manga_preview
Boruto TBV 09

Chybějící doujutsu

Už jsem mnohokrát žádal o zrušení tohodle vlákna kvůli jeho neaktuálnosti, ale vždy se tu zase někdo ozval, takže to nakonec nedopadlo. Vzhledem k tomu jsem se tedy rozhodl i tuto teorii znovu přepracovat, i když ji sám tak úplně nevěřím. Smiling

Tři velká doujutsu

V manze (i v anime) jsme byli postupně seznámeni s existencí Tří velkých doujutsu, konkrétně to měl být Sharinagn, Byakugan a Rinnegan.

Tři velká doujutsu

Ačkoli to přímo nevylučuje existenci jiných doujutsu, tak jsme se v manze s žádnými jinými typy nesetkali. Z toho se dá předpokládat, že nejspíš ani nebudou.

Sharingan a Byakugan

O těchto dvou doujutsu, zvláště pak o Sharinganu, toho už bylo v manze mnoho napsáno. Z článků i z vlastních "rozhovorů" s místními uživateli jsem se dozvěděl, že z velké většiny Sharingan značně přeceňujete a Byakugan značně podceňujete.

Samozřejmě musím uznat, že Sharingan má díky MS značně větší potenciál, tím se však budu zabývat až později. Smiling

!!ZVLÁŠTĚ DŮLEŽITÉ!! Pokud chcete hodnotit moji teorii, musíte si nejprve uvědomit následující věc:

Doujutsu je Kekkei Genkai, tedy vrozená schopnost. Vrozená schopnost je typ zbraně.

Ať už je zbraň jakkoli silná nebo nebezpečná, vždy záleží na uživateli, jak ji použije. Uchiha klan byl známý pro svůj Sharingan, ale doopravdy známých bylo jen pár geniálních jedinců, kteří ho používali.

Géniové

Uchiha Sasuke, Uchiha Itachi, Uchiha Shisui, Uchiha Madara – jeden génius vedle druhého.

(Ze známějších Uchihů tu chybí jen Uchiha Obito, který však své schopnosti získal teprve když probudil MS.)

Pokud tedy máme hodnotit schopnosti průměrných Uchihů s Sharinganem, tak zjistíme, že nejsou o mnoho silnější než průměrní Hyuugové s Byakuganem!

Samozřejmě je to jenom předpoklad, protože průměrné Uchihy známe zpravidla jenom jménem a jejich schopnosti si můžeme pouze domýšlet.

Sharingan jako takový má na rozdíl od Byakuganu větší rozsah schopností, ale každý uživatel se zpravidla zaměří jen na jednu jeho část, kterou rozvíjí.

Např. Itachi byl známý tím, že uměl dostat soupeře do Genjutsu na dálku (i bez MS), což pokud vím zvládnul už jen Sasuke a Shisui, ostatní tuto schopnost neobjevili.

Na druhou stranu Kakashi údajně dokázal soupeři na dálku vsugerovat myšlenky, což je zase něco, co nevidíme u jiných uživatelů Sharinganu.

Pravá podmínka k probuzení Sharinganu byla prozrazena teprve v manze 619:

Manga 619/17

To nám nejen prozrazuje, proč pouze někteří Uchihové mohli Sharingan probudit, ale také proč se Obitovy schopnosti tak náhle zlepšily, když probudil MS (chakra v jeho mozku změnila myšlení hlupáka na génia, to se však probuzením pouhého Sharinganu nestalo).

Uvědomme si tedy, že nelze vysloveně prohlásit, zda je lepší Sharingan než Byakugan, protože každý má své výhody v konkrétních situacích. Mohl bych tu opakovat skvělé schopnosti Byakuganu, ale pokud vás to skutečně zajímá, tak si to můžete přečíst v podstatě kdekoli.

U Byakuganu se navíc zdá, že všichni uživatelé ať už z jakékoli větve mají stejné schopnosti, které na základě své vlastní geniality rozvíjejí.

Např. u Nejiho zmiňovaný dohled 50 metrů platil u Nejiho a právě v tu dobu. Hinata v té době měla pravděpodobně dohled mnohem menší a teď ho má už třeba mnohem větší. Porovnejte např. velikosti jejich Kruhů proroctví. (Řekl bych, že to nějak souvisí, ale to už by byly jiné teorie.)

Rinnegan

O Rinneganu jsme toho původně mnoho nevěděli. Poprvé se objevil v manze 238 u Peina, více informací jsme se dozvěděli až od Jirayi ohledně Nagata.

Nagato

Podle původní představy to mělo být legendární doujutsu užívané Rikudou Senninem, které se mělo znovu objevit až u jeho inkarnace.

Rikudou Sennin

Na jednu stranu je to zvláštní, že mezi Tři velké doujutsu, patří i doujutsu, které nikdo nemá, ale musím uznat, že je legendární.

Podle toho, co jsme zatím viděli, uživatel získá přirozený vztah ke všem chakrovým živlům a dokáže použít schopnosti sedmi sfér.

K tomu v mezních chvílích patří také přivolání a ovládání Gedou Mazo nebo Juubiho.

Na začátku mangy 419 vidíme, že Rinnegan má také určitou schopnost vidění chakry. Chtě nechtě mi to spíš připomíná vidění Byakuganem, ale o tom až později. Eye-wink

Vidění Rinneganem

V manze 560 nastal zásadní šok, když se ukázalo, že Rinnegan je dalším stupněm Sharinganu. No, stupněm... Musí být splněny tyto podmínky:

Uživatel probudil Mangekyou Sharingan
Uživatel si implantoval Mangekyou Sharingan svého příbuzného
Uživatel vlastní chakru/buňky uživatele mokutonu
(tady není zřejmé, zda nestačí pouze Senju složka, protože všichni známí uživatelé EMS ji vrozenou vůbec neměli)
Od splnění předchozích podmínek uplynula dlouhá doba

Poslední podmínka je spíš taková praktická. Aktivace Rinneganu se totiž musí zřejmě uživatel naučit a právě to mu trvá tak dlouho. Když už to umí, stačí splnění předchozích podmínek – viz Edo Tensei.

Co je však důležité, Rinnegan je vždy implantovaný. I Madara používá oči svého bratra, tudíž i on je má implantované.

Mangekyou Sharingan

Tento typ Sharinganu se vyskytuje jen u těch největších géniů z Uchihů a stále nevíme, kolik jeho uživatelů vlastně "v současné éře" existovalo. Známých je pouze těchto šest:

Madarův Izunův Shisuiův
Obitův Itachiho Sasukeho

Každý MS má svůj jedinečný tvar a jedinečné schopnosti (i když se některé, např Susano, mohou opakovat).

MS tedy posílí předchozí schopnosti a ještě k tomu přidá 3 techniky. Techniku pro levé oko, techniku pro pravé oko a techniku pro obě oči. Toto pravidlo zatím nebylo porušeno.

(Obito a Kakashi nemůžou použít třetí techniku, protože mají jen jedno oko.)

Víc se tu vyloženě k MS rozepisovat nebudu, protože si to můžete přečíst na internetu a beztak to všichni víte.

Eternal Mangekyou Sharingan

Pro aktivaci EMS je nutná implantace jiných očí s MS od příbuzného. Vzhledem k tomu, že po implantaci už nelze aktivovat obyčejné MS se dá předpokládat, že EMS funguje vlastně stejně jako MS, akorát uživatel "neztrácí světlo". Historicky známe pouze dvoje EMS:

Madarův Sasukeho

I když to ještě nebylo dostatečně potvrzeno, zdá se, že s EMS uživatel žádné nové schopnosti nezíská. Pouze se může naučit aktivovat Rinnegan, pokud má Senju složku.

Nový postup

A teď, po celé té dlouhé eseji se konečně dostávám k teorii jako takové.

Podíváme-li se na následující nákres, tak je asi jasné, proč je Rinnegan považován za samostatné doujutsu:

Cesta k Rinneganu

Od běžného Sharinganu ho totiž jasně dělí implantace. To by také vysvětlovalo jak to, že lze implantovat už aktivovaný Rinnegan někomu, kdo nesplňuje podmínky k jeho aktivaci.

Toto téma však původně vzniklo, aby objasňovalo doujutsu očí staršího syna Rikudou Sennina. To je to chybějící doujutsu.

Cesta k Rinneganu

Podle jedné teorie se jedná pouze o náznak chakry v očích a nemá to s doujutsu nic společného. No já se na to dívám jinak.

Víme, že Rikudou měl dva syny, jeden byl předkem Uchihů a druhý byl předkem Senju.

Také víme, že klany Senju a Uzumaki byly původně jedním, kdy se rozdělili, to nevíme.

V manze 78 Kakashi de facto tvrdí, že Uchihové pochází z rodu Hyuugů. Kdy se rozdělili, to také nevíme.

Původ Uchihů

Podle jedné z teorií měl Rikudou prvního syna s ženou z Hyuuga klanu, tak založil klan Uchiha, u kterého se projevila síla očí.
Druhého syna pak měl s ženou z Uzumaki klanu, tak založil klan Senju, u kterého se projevila síla těla.

Tohle docela dává smysl, nicméně vyvolává to pár otázek:

1) Kdy žil Rikudou?
Pokud by tato teorie byla pravdivá, pak Rikudou musel žít v době, kdy se klan Uzumaki a Senju rozdělili. To se mi nezdá dostatečně dávno, i když je to hodně nepřesné časové zařazení. Laughing out loud

Uzumaki a Senju

2) Kde se vzala síla Uzumaki?
Existuje mnoho klanů s různými schopnostmi a je otázka, kde se v nich vzali. Některé snad mohly vzniknout přirozeně, jiné mohl vytvořit ninja v Orochimarově stylu uměle.

Nicméně je známo, že kombinace Rinnegan+Uzumaki je stejně účinná jako Rinnegan+Senju. Madara tak objasnil Obitovi, proč dal Rinnegan zrovna Nagatovi.

Pokud však i rod Uzumaki má sílu potřebnou k probuzení schopností Rikuda, tak celý klan Uzumaki jsou potomci Senju. V tom případě muselo k odštěpení Uzumaki dojít dávno po Rikudově smrti.

Uzumaki a Senju

3) A Hyuugové?
Existují 2 doujutsu, které se hojně vyskytovaly. Sharingan a Byakugan. Oba "jakoby náhodou" patří k listové vesnici.
Pokud došlo k rozdělení Uchihů a Hyuugů také dávno po Rikudově smrti, tak ty dva klany i tak byly docela blízko u sebe.

Ale teď vážně. Kde byli Hyuugové před založením Listové? Možná že svým počtem nebyli dost významným klanem, ale někam patřit zkrátka museli, jinak by nepřežili.

To souvisí s další otázkou.

3) Kam zmizeli Senju?
Hrdý klan Uchiha v Listové existoval, dokud nebyl vyhlazen Itachim a Obitem. O Senju však ztrácíme zmínky prakticky ihned po založení Listové.

Nejlepší teorie, kterou jsem slyšel, byla asi ta, že se rozpadli na velké množství menších klanů, které teď v Listové máme.

Staleté vztahy mezi klany Sarutobi, Nara, Akimichi a Yamanaka jsou tomu dostatečným důkazem.

Uzumaki a Senju

Tím vším se snažím říct, že Hyuugové byli pravděpodobně součástí klanu Senju po celé generace. I když si hlídají dědění Byakuganu, tak mají zcela jistě všichni také Senju složku.

A pokud to byli právě Uchihové, kteří se od nich odtrhli, protože se nedokázali smířit se Senju klanem, pak Starší syn musel být Hyuugou.

Jak vysvětluju v dodatku, Byakugan se může také vyvinout v Rinnegan, ačkoli podmínky neznáme. Jistá je pouze implantace a podoba "Eternalu".

Cesta k Rinneganu

Jak jsem se už snažil naznačit výše, Rasen Byakugan vypadá vždy stejně, tedy i po implantaci zůstává nezměněn (překrývají se dvě stejné spirály).

To protože už samotný Byakugan má jednu stabilní podobu a seznam schopností, které jsou závislé už pouze na schopnostech uživatele. Schopnosti každého Sharinganu se však trochu liší, proto se liší i jejich povýšené formy a schopnosti.

Netroufám si hádat, jaké schopnosti by měl Rasen Byakugan poskytovat a ani netuším, jak ho probudit.

Hlavně mě po smrti Nejiho nenapadá nikdo, kdo by ho probudit dokázal. Laughing out loud Ale takhle nějak jsem tu teorii původně myslel, akorát teď mám více důkazů Eye-wink

Takže to je vše a už se u toho můžete zase vybavovat dle libosti. Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 09:43 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Hyuugové nemají ve znaku červenou spirálu, ale červenou mušli ve žlutým kruhu. Laughing out loud A jinak, zastávám názor, že všechny klany v Listové s výjimkou Uchihy jsou tím, co zbylo po rozpadu Senju.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-10-29 09:52 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ten názor je neudržateľný, lebo vieme, že prinajmenšom klany Hyuuga, Sarutobi, Nara, Akimichi a Yamanaka k Senju nepatrili. Rovnako tak zrejme aj klan Aburame.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-29 09:51 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Přesně tuhle ptákovinu jsem myslel, ale jak říkám; pochybuju, že je to ono~ :3 Ani Hinata ani Neji už to nemají na sobě nikde ^^

Tím chceš říct, že kdyby došlo k ultra-mezidruhovému páření mezi Hyuuga, Nara, Yamanaka, Akimichi, Uzumaki ad., tak máme Senju? :3 (ano, trošku jsem to odlehčil, ale snad chápeš xD)

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 10:33 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Uznávám, že Hyuuga nemusí být nutně součástí Senju, mohla jen spolupracovat, co já vím. Mluví se o ní jako o nejstarším klanu v Listové (viz odkazy úplně nahoře), takže tam asi musela být od začátku.

Tím chceš říct, že kdyby došlo k ultra-mezidruhovému páření mezi Hyuuga, Nara, Yamanaka, Akimichi, Uzumaki ad., tak máme Senju?
???????????????????????????????????????
Nechápeš rozdíl mezi tím, když se velký klan rozpadne na několik malých a když se více klanů spojí do jednoho?
Nejdřív bylo Senju, klan velký jako Uchiha. Senju=Tisíc rukou, pravděpodobně protože ovládají tisíce různých technik. Někdo uměl ovládat stíny, jiný byl expert na mysl atd. No a když vznikla listová, nemuseli držet pohromadě a rozpadli se. K žádnému páření nedocházelo. Eye-wink (Teda doufám. Laughing out loud)

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-29 10:57 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Pravda, jako nejstarší jsou označováni. Možná na tom něco bude~ :3 Kishimoto prostě musí odhalit už něco z jejich historie... Musí, jestli nechce skončit s mojí pěstí v jeho chřtánu~

Jo takhle jsi to myslel :33 Anteeksi, nedošlo mi to ^______^ Nuoooo... To sice je možné, to nepopírám, k tomu bych se i celkem stavěl~ Ale řekl bych, že tam nepatří Hyuuga~ :3 Je to možné, nepopírám, ale... nesedí mi to ;3

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-29 09:49 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

nic proti, ale kde byl ukázán znak klanu Hyuuga ?

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 10:43 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Popravdě nikde není ukázán příliš jasně, protože ho vedlejší rodina nenosí (skrytý odpor?) a z hlavní ho měla snad jen Hinata na bundě (vlevo dole), barvy můžeš vidět třeba v anime.
Tahleta ulita byla ukázána i na více místech, např. tady vlevo dole, když Hyuuga Hiashi mluví o krvi Hyuugů.

Důkazů není mnoho, ale zkus přijít s nějakým protidůkazem. Eye-wink

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-10-29 17:59 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nie je to ulita, ale plamienok - viď na pokrývke hlavy feudálneho pána Ohnivej zeme : http://www.narutobase.net/manga/Naruto/488/2

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, So, 2011-10-29 11:10 | Ninja už: 4792 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

S kolegy jsme o tomhle diskutovali dlouho a velmi živě xD nakonec jsme došli k názoru, že to co má Hinata na rukávu je znak Ohnivé země.

http://1.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/Sm0q-6oOrTI/AAAAAAAAETA/iTrT5jXcPD...

Naopak jako symbol klanu Hyuuga se nám logicky jeví toto. Byl i ukázan v manze za Hiashim, žel bohu to nedokážu dohledat.

http://images2.wikia.nocookie.net/naruto/images/thumb/0/03/Hyuuga_Symbol...

Každopádně je trestuhodné, že se znak ukázal jen tak mimochodem a náhodou, zasloužil by si pořádný úvod podobně jako nejmenovaný vějíř xD



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 11:26 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Uznávám, že toto by se také dalo považovat za znak Hyuugů. Nicméně tohle je kruh proroctví, něco jako tomoe u Sharinganu. Smiling

Takže už po třetí stejná stránky mangy, vlevo dole.
Hiashi mluví o krvi Hyuugů a vlastně o tom nejlepším v nich a v pozadí je tedy, ať je po tvém, plamen. Konec konců proč ne? Ninjové z Konohy taky nosí na zádech znak Uzumaki, tak proč by jejich symbol ohně nemohl vycházet ze znaku Hyuuga?

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, So, 2011-10-29 12:51 | Ninja už: 4792 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Eh, Vír proroctví je jutsu, toto je opravdu pouze 8 trigramů, které se ukazují při použití některých technik klanu Hyuuga. Ano, teď když vidím ten znak i za Nejim, stojí to za zvážení. Nicméně je divné, že jsme ho viděli pouze u Hinaty (proč ne u Hiashiho, když je hlavou klanu?) a nebyl k vidění ani na žádné budově v sídle Hyuugů, což není případ 8 trigramů. Bohužel to vypadá, že Kishi se na tohle vykašle a o znaku klanu budou nekonečné dohady. Ale vrtá mi hlavou proč by právě Hyuugové měli ve znaku něco co připomíná oheň a z toho by vzniklo pojmenování pro Ohnivou zemi?



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 17:13 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Už mě přesvědčili, že znakem Hyuugy jsou skutečně ty trigramy... Každopádně já říkal KRUH proroctví, ne VÍR proroctví, mezi tím je rozdíl. Smiling

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-29 14:03 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Mhm... Pokud je jejich znak ta "mušle" (fakt v tom nevidím mušli), tak.. by to mohlo znamenat, že Hyuuga mají hodně co dělat se založením Ohnivé země, což by mě, jakožto Hyuuga fan, potěšilo ^^

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, So, 2011-10-29 14:12 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Hm nepředpokládám že ještě něco o Hyuuga klanu zjistímea celkově co se týče jich na založení Ohnivé země. Sice by mně potěšilo kdyby o nich něco ještě Kishi udělal ale v zhledem k tomu že mohl dat úplně dobrý boj Hiashi vs Hizashi a neudělal to o něčem vypovídá, jako může se k tomu vrátit ale nějak už to ani nečekám.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-29 11:15 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Nyaaa, pravda, 8 trigramů (český přepis je divný -.-) by i sedělo jako znak :3

EDIT: Přece jen Hyuuga = ke Slunci, 8 trigrams vypadá jako sluníčko! xD

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-29 10:48 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

mě to spíš připomíná tohle http://naruto.wikia.com/wiki/Will_of_Fire

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 10:55 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jo, taky jsem si toho všimnul. Smiling Popravdě jsem si dlouho myslel to samé co ty, že je to jen znak ohně, ale jeden můj kamarád co je fanda Hyuugů (a já se s ním hádám jako fanda Uchihů Laughing out loud) mě nakonec přesvědčil, že ta mušle je jejich znak. Ty mi ukazuješ znak ohně, který vypadá trochu jinak. Smiling

Možná ti to přijde jako detail, ale vezmi si, jak detailní je rozdíl mezi jednotlivými čínskými znaky, na kterých Kishimoto vyrůstal. Smiling

Tvůj obrázek je prostě plamen. Má několik špiček. Ta mušle má jen jednu.

A pokud ti to i tak nepřijde dost, tak to můžeš brát jako spojení mezi Hyuugou a Senju. Sticking out tongue Stejně by mě zajímalo, jak může být Hyuuga "nejstarším a nejlepším klanem v Listové" (viz odkazy úplně nahoře).

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-29 11:14 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

no tak když někdo něco má tak to nemusí být vždy jejich znak, protože třeba Chouji i Chouza nosí stejný znak na té své zbroji a přitom znak jejich klanu je jiný(pokud se pletu poučtě mne) to samé platí o Shikamarovi....bohužel všichni nejsou takový jako Uchihové, kteří měli znak klanu snad i na hůlkách Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

houbeles mušle, vždyť je to jednoduchý plamen, aby se to líp kreslilo Laughing out loud

no z tvého odkazu(http://i17.mangareader.net/naruto/78/naruto-1642.jpg) jsem vyčetl, že Kakashi myslí spíš Byakugan(to je vysvětlení pro nejsilnější) a nejstarší mlže být právě z důvodu podílení se na stavbě Konohy, ačkoliv od Hiashiho jsme slyšeli pouze "The Hyūga clan is the strongest in Konoha. Remember it well" při útoku na Konohu, tak bych stejně těm Kakashiho slovům nedával velkou váhu, protože je to kecka Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 11:31 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Ale Itachi je kecka. Ten nás tahal za nos sakra dlouho. XD

Ne, podívejme se na to reálně.

Kishimoto uvažoval jinak, když před mnoha lety kreslil díl 78 a když teď světové známý kreslí díl 560. Tehdy vůbec neřešil jména hokagů, že založili Listovou jen Senju s Uchihou atd. Napsal, jak se mu to předtím hodilo a pak na to zapomněl. Laughing out loud Já si na to vzpomněl taky teprve nedávno.

V nejhorším případě může říct, že Kakashi jen plácal a že byl Hiashi příliš namyšlený. Smiling

EDIT: Jestli v tom chceš pokračovat, tak začni zase od začátku, já tě nechci hledat na druhé straně. Laughing out loud

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-29 11:33 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Itachi není kecka to jen my jsme paka Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

http://naruto.wikia.com/wiki/Clans#Hy.C5.ABga_Clan je jasně vidět jak vypadají znaky klanů(a to mi nevyvrátíš, protože to vychází z Databooku)

Kakashi je kecka jak on to může vedět Laughing out loud Laughing out loud

Edit: pozdě Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-10-29 16:42 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak na toto sa dať nedá, je tam dosť veľa absurdít vymikajúcivh sa konceptu tvorby klanových znakov.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-29 17:21 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Dokaž TO Eye-wink

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2011-10-29 11:40 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Pokud je to z databooku, tak se vzdávám. Smiling Máš pravdu, dopustil jsem se chyby, ale aspoň mám dobrý argument na další hádku s Hikešem (tím fandou Hyuugů co mě na tu myšlenku přivedl. Laughing out loud)

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2011-10-29 09:12 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Shinobiovia sa musia nechať najímať, aby mali na živobitie Eye-wink Nakoniec, ani v rámci Konohy nemajú problém chodiť na misie Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-29 09:23 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Já vím, mluvím o najímání ve válkách ^,^ Mise a války, to je něco jiného :3 Ve válce zabíjíš a je zabíjeno i z tvojí strany, mise.. To většinou není zabíjení :3 Je v tom rozdíl ^^

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2011-10-28 19:39 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nie je známa žiadna priama spojitosť medzi katonom a sharinganom. Každý Uchiha musí zvládnuť katon (iniciačná podmienka), no údajne nie každý prebudí sharingan. Doujutsu nie sú závislé na elementoch.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Pá, 2011-10-28 19:37 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Sasukemu Uchihovi taky nakecal, že na listovou nazaútočil, přestože to všude jinde přiznává.
- Okei, toto přestože to všude jinde přiznává toto mi stačí Smiling
No napriek tomu, že ešte dodám, že vďaka Tobimu máme aj dosť informácií z Flashbackov, kým od Kakashi nie. A teraz to vyzerá ešte aj tak, že Tobiho zle odhadol (keď ho nazval Madarom)

Tak jsem tam napsal "Sharingan abilities" a čtu. Zapomněl jsem na Genjutsu, pravda, fakt sorry. Jinak chakru vidí, ale hůř než Byakugan (např. jak byli v tom Lese smrti, tak Sasuke sice viděl, že všichni kolem něj jsou klony, ale už neviděl, kdo je za nimi schovaný). Hypnóza souvisí s genjutsu (viz. google genjutsu ).
- Stále si si nenašiel všetky schopnosti Shariganu.

Dobrá otázka, jen těžko určíš "běžného" člověka, když je každý jiný. Ale Kishimoto taky klidně nakreslí několik "běžných ninjů" jak útočí na Kyuubiho, ale prohrávají, protože proti němu nemají šanci.
Stejně tak neřeší ninji, které Čtvrtý zabije během problesknutí. Ať už měli jakékoli jiné schopnosti.
V praxi to tedy jde. :P

- Mne nevyplazuj jazyk, ty si ten, ktorý ako prvý zmienil bežného Uchihu a Hyuugu. -> Běžný Uchiha vs. běžný Hyuuga je vítěztví jasné pro Hyuugu Eye-wink

Než byl Uchiha clan vyvražděn, měl snad celou čtvrť. Navíc to byl klan, co spolu se Senju založil Listovou. Musel být alespoň srovnatelně velký, aby to dokázal.
Hyuuga klan má naopak jen jednu hlavní rodinu a ostatní už mnoho potomků nemají (koukni za na Naruto vs. Neji, tam se to probírá jasně).

- Link na mangu? Ty tým argumentuješ, mal by si ho pridať.

Ale pokud vezmu v úvahu schopnosti Byakuganu a obyčejného Sharinganu, tak musím říct, že Byakugan je mnohem praktičtější. Ono je super, že umíš udělat genjutsu, když ho nedokážeš pořádně vymyslet, nebo okopírovat techniku, na kterou nejseš dost rychlý. Byakugan ti naopak dá schopnosti, které může účinně využít každý člen a nemusí na to být génius. Dá se využít nejen k boji, ale také k průzkumu a třeba i v lékařství
- To s tým genjutsu som trošku nepochopil. Ak už ho raz dokážeš urobiť, tak vymyslenie s ním nemá nič spoločné.
Ale ako sa už vyššie zmienil, Sharingan poskytuje užívateľovi viac schopností ako vidieť cez genjutsu a kopírovať techniky.

Tohle bych ti mohl vysvětlit poštou jestli chceš, protože je to nad rámec tohodle tématu.
- Nebude treba, myslím, že v tom sa orientujem celkom dobre.

Sharingan = Katon + ???
Shikotsu Myaku = ??? + ???

- Sharingan nemá nič s elementom. Je to doujutsu... očná technika...
- Shikotsu Myaku taktiež nemá nič elementom, je to ovládanie kostí...

Existují Kekkei Genkai, které ti umožní zkombinovat 2 nebo 3 živly
- Ak sa jedná o kombináciu 3 živlov, už nehovoríme o Kekkei Genkai, ale o tzv. Kekkei Touta (jinton)

Sharingan mu přidává Katon
- Prepáč, ale nemyslím si, že by niekomu Sharingan pridával Katon. Katon má Sasuke pretože sa ho učil ako malý... dôvodom bolo to, že sa Narodil do klanu Uchiha. Aj Uchiha, ktorý neaktivuje Sharingan trénuje katon.

A pak, pro někoho na Madarově úrovni je Byakugan k ničemu.
- a teda je "nepotrebný" Smiling

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Pá, 2011-10-28 20:14 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Stále si si nenašiel všetky schopnosti Shariganu.
OK, vzdávám se. Laughing out loud Na co jsem zapomněl?

Mne nevyplazuj jazyk, ty si ten, ktorý ako prvý zmienil bežného Uchihu a Hyuugu.
Smiling Tím vypláznutým jazykem jsem chtěl říct, že lze provést souboj mezi běžným Uchihou a běžným Hyuugou, tak aby ve většině případech proběhl ve prospěch Hyuugy.

Link na mangu?
Všimni si, že nahoře je mám, tady ti je nechci shánět, když počítám s tvojí pamětí. Smiling Určitě si vybavuješ, jak Tobi vypravuje Sasukemu, jak celý Uchiha klan soustředili na okraj města, i když byl Třetí ze začátku proti. Smiling Krom toho, bylo by strašně nenápadný ho vyvraždit, kdyby nebyl někde pohromadě. Smiling Co se stalo zjistil teprve Sasuke, když se vracel domů. Běžní lidé tam zjevně v noci nechodili. Smiling
Tohle všechno jsou dostatečné argumenty. Nemám chuť hledat každou blbost. Eye-wink

Sharingan poskytuje užívateľovi viac schopností ako vidieť cez genjutsu a kopírovať techniky.
Jo a vytvářet genjutsu atd. Plus něco, na co jsem zapomněl a ty mi to nechceš říct. Laughing out loud
Když porovnáváš dvě věci, tak nemluvíš o tom, co mají stejné. Myslím, že jsem nikde nepsal, že Sharingan vidí přes genjutsu. To je jasné a Byakugan to umí taky a lépe (znovu připomínám tu situaci s klony – když uděláš stěnu z iluzijních klonů, tak to Sharingan pozná, ale už nevidí co je za ní, Byakugan ano). Na druhou stranu neumí jiné věci, které dělají z Sharinganu velice praktickou zbraň. Např. kopírování, to je hodně dobrá vlastnost.
Ale není také skvělé vidět 360°? Vidět naráz skrz vše na metr a při soustředění až na 50 metrů? Dohlédnout kilometry? (tady nevím, jak až daleko, ale když se dívá dopředu, tak dohlédne dál než těch slavných 50 metrů)
A to vše s jedním tajným slabým bodem. Řekni, že je to k ničemu. Smiling

Sharingan nemá nič s elementom. Je to doujutsu... očná technika...
Jo, je to Doujutsu, ale všichni její uživatelé mají katon. Nebo mi ukaž jednoho, který ho prokazatelně nemá. Smiling A tenhle katon je vázán na uživatele – důkaz: Hatake Kakashi
V manze používá 4 z 5 elementů, což je vážně hodně.
Ukázalo se, že má vrozený Raiton (i když ho používá snad jen na Chidori)
Naučil se Suiton, který používá nejčasněji, např. při boji se Zabuzou.
Spolu se Sharinganem získal Katon, který sem tam taky použije.
No a Doton používá jen vzácně, jakoby ho ještě pořádně neovládal. Ale Třetí Hokage měl taky 1 živel vrozený a 2 se naučil.
---
A jaký mám hlavní důkaz, že může být Doujutsu spjaté s elementem? To je jednoduché. Laughing out loud Rinnegan.
Ten svému uživateli poskytuje všech 5 elementů, i když je to oční technika. A to mi nevyvrátíš. Sticking out tongue

Shikotsu Myaku taktiež nemá nič elementom, je to ovládanie kostí...
Proto tam mám ty otazníky (Shikotsu Myaku = ??? + ???). Chtěl jsem tím naznačit, že je to sice Kekkei Genkai, ale nesouvisí s kombinováním živlů a tudíž je to ten druhý typ.

Kekkei Touta
Špatné slovo. Pravda, uznávám svou chybu. Smiling

Katon má Sasuke pretože sa ho učil ako malý...
To si pleteš. Je rozdíl mezi tím, když se naučíš používat živel a když má k němu tvoje chakra vztah. Bez vztahu nikdy nedokážeš tak silné techniky, jako se svým "pravým" elementem a Sasukeho Katon je na stejné úrovni, ne-li vyšší, než Raiton.

a teda je "nepotrebný"
Nepotřebný neznamená, že s tím vůbec nesouvisí. Smiling

Je to čím dál delší. Laughing out loud

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Pá, 2011-10-28 20:37 | Ninja už: 5405 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Ok, vzdávám se. Na co jsem zapomněl?
- http://naruto.wikia.com/wiki/Sharingan

Tím vypláznutým jazykem jsem chtěl říct, že lze provést souboj mezi běžným Uchihou a běžným Hyuugou, tak aby ve většině případech proběhl ve prospěch Hyuugy.
- Ak neviem, čo je bežný Hyuuga a bežný Uchiha, tak to zrejme nepôjde. Ale dobre... skúsme si definovať "bežného Hyuugu" a "bežného Uchihu."


Priemerného Uchihu si, ale menovite nedokážem predstaviť. Obito je skôr ten podpriemer, kým Itachi je nadpriemer. Preto by som povedal, že priemer je Sasuke (do chvíle, než podstúpil tréning u Orochimara). Ak by sme ale porovnali Sasuke (chuuninské skúšky) a Hinatu (chuuninské skúšky) je jasne vidno, ktorý klan má kde svoj priemer.

Určitě si vybavuješ, jak Tobi vypravuje Sasukemu, jak celý Uchiha...
- Tým linkom som myslel odkaz na mangu, kde sa rozpráva o počte ninjov v klane Hyuuga.

To je jasné a Byakugan to umí taky a lépe (znovu připomínám tu situaci s klony – když uděláš stěnu z iluzijních klonů, tak to Sharingan pozná, ale už nevidí co je za ní, Byakugan ano).
- A Byakugan zasa napríklad nerozlíši klona od originálu (ak sa jedná o Kage Bunshin no Jutsu), kým Sharingan áno...

A tenhle katon je vázán na uživatele – důkaz: Hatake Kakashi
- Kakashi mal katon len v anime (filler)

Spolu se Sharinganem získal Katon, který sem tam taky použije.
- Zasa raz... filler

A jaký mám hlavní důkaz, že může být Doujutsu spjaté s elementem? To je jednoduché. Rinnegan.
Ten svému uživateli poskytuje všech 5 elementů, i když je to oční technika. A to mi nevyvrátíš.

- Rinnegan poskytuje 5 elementov, je to vlastnosť toho oka, rovnako ako že Byakugan umožňuje vidieť tenketsu.

Sasukeho Katon je na stejné úrovni, ne-li vyšší, než Raiton.
- Vyšší zrejme nebude, keď Sasuke používa S-rank raiton, kým katon sme od neho videli maximálne B-rank. (Amaterasu nepočítam)

Nepotřebný neznamená, že s tím vůbec nesouvisí.
- Tu, už si ma nepochopil.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Pá, 2011-10-28 21:31 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

http://naruto.wikia.com/wiki/Sharingan
Tohle jsem taky procházel a všechno jsem snad zmínil ne? Podstatná část těch schopností se opakuje stále dokola jen v různých obměnách (např. hypnóza a genjutsu mají k sobě velmi blízko)

Preto by som povedal, že priemer je Sasuke
Sasuke že byl průměrný Uchiha? Laughing out loud Tak proč v něm Orochimaru viděl tolik potenciálu? A proč ho všichni považovali už od dětství za Genia, jen ne tak dobrého, jako Itachiho? Kdepak, průměrný Uchiha by mohl být třeba Uchiha Inabi nebo Uchiha Tekka.
Průměrným Hyuugou by pak byl třeba ten bezjmenný Hyuuga, co chránil Hinatu, když Pein útočil na Listovou (jestli chceš číslo mangy, tak se kouknu, ale asi víš, co myslím).
Pokud bereš průměrného Uchihu jako mladého Sasukeho, pak ano. Smiling Uchihové jsou sakra lepší než Hyuugové. Laughing out loud

Dal jsem ti lepší ukázku k porovnání. "Obyčejný" ninja co se učil normální techniky, akorát měl navíc katon se Sharinganem, kterým sice mohl používat genjutsu atd., ale otázka je, jestli na to vůbec měl (opakuju, že k využití plného potenciálu Sharinganu tak jak si ho představuješ je třeba veliký talent).
Proti němu Hyuuga z vedlejší rodiny, který sice neuměl používat kaiten atd, ale juuken si dává, vidí tok čakry atd., skrz iluze, Uchiha se před ním nikde neschová atd. Jasně že nemusí nutně vyhrát, ale ve většině případů ano. Smiling

K využití plného potenciálu Byakuganu je třeba taky veliký talent, ale i jen ten "základ" mu bude stačit. Eye-wink

Tým linkom som myslel odkaz na mangu, kde sa rozpráva o počte ninjov v klane Hyuuga.
Aha, a už jsi někdy v manze viděl přesná čísla členů jednotlivých klanů? Laughing out loud Ne. Přesné číslo ti neřeknu, nikde není.
ALE! Opakuju. Uchihů bylo tolik, že založili Listovou a muselo jich tedy být tedy zhruba stejně jako Senju a později je odsunuli do vlastní čtvrti.
Vedlejší rodina u Hyuugů nemůže mít děti v klanu Hyuuga. Sice nechápu, jak se teda mohl Neji narodit, ale to není můj problém – takhle to napsal Kishimoto. Pokud by nějaká rodina fungovala v praxi jako Hyuuga klan, tak by tam byli jenom bratři, sestry, bratranci a sestřenice. Dál už se Byakugan nedědí a logicky jich teda musí být mnohem méně.

Pokud mám sharingan, moji děti budou mít sharingan, jejich děti zase atd. Pokud přežije vždy jen po třech dětech, tak za 100 let mám 3 na pátou = 243 dědiců sharinganu, dědiců byakuganu bude vždy kolem 20 – tolik vnuků/vnuček mají moji prarodiče a ti mají hodně dětí.
Jinými slovy, i když přežije méně Uchihů, stejně se "množí" rychleji, než Hyuugové s tou prokletou pečetí. Eye-wink

A Byakugan zasa napríklad nerozlíši klona od originálu (ak sa jedná o Kage Bunshin no Jutsu), kým Sharingan áno...
Byakuganem poznáš všechny klony kromě stínových. Když je klon z vody a vidíš skrz něj, tak víš, že je to voda.
Sharingan taky nepozná stínový klon. Zkus mi to dokázat, ale u někoho jiného než u Naruta, protože u něj to mohl soupeř klidně předpokládat. Laughing out loud

A tenhle katon je vázán na uživatele – důkaz: Hatake Kakashi
Dobře, nevím, co byl filler a co ne, když čtu mangu teprve od určité doby, ale tohle jsem vážně nevěděl. Ale ověřil jsem si to a máš pravdu. Smiling Tohle si budu pamatovat, díky. Laughing out loud
Ale hned jsem vymyslel výmluvu: Ještě ho to nenapadlo použít. Sticking out tongue

Rinnegan poskytuje 5 elementov, je to vlastnosť toho oka
O to jde. Poskytuje schopnost používat 5 elementů. Sharingan umožňuje používat jen katon. Proč by nemohl? Ať už to je nebo není nežší stupeň...

Byakugan umožňuje vidieť tenketsu
Mým hlavním problémem je, že občas nevím, co byl jen filer a tvoje je, že nechápeš, co může průměr a co géniové. Smiling
Tenketsu mohou vidět pouze ti největší géniové z Hyuuga klanu. Podívej se znovu na díly, kde se tím Kishimoto zabývá. Neji měl být v té době jediný, který to v tu chvíli dokázal.
Pak si myslíš, že když něco umí Sasuke nebo Itachi, hned to musí umět každý Uchiha... Laughing out loud

S-rank raiton, kým katon sme od neho videli maximálne B-rank
Zajímalo by mě, kdo ty třídy rozděluje, protože se o tom v manze i v anime mluví jen vzácně. Podle mě záleží na použití – např. Goukakyuu může být slabá, ale taky sakra silná koule. Záleží na chakře.

Fajn, baví mě to, ale v 10 už musím být někde jinde, tak zkus odpovědět co nejdřív, ať ještě stihnu reagovat. Laughing out loud