manga_preview
Boruto TBV 09

Jouninská skúška - 05 Útok a obrana

"Hra?" spýtala sa Sakura.
"Áno hra" odpovedal Nobuyoshi.
"A aké sú pravidlá ?" spýtala sa Hinata.
"Jednoduché" začal Nobuyoshi, "Ako vidím prvá skúška bola veľmi ťažká, lebo je vás tu len tridsaťpäť. Odteraz budete v týmoch. Keďže je vás tu tridsaťpäť a ak sa nemýlim jeden tým je len dvojčlenný, je tu dvanásť týmov. Tieto týmy sa rozdelia na dve skupiny. Jedna skupina dostane mapu, na ktorej bude vyznačená veža. Do tej veže musia ísť. Toto je obranná skupina. Druhá,útočná skupina,tiež dostane mapu na ktorej bude vyznačená veža do ktorej musia ísť. Keď tam prídu, budú musieť poraziť tým ktorý v tej veži bude. Tým ktorý vyhraje súboj pôjde na miesto ktoré je vyznačené na mape pod číslom dva. Otázky?"
Všetci mlčali.
"Fajn, toto bude obranná skupina a toto útočná", povedal Nobuyoshi a ukázal na týmy.
Potom dostal každý tým mapu.
"Tak fajn, ideme", povedal Naruto.
Všetci sa vybrali k vežiam.

"Sakura?", spýtal sa Naruto Sakury keď boli na ceste, "Koho myslíš že budeme mať za súpera?".
"Môžeme mať kohokoľvek", povedala Sakura.
Asi o desať minút prišli k veži.
"Pripravená?", spýtal sa Naruto.
"Áno", odpovedala Sakura a otvorila dvere.
Naruto a Sakura vstúpili a uvideli Kankura,Temari a Gaaru.
Naruto neváhal a okamžite vytvoril klon. Ten mu v ruke urobil Rasengan. Naruto sa vrhol na Gaaru.
"Rasengan!", zvolal.
Gaaru ochránil piesok ale Rasengan piesok pretrhol. Našťastie pre Gaaru, Naruto už nedokázal Gaaru zasiahnuť.
"Skúsim niečo iné" povedal Naruto, "Žabí meč!".
V jeho ruke sa zjavil oranžový meč.
"Furrogu Rasengan!" zvolal a zasiahol Gaaru.
Toto už piesočná obrana nevydržala a Gaara dostal zásah.
"Gaara!" zvolal Kankuro, "Priprav to, nemáme inú možnosť!".
Gaara prikývol.
"Sakura,beriem si Kankura, ty si zober Temari" povedal Naruto.
Sakura prikývla.
"Tak ideme na to" povedal Kankuro a vytiahol bábku Karasu.
"Poďme niekam inam", povedala Temari a išla do vedľajšej miestnosti.
Sakura išla za ňou.
"Pravá noha!" zvolal Kankuro.
Pravá noha Karasu sa odpojila a zaútočila na Naruta.
"V každej časti tela Karasu je skrytá vražedná zbraň" povedal Kankuro.
Naruto si vytvoril Rasengan a zaútočil na nohu.
"Rasengan!" zvolal.
Ale noha sa vyhla a omotala sa okolo Narutovej pravej ruky.Naruto s ňou nemohol vôbec hýbať.
"Sakra!" povedal.
"To je tvoj koniec" povedal Kankuro.
Z nohy sa vynoril nôž a pichol Naruta do ruky.
"Au!" zvolal Naruto.
Z ruky mu vytekalo obrovské množstvo krvi.
"To nie je všetko" povedal Kankuro.
Noha sa začala omotávať aj okolo Narutovho brucha.
"To nie!" pomyslel si Naruto.
Noha opäť vystrčila nôž a zamierila na Narutovo srdce.
"Zomri!" zvolal Kankuro.
Ale noha sa nehýbala.
"Čo sa deje?" nechápal Kankuro.
"Nie som taký hlúpy" povedal Naruto, "Viem že bábku ovládaš nitkami".
Vtom si Kankuro všimol, že Naruto má ľavú ruku pred pravou a má ju zavretú v päsť.
"Ty..." povedal Kankuro.
"Presne tak" odvetil Naruto, "Ja tú nitku držím".
Vedľa Naruta sa objavil Narutov klon a presekol nitku.Noha Karasu povolila.Naruto ju zo seba strhol, hodil na zem a rozšliapol.Potom si obviazal zranenú ruku.
"Ľavá noha!" zvolal Kankuro a ľavá noha Karasu sa odpojila a zaútočila na Naruta.
Ale on sa vôbec nebránil. Nechal nohu nech sa mu omotá okolo ruky a potom chytil nitku. Klon ju opäť prerezal a Naruto nohu rozšliapol.
"Ako si vedel že tam je taká istá zbraň ako v pravej nohe?" spýtal sa Kankuro.
"Jednoducho" odpovedal Naruto, "Toto bola noha, aj to predtým bola noha. Nohy robia to isté."
"Toto si možno prežil ale toto už neprežiješ", povedal Kankuro.
"No to som zvedavý" povedal Naruto.
"Pravá horná ruka!" zvolal Kankuro a pravá horná ruka Karasu sa odpojila.

4.24
Průměr: 4.2 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Ne, 2012-09-09 09:16 | Ninja už: 4298 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

chbala tam tretia noha

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2010-10-09 23:46 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good jako vždy

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Út, 2010-06-01 14:39 | Ninja už: 5536 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

mohlo by to byt lepší a pochybuji, že by gaara byl tak lehce porazen a také by to chtělo delší díl, jinak to bylo dobré

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Po, 2010-05-31 23:38 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No .. veľmi ma to neoslovilo .. až príliš rýchlo podľa mňa naruto porazil gaaru Laughing out loud .. a je to veľmi krátke

3 :)

Obrázek uživatele -Tommy-
Vložil -Tommy-, Út, 2010-06-01 11:03 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vieš chcel som aby Naruto bojoval viacej s Kankurom ako s Gaarom a za tie čiarky sa ospravedlňujem.

Dnes je môj 1000. deň tu na Konohe. Ubehlo to ako voda. 16.9.2012

Every antagonist has his reason to do what he's doing. The only true antagonist is Hidan-sama.