manga_preview
Boruto TBV 09

♥Projektový den 4: "Už mám dost"

Další den ráno jsem myslela že se zblázním. Bolela mě hlava, žaludek, pořád sem vykašlávala krev…
“Dobré ráno.. jak se cítíš?” Vtrhla ke mě do pokoje mamka.
“Jo, deto..” Lhala jsem, no co! Nechtěla jsem ji přidělávat větší starosti o mě…
“OK.. jen jsem se přišla podívat jestli spíš..” A odešla. Tento den jsem neměla jít do školy tak sem jen bezmocně ležela… a kašlala…
-----
Vzbudila jsem se po čtyřech hodinách. Ani jsem nevěděla že jsem spala. Vzbudil mě zvonek. Mamka nešla do práce tak otevřela. Nezaslechla kdo to je, jenom že jde nahoru.
“Ahoj” řekla rozrušeně Hinata, “vypadáš příšerně.”
“Díík” usmála jsem se.
“Jak se cejtíš?”
“Jo, je mi líp.. mamka ti to řekla?”
“Ano..” Vypadala že si to dost vyčítá.
“Není to tvoje chyba..”
“Já ..já vím ale..”
“Ale nic, budu dobrá” Usmála jsem se opět.
“Dobře.. věřím ti… Jo a než na to zapomenu” usmála se zase ona, “pozdravuje tě Kimimaro.”
“Co??”
“No.. ptal se na tebe… jestli se může stavit?”
“Pro Jashina jo!!!”
“Ok.. vyřídím že může…” a chystala se k odchodu.
“Hej Hin” vykřikla jsem a chytl mě záchvat kašle.
“Hm?”
“Děkuju”
“Nemáš zaco, pa.”
“Ahoj”
----
Druhej den jsem spala až do odpoledne.. Ve dvě hodiny jsem se vzbudila… a zase jsem usla.
----
“Áááá!” Vykřikla jsem když sem se (zase) vzbudila..
“Jej, nekřič na mě!” Usmála se osoba co seděla u mě na posteli. Jakmile jsem si uvědomila kdo to je, vyvalila jsem oči a začala jsem kašlat.
“Promiň…” řekla jsem.
“To je dobrý…” Usmál se… Byl to Kimimaro!!!
“Donesl jsem ti úkoly a… dneska byl projekt.. posunuli to… Kiba to udělal sám.. ale známku ste dostali oba.. Dopadli sjte skvěle”
“Jo, paráda” pokusila jsem si sednout. Nepovedlo se.
“Nechceš něco?”
“Ne, dobrý.”
“A jak ti je?”
“Jo… skvělý..”
“Fakt?”
“Ano”
“Hele… ve třídě se povídá.. že… možná… ty… eh…” zčervenal, “ke mě.. něco.. cítíš…”
“Grrrr!” přikrila jsem si obličej dekou, “kdo to říkal?”
“Táák.. všichni.. je to pravda?”
“No…”
“Víš já…”
“Co?”
“Bych..”
“Ok..”
“Ok?”
“Jo..” Očividně nechápal. Po chvíli mu to asi docvaklo protože mi dal pusu… Pak odešel..
----------
Další den…. nevím co bylo. Ale vím co bylo až ten další. Vzbudila jsem se v nemocnici… Všude nějaký trubičky a hadičky a kdoví co všechno. Neviděla jsem na to moc. Ani jsem nevěděla co tam dělám. Pak jsem si všimla mamky. Seděla vedle mě na židli.. Spolu s ní sestra, Hinata a.. Kimimaro. Nevypadali šťastně..
“Co se děje..” pokusila jsem se mluvit.
“Pssst..” špitla mamka. Pak jsem zase usla.
--------------------
Další den… už sem byla sama… ale bylo mi hrozně… úplně heozně… necejtila jsem nohy…. necejtila jsem nic hezkýho.. jenom bolest… Už jsem měla dost… V tu chvíli mě zaplavil další záchvat kašle. Ale tentokrát to bylo jiné… začala jsem se dusit, A doktoři nikde. VŮBEC NIKDO MI NEPŘIŠEL NAPOMOC!!! Cejtila jsem.. jak končím… ale… ‘JÁ JEŠTĚ NECHCI UMŘÍT!’ Chtělo se mi křičet.. ale nešlo to.. Chtěla jsem zmáčknout na zvonek a zavolat sestřičku.. nemohla jsem hýbat rukama.. Nemohla jsem nic.. jen… se dusit… Ale.. po chívili to přešlo… zase jsem začala dýchat… Ale… už sem cítila konec.. že nebudu dýchat dlouho…
Po chvíli přišla mamka.. plakala.. ale hodně…
“Teď říkali doktoři že… tvoje šance na uzdravení jsou nulové a tak… by bylo lepší tě ušetřit trápení a.. odpojit tě..”
“Dobře..” Vyhrkla jsem.
“Dobře?!”
“Jo… mami já.. se už nechci trápit..” Odešla. Praštila dveřmi tak, že mě rozbolela hlava ještě víc. Nevěřím že jsem ji naštvala..
--- ---
Další den mě vzbudilo cosi voňavého.. Objetí?… Kimimaro…
“Co je?” Dostala jsem ze sebe. Na tu otázku se mi podíval do očí. V těch jeho byli slzy.. tvářil se jako by chtěl říct: seš totální kráva nebo to jen hraješ? Fakt debilní otázka..
Ale přemohl se na odpověď.
“Nechci aby tě odpojili…”
“Ale nebudu se trápit..”
“Ale já…”
“Nakonec si najdeš lepší holku, zdravou..”
“Ale..”
“zachvíli na mě zapomeneš..”
“ALE JÁ NA TEBE NECHCI ZAPOMENOUT! MILUJU TĚ CHÁPEŠ TO?!” Vykřikl na mě. Neodpověděla jsem. Jen jsem se na něj nevěřícně dívala.
“Bude to pro mě vysvobození..”
“Ale co já?”
“Říkám že zachvíli na mě zapomeneš..”
“Ale já nechci..”
“Stejně bych brzo zemřela..”
“Lepší pozdějc než teď..”
“Trápila bych se…. už teď trpím.. strašně to bolí… jeslti mě máš fakt rád, pochopíš to..”
“Ale..”
“Žádný ale… Prostě.. zejtra mě odpojej..”
“Už zejtra?! Počkej… ty si se už domlouvala s doktorama?”
“Ano.. nečekala jsem tvoji reakci, myslela jsem že ti to bude jedno.”
“No.. není…”
Usmála jsem se na něj.
“Kimimaro…” otevřela dveře sestřička, “musím tě poprosit abys odešel..”
“Jistě…..” zvedal se, “miluju tě…” a odešel..
“Tak… musím se tě zeptat, jestli jsi úplně rozhodnutá že to chceš..” zavřela dveře.
Váhala jsem.
“Ano..”
“Dobře.. tak.. teď už di spát…
“Jo, je to naposled..” Otočila jsem se a snažila se spát. Celou noc jsem ale probrečela.
------
Tak… a je to tu…. Vzbudila jsem se přesně ve chvíli kdy už u mne byli všichni doktoři a mamka…
“Tak…”
“Jdeme na to..”
Jen jsem se otočila.
“Mami… mám tě ráda..” řekla jsem… Pak jsem uslyšela její pláč. A pak jen jak mě odpojujou… pak už nic… Pak sem viděla světlo… a Kimimara… jak mě objímá… a svou rodinu… Hinatu… a pak.. nic…

KONEC!!!

Poznámky: 

Tak.. protože jsem věděla že další díly, nedodržím termín tak.. to dopadlo jak dopadlo. =) A prosím komenty =).

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Ne, 2013-12-15 20:44 | Ninja už: 3813 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Niéééé, prečo to takto skončilo Sad

Obrázek uživatele sany-chan
Vložil sany-chan, Po, 2012-07-23 16:16 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

T_T T_T T_T Málem jsem se kvůli tomu utopila! T_T T_T T_T

Ahoj. Jmenuji se sany-chan, ale ty mi můžeš říkat "SENSEI"!

Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, Po, 2012-01-09 18:25 | Ninja už: 4681 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

budu brečet =( byla to super FF ale takovej konec se mi NÉLÍBÍ!!!
1.bylo to moc rychlí
2.bod 1. je pravdivý
3.bod 1. a 2. stačí

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Út, 2011-02-15 23:38 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

tys to teda odflákla holka -.-" chyb jak na****o
Třeba na začátku máš 'ke mě' atak, já třeba někdy používám Pepu, jestli je to Pepovi tak tam má bej M N E a když Pepu tak M E, a u tebe je to teda 'k Pepovi' takže mně a to pod tim taky, víš co ty chyby si oprav máš jich tam hodně
Na jednu stranu je to zajímaví jak když umírá tak teprv v tu dobu dostane to co chce ale dost naivní a eště ty jeho scény....
A mimo to série bejvaj delší $_$

Obrázek uživatele Myska-chan
Vložil Myska-chan, Ne, 2011-05-15 14:36 | Ninja už: 5034 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Nechci tě přerušovat, ale 1)série může mít jen 2 díly !!!
2) ZajímavÍ? To téžko! ZajímávÝ! B je správně Sticking out tongue
3) četla jsem tvoje FF, a nelíbily se mi!

Myska-chan Smiling =o* !!!

Obrázek uživatele Myska-chan
Vložil Myska-chan, St, 2011-05-18 08:47 | Ninja už: 5034 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

PS: To může mít jen dva díly zní blbě. Takže to opravuje : Série může mít klidně jen 2 díly!

Myska-chan Smiling =o* !!!

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2011-05-15 14:40 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

když už tak zajímavé žejo

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Myska-chan
Vložil Myska-chan, St, 2011-05-18 08:46 | Ninja už: 5034 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Přesně Laughing out loud

Myska-chan Smiling =o* !!!

Obrázek uživatele AkemiYuuki_Akee
Vložil AkemiYuuki_Akee, So, 2010-10-02 13:12 | Ninja už: 5225 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Příště snad bude delší, jinak, děkuju =)

Obrázek uživatele terezieT_T
Vložil terezieT_T, So, 2010-09-25 14:18 | Ninja už: 4960 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

to bylo nehorázně smutnýýý!!! Cry

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Po, 2010-09-13 19:18 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Je to krásný. Ale škoda že všechno se
tam seběhlo tak najednou.. Smiling
A protože sem přecitlivělej člověk Laughing out loud
jsem měla fakt na krajíčku Smiling. je škoda
že aspon kvůi Kimimarovi to neskusila Smiling

Obrázek uživatele Sin
Vložil Sin, Pá, 2010-04-16 20:47 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Mne sa to zdalo trocha unáhlené ale inak dobré, čakala som že keď ťa odpoja tak budeš žiť lebo máš niake Nindo ako Hinata "nikdy sa nevzdať".
No a keď už sme u toho vzdávania tak som čakala že aspoň kôli Kimmimarovi sa pokúsiš udržať o pár hodín viac na žive. Mohla si to poťiahnuť o dielik dva. Moc rada by som uvítala pokračovanie ale tým pádom že si to rýchlo skončila je to nemožné. Máš za **** hviedičky tá jedna ti chýba za tú unáhlenosť.

Obrázek uživatele AkemiYuuki_Akee
Vložil AkemiYuuki_Akee, So, 2010-04-17 00:50 | Ninja už: 5225 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Nojo, já vím.. zbytečné.. ale já bych jen zbytečně protahovala termíny dalších dílů, protože se s bráchou dělím o notes a nikde jinde to nenapíšu, navíc škola a všechno.. tak blbě stíhám... ale určo napíšu eště jinou sériovku, kde dílů bude (URČITĚ) daleko víc... samozřejmě s Kimimarem =D. A dík za názor a tak.. =).

Obrázek uživatele Sin
Vložil Sin, Ne, 2010-04-18 16:53 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Ok, dobre už sa teším a nezabudni že keď je to séria tak to znamená že máš dej čo najviac naťahovať, nie že to všetko napíšeš na jedno kopyto. To by si potom mohla to dať dokopy a bola by s toho jednorázovka. Inak nemáš začo.