manga_preview
Boruto TBV 08

Chybějící doujutsu

Už jsem mnohokrát žádal o zrušení tohodle vlákna kvůli jeho neaktuálnosti, ale vždy se tu zase někdo ozval, takže to nakonec nedopadlo. Vzhledem k tomu jsem se tedy rozhodl i tuto teorii znovu přepracovat, i když ji sám tak úplně nevěřím. Smiling

Tři velká doujutsu

V manze (i v anime) jsme byli postupně seznámeni s existencí Tří velkých doujutsu, konkrétně to měl být Sharinagn, Byakugan a Rinnegan.

Tři velká doujutsu

Ačkoli to přímo nevylučuje existenci jiných doujutsu, tak jsme se v manze s žádnými jinými typy nesetkali. Z toho se dá předpokládat, že nejspíš ani nebudou.

Sharingan a Byakugan

O těchto dvou doujutsu, zvláště pak o Sharinganu, toho už bylo v manze mnoho napsáno. Z článků i z vlastních "rozhovorů" s místními uživateli jsem se dozvěděl, že z velké většiny Sharingan značně přeceňujete a Byakugan značně podceňujete.

Samozřejmě musím uznat, že Sharingan má díky MS značně větší potenciál, tím se však budu zabývat až později. Smiling

!!ZVLÁŠTĚ DŮLEŽITÉ!! Pokud chcete hodnotit moji teorii, musíte si nejprve uvědomit následující věc:

Doujutsu je Kekkei Genkai, tedy vrozená schopnost. Vrozená schopnost je typ zbraně.

Ať už je zbraň jakkoli silná nebo nebezpečná, vždy záleží na uživateli, jak ji použije. Uchiha klan byl známý pro svůj Sharingan, ale doopravdy známých bylo jen pár geniálních jedinců, kteří ho používali.

Géniové

Uchiha Sasuke, Uchiha Itachi, Uchiha Shisui, Uchiha Madara – jeden génius vedle druhého.

(Ze známějších Uchihů tu chybí jen Uchiha Obito, který však své schopnosti získal teprve když probudil MS.)

Pokud tedy máme hodnotit schopnosti průměrných Uchihů s Sharinganem, tak zjistíme, že nejsou o mnoho silnější než průměrní Hyuugové s Byakuganem!

Samozřejmě je to jenom předpoklad, protože průměrné Uchihy známe zpravidla jenom jménem a jejich schopnosti si můžeme pouze domýšlet.

Sharingan jako takový má na rozdíl od Byakuganu větší rozsah schopností, ale každý uživatel se zpravidla zaměří jen na jednu jeho část, kterou rozvíjí.

Např. Itachi byl známý tím, že uměl dostat soupeře do Genjutsu na dálku (i bez MS), což pokud vím zvládnul už jen Sasuke a Shisui, ostatní tuto schopnost neobjevili.

Na druhou stranu Kakashi údajně dokázal soupeři na dálku vsugerovat myšlenky, což je zase něco, co nevidíme u jiných uživatelů Sharinganu.

Pravá podmínka k probuzení Sharinganu byla prozrazena teprve v manze 619:

Manga 619/17

To nám nejen prozrazuje, proč pouze někteří Uchihové mohli Sharingan probudit, ale také proč se Obitovy schopnosti tak náhle zlepšily, když probudil MS (chakra v jeho mozku změnila myšlení hlupáka na génia, to se však probuzením pouhého Sharinganu nestalo).

Uvědomme si tedy, že nelze vysloveně prohlásit, zda je lepší Sharingan než Byakugan, protože každý má své výhody v konkrétních situacích. Mohl bych tu opakovat skvělé schopnosti Byakuganu, ale pokud vás to skutečně zajímá, tak si to můžete přečíst v podstatě kdekoli.

U Byakuganu se navíc zdá, že všichni uživatelé ať už z jakékoli větve mají stejné schopnosti, které na základě své vlastní geniality rozvíjejí.

Např. u Nejiho zmiňovaný dohled 50 metrů platil u Nejiho a právě v tu dobu. Hinata v té době měla pravděpodobně dohled mnohem menší a teď ho má už třeba mnohem větší. Porovnejte např. velikosti jejich Kruhů proroctví. (Řekl bych, že to nějak souvisí, ale to už by byly jiné teorie.)

Rinnegan

O Rinneganu jsme toho původně mnoho nevěděli. Poprvé se objevil v manze 238 u Peina, více informací jsme se dozvěděli až od Jirayi ohledně Nagata.

Nagato

Podle původní představy to mělo být legendární doujutsu užívané Rikudou Senninem, které se mělo znovu objevit až u jeho inkarnace.

Rikudou Sennin

Na jednu stranu je to zvláštní, že mezi Tři velké doujutsu, patří i doujutsu, které nikdo nemá, ale musím uznat, že je legendární.

Podle toho, co jsme zatím viděli, uživatel získá přirozený vztah ke všem chakrovým živlům a dokáže použít schopnosti sedmi sfér.

K tomu v mezních chvílích patří také přivolání a ovládání Gedou Mazo nebo Juubiho.

Na začátku mangy 419 vidíme, že Rinnegan má také určitou schopnost vidění chakry. Chtě nechtě mi to spíš připomíná vidění Byakuganem, ale o tom až později. Eye-wink

Vidění Rinneganem

V manze 560 nastal zásadní šok, když se ukázalo, že Rinnegan je dalším stupněm Sharinganu. No, stupněm... Musí být splněny tyto podmínky:

Uživatel probudil Mangekyou Sharingan
Uživatel si implantoval Mangekyou Sharingan svého příbuzného
Uživatel vlastní chakru/buňky uživatele mokutonu
(tady není zřejmé, zda nestačí pouze Senju složka, protože všichni známí uživatelé EMS ji vrozenou vůbec neměli)
Od splnění předchozích podmínek uplynula dlouhá doba

Poslední podmínka je spíš taková praktická. Aktivace Rinneganu se totiž musí zřejmě uživatel naučit a právě to mu trvá tak dlouho. Když už to umí, stačí splnění předchozích podmínek – viz Edo Tensei.

Co je však důležité, Rinnegan je vždy implantovaný. I Madara používá oči svého bratra, tudíž i on je má implantované.

Mangekyou Sharingan

Tento typ Sharinganu se vyskytuje jen u těch největších géniů z Uchihů a stále nevíme, kolik jeho uživatelů vlastně "v současné éře" existovalo. Známých je pouze těchto šest:

Madarův Izunův Shisuiův
Obitův Itachiho Sasukeho

Každý MS má svůj jedinečný tvar a jedinečné schopnosti (i když se některé, např Susano, mohou opakovat).

MS tedy posílí předchozí schopnosti a ještě k tomu přidá 3 techniky. Techniku pro levé oko, techniku pro pravé oko a techniku pro obě oči. Toto pravidlo zatím nebylo porušeno.

(Obito a Kakashi nemůžou použít třetí techniku, protože mají jen jedno oko.)

Víc se tu vyloženě k MS rozepisovat nebudu, protože si to můžete přečíst na internetu a beztak to všichni víte.

Eternal Mangekyou Sharingan

Pro aktivaci EMS je nutná implantace jiných očí s MS od příbuzného. Vzhledem k tomu, že po implantaci už nelze aktivovat obyčejné MS se dá předpokládat, že EMS funguje vlastně stejně jako MS, akorát uživatel "neztrácí světlo". Historicky známe pouze dvoje EMS:

Madarův Sasukeho

I když to ještě nebylo dostatečně potvrzeno, zdá se, že s EMS uživatel žádné nové schopnosti nezíská. Pouze se může naučit aktivovat Rinnegan, pokud má Senju složku.

Nový postup

A teď, po celé té dlouhé eseji se konečně dostávám k teorii jako takové.

Podíváme-li se na následující nákres, tak je asi jasné, proč je Rinnegan považován za samostatné doujutsu:

Cesta k Rinneganu

Od běžného Sharinganu ho totiž jasně dělí implantace. To by také vysvětlovalo jak to, že lze implantovat už aktivovaný Rinnegan někomu, kdo nesplňuje podmínky k jeho aktivaci.

Toto téma však původně vzniklo, aby objasňovalo doujutsu očí staršího syna Rikudou Sennina. To je to chybějící doujutsu.

Cesta k Rinneganu

Podle jedné teorie se jedná pouze o náznak chakry v očích a nemá to s doujutsu nic společného. No já se na to dívám jinak.

Víme, že Rikudou měl dva syny, jeden byl předkem Uchihů a druhý byl předkem Senju.

Také víme, že klany Senju a Uzumaki byly původně jedním, kdy se rozdělili, to nevíme.

V manze 78 Kakashi de facto tvrdí, že Uchihové pochází z rodu Hyuugů. Kdy se rozdělili, to také nevíme.

Původ Uchihů

Podle jedné z teorií měl Rikudou prvního syna s ženou z Hyuuga klanu, tak založil klan Uchiha, u kterého se projevila síla očí.
Druhého syna pak měl s ženou z Uzumaki klanu, tak založil klan Senju, u kterého se projevila síla těla.

Tohle docela dává smysl, nicméně vyvolává to pár otázek:

1) Kdy žil Rikudou?
Pokud by tato teorie byla pravdivá, pak Rikudou musel žít v době, kdy se klan Uzumaki a Senju rozdělili. To se mi nezdá dostatečně dávno, i když je to hodně nepřesné časové zařazení. Laughing out loud

Uzumaki a Senju

2) Kde se vzala síla Uzumaki?
Existuje mnoho klanů s různými schopnostmi a je otázka, kde se v nich vzali. Některé snad mohly vzniknout přirozeně, jiné mohl vytvořit ninja v Orochimarově stylu uměle.

Nicméně je známo, že kombinace Rinnegan+Uzumaki je stejně účinná jako Rinnegan+Senju. Madara tak objasnil Obitovi, proč dal Rinnegan zrovna Nagatovi.

Pokud však i rod Uzumaki má sílu potřebnou k probuzení schopností Rikuda, tak celý klan Uzumaki jsou potomci Senju. V tom případě muselo k odštěpení Uzumaki dojít dávno po Rikudově smrti.

Uzumaki a Senju

3) A Hyuugové?
Existují 2 doujutsu, které se hojně vyskytovaly. Sharingan a Byakugan. Oba "jakoby náhodou" patří k listové vesnici.
Pokud došlo k rozdělení Uchihů a Hyuugů také dávno po Rikudově smrti, tak ty dva klany i tak byly docela blízko u sebe.

Ale teď vážně. Kde byli Hyuugové před založením Listové? Možná že svým počtem nebyli dost významným klanem, ale někam patřit zkrátka museli, jinak by nepřežili.

To souvisí s další otázkou.

3) Kam zmizeli Senju?
Hrdý klan Uchiha v Listové existoval, dokud nebyl vyhlazen Itachim a Obitem. O Senju však ztrácíme zmínky prakticky ihned po založení Listové.

Nejlepší teorie, kterou jsem slyšel, byla asi ta, že se rozpadli na velké množství menších klanů, které teď v Listové máme.

Staleté vztahy mezi klany Sarutobi, Nara, Akimichi a Yamanaka jsou tomu dostatečným důkazem.

Uzumaki a Senju

Tím vším se snažím říct, že Hyuugové byli pravděpodobně součástí klanu Senju po celé generace. I když si hlídají dědění Byakuganu, tak mají zcela jistě všichni také Senju složku.

A pokud to byli právě Uchihové, kteří se od nich odtrhli, protože se nedokázali smířit se Senju klanem, pak Starší syn musel být Hyuugou.

Jak vysvětluju v dodatku, Byakugan se může také vyvinout v Rinnegan, ačkoli podmínky neznáme. Jistá je pouze implantace a podoba "Eternalu".

Cesta k Rinneganu

Jak jsem se už snažil naznačit výše, Rasen Byakugan vypadá vždy stejně, tedy i po implantaci zůstává nezměněn (překrývají se dvě stejné spirály).

To protože už samotný Byakugan má jednu stabilní podobu a seznam schopností, které jsou závislé už pouze na schopnostech uživatele. Schopnosti každého Sharinganu se však trochu liší, proto se liší i jejich povýšené formy a schopnosti.

Netroufám si hádat, jaké schopnosti by měl Rasen Byakugan poskytovat a ani netuším, jak ho probudit.

Hlavně mě po smrti Nejiho nenapadá nikdo, kdo by ho probudit dokázal. Laughing out loud Ale takhle nějak jsem tu teorii původně myslel, akorát teď mám více důkazů Eye-wink

Takže to je vše a už se u toho můžete zase vybavovat dle libosti. Smiling


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2012-06-18 13:02 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Záleží na tom kdo ten rinnegan ovládá. Nagato nemusel být perfektvní rikudo a jiní uživatelé MS, kteří se tak neproslavili, zase nebyli perfektními uživateli rinneganu. Ale rinnegan jistě dalece převyšuje MS. Nevím na čem stavíš, že je MS slabší jen o trošku, ale vůbec s tím nemohu souhlasit. Od oživování, po pohlcení techniky, čerpání chakry nepřítele, předně pak telekineze, Gedo Mazo, Chibaku tensei, či meteorit, ... když se to vše spojí v jedné postavě, tak MS nemá skoro žádnou šanci.

Podpis:

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 15:45 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Rinnegan vůbec nepodceňuji, už samotná schopnost telekineze, nebo spíš gravitace, je dostatečná na to, aby byl uživatel jedním z nejsilnějších ninjů vůbec... To stejné se dá říct i o Gedo Mazou. A z jiné stránky taky o oživování mrtvých (nebo spravování těl a strojů....).
Ale MS má Tsukiomi a především Susanno, které je prezentováno jako nejlepší obrana, která navíc může i útočit. Nemluvě o tom, že je tady Izanagi atd...
Já si myslím, že rinnegan je sice silnější, ale v boji proti MS by byly obě doujutsu přinejmenším vyrovnány. Záleželo by na použití genjutsu, rychlosti, ale i výdrži. Ono je sice hezké použít Božskou hvězdu, ale je tady velký risk, že té technice protivník odolá a uživatel je skoro bez chakry.....
Myslím, že obě doujutsu mají své silné a slabé stránky, ale protože rinnegan byl prezentován jako silnější technika a proto, že ho měl Rikudou sennin, tak jsem psal, že je silnější. Ve skutečnosti to tak být ale nemusí, protože co zmůže rinnegan proti Susanno v případě, že mají oba dostatek chakry....

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2012-06-18 16:37 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" Já si myslím, že rinnegan je sice silnější, ale v boji proti MS by byly obě doujutsu přinejmenším vyrovnány. "
MS rozhodne nemôže byť dôstojný súper pre Rinnegan. EMS áno kedže ho už okrem spotreby chakry v zásade nič nelimituje.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2012-06-18 13:59 | Ninja už: 4847 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nicméně je zajímavé, že Madara za svou nejsilnější techniku považuje Susanoo v jeho úplné formě (to veliké smrtící cosi jako samuraj Laughing out loud) a ne techniky Rinneganu, které použil "spíš jakoby mimochodem", aby ukázal, že má Rinnegan. Ale v zásadě si též myslím, že Rinnegan jako něco co se vyvinulo z EMS (v případě Madary určitě) bude silnější.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2012-06-24 22:46 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

No dějově to zajímavé ani není. Prostě je to Uchiha a Kishi jej chtěl jako Uchihu předvést. Sice tam dlouho předváděl mokuton, ale to spíš proto, aby vyzdvyhli samotného Hashiramu a pozapomnělo se na to co předváděl v souboji s Hiruzenem. Tedy aby to celkově znovu zapadalo. Bez toho by se Hashiramova síla zdála s porovnáním s Madarovou velmi slabá.

Podpis:

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 15:59 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

rinnegan by rozhodně silnější měl být, tím spíš jestli je to evoluce sharinganu, ale já si tím nejsem tak jistý.

Jestliže původní doujutsu byl rinnegan, tak to znamená, že se z něho vyvinuli sharingan a byukugan jako slabší odnože. V tom případě ale tady musí být nějaká další souvislost. Nemyslím, že by prostě šlo mít sharingan a díky vůli, tréninku, talentu atd... z něho vytrénovat rinnegan. Možná spojení obou větví: Senju a Uchiha by to mohlo dokázat. Jakože jeden syn dostal tělo sennina a druhý jeho oči. Nicméně ty oči bez vhodného, dostatečně silného těla, nejsou schopny fungovat tak dobře, a proto neovládají rinnegan, ale jen sharingan. V případě Tobiho (resp. Madary) by to bylo možné, protože jestliže získat tkáň Hashirami, a jestli on sám je Uchiha, tak mohl probudit rinnegan, resp. ho neprobudil, ale díky spojení rodových linií (čímž se přiblížil senninovi) se rinnegan jakoby odemkl....
Je to dost neohrabané vysvětlení, ale když člověk pomine takové detaily jako ředění genetické informace, rozdělení senninovi moci mezidva syny (čehož ale mohl být schopný, protože tak byl prezentován, vytvořit z představy skutečnost.....), atd.., tak by se to mohlo jako vysvětlení uvážit.
Byukugan je tu jaksi navíc, kdybych měl pokračovat v předešlém, tak by měl vyvinout ze sharinganu, jako jeho slabší větev (nicméně bylo to prezentováno obráceně.......)..

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Po, 2012-06-18 17:01 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Chcel by som sa ťa na niečo spýtať. Na začiatok príspevku, ktorý je reakci na môj príspevok si napísal, že som mnou nesúhlasíš, ale príspevku si obhajoval takmer rovnaky názor ako ja. Prosím, vysvetli mi to, lebo som s toho jeleň.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2012-06-18 17:22 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" Na začiatok príspevku, ktorý je reakci na môj príspevok si napísal, že som mnou nesúhlasíš "

" naprosto souhlasím, byl to začátek příběhu a autor v tu dobu ještě nevěděl... "
Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 19:21 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

tady nejde o souhlas nebo nesouhlas. Já se vždycky snažím zvážit všechny přijatelné možnosti, které se alespoň o něco opírají. Jako třeba nevylučovat něco, o čem zatím nic nevíme, ale co by na základě zmíněných schopností některých postav, ještě bylo možné.
Navíc, jak jsme už několikrát viděli, tak ne vždy každý říká pravdu....

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-07-28 18:32 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Leggy
Vložil Leggy, So, 2012-07-28 09:28 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

pozor, rinnengan sa môže zdať že je dalšim stupnom sharinganu, ale musí byť spolnená podmienka (dna senju 1 hokageho) bez neho EMS sa nezmeni na rinnengan.

Predsa madara spomínal že po suboji z 1st hokagem, ziskal nejak jeho DNA.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-04-16 16:53 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Já si naopak myslím, že se jedná o nedokonalý rinnengan. Zatímco ten, který vyvinul Madara, jest dokonalý.
Stejně tak i u Mangekyo Sharinganu je dokonalý a nedokonalý (tím nemyslím EMS, ale opravdu jen MS, měl ho například Itachi, když ho použil poprvé ve flashbacku.)
Stejně tak by to mohlo být v tomto případě, že by ještě v té době nemohli vyvinout kompletní Rinnengan, ale podařilo se to až Madarovi.

Obrázek uživatele Hyuuga Hekata
Vložil Hyuuga Hekata, Po, 2012-04-16 16:43 | Ninja už: 4427 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

To je opravdu zajímavá teorie... chtěla bych aby to byla pravda, ale podvědomě tomu nevěřím...škoda.


Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Pá, 2012-02-10 17:32 | Ninja už: 4590 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

a co Ranmaruovo doujutsu alias přirozený nepřítel Byakuganu

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Pá, 2012-02-10 17:36 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

filler

Obrázek uživatele Konoha´s Yellow Flash
Vložil Konoha´s Yellow..., So, 2012-01-21 12:27 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Toto je zaujímavá teória.Ja osobne by som sa chcel nechať prekvapiť, ale v hlave mi vŕta táto vec: Čo keď tieto všetky doujutsu sú len postupné vývoje jedného veľkého doujutsu ktoré od Rikudou Sennina zdedil jeho starší syn a od neho jeho potomkovia.
Keby to tak bolo mohlo by to byť asi takto Byakugan => Sharingan => Mangekyou Sharingan(a všetko okolo toho MS) => Rinnegan
ale keby tam mala zapadať aj tá tvoja teória tak by to mohlo byť takto
Byakugan => Mangekyou Byakugan => Sharingan => Mangekyou Sharingan => Rinnegan
alebo keďže starší syn mal podla teba Mangekyou Byakugan tak teda
Mangekyou Byakugan => Byakugan => Sharingan => Mangekyou Sharingan => Rinnegan
Ale tieto teórie sú asi také pravdepodobné ako keď kura zožerie druhé kura, ale stať sa môže čokoľvek takže by som prosil komntáre, protiargumenty, a tak podobne.

Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku!

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Pá, 2012-02-10 17:45 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Kdyby nějaký MB bylo bylo by určitě lepší než obyčejnej Byakugan........ ale orpavdu si nemyslím, že nějaký je. Celý co se týče Byakuganu už je to uzavřený (což je škoda) no myslím že Byakugan se tam asi řadit nebude celkvoě vůbec. Je to prostě takhlle Sharingan, MS, Rinnegan.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Čt, 2011-12-22 15:46 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Pffff, prečítala som si všetko, ale dôvod pravý bude prozaickejší...

~Jalapenos

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Po, 2011-12-19 21:19 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslím že na tohle dojutsu jsou potřeba čtyři cesty které starší syn zdědil od Rikoudo sennina a Nagato jich měl pět proto dokázal ovládat Rinnegan s jeho základním tvarem ale neukázal všechny techniky co k tomu patří.Proč třeba neukázal perfektní Izanagi s tím by dokázal Naruta(Kyuubiho) lehce porazit na Rikouda v žádném případě nemá.Navíc si myslím že Nagato je Madarův syn.Myslím že Uzumaki klan jsou potomkové mladšího a staršího syna jako dva klany spojené dohromady a ovládají dvě cesty(taky první Uzumaki uměli používat dojutsu staršího syna a od toho jejich znak).Uchihové taky ovládají dvě cesty a Senju jen jednu cestu Hashirama byl vyjímka a ovládal dvě cesty.Od toho získal Madara dna a tím pádem další dvě cesty.Tím získal dojutsu staršího syna.Poté si našel někoho z Uzumaki klanu a měl s ní dítě Nagata ten získal od svých rodičů pět cest Madara věděl že bude mít Rinnegan.Chvíli vychovávali ale potom když tušil že mu zbývá málo času dal ho někomu na výchovu do deštné.No a dál to známe.

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Út, 2011-12-20 21:10 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Už jsem tu někde psal, že by Nagato mohl být Madarův syn, ale pak mě přesvědčili, že svůj Rinnegan vypnout nedokázal. Vážně ho tam nikde vyplý nevidíš, ale nevím, proč by se k němu rodiče chovali tak normálně, kdyby měl takovýhle oči pořád... Vzpomeň si třeba na Hakua.

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Čt, 2011-12-22 15:30 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

jestli myslíš ty adoptivní rodiče tak se k němu tak chovali protože o tom nevěděli Rinnegan se projevil až potom co zemřeli.
no a Madara spolu s jeho matkou věděli že by měl mít Rinnegan.Navíc pro Madaru by to mohlo být jen přínosem
a vypnout ho nejspíš nedokázal protože byl ten Rinnegan nedokonalý

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Čt, 2011-12-22 15:31 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

Jediné, co jsme viděli, bylo to, jak poprvé dokázal použít schopnosti Rinneganu. Jak můžeš tvrdit, že se ten Rinnegan objevil poprvé, když to nebylo nikde doslova řečeno a ani jsme nikdy neviděli jeho pravé oči?

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-12-20 01:00 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Klany nepredstavujú cesty Rikuda sennina!
Pod tými cestami si môžme predstaviť napr. Nagatové sféry - Pein.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Čt, 2011-12-22 15:23 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

no jo ale já myslím že ty cesty jsou ty schopnosti těch klanů

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-12-23 08:00 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No tak to si myslíš, zle.
Opakujem ešte raz klany nepredstavujú žiadnu s ciest Rikuda. Možno v širšom zmysle, ale v pravoom slova zmysle ne...

O tom sa tu už aj diskutovalo, len v tom boli zastupené okrem tebou spomínaných aj iné klany. Senju, Uchiha, Uzumaki, Hyuuga, Sarutobi, Hatake.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2011-12-20 17:18 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Lenže Peinov bolo v skutočnosti 7 !!!

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-12-20 17:25 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Peinov bolo 6 a Nagato bol v podstate siedmy.
On ovládal Peinom, ale sám za seba bol Nagatom. Peina samotného(šestica = Pein) používal ako svoju paku a pomocou nich riadil Akatsuki v tomto prípade len Deva - Yahika.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele jirka-kun
Vložil jirka-kun, Út, 2011-12-13 19:20 | Ninja už: 5363 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Pěstitel rýže

Já to vidím asi tak že záleží na cestách Rikodu sennin jich měl 6 a k tomu aby byl dokonalý Rinnegan je potřeba těch 6 a ty se rozdělili mezi jeho potomky

Obrázek uživatele Ruslan
Vložil Ruslan, Út, 2011-12-13 19:24 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

Nagato měl taky 6 cest

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, So, 2011-12-03 00:04 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

možne je aji že si až doposud mysleli že jsou Doujutsu 3 protože každy bral Rinnengan jako čislo třeti ale teď to Madara vyvratil takže jsou asi jen 2 Tak teď ti nevím... žili v nevědomosti možna

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.