manga_preview
Boruto TBV 13

Čo je šťastie?

Takže, moje prvé dielo, buďte zhovievaví! Filozofický názov a depresívny obsah. Je to o NaruHina. Potom píšte komentáre, som fakt zvedavá. No, a na vysvetlenie, prítomnosť a minulosť.

V Zemi ninjov zavládol zdanlivý pokoj. Chýlilo sa k večeru a matky začali zvolávať svoje deti domov. Príroda stíchla a ukladala sa na nočný spánok. Vietor tíško šelestil v korunách mocných stromov a posledné lúče zapadajúceho slnka nežne pohládzali tvár mladého muža.
Vysoký, asi dvadsaťročný muž s neposednou šticou blonďatých vlasov a v dlhom plášti sedel pri kmeni mocného stromu na malej lúčne v Zemi Ohňa. Svoj pohľad upieral na niečo vo svojich rukách. Fotografia. Mladá žena s dlhými modrými vlasmi a nádherným úsmevom.
Naruto tu sedel už dlho. Už dávno prestal počítať hodiny a dni. Prisahal, že neopustí toto miesto. Miesto, ktoré mu zmenilo celý jeho život.

„Rámen, rámen, rámen! Rámen, rámen, rámen! Nič nie je lepšie ako zájsť si po tréningu na misku rámenu,“ vravel si pre seba Naruto kráčajúc s rukami za hlavou. Bol by si to pravdepodobne vravel až k Ichiraku, keby ho nebol zasiahol blesk z neba. No, blesk, skôr modrovlasý anjel, ktorý na neho padol zo stromu. Keď sa Naruto pozviechal zo zeme, všimol si lepšie to, čo na neho padlo. Na zemi ležalo krásne dievča s dlhými modrými vlasmi a v bielom, pravda už aj trochu zamazanom, kimone.
„Veď je to Hinata!“ zvolal Naruto a jeho myšlienky na rámen sa vyparili ako Jiraiya, ktorého načapala Tsunade v dámskych lázňach.
Naruto opatrne Hinatu zdvihol a oprel o najbližší strom. Netrvalo dlho a naša šípková ruženka sa začala prebúdzať. Bola to však Hinata, a tak keď zbadala Naruta, opäť sa porúčala do ríše snov. Naruto dostal nápad a urobil svoje sexy-jutsu ( v oblečenej verzii, samozrejme Laughing out loud). Keď sa Hinata prebrala, neomdlela, pretože videla nie Naruta, ale nejaké neznáme dievča.

„Neomdlela si, ani nevieš aká si bola v tom kimone krásna. V ten deň si mala narodeniny a oslavu, ale ty si radšej bola sama. Nechápali ťa. Keby si na mňa vtedy nebola spadla, nikdy by som si ťa asi nevšimol.“ prihovoril sa mladík fotografii. Letmý úsmev mu zaihral na tvári, ale hneď sa stratil a jeho oči boli opäť smutné.

Dievčatá sa rýchlo skamarátili a stretávali sa tam každý deň. Hinata bola šťastná, že konečne našla spriaznenú dušu a skutočnú priateľku, ktorej sa mohla so všetkým zdôveriť. No a Nauto? Ten chcel spočiatku zistiť, prečo Hinata vždy omdlie, keď ho uvidí. Potom sa s ňou skamarátil a začal sa na ich každodenné spoločné stretnutia tešiť. Všetko by pokračovalo tak ako doteraz a Hinata by sa raz konečne priznala k tomu, že je do Naruta zamilovaná, keby raz...

„Vylezte, viem, že tam ste už nejakú dobu a povedzte, čo chcete,“ zničoho nič sa ozval mladík, pričom ani nezdvidol pohľad z fotografie. ,Je to presne ako vtedy,` pomyslel si s trpkosťou.

„Hin, mám pocit, že tu nie sme samy,“ povedala sympatická blondínka s dvoma drdolmi a otočila sa na svoju kamarátku.
Tá hneď pochopila. „Byakugan!“ tíško zašepkala a obzrela sa. „Máš pravdu, dvaja z Akatsuki! Rýchlo sa blížia! Poď, musíme varovať Naruta!“
„Prepáč, Hin, ale nemôžem ich zaviesť do Konohy. Chcú len mňa. Drž sa ďalej!“ Keď to blondínka povedala, zmenila sa na obláčik dymu. Hinata sa len nechápavo pozerala na miesto, kde ešte pred chvíľou stála jej najlepšia priateľka. Keď sa dym rozplynul a ona konečne pochopila, zatmelo sa jej pred očami a padala k zemi. Naruto ju však stihol zachytiť.
„Hin, prosím ťa, teraz neomdlievaj, je tu Akatsuki!“
Keď sa Hinata prebrala, ocitla sa v Narutovom náručí. Celá očervenela. „N-N-Naruto? Celý čas si to bol ty?“ Hinata by sa už opäť porúčala do sladkého bezvedomia, keby sa spoza stromov nevynorili dvaja muži v dlhých čiernych plášťoch s červenými mrakmi.
„Ale ale, koho to tu máme. Náš posledný kúsok puzzle do zbierky,“ povedal jeden z nich a zasmial sa ľadovým smiechom.
Naruto sa ani nenazdal a už na neho leteli dva kunaie. „Hinata!“

Z tieňa stromov vystúpili dvaja muži. Boli celí v čiernom, len svit mesiaca sa odrážal od ich bielych očí.
„Čo chcete?“ spýtal sa Naruto a konečne, aj keď len na malý okamih, odtrhol svoj pohľad z fotografie.
„Uzumaki Naruto, nadišiel deň tvojej smrti! Za lady Hinatu!“ zvolali a rozbehli sa na Naruta.
Naruto sa zaškeril. ,Pomsta? Hiashi, prečo si neprišiel sám? Prečo si svoje city ukázal až po jej smrti? `
Naruto sa postavil. Dlaň narazila na telo. Vtáky vydesene vzlietli a leteli preč.

“Hinata! Hinata! Počuješ ma? Nie, teraz nesmieš zomrieť, počuješ? Hinata!” Pre Naruta sa zastavil čas. Nežne zvieral Hinatu v náručí. “Prečo? Prečo si sa vrhla predo mňa? Hinata!” Modrovlasé dievča sa zamračilo a pomaly otvorilo oči.
“Naruto? Si v poriadku? To som rada.” Povedala a vykašľala trochu krvi.
“Hinata!” zdesene zvolal Naruto.
“Počúvaj ma, Naruto, niečo ti chcem povedať, čo som ti chcela povedať už dávno,” povedala a dotkla sa jeho tváre. “Milujem ťa, Naruto!”
Na tvár dievčaťa dopadla slza. Pozrelo sa na Naruta.
“Naruto?” Naruto neodpovedal a len nežne priložil svoje pery na jej. Keď sa odtiahol, Hinata sa naňho usmiala a naposledy vydýchla.
Vtedy sa Naruta zmocnil hnev, prestal sa ovládať a začal sa meniť v Kyuubiho. Keď sa opäť dostal k sebe, na lúke ležali dve telá v čiernych plášťoch, ale bolo tam aj mŕtve telo modrovlasého dievčaťa.

“Prečo si musela zomrieť práve keď som ťa začal milovať?” zašeptal Naruto a po tvári mu stiekla slza. Zahľadel sa na mesiac. Neznámi muži zmizli, spravili to, čo bolo potrebné. Z Narutových úst vytekal tenký pramienok krvi. Zdalo sa mu, že v diaľke vidí postavu. Hinatinu postavu. Kýva mu a usmieva sa na neho. Usmial sa. Konečne ide za svojou láskou, ktorej nebolo súdené naplniť sa vo svete Shinobi.
Spoza stromu vystúpil muž s dlhými hnedými vlasmi a bielymi očami. Zadíval sa na Naruta a zašepkal: “Mal som ťa zabiť už dávno, deväťocasý, a moja dcéra by nebola zomrela. Ale teraz som už spokojný, moja pomsta bola dokonaná.” Úsmev mu zaihral na tvári.
V tú noc mesiac žiaril jasnejšie než obyčajne. Bol spln a bolo vidieť doďaleka. Keby sa bol nejaký človek pozorne zadíval na lúku neďaleko Konohy, uvidel by dvoch ľudí: jeden leží na zemi v kaluži krvi a druhý nad ním stojí. Čo majú spoločné? Obom na tvári žiari štastný úsmev.

Poznámky: 

Snáď sa vám to páčilo Smiling

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PrasteneAnimeLizatko
Vložil PrasteneAnimeLizatko, Po, 2010-07-05 17:55 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-06-25 19:41 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Tak toto sa veľmi páčilo *-*
A ten koniec... nemám slov Smiling
Na to, že je to tvoja prvá FF, je to fakt krásne napísané.
Dúfam, že sa onedlho dočkám aj ďalších poviedok od teba ^^
Občas tam máš nejaké tie chybičky, ale všetky už spomenula Sorafay Eye-wink
5*

Obrázek uživatele Ancalimä
Vložil Ancalimä, Po, 2010-07-05 18:15 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

ďakujem, veľmi ma potešil tvoj komentár. No, pokiaľ ide o ďaľšiu tvorbu, mám už niečo rozpísané Smiling

Zmenila som si meno z Katorin Arishike na Ancalimä čisto zo sebeckých dôvodov.

http://www.vampire-rpg.anime-manga.cz

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2010-06-23 18:17 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Páčilo a veľmi, hlavne ten záver Laughing out loud ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Ancalimä
Vložil Ancalimä, Čt, 2010-06-24 20:52 | Ninja už: 5418 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

ďakujem za hodnotenie a pokúsim sa do budúcnosti chyby nerobiť Smiling

Zmenila som si meno z Katorin Arishike na Ancalimä čisto zo sebeckých dôvodov.

http://www.vampire-rpg.anime-manga.cz