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nie, myslel som tu teleportacnu techniku co mal Minato s tym kunaiom a tuto to Naruto pouzil, to bol fakt nuteny koniec.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2013-05-09 22:22 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nepoužil ji, jen ten kunaj (obyčejný!) hodil, ale rozhodně to nebyl hiraishin. Trochu nedáva smysl jak ho dokázal přesně chytnout, ale hold chtěl autor paralelu.

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, Čt, 2013-05-09 22:47 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ale ved je to blbost, dokaze to jedine Minato aj v mange a je to teleportacia, to by musel Naruto pouzivat tiez techniku na podobnej baze, lenze on taku nema.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2013-05-10 16:06 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Podle všeho využil normální rychlost, tedy né normální protože byl opravdu šíleně rychlí, ale na techniku to nevypadalo...

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Pá, 2013-05-10 18:09 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

No jo, ale jak to sakra dokázal? Laughing out loud

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele Retghar
Vložil Retghar, Pá, 2013-05-10 18:52 | Ninja už: 4455 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Pěstitel rýže

Takhle rychlej byl jen v kyuubi modu a tady v něm rozhodně nebyl. A taky mi přišlo divný když říkal kyuubi narutovi "nedívej se tobimu do očí jinak mě z tebe vytáhne" V manze na sebe celkem často civí a nikdo nikoho nevytáhnul:D

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, So, 2013-05-11 15:47 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mozno to bolo prave v tej inej dimenzii len, tak mu to umoznovalo lahsie vytiahnutie.

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Pá, 2013-05-10 19:11 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Haha, dobrej postřeh Laughing out loud

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel