manga_preview
Boruto TBV 15

Keby Obito prežil namiesto Kakashiho: 5.

Teplé lúče zapadajúceho slnka zaliali Konohu, keď si Sarutobi pyšným pohľadom premeriaval krajinu okolo seba. Jeden z jeho študentov ho upozornil, že sa tu začína objavovať nejaká neznáma organizácia. Predsa už nebol nijaký mladík a potreboval nástupcu, no zatiaľ sa nenašiel žiaden vhodný kandidát. Možno ten malý Uchiha, Itachiho mladší brat. Už aj upozornil Fugaka, že by sa chcel stretnúť s jeho najmladším synom. Áno, to by bolo milé. Itachi by sa skôr stal zdatným nepriateľom než vládcom. Ale ten malý Sasuke, on mal v sebe potenciál na veľké veci.
Všetko fungovalo skvele! Čo mohlo byť ťažké na tom, povedať malému chlapcovi, že raz nahradí Sarutobiho a možno sa z neho stane najlepší Hokage od čias Yondaimeho? Bol tu však jeden problém. V žiadnom prípade sa to nesmel dozvedieť Itachi!
Šesťročný Naruto sledoval Obita, ktorý zamyslene hľadel na nočnú oblohu. „Nepôjdeš na akadémiu! Iba by to prinieslo mnoho zbytočných otázok. Problémy mi ku šťastiu nechýbajú. Budeme si mierumilovne pokračovať v tréningu, tak ako doteraz.“
„Ale potom sa zo mňa nikdy nestane dobrý ninja!“ Naruto by sa s Obitom v tej chvíli aj pobil.
„Vieš čo, mohli by sme si nájsť sannina aby nám pomohol s tréningom.“
„To je výborný nápad! Vďaka sanninovi by sa zo mňa mohol stať hoci aj Hokage!“ Radoval sa malý Naruto.
Sasuke kráčal domov so svojím otcom. Jedného dňa sa z neho stane Hokage! Bude vládnuť každému ninjovi z Konohy a sám bude ten najsilnejší z najsilnejších. Bude dokonca lepší, než Itachi.
Fugaku bol naozaj prekvapený, o čom bolo stretnutie so Sarutobim. Ten starý Hokage sa asi musel zblázniť! Prečo si vybral decko, ako je Sasuke a nie významného bojovníka Itachiho kvalít? Neskôr, keď doma večerali sa mu Itachi zdal akýsi divný. Nemohol predsa tušiť o ich stretnutí s tretím, či? Možno padá na Itachiho v poslednej dobe príliš mnoho tlaku. Ale správny Uchiha by mal uniesť akýkoľvek tlak. Fugaku netušil, že dôvod, prečo sa Itachi správa tak čudne sa volá Madara.
Naruto poslušne nasledoval Obita s malým váčikom na chrbte. Bránami Konohy prešli asi pred piatimi hodinami. Obito ľahko presvedčil Hokageho, aby ich pustil mimo mestečko. Nahovoril mu, že si s Narutom idú urobiť malý výlet v rámci tréningu.
„Zapamätaj si, že Uzumaki je zlé meno ktoré majú veľmi zlý ľudia. Nieje to tvoje priezvisko. To isté platí aj o mene Uchiha. Ty si proste Naruto Namiki. Jasné?“
Naruto nechápal, prečo mu to Obito tak dôrazne vysvetľuje. Naruto vedel, kto je jeho praví otec no netušil, prečo mu Obito zakazuje o ňom hovoriť.
„Keby ľudia niekedy zistili, kto je tvoj najbližší príbuzný, správali by sa k tebe a ku mne...no proste by nás nemali radi.“
Konoha, jeho rodné mestečko ho pochová zaživa, keď sa niekto dozvie, kto v skutočnosti je.
„Ak umrieš ty, umrie aj démon v tvojom tele. Niekde okolo tvojho pupku je znak toho, že ho do teba Minato zaklial pomocou zvláštnej techniky. Bol som pritom, keď tú techniku vykonával. Alebo sa mi to len snívalo?“ Rozmýšľal Obito nahlas.
Naruto bol hrdý na to, že mal v tele silu démona, ktorý mu v núdzi požičia čakru.
„Nikdy never tretiemu Hokagovi. On ťa môže zmanipulovať a ty by si mu všetko vyzradil. Potom by si s teba urobil svoje šteniatko. Ak sa chceš stať dobrým ninjom, tak iba vlastnými silami.“
Hokage je zlý a nedôveryhodný človek. Nikdy sa preto nechcem stať Hokagom! Naruto si Obitove reči vykladal po svojom a trochu zle to pochopil. Z myšlienok ho vyrušili štyri kunaie, ktoré mu preleteli tesne vedľa hlavy. Čakal, že sa odniekiaľ vynorí nejaký naštvaný ninja a ona naozaj vyzerala veľmi naštvane. Obito na ňu hodil shuriken a rýchlo schytil Naruta do bezpečia. „Naruto, rýchlo utečme, nemáme najmenšiu šancu na výhru!“ Obito vyzeral vydesene.
Naruto naňho hľadel s pocitom, že to až priveľmi dramatizuje. Nemyslel si, že Obito je až taký veľký bojko. Keby to bolo na ňom, hneď by zmlátil tú neznámu ženskú, no zmôže sám s takým malým a bezbranným telíčkom? Nič, jedinou možnou záchranou boli kunaie, no ona bola príliš ďaleko nato, aby ju mohol sám zasiahnuť a Obito sa strachom nedokázal pohnúť.
„Čo si zač?“ Spýtal sa Naruto a snažil sa, aby jeho detský hlások znel čo najdesivejšie. Žena sa najprv zadívala na odvážneho Naruta a potom hodila očkom na Obita. „Volám sa Ni Yugito.“ Stále nespúšťala oči z Obita. Naruto si ju premeral od hlavy po päty. Vyzerala tak na štrnásť maximálne pätnásť rokov.
Obito nečakane prejavil svoj herecký talent. „Prečo si nás napadla? My sme neublížili ani tebe, ani tvojmu klanu tak o čo ti ide?“ Obitovi sa z očí začali drať slzy zúfalstva.
Yugito ešte stále vyzerala naštvane. „Konoha vyvraždila moja rodinu.“ Vykríkla.
„Keď sa tvoja rodina dobrovoľne vydala bojovať vo vojne, nemáš právo dávať to za vinu Konohe. Oni sa tak rozhodli z vlastnej vôle a Konoha s tým nemá nič spoločné. Vojna je krutá a oni si len plnili svoju misiu.“ Povedal Obito, teraz už trochu rozumnejšie. Yugito sa zamyslela nad jeho slovami. Bola to pravda. Oni zomreli na misii. Nebola to vina Konohy. Mali vedieť, že si idú akurát tak pre smrť.
Naruto sa vymanil z Obitovho ochranárskeho zovretia. Yugito bolo vychovávaná k tomu, aby zabila každého ninju z Konohy, alebo hocikoho, kto nebol z klanu Kumo. Nepociťovala však zlobu proti týmto nevinným ninjom. Len tam stála a čakala, kým nepríde jej naštvaný sensei. Killer-Bee bol šokovaný Yugitinou reakciou. „Čo sa to tu stalo?“ Vyvreskol na ňu.
„On povedal, že som no napadla a je to aj pravda, ale sama som sa ho ani len nedotkla.“ Prstom ukazovala na Obita. Obito okamžite siahol do vrecka po falošnú krv. Trochu červenej tekutiny si nenápadne rozlial po tvári. Myslel si, že je ten najlepší herec na svete, no každý spoznal, že sa jedná o falošnú krv.
„Hej, fakt budeš potrebovať pohreb, chlapče.“ Povedal Killer-Bee Obitovi a ignorujúc odvážne sa tváriaceho Naruta. Obito sa zosunul na trávu a nechty zaryl do pôdy. „Povedzte ľuďom z Konohy, že Obito Uchiha zahynul pri výbuchu sopky a statočne som obetoval svoj život, len aby som zachránil Naruta.“ Obito mal vždy dramatický talent.
„Čože, ty si Obito Uchiha?“ Vykríkla Yugito od prekvapenia. Tak tento trápny chumaj je slávny študent štvrtého Hokage?
Bee zrazu z neznáma vytiahol pero a papier a začal písať testament namiesto Obita.
„Mojej najdrahšej priateľke Anko, keby som teraz neumieral, dal by som za teba aj život. Kurenai, ty si naozaj krásna žena, aj keď tvoje techniky ilúzií nedokážu zakryť tú jazvu spred dvoch týždňov. Gai, aj napriek tvojim chybám ktoré s teba vyžarujú na každom kroku som ťa vždy mal rád. Tretí Hokage, teraz nasledujem svojho drahého senseia na krásne miesto, kde už nikdy nebudem trpieť tak, ako keď ste minulý rok znížili prídavky na dieťa. Jiraiya, nikdy som tvoju knihu nečítal. Tsunade, nedovolil som ti so mnou prehrať v kartách a musím sa priznať, že mám fotku na ktorej si ty a Jiraiya...veď vieš. Asuma, nikdy som nefajčil, len teraz som to skúsil a horím tu, pod vybuchnutou sopkou.“ Obito diktoval Beeiovi, čo má písať a pritom sa tváril, že umiera. Yugito sa cítila mizerne. Prvýkrát zabila človeka! Tak toto si neodpustí do konca života...

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Út, 2012-06-26 03:27 | Ninja už: 4605 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

FASCINUJUCE kedy bude dalsia cast


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Út, 2012-06-26 03:27 | Ninja už: 4605 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

FASCINUJUCE kedy bude dalsia cast


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele ApoSP
Vložil ApoSP, Po, 2011-10-17 13:32 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dobre.....xDDD...pacilo sa mi...xddd

Obrázek uživatele NacuHatake
Vložil NacuHatake, So, 2011-03-26 10:04 | Ninja už: 5052 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem veľmi pekne...trošku to preháňaš

Obrázek uživatele Basketbalista324
Vložil Basketbalista324, Pá, 2011-03-25 18:35 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

krása krásna nemám čo dodať Laughing out loud